| 4. |
Механизъм за идентифициране и мотивиране на целевите групи
Описаният в проектното предложение механизъм за идентифициране и мотивиране на целевите групи обхваща:
Предварителен анализ,
основан на количествени и качествени данни (брой, възраст, образование, социален статус, признак на уязвимост и др. приложими за включените в проектното предложение целеви групи, обхванати територии и институции) за идентифициране на целевите групи – ученици, родители, образователни медиатори/помощник на учителя, лица и младежи със средно, но без висше образование, студенти първи курс/втори курс;
Предварителна комуникация с потенциални партньори и с отговорни институции като АСП, общини, РУО, и други според уязвимата целева група;
Комуникационни канали, определени за разпространение на информацията сред целевите групи;
Конкретна методика за мотивиране на целевата група при: работата с учениците, вкл. при избора на учебни предмети, с оглед успешно полагане на държавните зрелостни изпити за ученици от целевите групи; работата с лица и младежи за подготовката им за кандидат-студентска кампания; работата с целевите групи за кандидатстване във ВУ, вкл. за избора на подходящи специалности; работата с родители, когато е приложимо; работата на образователните медиатори/помощник на учителя, когато е приложимо; - 10 точки
Три от посочените критерии са изпълнени - 5 точки
Два или по-малък брой от посочените критерии са изпълнени - 1 точка
|
10.00
|