Evaluation criterias

I. Group
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в поканата;
Yes
2.
Проектното предложение е подписано с КЕП от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от упълномощено/оправомощено лице.
В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице;
Yes
3.
Текстът  на  проектното  предложение  е  на български език, с изключение на текстовете, за които  се  изисква  информация  на  английски език;
Yes
4.
Проектното предложение отговаря	на изискванията за териториален обхват - дейностите  се изпълняват  на  територията на МИГ „Тутракан-Сливо поле“;
Yes
5.
Проектното предложение отговаря на изискванията за минимален и максимален размер на безвъзмездната финансова помощ;
Yes
II. Group
Придружаващи общи документи
Criteria Leads to rejection
1.
Таблица за допустими инвестиции - по образец във формат „pdf”, подписан и сканиран от кандидата, както и във формат „xls“ или „xlsx“ – Приложение № 1 към Условията за кандидатстване;
Yes
2.
Формуляр за мониторинг - по подмярка 19.2 във формат „pdf” или „jpg“, подписан от кандидата – Приложение № 2 към Условията за кандидатстване
Yes
3.
Декларация съгласие и информираност за обработване на лични данни - с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“, Приложение № 3 към Условията за кандидатстване
Yes
4.
Декларация по Приложение 6 от Наредба 22 от всички кандидати в процедурата за подбор, включително: представляващия лицето, съдружници, прокуристи и др. лица с правомощия за вземане на решение или контрол по отношение на кандидата за подпомагане - във формат „pdf“ или „jpg“- Приложение № 4 към Условията за кандидатстване. Декларацията се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата.
Yes
5.
Декларация за нередности - във формат „pdf“ или „jpg“ - Приложение № 5 към Условията за кандидатстване. Декларацията се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата.
Yes
6.
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата- във формат „pdf“ или „jpg“
Yes
7.
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по реда на настоящите условия - във формат „pdf“ или „jpg“. За кандидати – читалища се представя решение на общото събрание на читалището за кандидатстване по реда на настоящата процедура във формат „pdf“ или „jpg“
No
8.
Учредителен акт или устав, или дружествен договор - във формат „pdf“ или „jpg“ (не се изисква за кандидати общини).
No
9.
Решение на общинския съвет за кандидатстване по реда на настоящите условия за кандидатстване - във формат „pdf“ или „jpg“;
No
10.
Решение на общински съвет, че дейностите по проекта отговарят на приоритетите на общинския план за развитие, в случай на проект с кандидат за подпомагане община - във формат „pdf“ или „jpg“.
No
11.
Декларация по чл. 4а, ал. 1 от ЗМСП и справката за обобщените параметри на предприятието, което подава декларация (по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката) с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“, / важи за кандидати читалища и ЮЛНЦ/ - Приложение № 7 към Условията за кандидатстване. / Декларация по чл. 4а, ал. 1 от ЗМСП и справката за обобщените параметри на предприятието, което подава декларация

No
12.
Справка за дълготрайните активи или инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение - с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване (важи за проекти, включващи инвестиции за закупуване на оборудване и/или обзавеждане и/или транспортни средства и/или мобилни обекти във формат „pdf“ или „jpg“). 


Yes
13.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/МОСВ/БД)Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. /Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган само в случаите когато проектното предложение не включва строително-монтажни работи. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица/; 

Yes
14.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, или документ за ползване върху имота, или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малък от 6 години - Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията (важи в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот - собственост на кандидата) Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. Учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане, когато е учредено срочно право на строеж - в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи, за които се изисква разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. Документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане - в случай на кандидатстване за разходи за закупуване и/или инсталиране на оборудване и/или съоръжения и/или обновяване на сгради и/или помещения и строително-монтажни работи, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
15.
Заснемане на  обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията ). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности и графично и фотозаснемане на обекта и съгласувателно становище, издадено от Министерството на културата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. При голям брой документи или обем на файловете, документите могат да са компресирани и прикачени във формат „rar” или „zip”. (В случаите, когато е необходимо да се издаде съгласувателно становище от Министерство на културата за него може към датата на кандидатстване да се представи входящ номер на искане за издаване на съгласувателно становище.);
No
16.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект", или заснемане, или архитектурен план на обекта/съоръжението, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. При голям брой документи или обем на файловете, документите могат да са компресирани и прикачени във формат „rar” или „zip”. Когато към датата на кандидатстване проектът не е одобрен следва да се представи инвестиционен проект, ведно с входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
No
17.
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Представят се във формат „pdf“ или „xls“ или „xlsx“.
No
18.
Разрешение за строеж (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. / Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган/;
No
19.
Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. / Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган/; 

No
20.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи, в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане); Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. /Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган/;

No
21.
Количествено стойностни сметки. Представят се във формат „pdf“ или „xls“ или „xlsx“. 

No
22.
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (само в случаите, когато дейността включва - реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или реставрация и/или обновяване). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
23.
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. / Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган/;
No
24.
Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
25.
Предварителни или окончателни договори за услуги, работи, доставки – обект на инвестицията - включително с посочени марка, модел, цена в левове или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение. (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от ЗOП). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки. Представят се във формат „pdf“ или „xls”;
No
26.
Документи за проведен избор на изпълнител по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки (когато е приложимо) - Заверено от възложителя копие на всички документи от проведената съгласно изискванията по Закона за обществените поръчки процедура за изпълнение на дейностите по проекта (важи, в случай че проектът включва разходи извършени преди подаване на заявлението за подпомагане от кандидат, който се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. 

No
27.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски (важи, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”;
No
28.
Една независима оферта - да съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС в едно с направено от кандидата запитване за оферти съгласно Приложение 11 от Документи за попълване. (приложимо в зависимост от дейностите, разходите и кандидата) .Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки. Представя се във формат „pdf“ или „xls”;
No
29.
Най-малко три съпоставими независими оферти - да съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС в едно с направено от кандидата запитване за оферти съгласно Приложение 11 от Документи за попълване. Кандидатът представя запитване за оферта по образец (приложимо в зависимост от дейностите, разходите и кандидата) .
Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено стойностни сметки във формат „pdf“ или „xls
No
30.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител - когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора му (приложимо в зависимост от дейностите, разходите и кандидата). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Yes
31.
Документ за правосубектност съгласно националното им законодателство (В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица) Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. 

No
32.
Решение за определяне на стойността на разхода, за който се кандидатства, с включена обосновка за мотивите, обосновали избора. (приложимо в зависимост от дейностите, разходите и кандидата) Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
No
33.
Анализ разходи-ползи (финансов анализ), изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ, когато е приложимо - съгласно Приложение № 6 към Условията за кандидатстване. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. /

Yes
34.
Анализ разходи-ползи (финансов анализ), изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ, когато е приложимо - Приложение 6А към Условията за кандидатстване. Представя се във формат  „xls”;. /
Yes
35.
Декларация за двойно финансиране – Приложение 9 от Условията за кандидатстване. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.  
Yes
36.
Декларация за изкуствено създадени условия и/или наличие на функционална несамостоятелност– Приложение 10 от Условията за кандидатстване. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.  
Yes
37.
Декларацията за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ на УО и ДФЗ-РА- Приложение 12 от Условията за кандидатстване. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Yes
38.
Декларация за свързаност съгласно Заповед № РД 09-647/03.07.2019 г. на РУО на ПРСР – попълва се по образец Приложение 13 от Условията за кандидатстване. Декларацията е задължителна и приложима за кандидати, който не са публично–правни организации по смисъла на §2, т.43 от ДР на ЗОП. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
No
39.
Декларация за неикономически дейности - декларация за дейността на каднидата (инономическа/ниеикономическа) и годишен финансово-счетоводен отчет, от който да е видно, финансово- счетоводно (в т.ч. алаитично) обособяване на икономическата и не икономическата дейност (когато е приложимо). Предстсвя се в „pdf” или „jpg“, подписан от кандидата 

No
40.
Свидетелство за съдимост от представляващия/ представляващите кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му
Yes
III. Group
Други общи документи
Criteria Leads to rejection
1.
Удостоверение за наличие или липса на задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК от Национална агенция по приходите и Удостоверение за липса на задължения към общината–  сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
Yes
IV. Group
Придружаващи специфични документи за дейностите - Строителство, реконструкция, рехабилитация на улици, тротоари и съоръженията към тях;
Criteria Leads to rejection
1.
Декларация от кмета на общината, че под терена, в който ще се изпълнят дейностите по проекта, са изградени или реконструирани водоснабдителните и/или канализационните системи (ВиК) или не се предвижда да се изграждат или реконструират ВиК системи за период седем години считано от датата на сключване на административния договор.. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.

No
V. Group
Придружаващи специфични документи за дейностите - Изграждане и/или обновяване на площи за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение, като паркове, площади, градинки, улично озеленяване;
В случаите, когато проекта е за изграждане и/или обновяване на паркове и градини:
Criteria Leads to rejection
1.
Документ за собственост от който да е видно, че обекта притежава статут на парк или градина или одобрен общ или подробни устройствен планове на урбанизираните територии, от които да е видно, че имотите са със статут на парк или градина. В случай, че в документа за собственост не е посочено, че обекта има статут на парк или градина се представя одобрен общи и подробни устройствен планове на урбанизираните територии и подробен устройствени планове за парковете и градините, в които са спазени правилата и нормативите съгласно глава седма от Наредба № 7 от 2003 г. за правилата и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
No
2.
План схема за разполагане на преместваеми обекти и съоръжения (представя се ако има такива обекти). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.

No
VI. Group
Придружаващи специфични документи за дейностите - Изграждане, реконструкция, ремонт на социална инфраструктура извън процеса на деинституционализация на деца или възрастни, включително транспортни средства;
Criteria Leads to rejection
1.
Декларация за държавни или минимални помощи - Декларация за размера на получената минимална помощ съгласно Приложение № 8 към Условията за кандидатстване. Когато тези документи не са представени към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.

No
VII. Group
Придружаващи специфични документи за дейностите - Енергийна ефективност в общински сгради, в които се предоставят обществени услуги;
Criteria Leads to rejection
1.
Решение на общинския съвет, потвърждаващо, че дейностите, свързани с инвестиции за подобряването на енергийната ефективност, отговарят на общинската програма за енергийна ефективност на съответната община. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
No
2.
Обследване за енергийна ефективност придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики на сграда в експлоатация - изготвени по реда на чл. 48 от ЗЕЕ и Наредба № Е-РД-04-1 от 2016 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. 
No
VIII. Group
Придружаващи специфични документи за дейностите - Изграждане, реконструкция, ремонт, реставрация, оборудване, обзавеждане на обекти, свързани с културния живот вкл. и дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства;
Criteria Leads to rejection
1.
Декларация за държавни или минимални помощи - Декларация за минимална помощ съгласно Приложение № 8 към Условията за кандидатстване. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.

No
IX. Group
Придружаващи специфични документи за дейностите - Реконструкция, ремонт, оборудване, обзавеждане на общинска образователна инфраструктура с местно значение.
Criteria Leads to rejection
1.
Заповед на министъра на образованието и науката за откриване, преобразуване или промяна на основното общинско училище или средното общинско училище или писмо от министъра на образованието и науката, удостоверяващо статута му и финансиращия орган - За основно общинско училище или средното общинско училище. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
No
2.
Решение на Министерски съвет за безвъзмездното прехвърляне на собствеността на съответната община - за професионалните гимназии по § 10 от Преходните и заключителни разпоредби на Закона за предучилищното и училищно образование. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
No
3.
Заповед на кмета на общината и решение на общинския съвет за откриване, преобразуване или промяна на общинската детска градина или писмо от министъра на образованието и науката, удостоверяващо статута и финансиращия орган на детската градина. Представя се във формат „pdf“ или „jpg

No
X. Group
Придружаващи специфични документи за дейностите - Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване, обзавеждане на спортна инфраструктура:
Criteria Leads to rejection
1.
Заповед на министъра на образованието и науката за откриване, преобразуване или промяна на основното общинско училище или средното общинско училище или писмо от министъра на образованието и науката, удостоверяващо статута му и финансиращия орган. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
No
2.
Заповед на кмета на общината и решение на общинския съвет за откриване, преобразуване или промяна на общинската детска градина или писмо от министъра на образованието и науката, удостоверяващо статута и финансиращия орган на детската градина. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.


No
3.
Документ за собственост, от който да е видно, че обектът притежава статут на парк или одобрен общ или подробни устройствен планове на урбанизираните територии, от които да е видно, че имотът е статут на парк. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”;	

No
XI. Group
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Целите на проекта са в съответствие с целите на съответната процедура;
Yes
2.
Дейностите по проекта съответстват на дейностите, предвидени в процедура BG06RDNP001-19.619, МЯРКА 7.2 Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и 
спестяване на енергия;
No
3.
Допустимите разходи за проекта съответстват на обявените в процедура BG06RDNP001-19.619, МЯРКА 7.2 Подкрепа за инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура, включително инвестиции в енергия от възобновяеми източници и 
спестяване на енергия;
No
4.
Във Формуляра за кандидатстване са включени всички или тези от индикаторите за резултат и въздействие, съгласно т. 7 от Условията за кандидатстване които се очаква да бъдат постигнати с конкретния проект;
Yes
5.
Несъответствие между предвидените дейности и видовете заложени разходи;
No
6.
Неспазване на заложените в Условията за кандидатстване правила или ограничения по отношение на интензитета на подпомагане;
No
XII. Group
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е: 
1.1 Общини Тутракан и Сливо поле за всички дейности, а в строителните граници на гр. Тутракан за дейности свързани със социална, културна, образователна инфраструктура и енергийна ефективност в общински сгради, само ако са свързани с оборудване, обзавеждане или подобряване на прилежащите пространства съгласно допустимата дейност; 1.2 ЮЛНЦ регистрирани по Закона за юридическите лица с нестопанска цел, с изключение на юридически лица с нестопанска цел, в които един от учредителите и/или членовете е община, - за дейности, свързани със социалната и спортната инфраструктура, и културния живот; 
1.3 Читалища - за дейности, свързани с културния живот; 
1.4. МИГ Тутракан – Сливо поле.
Yes
2.
Кандидатът/получателят на финансова помощ има седалище и адрес на управление на територията на МИГ „Тутракан-Сливо поле“;
Yes
3.
Кандидатът/получателят на финансова помощ и/или негов законен или упълномощен представител, отговаря на условията на определени в чл. 12, ал. 3 на Наредба № 22/14.12.2015 г. на МЗХГ.
Yes
XIII. Group
ПРОВЕРКА ЗА ДОПУСТИМОСТ НА РАЗХОДИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Допустимите разходи за проекта съответстват на обявените в Процедура №BG06RDNP001-19.619 и в проекта не са включени недопустими разходи
No
XIV. Group
ПРОВЕРКА ЗА ЛИПСА НА ДВОЙНО ФИНАНСИРАНЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Всички дейности по проекта не са физически приключили и не са изцяло изпълнени преди подаване на Формуляра за кандидатстване.
Yes
2.
Дейностите по проекта не са финансирани/ не се финансират по друг проект, програма или каквато и да е друга схема с източник националния бюджет, бюджета на ЕС или друга донорска програма.
Yes
XV. Group
ПРОВЕРКА ЗА НАЛИЧИЕ НА ИЗКУСТВЕНО СЪЗДАДЕНИ УСЛОВИЯ
Criteria Leads to rejection
1.
По проекта липсват изкуствено създадени условия*.


*Изкуствено създадени условия" са инвестиции, за които е установена функционална несамостоятелност и/или изкуствено създадени условия за получаване на помощта с цел осъществяване на предимство в противоречие с целите на мярката.
Yes
XVI. Group
ПРОВЕРКА ЗА МИНИМАЛНИ ПОМОЩИ
Criteria Leads to rejection
1.
Финансовото подпомагане по проектното предложение представлява "не помощ"
No
2.
Финансовото подпомагане по проектното предложение представлява "помощ", предоставена по режим "de minimis" съгласно приложеното поле на регламент (ЕС) №1407/2013
No
XVII. Group
ПРОВЕРКА ЗА ОСНОВАТЕЛНОСТ НА ЗАЯВЕНИТЕ РАЗХОДИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проверка  на разходите, включени в проектното предложени на база представени оферти и други допустими 

No
XVIII. Group
ПРОВЕРКА НА АНАЛИЗ „РАЗХОДИ – ПОЛЗИ“
Criteria Leads to rejection
1.
Интензитетът на помощта заявен от кандидата е в съответствие с представения анализ „разходи – ползи“
No
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021