|
Придружаващи общи документи
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Таблица за допустими инвестиции - по образец във формат „pdf”, подписан и сканиран от кандидата, както и във формат „xls“ или „xlsx“ – Приложение № 1 към Условията за кандидатстване;
|
Yes
|
|
2. |
Формуляр за мониторинг - по подмярка 19.2 във формат „pdf” или „jpg“, подписан от кандидата – Приложение № 2 към Условията за кандидатстване
|
Yes
|
|
3. |
Декларация съгласие и информираност за обработване на лични данни - с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“, Приложение № 3 към Условията за кандидатстване
|
Yes
|
|
4. |
Декларация по Приложение 6 от Наредба 22 от всички кандидати в процедурата за подбор, включително: представляващия лицето, съдружници, прокуристи и др. лица с правомощия за вземане на решение или контрол по отношение на кандидата за подпомагане - във формат „pdf“ или „jpg“- Приложение № 4 към Условията за кандидатстване. Декларацията се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата.
|
Yes
|
|
5. |
Декларация за нередности - във формат „pdf“ или „jpg“ - Приложение № 5 към Условията за кандидатстване. Декларацията се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата.
|
Yes
|
|
6. |
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата- във формат „pdf“ или „jpg“
|
Yes
|
|
7. |
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по реда на настоящите условия - във формат „pdf“ или „jpg“. За кандидати – читалища се представя решение на общото събрание на читалището за кандидатстване по реда на настоящата процедура във формат „pdf“ или „jpg“
|
No
|
|
8. |
Учредителен акт или устав, или дружествен договор - във формат „pdf“ или „jpg“ (не се изисква за кандидати общини).
|
No
|
|
9. |
Решение на общинския съвет за кандидатстване по реда на настоящите условия за кандидатстване - във формат „pdf“ или „jpg“;
|
No
|
|
10. |
Решение на общински съвет, че дейностите по проекта отговарят на приоритетите на общинския план за развитие, в случай на проект с кандидат за подпомагане община - във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
11. |
Декларация по чл. 4а, ал. 1 от ЗМСП и справката за обобщените параметри на предприятието, което подава декларация (по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката) с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“, / важи за кандидати читалища и ЮЛНЦ/ - Приложение № 7 към Условията за кандидатстване. / Декларация по чл. 4а, ал. 1 от ЗМСП и справката за обобщените параметри на предприятието, което подава декларация
|
No
|
|
12. |
Справка за дълготрайните активи или инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение - с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване (важи за проекти, включващи инвестиции за закупуване на оборудване и/или обзавеждане и/или транспортни средства и/или мобилни обекти във формат „pdf“ или „jpg“).
|
Yes
|
|
13. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/МОСВ/БД)Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. /Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган само в случаите когато проектното предложение не включва строително-монтажни работи. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица/;
|
Yes
|
|
14. |
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, или документ за ползване върху имота, или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малък от 6 години - Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията (важи в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот - собственост на кандидата) Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. Учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане, когато е учредено срочно право на строеж - в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи, за които се изисква разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. Документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане - в случай на кандидатстване за разходи за закупуване и/или инсталиране на оборудване и/или съоръжения и/или обновяване на сгради и/или помещения и строително-монтажни работи, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
15. |
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията ). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности и графично и фотозаснемане на обекта и съгласувателно становище, издадено от Министерството на културата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. При голям брой документи или обем на файловете, документите могат да са компресирани и прикачени във формат „rar” или „zip”. (В случаите, когато е необходимо да се издаде съгласувателно становище от Министерство на културата за него може към датата на кандидатстване да се представи входящ номер на искане за издаване на съгласувателно становище.);
|
No
|
|
16. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект", или заснемане, или архитектурен план на обекта/съоръжението, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. При голям брой документи или обем на файловете, документите могат да са компресирани и прикачени във формат „rar” или „zip”. Когато към датата на кандидатстване проектът не е одобрен следва да се представи инвестиционен проект, ведно с входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
|
No
|
|
17. |
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Представят се във формат „pdf“ или „xls“ или „xlsx“.
|
No
|
|
18. |
Разрешение за строеж (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. / Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган/;
|
No
|
|
19. |
Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. / Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган/;
|
No
|
|
20. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи, в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане); Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. /Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган/;
|
No
|
|
21. |
Количествено стойностни сметки. Представят се във формат „pdf“ или „xls“ или „xlsx“.
|
No
|
|
22. |
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (само в случаите, когато дейността включва - реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или реставрация и/или обновяване). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
23. |
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. / Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган/;
|
No
|
|
24. |
Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
25. |
Предварителни или окончателни договори за услуги, работи, доставки – обект на инвестицията - включително с посочени марка, модел, цена в левове или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение. (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от ЗOП). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки. Представят се във формат „pdf“ или „xls”;
|
No
|
|
26. |
Документи за проведен избор на изпълнител по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки (когато е приложимо) - Заверено от възложителя копие на всички документи от проведената съгласно изискванията по Закона за обществените поръчки процедура за изпълнение на дейностите по проекта (важи, в случай че проектът включва разходи извършени преди подаване на заявлението за подпомагане от кандидат, който се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
No
|
|
27. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски (важи, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”;
|
No
|
|
28. |
Една независима оферта - да съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС в едно с направено от кандидата запитване за оферти съгласно Приложение 11 от Документи за попълване. (приложимо в зависимост от дейностите, разходите и кандидата) .Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки. Представя се във формат „pdf“ или „xls”;
|
No
|
|
29. |
Най-малко три съпоставими независими оферти - да съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС в едно с направено от кандидата запитване за оферти съгласно Приложение 11 от Документи за попълване. Кандидатът представя запитване за оферта по образец (приложимо в зависимост от дейностите, разходите и кандидата) .
Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено стойностни сметки във формат „pdf“ или „xls
|
No
|
|
30. |
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител - когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора му (приложимо в зависимост от дейностите, разходите и кандидата). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Yes
|
|
31. |
Документ за правосубектност съгласно националното им законодателство (В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица) Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
No
|
|
32. |
Решение за определяне на стойността на разхода, за който се кандидатства, с включена обосновка за мотивите, обосновали избора. (приложимо в зависимост от дейностите, разходите и кандидата) Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
No
|
|
33. |
Анализ разходи-ползи (финансов анализ), изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ, когато е приложимо - съгласно Приложение № 6 към Условията за кандидатстване. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. /
|
Yes
|
|
34. |
Анализ разходи-ползи (финансов анализ), изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ, когато е приложимо - Приложение 6А към Условията за кандидатстване. Представя се във формат „xls”;. /
|
Yes
|
|
35. |
Декларация за двойно финансиране – Приложение 9 от Условията за кандидатстване. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Yes
|
|
36. |
Декларация за изкуствено създадени условия и/или наличие на функционална несамостоятелност– Приложение 10 от Условията за кандидатстване. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Yes
|
|
37. |
Декларацията за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ на УО и ДФЗ-РА- Приложение 12 от Условията за кандидатстване. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Yes
|
|
38. |
Декларация за свързаност съгласно Заповед № РД 09-647/03.07.2019 г. на РУО на ПРСР – попълва се по образец Приложение 13 от Условията за кандидатстване. Декларацията е задължителна и приложима за кандидати, който не са публично–правни организации по смисъла на §2, т.43 от ДР на ЗОП. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
No
|
|
39. |
Декларация за неикономически дейности - декларация за дейността на каднидата (инономическа/ниеикономическа) и годишен финансово-счетоводен отчет, от който да е видно, финансово- счетоводно (в т.ч. алаитично) обособяване на икономическата и не икономическата дейност (когато е приложимо). Предстсвя се в „pdf” или „jpg“, подписан от кандидата
|
No
|
|
40. |
Свидетелство за съдимост от представляващия/ представляващите кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му
|
Yes
|