Evaluation table

Evaluation criterias

I. Group
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ
НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в срок
Yes
2.
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата.
No
3.
Формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от упълномощено/оправомощено лице.
В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице.
Yes
4.
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език.
Yes
5.
Целите на проекта са в съответствие с целите на конкретната процедура
Yes
6.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите се изпълняват на територията на МИГ Исперих.
Yes
7.
Проектното предложение съдържа всички задължителнидейности, посочени в т. 13.2 от Условията за кандидатстване: 
-	Дейност 1, 2, и 4.
Yes
8.
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за изпълнение и резултат, съгласно т. 7 от Условията за кандидатстване, които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
Yes
9.
Целевата група е допустима.
Yes
10.
Дейността/ите, която/ито ще се финансира/т с настоящия проект, попада/т в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013.
Yes
11.
Попълнена е програма по Дейност 2 (секция. 11.4 от Формуляра за кандидатстване), която съдържа: учебно съдържание, под теми на обучението, брой часове – мин. 40 лекторски часа
Yes
12.
Планираните консултации по Дейност 4 са не повече от 40 часа за всяко едно лице, участващо в дейността и срокът за изпълнение на дейността е в рамките на 6 месеца.
Yes
13.
Планираните консултации по Дейност 5 са не повече от 20 часа за всяко едно лице и срокът за изпълнение на дейността е в рамките на 3 месеца.
Yes
14.
Обучаемите групи по Дейност 2 са от 5 до 10 представители на целевата група.
Yes
15.
Продължителността на дейностите по проекта не надвишава 24 месеца
No
II. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА–
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Приложение 1 - Автобиографията на ръководителя на проекта или на законния представител на организацията (управител, прокурист и др.)/собственика на капитала е попълнена и прикачена в ИСУН 2020.
Yes
2.
Приложение 2 - Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват КАНДИДАТА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване.
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
Yes
3.
Приложение 3- Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи КАНДИДАТА в търговски регистър и РЮЛНЦ или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Yes
4.
Приложение 4- Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите КАНДИДАТА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
No
5.
Удостоверение за актуално състояние на КАНДИДАТА(ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване - сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за  търговския регистър и РЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път
No
6.
Счетоводен баланс на КАНДИДАТА за  предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020 (ако е приложимо).
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива
•	За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за периода от регистрацията на кандидата до последната дата на месеца, предхождащ месеца на кандидатстване през текущата година– сканирани и прикачени в ИСУН 2020.

Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. Финансовите отчети се подписват от ръководителя на предприятието и физическото лице, което е съставило финансовия отчет, или от представляващия и/или управляващия счетоводното предприятие, когато финансовият отчет е съставен от счетоводно предприятие. Във финансовите отчети се посочват имената на лицата, които са го подписали.
Yes
7.
В случай, че кандидатът е обучаваща институция действаща в съответствие с нормативни актове, различни от Закона за професионалното образование и обучение, е представен съответният учредителен документ – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
*Информацията ще се проверява по служебен път, в случай че е налична в публични регистри.
Yes
8.
Нотариално заверено пълномощно на лице, представляващо КАНДИДАТА за подписване на Формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 – (ако е приложимо).
Yes
9.
Документи доказващи опит на кандидата в обхвата на задължителните дейности, които ще изпълнява (договори, протоколи за изпълнение, референции и др.)
(Задължителни са дейности: 1, 2 и 4)
Yes
III. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ-
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ ПАРТНЬОРИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Приложение-2: Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват ПАРТНЬОРА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър или в регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване.
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
Yes
2.
Приложение 3- Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи ПАРТНЬОРА в търговски регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Декларация Приложение 3 не се изисква от партньори, които не разходват средства по проекта.
Yes
3.
Приложение 4- Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите ПАРТНЬОРА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
No
4.
Удостоверение за актуално състояние на партньора (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване, сканирано и прикачено в ИСУН 2020. 
В случай, че партньорът е регистриран по Закона за  търговски регистър и РЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
No
5.
Счетоводен баланс на ПАРТНЬОРА за предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива.
•	За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за периода от регистрацията на партньора до последната дата на месеца, предхождащ месеца на кандидатстване през текущата година– сканирани и прикачени в ИСУН 2020.

Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. Финансовите отчети се подписват от ръководителя на предприятието и физическото лице, което е съставило финансовия отчет, или от представляващия и/или управляващия счетоводното предприятие, когато финансовият отчет е съставен от счетоводно предприятие. Във финансовите отчети се посочват имената на лицата, които са го подписали.
Yes
6.
В случай, че партньорът е обучаваща институция, действаща в съответствие с нормативни актове, различни от Закона за професионалното образование и обучение, е представен съответният учредителен документ – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
*Информацията ще се проверява по служебен път, в случай че е налична в публични регистри.
Yes
7.
Документи доказващи опит на партньора в обхвата на задължителните дейности, които ще изпълнява (договори, протоколи за изпълнение, референции и др.)
(Задължителни са дейности: 1, 2 и 4)
Yes
IV. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА–
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА (съгласно т. 11.2. от Условията за кандидатстване)
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е някое от изброените лица:
•	центрове за развитие на предприемачеството, вкл. търговски дружества и неправителствени организации;
Yes
2.
Кандидатът е лице със самостоятелна правосубектност, има седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ Исперих и има право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство
Yes
3.
Кандидатът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013.
Yes
4.
Кандидатът разполага с финансов капацитет съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
Yes
5.
Кандидатът е пряко отговорен за управлението и изпълнението на дейностите по проекта, а не изпълнява ролята на посредник (видно от разпределението на дейностите и разпределението на средствата по бюджета на кандидата и на партньора).
Yes
6.
Кандидатът доказва опит в сферата на задължителните дейности, заложени в проектното предложение, Задължително е организацията да има доказан опит само спрямо задължителните дейности, които ще изпълнява.
Yes
V. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ – 
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Партньор/и на кандидата е/са някое/и от изброените лица:
центрове за развитие на предприемачеството
Yes
2.
Партньорът е лице, със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство
Yes
3.
Партньорът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013
Yes
4.
Партньорът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
Yes
5.
Партньора/-ите доказва/-т опит в сферата на задължителните дейности, заложени в проектното предложение като е задължително всяка една организация да има доказан опит само спрямо задължителните дейности, които ще изпълнява.
Yes