1. |
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата. Представя се във формат „pdf“.
|
Yes
|
2. |
Таблица за допустими инвестиции (Приложение № 1 от Условията за кандидатстване) във формат „pdf”, подписан и сканиран от кандидата във формат „pdf“, както и във формат „xls“.
|
Yes
|
3. |
Анализ разходи-ползи (финансов анализ), изготвен по образец, утвърден от Изпълнителния директор на ДФЗ, представен във формат „pdf“ и xls– Приложение № 2 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
4. |
Формуляр за мониторинг към чл.47, ал.2, т.3 от Наредба № 22, представен във формат „pdf“ (Приложение № 3 от Условията за кандидатстване).
|
Yes
|
5. |
Декларация за минимални/държавни помощи по образец когато е приложимо, представена във формат „pdf“– Приложение № 4 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
6. |
Декларация за неикономически дейности и Годишен финансово-счетоводен отчет за предходна финансова година и/или за последния отчетен период, от който да е видно финансово-счетоводно (в т. ч. аналитично) обособяване на икономическата и неикономическа дейност.
|
Yes
|
7. |
Декларация по Приложение № 12 към чл. 47, ал. 2, т. 2 от Наредба № 22, представена във формат „pdf“ – Приложение № 5 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
8. |
Декларация по Приложение № 6 към чл. 24, ал. 1, т. 8 от Наредба 22 от представляващия/те кандидата, представена във формат „pdf“ - Приложение № 6 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
9. |
Декларация за нередности от представляващия/те кандидата, представена е във формат „pdf“- Приложение № 7 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
10. |
Копие от учредителен акт или устав или дружествен договор, представено във формат „pdf“. (Не се изисква за кандидат Общини Перущица и Родопи).
|
Yes
|
11. |
Решение на компетентния орган на юридическото лице или на Общински съвет Перущица или Родопи за кандидатстване по реда на настоящата процедура, представено във формат „pdf“.
|
Yes
|
12. |
Решение на Общински съвет Перущица или Родопи, че дейностите по проекта отговарят на приоритетите на Общинския план за развитие. Представя се във формат „pdf“.
|
Yes
|
13. |
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството. Представя се във формат „pdf“.
|
Yes
|
14. |
Справка за дълготрайните активи – приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период.
|
Yes
|
15. |
Удостоверение, издадено от Националната агенция по приходите, че кандидатът няма просрочени задължения, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на проектното предложение. (Не се представя от кандидати общини Перущица или Родопи).
|
Yes
|
16. |
Удостоверения от общини Перущица и Родопи, че кандидатът няма просрочени задължения, издадено не по-рано от един месец преди подаване на проектното предложение. Представена е във формат „pdf“.
|
Yes
|
17. |
Документ за собственост на недвижим имот или документ за ползване на/върху имота за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР – в случай на кандидатстване за разходи за закупуване на оборудване и/или обзавеждане.(не важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни дейности). Представен е във формат „pdf“.
|
Yes
|
18. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти или мобилни съоръжения, без интервенции, свързани с движимо материално културно наследство). Представено е във формат „pdf“.
|
No
|
19. |
19. Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите.
|
Yes
|
20. |
20. Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък (когато е приложимо). Представени са във формат „pdf“.
|
Yes
|
21. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг (когато е приложимо).
|
Yes
|
22. |
Оферта за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи, в случаите, когато разходът, за който се кандидатства, е включен в списъка с референтни цени, Приложение 13 от Документи за информация и когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо). Офертата трябва да съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в лева или евро с посочен данък върху добавената стойност (ДДС). Представена/и e/са във формат „pdf.
В случаите, когато оферентите са местни лица, трябва да са вписани в Търговския регистър и РЮЛНЦ към Агенцията по вписванията, а оферентите – чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство. Оферентите на строително-монтажни работи, местни и чуждестранни лица, трябва да бъдат вписани в Централен професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите и да могат да извършват строежи и/или отделни видове строителни и монтажни работи от съответната категория съгласно изискванията на чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите.
|
No
|
23. |
Три съпоставими оферти за всяка отделна инвестиция, в случаите, когато разходът, за който се кандидатства не е включен в списъка с референтни цени, Приложение 13 от Документи за информация и когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо). Офертите трябва да съдържат наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в лева или евро с посочен данък върху добавената стойност (ДДС). Представени са във формат „pdf.
В случаите, когато оферентите са местни лица, трябва да са вписани в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенцията за вписване, а оферентите – чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство. Оферентите на строително-монтажни работи, местни и чуждестранни лица, трябва да бъдат вписани в Централен професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите и да могат да извършват строежи и/или отделни видове строителни и монтажни работи от съответната категория съгласно изискванията на чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите.
|
No
|
24. |
Документи за проведен избор на изпълнител или определяне стойността на разход по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки (когато е приложимо). Представена/и във формат „pdf.
|
No
|
25. |
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител или определяне стойността на разход (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки и не провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160), а когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора. Представено е във формат „pdf“.
|
Yes
|
26. |
Фактури, придружени с платежни нареждания за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба 22, ведно с банкови извлечения (когато е приложимо). Представени във формат „pdf.
|
No
|
27. |
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата (съгласно чл. 61д, т. 2 и т. 3 от Наредба № 22 от 2015 г.), издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му. Представя се във формат „pdf“.
|
Yes
|
28. |
Декларация за липса на основания за отстраняване Приложение № 9 от Документи за кандидатстване/Документи за попълване;
|
Yes
|
29. |
Подписани технически спецификации за оборудването и/или обзавеждането включени в проектното предложение.
|
Yes
|
30. |
Декларация за липса на изкуствено създадени условия – Приложение № 18 от Документи за кандидатстване/Документи за попълване
|
Yes
|
31. |
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта - Приложение № 19 от Документи за кандидатстване/Документи за попълване;
|
Yes
|
32. |
Декларация за свързаност съгласно Заповед № РД 09-647/03.07.2019 г. на РУО на ПРСР, Приложение № 20 от Документи за кандидатстване/Документи за попълване;
|
Yes
|
33. |
Декларация за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ на УО и ДФЗ – Приложение № 21 от Документи за кандидатстване/Документи за попълване.
|
Yes
|