Evaluation criterias

I. Group Threshold for passing
Иновативност и приложимост на подкрепяната иновация
0.00
Criteria Weight
39.00
1.
Новост на внедряваната иновация

Внедряваната иновация е радикална и представлява новост на световно ниво, като значително превъзхожда съществуващите алтернативни решения - 5 т.

Внедряваната иновация представлява новост на световно ниво в съответната технологична област и частично превъзхожда съществуващите алтернативни решения - 4 т.

Внедряваната иновация представлява новост на национално ниво в съответната технологична област и значително превъзхожда съществуващите алтернативни решения - 3 т.

Внедряваната иновация представлява новост на национално ниво в съответната технологична област, но не превъзхожда съществуващите алтернативни решения - 2 т.

Внедряваната иновация представлява новост за кандидата, но не превъзхожда съществуващите алтернативни решения - 1 т.

Внедряваната иновация не представлява новост (на световно и национално ниво, както и за кандидата), и не превъзхожда съществуващите алтернативни решения, или не е представена достатъчнa/релевантна информация, от която да се извърши обективна преценка за степента на новост - 0 т.
5.00
2.
Степен на защита на внедряваната иновация

Внедряваната иновация е защитена с действащ патент за изобретение или решение за издаване на патент - 5 т.

Внедряваната иновация е защитена със свидетелство за действаща регистрация на полезен модел или решение за регистрация на полезен модел, или с авторско право - 3 т.

Внедряваната иновация е защитена със свидетелство за действаща регистрация на промишлен дизайн или решение за регистрация на промишлен дизайн - 2 т.

За внедряваната иновация е подадена заявка за издаване на патент или за регистрация на полезен модел или за регистрация на промишлен дизайн - 1 т.

Внедряваната иновация не е защитена с някой от горепосочените документи - 0 т.
5.00
3.
Технологична готовност на кандидата за внедряване на иновацията по проекта

Представена е информация за нуждата на кандидата от внедряваната по проекта иновация, И
Представена е информация за вече предприети действия от страна на кандидата, във връзка с идентифицираната нужда от внедряваната иновация, И
Ясно и последователно са описани етапите (стъпките), които са необходими за внедряване на подкрепяната по проекта иновация в предприятието, И
Внедряваната иновация попада в кода на основната или допълнителната икономическа дейност на кандидата, И
Основната или допълнителната икономическа дейност, в която попада внедряваната иновация, е осъществявана от кандидата през 2021 г. и 2022 г. - 5 т.

Изпълнени са 4 от гореописаните изисквания - 4 т.

Изпълнени са 3 от гореописаните изисквания - 3 т.

Изпълнени са 2 от гореописаните изисквания - 2 т.

Изпълнено е 1 от гореописаните изисквания - 1 т.

Критерият не е изпълнен - 0 т.
5.00
4.
Начин на разработване на внедряваната иновация

Внедряваната по проекта иновация е разработена изцяло от кандидата или съвместно между кандидата и трети лица, чрез използване на външни услуги - 2 т.

Внедряваната по проекта иновация е придобита от трети лица - 0 т.
2.00
5.
Приложимост и жизнеспособност на внедряваната иновация

5.1. Анализ на пазарната ниша, в рамките на която ще се реализира внедряваната по проекта иновация - 5 т.:

- Пазарната ниша, в рамките на която ще се реализира внедряваната иновация, е ясно идентифицирана и описана, като е представена информация за възможностите за пазарна реализация на иновацията в тази пазарна ниша, И
- Представена е конкретна информация за потенциала за развитие на съответната пазарна ниша, описана е динамиката на навлизане на стоките/услугите, резултат от внедряваната иновация, в съответната пазарна ниша - 5 т.

- Пазарната ниша, в рамките на която ще се реализира внедряваната иновация, е идентифицирана и описана, И
- Представена е информация за потенциала за развитие на съответната пазарна ниша и динамиката на навлизане на стоките/услугите, резултат от внедряваната иновация, в съответната пазарна ниша - 3 т.

Има описание за пазарната ниша, но същото е общо и не кореспондира в детайли с описаната информация за реализиране на внедряваната иновация - 1 т.

Критерият не е изпълнен - 0 т.

5.2. Анализ на възможните рискове и пречки пред пазарната реализация на внедряваната по проекта иновация - 5 т.:

- Идентифицирани са подробно възможните рискове, които могат да възникнат при пазарната реализация на внедряваната иновация (вкл. е описана и специфична нормативна уредба или политика в областта на внедряваната иновация, която може да повлияе на пазарната реализация), както и е анализирано до каква степен идентифицираните рискове могат да бъдат преодолени, И
- Идентифицирани са детайлно основните конкуренти на съответния пазар, и е описано как внедряваната иновация ги превъзхожда - 5 т.

- Представена е информация за възможните рискове, които могат да възникнат при пазарната реализация на внедряваната иновация, и е описано до каква степен идентифицираните рискове могат да бъдат преодолени, И
- Посочени са основните конкуренти на съответния пазар - 3 т.

Има описание на възможни рискове, които могат да възникнат при пазарната реализация на внедряваната иновация, и/или информация за конкуренти на съответния пазар, но същите са от общ характер, без конкретна информация - 1 т.

Критерият не е изпълнен - 0 т.

5.3. Анализ на потенциалните клиенти и стратегия за пазарна реализация на внедряваната по проекта иновация - 5 т.:

- Представен е подробен анализ на потенциалните клиенти, като е описано как внедряваната иновация би привлякла съответните клиенти, И
- Представена е подробна информация за стратегията за пазарна реализация на внедряваната иновация, която доказва икономическата приложимост на иновацията - 5 т.

- Представен е анализ на потенциалните клиенти, И
- Представена е информация за стратегията за пазарна реализация на внедряваната иновация, която доказва икономическата приложимост на иновацията - 3 т.

Има описание на потенциалните клиенти и/или пазарната реализация на внедряваната иновация, но същите са от общ характер, без конкретна информация - 1 т.

Критерият не е изпълнен - 0 т.

5.4. Анализ на пазарните предимства и слабости на внедряваната по проекта иновация - 5 т.:

- Представен е реалистичен анализ на конкурентните предимства на внедряваната иновация (напр. уникални характеристики, спестяване на разходи, полза от стоката/услугата/процеса и др. под.), като е направено сравнение с конкретни, налични вече на пазара, стоки/услуги/процеси, И
- Представен е реалистичен анализ на слабостите на внедряваната иновация и доколко същите могат да бъдат преодолени - 5 т.

- Представена е информация за конкурентните предимства на внедряваната иновация (напр. уникални характеристики, спестяване на разходи, полза от стоката/услугата/процеса и др. под.), И
- Описани са слабостите на внедряваната иновация - 3 т.

Има описание на конкурентните предимства на внедряваната иновация и/или на нейните слабости, но същите са от общ характер, без конкретна информация - 1 т.

Критерият не е изпълнен - 0 т.

5.5. Обхват на внедряваната по проекта иновация - 2 т.:

Изпълнението на проекта води до внедряване на иновация в допълващ бизнес процес, насочен към: разпространение и логистика и/или маркетинг и продажби, и/или информационни и комуникационни системи, и/или администрация и управление, и/или разработване на продукти и бизнес процеси - 2 т.

Изпълнението на проекта НЕ води до внедряване на иновация в допълващ бизнес процес, насочен към: разпространение и логистика и/или маркетинг и продажби, и/или информационни и комуникационни системи, и/или администрация и управление, и/или разработване на продукти и бизнес процеси - 0 т.
22.00
II. Group Threshold for passing
Финансова стабилност на кандидата
0.00
Criteria Weight
41.00
1.
Претеглен коефициент на брутна добавена стойност за 2020 г., 2021 г. и 2022 г.

Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е > 30% и ≤ 35% - 10 т.
Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е > 25% и ≤ 30% или > 35% и ≤ 40% - 9 т.
Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е > 20% и ≤ 25% или > 40% и ≤ 45% - 8 т.
Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е > 15% и ≤ 20% или > 45% и ≤ 50% - 7 т.
Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е > 10% и ≤ 15% или > 50% и ≤ 55% - 6 т.
Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е > 55% и ≤ 60% - 5 т.
Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е > 60% и ≤ 65% - 4 т.
Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е > 65% и ≤ 70% - 3 т.
Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е > 70% - 2 т.
Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е > 5% и ≤ 10% - 1 т.
Претегленият коефициент на брутната добавена стойност на кандидата е ≤ 5% - 0 т.
10.00
2.
Претеглен коефициент на приходите от износ за 2020 г., 2021 г. и 2022 г.

Претегленият коефициент на приходите от износ на кандидата е > 30% и ≤ 40% - 7 т.
Претегленият коефициент на приходите от износ на кандидата е > 20% и ≤ 30% или > 40% и ≤ 50% - 6 т.
Претегленият коефициент на приходите от износ на кандидата е > 10% и ≤ 20% или > 50% и ≤ 60% - 5 т.
Претегленият коефициент на приходи от износ на кандидата е > 60% и ≤ 70% - 4 т.
Претегленият коефициент на приходи от износ на кандидата е > 70% и ≤ 80% - 3 т.
Претегленият коефициент на приходи от износ на кандидата е > 0% и ≤ 10% - 2 т.
Претегленият коефициент на приходи от износ на кандидата е > 80% - 1 т.
Претегленият коефициент на приходи от износ на кандидата е 0% (т.е. кандидатът няма приходи от износ за 2020 г., 2021 г. и 2022 г.) - 0 т.
7.00
3.
Претеглен коефициент на разходите за данъци спрямо реализираните приходи за 2020 г., 2021 г. и 2022 г.

Претегленият коефициент на разходите за данъци спрямо реализираните приходи е ≥ 1,5% - 4 т.
Претегленият коефициент на разходите за данъци спрямо реализираните приходи е ≥ 1% и < 1,5% - 3 т.
Претегленият коефициент на разходите за данъци спрямо реализираните приходи е ≥ 0,5% и < 1% - 2 т.
Претегленият коефициент на разходите за данъци спрямо реализираните приходи е > 0% и < 0,5% - 1 т.
Претегленият коефициент на разходите за данъци спрямо реализираните приходи е ≤ 0% - 0 т.
4.00
4.
Претеглен коефициент на рентабилност на EBITDA за 2020 г., 2021 г. и 2022 г.

Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е > 13% и ≤ 15% - 10 т.
Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е > 11% и ≤ 13% или > 15% и ≤ 17% - 9 т.
Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е > 9% и ≤ 11% или > 17% и ≤ 19% - 8 т.
Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е > 7% и ≤ 9% или > 19% и ≤ 21% - 7 т.
Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е > 5% и ≤ 7% или > 21% и ≤ 23% - 6 т.
Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е > 23% и ≤ 25% - 5 т.
Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е > 25% и ≤ 27% - 4 т.
Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е > 27% - 3 т.
Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е > 3% и ≤ 5% - 2 т.
Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е > 1% и ≤ 3% - 1 т.
Претегленият коефициент на рентабилност на EBITDA на кандидата е ≤ 1% - 0 т.
10.00
5.
Съпоставимост между претеглената стойност на EBITDA за 2020 г., 2021 г. и 2022 г. и стойността на общите допустими разходи по проекта.

Претеглената стойност на EBITDA за 2020 г., 2021 г. и 2022 г. на кандидата, умножена по 2, е по-голяма от стойността на общите допустими разходи по проекта (в хил.лв.) - 10 т.

Претеглената стойност на EBITDA за 2020 г., 2021 г. и 2022 г. на кандидата, умножена по 3, е по-голяма от стойността на общите допустими разходи по проекта (в хил.лв.) - 8 т.

Претеглената стойност на EBITDA за 2020 г., 2021 г. и 2022 г. на кандидата, умножена по 4, е по-голяма от стойността на общите допустими разходи по проекта (в хил. лв.) - 6 т.

Претеглената стойност на EBITDA за 2020 г., 2021 г. и 2022 г. на кандидата, умножена по 5 е по-голяма от стойността на общите допустими разходи по проекта (в хил. лв.) - 4 т.

Претеглената стойност на EBITDA за 2020 г., 2021 г. и 2022 г. на кандидата, умножена по 6, е по-голяма от стойността на общите допустими разходи по проекта (в хил. лв.) - 2 т.

Претеглената стойност на EBITDA за 2020 г., 2021 г. и 2022 г. на кандидата, умножена по над 6, е по-голяма от стойността на общите допустими разходи по проекта (в хил. лв.) - 0 т.
10.00
III. Group Threshold for passing
Приоритизиране на проекти
0.00
Criteria Weight
15.00
1.
Регионализация съгласно ИСИС 2021-2027

Изпълнението на проекта води до внедряване на иновация, попадаща в една от приоритетните тематични области на ИСИС 2021-2027 за съответната административна област - 10 т.

Изпълнението на проекта води до внедряване на иновация, която НЕ попада в приоритетните тематични области на ИСИС 2021-2027 за съответната административна област - 0 т.
10.00
2.
Приоритизация съгласно Националната стратегия за малките и средните предприятия 2021-2027 г.

Икономическата дейност, в рамките на която ще се реализира/предлага на пазара внедряваната иновация, попада в определените национални приоритетни сектори съгласно Националната стратегия за малките и средни предприятия 2021-2027 г. (НСМСП 2021-2027), както следва.
Национални приоритетни икономически дейности (сектори):
Код по КИД-2008 - Икономическа дейност:
Високотехнологични производства:
C21 Производство на лекарствени вещества и продукти
C26 Производство на компютърна и комуникационна техника, електронни и оптични продукти
Средно към високотехнологични производства:
C20 Производство на химични продукти
C27 Производство на електрически произведения
C28 Производство на машини и оборудване, с общо и специално предназначение
C29 Производство на автомобили, ремаркета и полуремаркета
C30 Производство на превозни средства, без автомобили
Други производства:
Е38 Събиране и обезвреждане на отпадъци; рециклиране на материали
Е39 Възстановяване и други услуги по управление на отпадъци
Високотехнологични услуги с интензивно използване на знания:
J59 Производство на филми и телевизионни предавания, звукозаписване и издаване на музика
J60 Радио- и телевизионна дейност
J61 Далекосъобщения
J62 Дейности в областта на информационните технологии
J63 Информационни услуги
M71 Архитектурни и инженерни дейности; технически изпитвания и анализи
M72 Научно-изследователска и развойна дейност - 5 т.

Икономическата дейност, в рамките на която ще се реализира/предлага на пазара внедряваната иновация, НЕ попада в определените национални приоритетни сектори съгласно НСМСП 2021-2027, посочени по-горе - 0 т.
5.00
IV. Group Threshold for passing
Реалистичност на разходите по проекта
0.00
Criteria Weight
5.00
1.
Реалистичност на разходите по проекта:

1) Всички разходи са ефективни, обосновани и допустими от гледна точка на постигане на основната цел на проекта, И
2) Всички разходи, включени в бюджета на проектното предложение съответстват изцяло на дейностите, предвидени за изпълнение, И
3) Всички разходи за активи са съпоставими с пазарните цени за аналогични активи, като за тях е представена оферта, И
4) Всички разходи са в съответствие с праговете/процентните съотношения, заложени в Условията за кандидатстване (където е приложимо), както и са в съответствие с приложимите режими на помощ, И
5) Всички бюджетни пера са коректно обособени и попълнени и в бюджета не са извършвани корекции - 5 т.

Изпълнени са 4 от гореописаните изисквания - 4 т.

Изпълнени са 3 от гореописаните изисквания - 3 т.

Изпълнени са 2 от гореописаните изисквания - 2 т.

Изпълнено е 1 от гореописаните изисквания - 1 т.

Критерият не е изпълнен ИЛИ
Оценителната комисия е премахнала служебно всички разходи от бюджета на проекта, ИЛИ
Оценителната комисия е премахнала служебно всички разходи по Елемент А от бюджета на проекта, ИЛИ
Вследствие на корекциите в бюджета, общият размер на безвъзмездното финансиране е по-нисък от 50 000 лева, ИЛИ
Вследствие на корекциите в бюджета, общият размер на допустимите разходи по Елемент А „Инвестиции“ не надхвърля с поне 200% счетоводната стойност на активите, които се използват повторно, както са осчетоводени през финансовата година преди започването на работата по проекта (ако е приложимо), ИЛИ
Вследствие на корекциите в бюджета, общият размер на допустимите разходи по Елемент А „Инвестиции“ не надхвърля амортизацията на активите, свързани с дейността, която предстои да бъде модернизирана за предходните 3 (три) отчетни периода (години) преди започването на работата по проекта (ако е приложимо) - 0 т.
5.00
V. Group
V. Финансови ограничения и ограничения, произтичащи от Условията за кандидатстване, и интензитет на помощта:
Criteria Leads to rejection
1.
Общият размер на заявената безвъзмездна помощ на индивидуално проектно предложение е по-нисък или равен на:
 - 500 000 лева, в случай че кандидатът е микро- или малко предприятие;
 - 800 000 лева, в случай че кандидатът е средно предприятие или малко дружество със средна пазарна капитализация.
Yes
2.
Общият размер на заявената безвъзмездна помощ на индивидуално проектно предложение НЕ надвишава, както следва:
- за микропредприятия: 100% от реализираните от кандидата средногодишни нетни приходи от продажби за тригодишния период 2020 г., 2021 г. и 2022 г.
- за малки предприятия: 60% от реализираните от кандидата средногодишни нетни приходи от продажби за тригодишния период 2020 г., 2021 г. и 2022 г.
- за средни предприятия и малки дружества със средна пазарна капитализация: 25% от реализираните от кандидата средногодишни нетни приходи от продажби за тригодишния период 2020 г., 2021 г. и 2022 г.
Yes
3.
Проектът се изпълнява в рамките само на един от двата приложими режими на държавна/минимална помощ по Елемент А.
Yes
4.
В случай на режим „регионална инвестиционна помощ” безвъзмездната финансова помощ, за която се кандидатства по Елемент А, заедно с получената държавна/минимална помощ от други източници, не надхвърля максимално допустимия размер на помощта по чл. 4, пар. 1, буква „а“ от  Регламент на Комисията (ЕС) № 651/2014.
No
5.
В случай на режим „регионална инвестиционна помощ” безвъзмездната финансова помощ, за която се кандидатства по Елемент А, не надхвърля максимално допустимия размер на помощта за един и същ краен получател на равнище група по чл. 14, пар. 13 от Регламент на Комисията (ЕС) № 651/2014.
No
6.
В случай на режим „минимална помощ“ максималният размер на помощта по режим „de minimis” за едно и също предприятие , заедно с другите получени минимални помощи от кандидата, не надхвърля левовата равностойност на 200 000 евро за период от три бюджетни години (двете предходни плюс текущата година), изчислен в съответствие с т. 9 и т. 16 от Условията за кандидатстване и указанията, представени в Приложение 3.А към Условията за кандидатстване.
No
7.
В случай че кандидатът е микро-, малко или средно предприятие (МСП) и проектното предложение включва дейности/разходи по Елемент Б „Услуги“, е избран само режим „помощи за иновации в полза на МСП“, съгласно чл. 28, пар. 2, букви а) и в) от Регламент (ЕС) № 651/2014, по Елемент Б.
No
8.
В случай че кандидатът е малко дружество със средна пазарна капитализация (Small Mid-Caps) и проектното предложение включва дейности/разходи по Елемент Б „Услуги“, е избран само режим „минимална помощ“ (de minimis), съгласно Регламент (ЕС) № 1407/2013, по Елемент Б.
No
9.
В случай на режим „помощи за иновации в полза на МСП“ безвъзмездната финансова помощ, за която се кандидатства по Елемент Б, заедно с получената държавна/минимална помощ от други източници, не надхвърля максимално допустимия размер на помощта по чл. 4, пар. 1, буква „л“ от  Регламент на Комисията (ЕС) № 651/2014.
No
10.
В случай, когато кандидатът е микро- или малко предприятие и проектът се изпълнява при условията на режим „регионална инвестиционна помощ” съгласно чл. 13 и чл. 14 от Регламент (ЕС) № 651/2014, и предвижда дейности извън Югозападен район за планиране, интензитетът на безвъзмездната помощ е по-нисък или равен на 50% от общите допустими разходи по Елемент А, заявени от кандидата по проекта.
No
11.
В случай, когато кандидатът е средно предприятие или малко дружество със средна пазарна капитализация и проектът се изпълнява при условията на режим „регионална инвестиционна помощ” съгласно чл. 13 и чл. 14 от Регламент (ЕС) № 651/2014, и предвижда дейности извън Югозападен район за планиране, интензитетът на безвъзмездната помощ е по-нисък или равен на 45% от общите допустими разходи по Елемент А, заявени от кандидата по проекта.
No
12.
В случаите, когато кандидатът е микро- или малко предприятие и проектът се изпълнява при условията на режим „регионална инвестиционна помощ” съгласно чл. 13 и чл. 14 от Регламент (ЕС) № 651/2014, и предвижда дейности в Югозападен район за планиране, интензитетът на безвъзмездната помощ е по-нисък или равен на следните процентни стойности от общите допустими разходи по Елемент А, заявени от кандидата по проекта, както следва:
 - София град (столица): 40%;
 - София област: 45%;
 - Област Благоевград: 45%;
 - Област Перник: 40%;
 - Област Кюстендил: 45%.
No
13.
В случаите, когато кандидатът е средно предприятие и проектът се изпълнява при условията на режим „регионална инвестиционна помощ” съгласно чл. 13 и чл. 14 от Регламент (ЕС) № 651/2014, и предвижда дейности в Югозападен район за планиране, интензитетът на безвъзмездната помощ е по-нисък или равен на следните процентни стойности от общите допустими разходи по Елемент А, заявени от кандидата по проекта, както следва:
 - София град (столица): 30%;
 - София област: 35%;
 - Област Благоевград: 35%;
 - Област Перник: 30%;
 - Област Кюстендил: 35%.
No
14.
Югозападен район за планиране, интензитетът на безвъзмездната помощ е по-нисък или равен на следните процентни стойности от общите допустими разходи по Елемент А, заявени от кандидата по проекта, както следва:
 - София град (столица): 20%;
 - София област: 25%;
 - Област Благоевград: 25%;
 - Област Перник: 20%;
 - Област Кюстендил: 25%.
No
15.
В случаите когато проекта се изпълнява при условията на режим „минимална помощ” (de minimis) съгласно Регламент (ЕС) № 1407/2013, интензитетът на безвъзмездната помощ е по-нисък или равен на 50% от общите допустими разходи по Елемент А/Елемент Б, заявени от кандидата по проекта.
No
16.
В случаите когато проекта се изпълнява при условията на режим „помощи за иновации в полза на МСП“ съгласно чл. 28, пар. 2, букви а) и в) от Регламент (ЕС) № 651/2014, интензитетът на безвъзмездната помощ е по-нисък или равен на 50% от общите допустими разходи по Елемент Б, заявени от кандидата по проекта.
No
17.
Разходите за специализиран софтуер (независимо един или повече), включително лицензии за софтуер, не надвишават 400 000 лева.
No
18.
В случай на режим „регионална инвестиционна помощ” и кандидатът е „малко дружество със средна пазарна капитализация“, разходите за придобиване на дълготрайни нематериални активи (ДНА) не надвишават 50% от общите допустими разходи по Елемент А.
No
19.
Разходите по Елемент Б за такси за заявяване и регистрация пред съответното компетентно ведомство във връзка със защита на правата по индустриална собственост върху внедряваната иновация на национално и/или международно равнище не надвишават 10 000 лева.
No
20.
Разходите по Елемент Б за външни услуги, извършени от правоспособен представител по индустриална/интелектуална собственост, свързани със защита на интелектуална собственост на национално и/или международно равнище върху внедряваните по проекта иновативни продукти/процеси, вкл. проучвания (за „състояние на техниката“, „новост“, „изобретателска стъпка“ и „техническа приложимост“), не надвишават 10 000 лева.
No
21.
Разходите по Елемент Б за такси за достъп до бази данни и библиотеки, които да бъдат използвани във връзка с подобряването на внедрявания по проекта продукт (стока или услуга) или бизнес процес не надвишават 30 000 лева.
No
22.
Разходите за Елемент Б не надвишават 25% от общите допустими разходи по проекта.
Yes
23.
Най-малко 25% от общите допустими разходи по проекта са съфинансирани чрез собствени средства на кандидата или със средства от външни източници, които изключват всякаква публична подкрепа (държавно подпомагане).
Yes
35.00
Threshold for passing:
100.00
Max weight total:
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021