1. |
Таблица за допустими инвестиции по образец на ДФЗ-РА в електронен формат
|
Yes
|
2. |
Декларация Приложение № 12 към чл. 47, ал. 2, т.3 от Наредба № 22
|
Yes
|
3. |
Документ, издаден от обслужващата банка за банковата сметка на кандидата, по която ще бъде преведена финансовата помощ, получена по Мярката
|
Yes
|
4. |
Нотариално заверено изрично пълномощно – в случай че документите не се подават лично от кандидата, или заповед на кмета за кандидат Община.
|
No
|
5. |
Копие от учредителен акт или устав, или дружествен договор (не се изисква за кандидати Община)
|
No
|
6. |
Декларация Приложение 6 по образец
|
Yes
|
7. |
Декларация Приложение 10 по образец
|
Yes
|
8. |
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата /Необходимо е предоставеното свидетелство да е в шестмесечния срок на валидност и към датата на извършване на проверката за Административно съответствие и допустимост на проектното предложение. Кандидатите следва да имат предвид, че срокът за работа на Комисията за подбор на проектни предложения е тридесет работни дни от приключването на приема по процедурата./
|
Yes
|
9. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (когато е приложимо);
|
No
|
10. |
цензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство. (когато е приложимо)
|
No
|
11. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг.(когато е приложимо)
|
No
|
12. |
Анализ разходи-ползи (финансов анализ) по образец утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ-РА и Анализ разходи-ползи (финансов анализ) по образец утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ във формат Excel
|
Yes
|
13. |
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството. (когато е приложимо)
|
No
|
14. |
Решение на компетентния орган на ЮЛНЦ за кандидатстване по Мярката. (когато е приложимо)
|
No
|
15. |
Решение на Общински съвет, че дейностите по проекта отговарят на приоритетите на общинския план за развитие, в случай на проект с кандидат за подпомагане Община. (когато е приложимо)
|
No
|
16. |
Справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период .
|
Yes
|
17. |
Декларация по чл. 4а, ал. 1 Закона за малките и средните предприятия по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката, когато е приложимо (важи за кандидати читалища и ЮЛНЦ)
|
No
|
18. |
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба № 22, ведно с банкови извлечения. (когато е приложимо)
|
No
|
19. |
Три съпоставими оферти и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя, когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо)
|
No
|
20. |
В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство. (когато е приложимо)
|
No
|
21. |
Документи за проведен избор на изпълнител по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки или по реда на ПМС №160 в случаите, когато проекта включва разходи по подточка Г от Раздел 14 Допустими разходи, извършени преди подаване на проектното предложение (когато е приложимо)
|
No
|
22. |
Декларация за дейността на кандидата (икономическа/ неикономическа) и годишен финансово-счетоводен отчет, от който да е видно финансово-счетоводно (в т. ч. аналитично) обособяване на икономическата и неикономическа дейност (когато е приложимо)
|
No
|
23. |
Формуляр за мониторинг съгласно Приложение № 13 към чл. 47, ал. 2, т.3 от Наредба №22
|
Yes
|
24. |
Декларация за минимална помощ (когато е приложимо)
|
No
|
25. |
Декларация за държавна помощ (когато е приложимо)
|
No
|
26. |
Декларация НСИ
|
Yes
|
27. |
Декларация по чл. 19 и чл.20 от ЗЗДЛ
|
Yes
|
28. |
Декларация по образец на Държавен фонд „Земеделие“ удостоверяваща неприложимост на документи – във формат „pdf“ или „jpg“.(когато е приложимо)
|
No
|
29. |
Удостоверение от НАП, че кандидата няма просрочени задължения, издадено не по-рано от един месец преди подаване на проектното предложение
|
Yes
|
30. |
Удостоверение от Общината, че кандидата няма просрочени задължения, издадено не по-рано от един месец преди подаване на проектното предложение
|
Yes
|
31. |
Удостоверение, потвърждаващо, че кандидата не е в открито производство по несъстоятелност или не е обявен в несъстоятелност, издадено от съответния съд не по-рано от 1 месец преди подаване на проектното предложение. (Не се представя от общини. Не се представя за кандидати, за които това обстоятелство е проверимо в Търговския регистър)
|
No
|
32. |
Удостоверение, потвърждаващо, че кандидата не е в процедура по ликвидация, издадено от съответния съд не по-рано от 1 месец преди подаване на проектното предложение. (Не се представя от общини. Не се представя за кандидати, за които това обстоятелство е проверимо в Търговския регистър)
|
No
|
33. |
Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния съд не по-рано от 1 месец преди подаване на проектното предложение. (Не се представя от общини. Не се представя за кандидати, за които това обстоятелство е проверимо в Търговския регистър)
|
No
|
34. |
34. Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията или Учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане, когато е учредено срочно право на строеж – в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи, за възстановяване, реставрация, ремонт и/или реконструкция на сгради и/или помещения, дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства, за които се изисква Разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията или Документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане, когато е учредено срочно право на строеж – в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи, за възстановяване, реставрация, ремонт и/или реконструкция на сгради и/или помещения, дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства, за които се изисква Разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията
|
No
|
35. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект“ в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти или Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ.
|
No
|
36. |
Разрешение за строеж, когато издаването му се изисква съгласно ЗУТ или Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж, когато издаването му не се изисква съгласно ЗУТ.
|
No
|
37. |
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице. За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство.
|
No
|
38. |
Заверени количествено-стойностни сметки, включително и във формат „xls“ (когато е приложимо).
|
No
|
39. |
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности).
|
No
|
40. |
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (само в случаите, когато дейността включва – реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или реставрация и/или обновяване).
|
No
|
41. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи, в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане).
|
No
|
42. |
Удостоверение за ползван патент и/или удостоверение за полезен модел или внедряване на инвестиции, когато е приложимо.
|
No
|
43. |
График за провеждане на планираните дейности.
|
No
|
44. |
Обосновка на предвидените за закупуване артикули (брой и прогнозна стойност).
|
No
|
45. |
В случай на закупуване на народни носии и/или друго сценично облекло, декор, реквизит и/или сценично оборудване - писмено становище от сценограф/художник.
|
No
|
46. |
В случай на организиране на фестивали, събори и други подобни събития - писмено становище от етнограф относно значимостта на събитието за местната културна идентичност.
|
No
|