1. |
1. Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата. Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
2. |
2. Таблица за допустими инвестиции- Приложение № 1 от Условията за кандидатстване, във формат „pdf”, подписан и сканиран от кандидата, както и във формат „xls“.
|
Yes
|
3. |
3. Анализ разходи-ползи (финансов анализ), изготвен по образец, утвърден от Изпълнителния директор на ДФЗ, представен във формат „pdf“– Приложение № 2 от Условията за кандидатстване и формат .xls
|
Yes
|
4. |
4. Формуляр за мониторинг по подмярка 19.2 "Прилагане на операции в рамките на стратегии за ВОМР", представен във формат „pdf“ -Приложение № 3 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
5. |
5. Декларация за минимални/държавни помощи по образец когато е приложимо, представена във формат „pdf“– Приложение № 4 от Условията за кандидатстване.
|
No
|
6. |
6.Справка за предприятието от Годишен отчет за дейността на предприятието за предходна финансова година и/или за последния отчетен период, от който да е видно финансово-счетоводно (в т. ч. аналитично) обособяване на икономическата и неикономическа дейност. .pdf, .jpg
|
No
|
7. |
7. Декларация по Приложение № 12 към чл. 47, ал. 2, т. 2 от Наредба № 22, представена във формат „pdf“ – Приложение № 5 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
8. |
8. Декларация за липса на основания за отстраняване съгласно чл. 24, ал. 1, т. 8 от Наредба 22 от представляващия/те кандидата – с подпис/и, печат и сканирана - Приложение № 6 Документи за попълване към Условията за кандидатстване. .pdf, .zip, .rar,.7z
. Източник на информация: ИСУН 2020, секция 12 „Прикачени електронно подписани документи“ към Формуляр за кандидатстване
Принципни действия: В случай че кандидатът не е представил Декларация за липса на основания за отстраняване от представляващия/те кандидата или представената декларация не е попълнена коректно или не е представена от всички представляващи, същата ще бъде изискана като пояснителна информация.
|
Yes
|
9. |
9. Декларация за нередности от представляващия/те кандидата, представена е във формат „pdf“- Приложение № 7 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
10. |
10. Копие от регистрация в регистър БУЛСТАТ
|
Yes
|
11. |
11. Декларация за свързаност съгласно Заповед № РД-09-647/03.07.2019 г. на Зам.министъра на МЗХ и Ръководител на УО на ПРСР 2014-2020– Приложение № 9 Документи за попълване .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z
|
No
|
12. |
12. Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по реда на настоящата процедура, представено във формат „pdf“.
|
No
|
13. |
13. Решение на общинския съвет за кандидатстване по реда на настоящите условия за кандидатстване, ако е приложимо,(в случай на проект с кандидат за подпомагане Община Лом).
|
No
|
14. |
14. Решение на Общински съвет, че дейностите по проекта отговарят на приоритетите на Общинския план за развитие,(в случай на проект с кандидат за подпомагане Община Лом).
|
No
|
15. |
15. Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството. .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z
|
Yes
|
16. |
16. Справка за дълготрайните активи – приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица и еднолични търговци).
|
Yes
|
17. |
17. Удостоверение за наличие или липса на задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК от Национална агенция по приходите и Удостоверение за липса на задължения към общината - предоставя се от всички кандидати във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z (Не се представя от кандидат Община Лом. Представя се за кмета на Общината в лично качество) .
|
Yes
|
18. |
Документ за собственост на недвижими имоти/ ползване на имота за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение – в случай на кандидатстване за разходи за закупуване на оборудване и/или обзавеждане. Представен е във формат „pdf“.
|
No
|
19. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти или мобилни съоръжения). Представено е във формат „pdf“.
|
No
|
20. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите.( когато е приложимо)
|
No
|
21. |
Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък (когато е приложимо). Представени са във формат „pdf“.
|
No
|
22. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг (когато е приложимо).
|
No
|
23. |
Една независима оферта за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи, в случаите, когато разходът, за който се кандидатства, е включен в списъка с референтни цени, Приложение № 14 Документи за информация към Условията за кандидатстване и когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо). Офертата трябва да съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в левове или евро с посочен данък върху добавената стойност (ДДС). В случаите, когато оферентите са местни лица, трябва да са вписани в Търговския регистър и РЮЛНЦ към Агенцията по вписванията, а оферентите – чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство. Представя се в .pdf,.jpg,.rar,.7z,.zip,.xls,.xlsx,.p7s,.p7m
|
No
|
24. |
Най-малко Три съпоставими оферти за всяка отделна инвестиция, в случаите, когато разходът, за който се кандидатства не е включен в списъка с референтни цени и когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо). Представени във формат „pdf.Офертата трябва да съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в левове или евро с посочен данък върху добавената стойност (ДДС),заедно с направени от кандидата запитвания за оферти.
В случаите, когато оферентите са местни лица, трябва да са вписани в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенцията за вписване, а оферентите – чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство
|
No
|
25. |
Документи за проведен избор на изпълнител по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки (когато е приложимо). Представена/и във формат „pdf.
|
No
|
26. |
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки и не провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160), а когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора. Представено е във формат „pdf“.
|
No
|
27. |
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му. Представя се във формат „pdf“.
|
Yes
|
28. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект" или „Работен проект (работни чертежи и детайли)", в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 51 от 2001 г.) или заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите на проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи и когато за предвидените строително- монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията;
|
No
|
29. |
Разрешение за строеж, когато издаването му се изисква съгласно Закона за устройство на територията, или становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж, когато издаването му не се изисква съгласно Закона за устройство на територията;
|
No
|
30. |
Подробни количествени сметки за предвидените строително-монтажни работи, заверени от правоспособно лице;
|
No
|
31. |
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти - недвижими културни ценности);
|
No
|
32. |
Удостоверение от Националния институт за недвижимо културно наследство за статута на обекта като недвижима културна ценност във връзка с т. 5;
|
No
|
33. |
Декларация за изкуствено създадени условия -Приложение 16
|
Yes
|