|
|
Criteria |
Weight 40.00 |
1. |
Съответствие на дейностите с целите и очакваните резултати
- Налице е съответствие между описанието на планираните дейности и очакваните резултати за всяка дейност.
- За всяка от планираните дейности е описан принос към конкретен индикатор по процедурата.
- Планът за изпълнение отразява логическата връзка и/или последователност на планираните дейности и очакваните резултати/индикатори
Три от посочените критерии са изпълнени - 5 точки
Два от посочените критерии са изпълнени - 3 точки
Един от посочените п критерии е изпълнен - 1 точка
|
5.00
|
2. |
Обхватност на проектното предложение
- Проектното предложение обхваща всички задължителни дейности (дейност 1 – поддейност 1.1. и поддейност 1.2 и дейност 2 – поддейности 2.1 и 2.3 или поддейности 2.2. и 2.3. или поддейности 2.1., 2.2 и 2.3.) и незадължителните дейност 3 и дейност 4. - 10 точки
- Проектното предложение обхваща всички задължителни дейности (дейност 1 – поддейност 1.1 и поддейност 1.2 и дейност 2- поддейност 2.1 и 2.3 или поддейност 2.2. и 2.3. или поддейности 2.1 и 2.2. и 2.3) и незадължителната дейност 4. - 5 точки
- Проектното предложение обхваща всички задължителни дейности (дейности 1- поддейност 1.1 и поддейност 1.2 и дейност 2- поддейности 2.1 и 2.3 или поддейности 2.2. и 2.3. или поддейности 2.1 и 2.2. и 2.3) и незадължителната дейност 3. - 3 точки
- Проектното предложение обхваща само задължителни дейности (дейност 1 – поддейности 1.1 и 1.2 и дейност 2 - поддейност 2.1 и 2.3 или поддейност 2.2. и 2.3. или поддейности 2.1 и 2.2. и 2.3) - 1 точка
|
10.00
|
3. |
Механизъм за идентифициране и мотивиране на целевите групи и включването им в дейности по процедурата
- Описаният механизъм за идентифициране и мотивиране на целевите групи включва предварителен анализ, основан на количествени и качествени данни (брой, възраст, образование, социален статус, признак на уязвимост и др. приложими за целевите групи) и прогнози и предварителна комуникация и координация с основните отговорни институции (АЗ-ДБТ, АСП, ДАБ, общини, РУО)
- Описаният механизъм включва конкретна методология за идентифициране и мотивиране на целевите групи чрез пряка ангажираност на кандидата и/или партньора/партньорите, при наличие на такива, и/или образователни медиатори.
- Описаният механизъм посочва конкретно определени комуникационни канали за разпространение на информация сред целевите групи.
Три от критериите са изпълнени - 10 точки
Два от критериите са изпълнени - 5 точки
Един ото критериите е изпълнен - 1 точка
|
10.00
|
4. |
Организация и провеждане на курсове по дейност 2 за ограмотяване и курсове за придобиване на компетентности от прогимназиалния етап
Организацията и провеждането на курсовете по дейност 2 е съобразена с наличната образователна среда в училището:
- организацията на курсовете предвижда обучение в самостоятелни класни стаи за всяка група курсисти;
- предвидени са и са описани налични учебно-технически средства, необходими за провеждане на курсовете за възрастни;
- описани са изисквания за обучители за планирания брой групи – опит в обучение на възрастни, брой групи за един обучител;
- описана е организацията за провеждане на изпитите;
- организацията на курсовете е съобразена с учебния процес на учениците и спецификите на целевата група (отчетени са възможностите за съчетаване обучение на деца в задължителна ученическа възраст и целевата група при споделено ползване на материално-техническа база в едно училище).
Пет от критериите са изпълнение - 5 точки
Четири от критериите са изпълнени - 3 точки
Три или по-малко от критериите са изпълнени - 1 точка
|
5.00
|
5. |
Ориентираност към резултати
- В проектното предложение са включени всички задължителни за операцията индикатори от ОПНОИР (И 3213 с всички съставни индикатори; И 2327; Р 3213; а при включена дейност 3 - И 2323; Р 2322), както и всички допълнителни специфични за операцията индикатори за изпълнение, както следва:
- Лица над 16 години, (включително роми), допуснати до явяване на изпит след участие в курс по ограмотяване и/или в курс за придобиване на компетентности от прогимназиалния етап на основното образование;
- Лица, придобили основно образование в рамките на операцията и продължили в първи гимназиален етап на средно образование или в професионално обучение, и/ или започнали/останали на работа в рамките на шест месеца след приключване участието си в дейности по операцията. - 5 точки
- В проектното предложение са включени всички задължителни за операцията индикатори от ОПНОИР (И 3213 с всички съставни индикатори; И 2327; Р 3213; а при включена дейност 3 - И 2323; Р 2322), както и един допълнителен специфичен за операцията индикатор за изпълнение. -3 точки
- В проектното предложение са включени само задължителните за операцията индикатори от ОПНОИР (И 3213 с всички съставни индикатори; И 2327; Р 3213; а при включена дейност 3 - И 2323; Р 2322). - 1 точка
|
5.00
|
6. |
Устойчивост и въздействие
Предвидено е проследяване на резултатите от изпълнението на проекта и въздействието върху целевата група:
- записване в следващ етап/клас на основно образование;
- продължаване на образованието в гимназиална степен след придобито основно образование в рамките на процедурата (записване в първи гимназиален етап на формалното образование);
- започване или оставане на работа със съдействието на бюрата по труда в рамките на 6 месеца след завършване на курс по процедурата;
- насочване към или включване в професионално обучение със съдействието на бюрата по труда. - 5 точки
Три от посочените критерии са изпълнени. - 3 точки
Два от посочените критерии са изпълнени. - 2 точки
Един от посочените критерии е изпълнен. -1 точка
|
5.00
|
|