Evaluation table

Evaluation criterias

I. Group
		
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ: ОБЩИ ДОКУМЕНТИ
Criteria Leads to rejection
1.
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата. Представя се във формат „pdf“.
Yes
2.
Таблица за допустими инвестиции (Приложение № 1 от Условията за кандидатстване) във формат „pdf”, подписан и сканиран от кандидата във формат „pdf“, както и във формат „xls“.
Yes
3.
Анализ разходи-ползи (финансов анализ), изготвен по образец, утвърден от Изпълнителния директор на ДФЗ, представен във формат „pdf“ и xls– Приложение № 2 от Условията за кандидатстване.
Yes
4.
Формуляр за мониторинг към чл.47, ал.2, т.3 от Наредба № 22, представен във формат „pdf“ (Приложение № 3 от Условията за кандидатстване).
Yes
5.
Декларация за минимални/държавни помощи по образец когато е приложимо, представена във формат „pdf“– Приложение № 4 от Условията за кандидатстване.
Yes
6.
Декларация за неикономически дейности и Годишен финансово-счетоводен отчет за предходна финансова година и/или за последния отчетен период, от който да е видно финансово-счетоводно (в т. ч. аналитично) обособяване на икономическата и неикономическа дейност.
Yes
7.
Декларация по Приложение № 12 към чл. 47, ал. 2, т. 2 от Наредба № 22, представена във формат „pdf“ – Приложение № 5 от Условията за кандидатстване.
Yes
8.
Декларация по Приложение № 6 към чл. 24, ал. 1, т. 8  от Наредба 22 от представляващия/те кандидата, представена във формат „pdf“ - Приложение № 6 от Условията за кандидатстване.
Yes
9.
Декларация за нередности от представляващия/те кандидата, представена е във формат „pdf“- Приложение № 7 от Условията за кандидатстване.
Yes
10.
Копие от учредителен акт или устав или дружествен договор, представено във формат „pdf“. (Не се изисква за кандидат Общини Перущица и Родопи).
Yes
11.
Решение на компетентния орган на юридическото лице или на Общински съвет Перущица или Родопи за кандидатстване по реда на настоящата процедура, представено във формат „pdf“.
Yes
12.
Решение на Общински съвет Перущица или Родопи, че дейностите по проекта отговарят на приоритетите на Общинския план за развитие. Представя се във формат „pdf“.
Yes
13.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството. Представя се във формат „pdf“.
Yes
14.
Справка за дълготрайните активи – приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период.
Yes
15.
Удостоверение, издадено от Националната агенция по приходите, че кандидатът няма просрочени задължения, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на проектното предложение. (Не се представя от кандидати общини Перущица или Родопи).
Yes
16.
Удостоверения от общини Перущица и Родопи, че кандидатът няма просрочени задължения, издадено не по-рано от един месец преди подаване на проектното предложение. Представена е във формат „pdf“.
Yes
17.
Документ за собственост на недвижим имот или документ за ползване на/върху имота за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР – в случай на кандидатстване за разходи за закупуване на оборудване и/или обзавеждане.(не важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни дейности). Представен е във формат „pdf“.
Yes
18.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти или мобилни съоръжения, без интервенции, свързани с движимо материално културно наследство). Представено е във формат „pdf“.
No
19.
19. Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите.
Yes
20.
20. Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък (когато е приложимо). Представени са във формат „pdf“.
Yes
21.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг (когато е приложимо).
Yes
22.
Оферта за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи, в случаите, когато разходът, за който се кандидатства, е включен в списъка с референтни цени, Приложение 13 от Документи за информация и когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо). Офертата трябва да съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в лева или евро с посочен данък върху добавената стойност (ДДС). Представена/и e/са във формат „pdf.
В случаите, когато оферентите са местни лица, трябва да са вписани в Търговския регистър и РЮЛНЦ към Агенцията по вписванията, а оферентите – чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство. Оферентите на строително-монтажни работи, местни и чуждестранни лица, трябва да бъдат вписани в Централен професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите и да могат да извършват строежи и/или отделни видове строителни и монтажни работи от съответната категория съгласно изискванията на чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите.
No
23.
Три съпоставими оферти за всяка отделна инвестиция, в случаите, когато разходът, за който се кандидатства не е включен в списъка с референтни цени, Приложение 13 от Документи за информация и  когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо). Офертите трябва да съдържат наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в лева или евро с посочен данък върху добавената стойност (ДДС). Представени са във формат „pdf.
В случаите, когато оферентите са местни лица, трябва да са вписани в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенцията за вписване, а оферентите – чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство. Оферентите на строително-монтажни работи, местни и чуждестранни лица, трябва да бъдат вписани в Централен професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите и да могат да извършват строежи и/или отделни видове строителни и монтажни работи от съответната категория съгласно изискванията на чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите.
No
24.
Документи за проведен избор на изпълнител или определяне стойността на разход по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки (когато е приложимо). Представена/и във формат „pdf.
No
25.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител или определяне стойността на разход (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки и не провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160), а когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора. Представено е във формат „pdf“.
Yes
26.
Фактури, придружени с платежни нареждания за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба 22, ведно с банкови извлечения (когато е приложимо). Представени във формат „pdf.
No
27.
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата (съгласно чл. 61д, т. 2 и т. 3 от Наредба № 22 от 2015 г.), издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му. Представя се във формат „pdf“.
Yes
28.
Декларация за липса на основания за отстраняване Приложение № 9 от Документи за кандидатстване/Документи за попълване;
Yes
29.
Подписани технически спецификации за оборудването и/или обзавеждането включени в проектното предложение.
Yes
30.
Декларация за липса на изкуствено създадени условия – Приложение № 18 от Документи за кандидатстване/Документи за попълване
Yes
31.
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта - Приложение № 19 от Документи за кандидатстване/Документи за попълване;
Yes
32.
Декларация за свързаност съгласно Заповед № РД 09-647/03.07.2019 г. на РУО на ПРСР, Приложение № 20 от Документи за кандидатстване/Документи за попълване;
Yes
33.
Декларация за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ на УО и ДФЗ – Приложение № 21 от Документи за кандидатстване/Документи за попълване.
Yes
II. Group
СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ В СЛУЧАЙ НА ПРОЕКТ С ИНВЕСТИЦИИ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ: СТРОИТЕЛСТВО, РЕКОНСТРУКЦИЯ, РЕМОНТ, РЕХАБИЛИТАЦИЯ
Criteria Leads to rejection
1.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, обект на инвестицията, или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР (когато е учредено срочно право на строеж) или документ за ползване върху имота, валиден за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР, вписан в районната служба по вписванията, а в случай на договор за аренда на земя - и регистриран в съответната общинска служба по земеделие на Министерството на земеделието, храните и горите, в случаите на обновяване на сгради и/или помещения, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно Закона за устройство на територията.
Yes
2.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект (работни чертежи и детайли)", в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 51 от 2001 г.) или заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите на проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията.
No
3.
Разрешение за строеж, когато издаването му се изисква съгласно Закона за устройство на територията, или становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж, когато издаването му не се изисква съгласно Закона за устройство на територията.
No
4.
Подробни количествени сметки за предвидените строително-монтажни работи, заверени от правоспособно лице.
No
5.
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти - недвижими културни ценности).
No
6.
Удостоверение от Националния институт за недвижимо културно наследство за статута на обекта като недвижима културна ценност във връзка с т. 5.
No
III. Group
СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ ЗА ИНВЕСТИЦИИ В СТРОИТЕЛСТВО, РЕКОНСТРУКЦИЯ И/ИЛИ РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА НОВИ И СЪЩЕСТВУВАЩИ УЛИЦИ И ТРОТОАРИ И СЪОРЪЖЕНИЯТА КЪМ ТЯХ
Criteria Leads to rejection
1.
Декларация от кмета на общината, че под терена, в който ще се изпълнят дейностите по проекта, са изградени или реконструирани водоснабдителните и/или канализационните системи (ВиК) или не се предвижда да се изграждат или реконструират ВиК системи за период седем години считано от датата на сключване на договора за предоставяне на финансовата помощ.
No
IV. Group
СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ ЗА ДЕЙНОСТИ ПО ИЗГРАЖДАНЕ И/ИЛИ ОБНОВЯВАНЕ НА ПЛОЩИ ЗА ШИРОКО ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЗВАНЕ, ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ТРАЙНО ЗАДОВОЛЯВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОТРЕБНОСТИ ОТ ОБЩИНСКО ЗНАЧЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Документ за собственост, от който да е видно, че обектът притежава статут на парк или градина. В случай, че в документа за собственост не е посочено, че обектът притежава статут на парк или градина се представя одобрен общ или подробни устройствен планове на урбанизираните територии, от които да е видно, че имотите са със статут на парк или градина. Представя се във формат „pdf“.
No
2.
План схема за разполагане на преместваеми обекти и съоръжения (представя се ако има такива обекти). Представя се във формат „pdf“.
No
V. Group
СПИСЪК СЪС СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ ЗА ДЕЙНОСТ ИЗГРАЖДАНЕ, РЕКОНСТРУКЦИЯ, РЕМОНТ, ОБОРУДВАНЕ И/ИЛИ ОБЗАВЕЖДАНЕ НА СОЦИАЛНА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ, КОИТО НЕ СА ЧАСТ ОТ ПРОЦЕСА НА ДЕИНСТИТУЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ДЕЦА И ВЪЗРАСТНИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ТРАНСПОРТНИ СРЕДСТВА
Criteria Leads to rejection
1.
Обосновка за необходимостта и устойчивостта от съответната социална услуга. Представя се във формат „pdf“.
No
2.
Положително становище от Министерството на труда и социалната политика по предложение на Агенцията за социално подпомагане за необходимостта, целесъобразността и спазването на изискванията по чл. 21, т. 3 за социалните услуги, които ще се разкрият. Представя се във формат „pdf“.
No
3.
Положително становище от Агенцията за социално подпомагане за бъдещо финансиране на социалните услуги като държавно делегирана дейност. Представя се във формат „pdf“.
No
VI. Group
СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ ЗА ДЕЙНОСТ РЕКОНСТРУКЦИЯ, РЕМОНТ, ОБОРУДВАНЕ И/ИЛИ ОБЗАВЕЖДАНЕ НА ОБЩИНСКИ СГРАДИ, В КОИТО СЕ ПРЕДОСТАВЯТ ОБЩЕСТВЕНИ УСЛУГИ, С ЦЕЛ ПОДОБРЯВАНЕ НА ТЯХНАТА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ
Criteria Leads to rejection
1.
Решение на общинския съвет, потвърждаващо, че дейностите, свързани с инвестиции за подобряването на енергийната ефективност, отговарят на общинската програма за енергийна ефективност на община Перущица или Родопи. Представя се във формат „pdf“.
No
2.
Обследване за енергийна ефективност придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики на сграда в експлоатация, изготвени по реда на чл. 48 от ЗЕЕ и Наредба № Е-РД-04-1 от 2016 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради. Представя се във формат „pdf“.
No
VII. Group
СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ ЗА ДЕЙНОСТ РЕКОНСТРУКЦИЯ, РЕМОНТ, ОБОРУДВАНЕ И/ИЛИ ОБЗАВЕЖДАНЕ НА ОБЩИНСКА ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНФРАСТРУКТУРА С МЕСТНО ЗНАЧЕНИЕ В СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ
Criteria Leads to rejection
1.
За основно общинско училище или средно общинско училище: Заповед на министъра на образованието и науката за откриване, преобразуване или промяна на основното общинско училище или средното общинско училище или писмо от министъра на образованието и науката, удостоверяващо статута му и финансиращия орган. Представя се във формат „pdf“.
No
2.
За професионалните гимназии по § 10 от Преходните и заключителни разпоредби на Закона за предучилищното и училищното образование: Копие на решение на Министерски съвет за безвъзмездното прехвърляне на собствеността на община Перущица или Родопи. Представя се във формат „pdf“.
No
3.
За детски градини: Заповед на кмета на общината и решение на общинския съвет за откриване, преобразуване или промяна на общинската детска градина или писмо от министъра на образованието и науката, удостоверяващо статута и финансиращия орган на детската градина. Представя се във формат „pdf“.
No
VIII. Group
СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ ЗА ДЕЙНОСТ ИЗГРАЖДАНЕ, РЕКОНСТРУКЦИЯ, РЕМОНТ, ОБОРУДВАНЕ И/ИЛИ ОБЗАВЕЖДАНЕ НА СПОРТНА ИНФРАСТРУКТУРА
Criteria Leads to rejection
1.
Подписани технически спецификации за оборудването и/или обзавеждането включени в проектното предложение.
No
IX. Group
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата за откриване на процедурата.
Yes
2.
Формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или упълномощено лице, а в случаите когато кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от всички представляващи кандидата лица или упълномощено от всички представляващи лице.
Yes
3.
Всички полета във формуляра за кандидатстване са попълнени и документите са представени в изискуемия формат за съответния документ в зависимост от указанията в Условията за кандидатстване.
Yes
4.
Кандидатът е някое от изброените лица:
а) Общини Перущица и Родопи за всички допустими дейности
б) Юридически лица, регистрирани по ЗЮЛНЦ, включително МИГ Перущица-Родопи, за дейности, свързани със социалната и спортната инфраструктура и културния живот
в) Читалища за дейности свързани с културния живот
Yes
5.
Кандидатът има постоянен адрес - за физическите лица, и седалище и адрес на управление - за юридическите лица, на територията на действие на МИГ Перущица-Родопи и осъществява дейностите по проекта на територията на действие на МИГ Перущица-Родопи.
Yes
6.
Проектното предложение включва поне една, допустима за финансиране  дейност: 
а) Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи общински пътища, улици, тротоари, и съоръженията и принадлежностите към тях;
б) Изграждане и/или обновяване на площи, за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществени потребности от общинско значение;
в) Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на социална инфраструктура за предоставяне на услуги, които не са част от процеса на деинституционализация на деца или възрастни, включително транспортни средства;
г) Реконструкция и/или ремонт на общински сгради, в които се предоставят обществени услуги, с цел подобряване на тяхната енергийна ефективност;
д) Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на спортна инфраструктура;
е) Изграждане, реконструкция, ремонт, реставрация, закупуване на оборудване и/или обзавеждане на обекти, свързани с културния живот (без интервенции, свързани с движимо материално културно наследство), вкл. и дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства;
ж) Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на общинска образователна инфраструктура с местно значение в селските райони.
Yes
7.
Изпълнението на проекта допринася за изпълнение целите на мярката съгласно т. 6 от Условията за кандидатстване.
Yes
8.
Дейностите, включени в проекта, съответстват на приоритетите на Общинския план за развитие на общини Перущица или Родопи, удостоверено с решение на Общински съвет Перущица или Общински съвет Родопи.
Yes
9.
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за изпълнение и резултат, съгласно т. 7 от Условията за кандидатстване, които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
Yes
10.
Проектът се изпълнява върху имот - собственост на кандидата, а когато имотът не е собственост на кандидата, към проектите са приложени съответните документи, доказващи правото на ползване.
Yes
11.
В случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти, кандидатът е представил разрешение за поставяне, издадено в съответствие със Закона за устройство на територията.
Yes
12.
Продължителността на проекта не надхвърля 24 месеца и крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта е до 30 юни 2025 г.
Yes
13.
Проектът е в съответствие с хоризонталните политики на ЕС.
Yes
14.
Кандидатът няма изискуеми и ликвидни задължения към Държавен фонд "Земеделие".
Yes
15.
Кандидатът няма изискуеми публични задължения към държавата
Yes
16.
Кандидатът не е в открито производство за обявяване в несъстоятелност или не е обявен в несъстоятелност.
Yes
17.
Кандидатът не е в производство по ликвидация
Yes
18.
. Кандидатът не е получил за същите инвестиционни разходи публична финансова помощ от държавния бюджет или от бюджета на Европейския съюз.
Yes
19.
Кандидатът е спазил изискванията по отношение на финансовите параметри на размера на допустимите разходи и размера на БФП
Минималният размер на общите допустими разходи е не по-малък от 9 779 лв.
Минималният размер на БФП е не по-малък от 9 779 лв.
Максималният размер на общите допустими разходи не надвишава 391 160 лв.
Максималният размер на БФП не надвишава 391 160 лв.
Yes
X. Group
ПРОВЕРКА ЗА ЛИПСА НА ДВОЙНО ФИНАНСИРАНЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Не е установено наличие на двойно финансиране
Yes
XI. Group
ПРОВЕРКА ЗА НАЛИЧИЕ НА ИЗКУСТВЕНО СЪЗДАДЕНИ УСЛОВИЯ
Criteria Leads to rejection
1.
Не са установени изкуствено създадени условия за получаване на подкрепа в противоречие с целите на мярката.
Yes
XII. Group
ПРОВЕРКА ЗА МИНИМАЛНИ ПОМОЩИ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектът е в съответствие с приложимите правила за държавните/минималните помощи
Yes
XIII. Group
ПРОВЕРКА ЗА РЕЗУЛТАТИ ОТ АНАЛИЗ РАЗХОДИ-ПОЛЗИ (ФИНАНСОВ АНАЛИЗ), ИЗГОТВЕН ПО ОБРАЗЕЦ, УТВЪРДЕН ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛНИЯ ДИРЕКТОР НА ДФЗ
Criteria Leads to rejection
1.
Стойността на показателя „Финансова нетна настояща стойност на инвестицията“ (FNPV) е отрицателна или равна на нула и кандидатът е заявил интензитет на подпомагане 100%
Yes
2.
Стойността на показателя „Финансова нетна настояща стойност на инвестицията“ (FNPV) е по-голяма от нула и кандидатът е заявил интензитет на подпомагане 70%
Yes
3.
В случай че проектът генерира печалба, стойността на показателя „Финансова норма на възвращаемост на инвестицията“ (FRR) е по-малка или равна на дисконтовата норма (равна на 4%).
Yes
XIV. Group
ПОСЕЩЕНИЕ НА МЯСТО ЗА ЗАЯВЛЕНИЯ, ВКЛЮЧВАЩИ РАЗХОДИ ЗА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ (когато е приложимо)
Criteria Leads to rejection
1.
Отговор „ДА“ се нанася при установено съответствие между заявените от кандидата и реалните данни съгласно протокола от посещение на място, изготвен на основание на чл. 49 ал. 1 от Наредба № 22 по образеца Приложение № 9а към Условията за кандидатстване – документи за попълване. 
Отговор „НЕ” се нанася, ако е установено несъответствие. 
Протоколът с констатациите от посещението се прилага към Контролния лист за оценка на етап АСД.
Отговор „НЕПРИЛОЖИМО” се нанася, в случай, че проектното предложение не включва разходи за строително-монтажни работи .
Yes