Evaluation criterias

I. Group
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ
НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в срок
Yes
2.
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата.
No
3.
Формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от упълномощено/оправомощено лице.
В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице.
Yes
4.
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език.
Yes
5.
Целите на проекта са в съответствие с целите на конкретната процедура
Yes
6.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите се изпълняват на територията на МИГ Исперих.
Yes
7.
Проектното предложение съдържа всички задължителнидейности, посочени в т. 13.2 от Условията за кандидатстване: 
-	Дейност 1, 2, и 4.
Yes
8.
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за изпълнение и резултат, съгласно т. 7 от Условията за кандидатстване, които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
Yes
9.
Целевата група е допустима.
Yes
10.
Дейността/ите, която/ито ще се финансира/т с настоящия проект, попада/т в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013.
Yes
11.
Попълнена е програма по Дейност 2 (секция. 11.4 от Формуляра за кандидатстване), която съдържа: учебно съдържание, под теми на обучението, брой часове – мин. 40 лекторски часа
Yes
12.
Планираните консултации по Дейност 4 са не повече от 40 часа за всяко едно лице, участващо в дейността и срокът за изпълнение на дейността е в рамките на 6 месеца.
Yes
13.
Планираните консултации по Дейност 5 са не повече от 20 часа за всяко едно лице и срокът за изпълнение на дейността е в рамките на 3 месеца.
Yes
14.
Обучаемите групи по Дейност 2 са от 5 до 10 представители на целевата група.
Yes
15.
Продължителността на дейностите по проекта не надвишава 24 месеца
No
II. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА–
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Приложение 1 - Автобиографията на ръководителя на проекта или на законния представител на организацията (управител, прокурист и др.)/собственика на капитала е попълнена и прикачена в ИСУН 2020.
Yes
2.
Приложение 2 - Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват КАНДИДАТА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване.
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
Yes
3.
Приложение 3- Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи КАНДИДАТА в търговски регистър и РЮЛНЦ или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Yes
4.
Приложение 4- Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите КАНДИДАТА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
No
5.
Удостоверение за актуално състояние на КАНДИДАТА(ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване - сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за  търговския регистър и РЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път
No
6.
Счетоводен баланс на КАНДИДАТА за  предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020 (ако е приложимо).
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива
•	За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за периода от регистрацията на кандидата до последната дата на месеца, предхождащ месеца на кандидатстване през текущата година– сканирани и прикачени в ИСУН 2020.

Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. Финансовите отчети се подписват от ръководителя на предприятието и физическото лице, което е съставило финансовия отчет, или от представляващия и/или управляващия счетоводното предприятие, когато финансовият отчет е съставен от счетоводно предприятие. Във финансовите отчети се посочват имената на лицата, които са го подписали.
Yes
7.
В случай, че кандидатът е обучаваща институция действаща в съответствие с нормативни актове, различни от Закона за професионалното образование и обучение, е представен съответният учредителен документ – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
*Информацията ще се проверява по служебен път, в случай че е налична в публични регистри.
Yes
8.
Нотариално заверено пълномощно на лице, представляващо КАНДИДАТА за подписване на Формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 – (ако е приложимо).
Yes
9.
Документи доказващи опит на кандидата в обхвата на задължителните дейности, които ще изпълнява (договори, протоколи за изпълнение, референции и др.)
(Задължителни са дейности: 1, 2 и 4)
Yes
III. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ-
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ ПАРТНЬОРИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Приложение-2: Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват ПАРТНЬОРА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър или в регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване.
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
Yes
2.
Приложение 3- Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи ПАРТНЬОРА в търговски регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Декларация Приложение 3 не се изисква от партньори, които не разходват средства по проекта.
Yes
3.
Приложение 4- Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите ПАРТНЬОРА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
No
4.
Удостоверение за актуално състояние на партньора (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване, сканирано и прикачено в ИСУН 2020. 
В случай, че партньорът е регистриран по Закона за  търговски регистър и РЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
No
5.
Счетоводен баланс на ПАРТНЬОРА за предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива.
•	За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за периода от регистрацията на партньора до последната дата на месеца, предхождащ месеца на кандидатстване през текущата година– сканирани и прикачени в ИСУН 2020.

Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. Финансовите отчети се подписват от ръководителя на предприятието и физическото лице, което е съставило финансовия отчет, или от представляващия и/или управляващия счетоводното предприятие, когато финансовият отчет е съставен от счетоводно предприятие. Във финансовите отчети се посочват имената на лицата, които са го подписали.
Yes
6.
В случай, че партньорът е обучаваща институция, действаща в съответствие с нормативни актове, различни от Закона за професионалното образование и обучение, е представен съответният учредителен документ – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
*Информацията ще се проверява по служебен път, в случай че е налична в публични регистри.
Yes
7.
Документи доказващи опит на партньора в обхвата на задължителните дейности, които ще изпълнява (договори, протоколи за изпълнение, референции и др.)
(Задължителни са дейности: 1, 2 и 4)
Yes
IV. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА–
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА (съгласно т. 11.2. от Условията за кандидатстване)
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е някое от изброените лица:
•	центрове за развитие на предприемачеството, вкл. търговски дружества и неправителствени организации;
Yes
2.
Кандидатът е лице със самостоятелна правосубектност, има седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ Исперих и има право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство
Yes
3.
Кандидатът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013.
Yes
4.
Кандидатът разполага с финансов капацитет съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
Yes
5.
Кандидатът е пряко отговорен за управлението и изпълнението на дейностите по проекта, а не изпълнява ролята на посредник (видно от разпределението на дейностите и разпределението на средствата по бюджета на кандидата и на партньора).
Yes
6.
Кандидатът доказва опит в сферата на задължителните дейности, заложени в проектното предложение, Задължително е организацията да има доказан опит само спрямо задължителните дейности, които ще изпълнява.
Yes
V. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ – 
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Партньор/и на кандидата е/са някое/и от изброените лица:
центрове за развитие на предприемачеството
Yes
2.
Партньорът е лице, със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство
Yes
3.
Партньорът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013
Yes
4.
Партньорът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
Yes
5.
Партньора/-ите доказва/-т опит в сферата на задължителните дейности, заложени в проектното предложение като е задължително всяка една организация да има доказан опит само спрямо задължителните дейности, които ще изпълнява.
Yes
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021