1. |
Формулирани са конкретни и реалистични цели, които съответстват на целите на процедурата. Налице е връзка между целите и предвидените дейности и резултати.
|
Yes
|
2. |
Целевите групи са описани и са количествено определени. Нуждите им са ясно идентифицирани.
|
Yes
|
3. |
Дейностите са описани детайлно, включително начините за изпълнението им и резултатите от тях.
В случай, че проектното предложение съдържа недопустима/и дейност/и, оценителната комисия следва да ги отстрани, както и предвидените за тях разходи.
|
Yes
|
4. |
Заложените дейности допринасят за постигане на индикаторите за изпълнение и резултат на операцията.
|
Yes
|
5. |
Кандидатът е предоставил информация относно начина и методите за идентифициране на целевата група, която ще бъде включена в дейности за подкрепа на дуалната система на обучение.
|
Yes
|
6. |
В проектното предложение е представен механизъм, който включва обективни изисквания за подбор на училища, гарантиращи балансирано териториално разпределение на средствата по процедурата и предвижда най-малко следното:
• Ежегодна покана за всички училища, които имат възможност да провеждат дуална система на обучение, в съответствие със Закона за професионалното образование и обучение.
• Функциите на РУО и конкретния бенефициент в процеса на подбор на училища.
• Процеса на подбор на училища, който следва да включва представяне на съвместно заявление от училище и поне един негов асоцииран партньор - работодател, придружени от съответната обосновка на нуждите за осъществяване на дейности, свързани с дуалната система на обучение и споразумение за асоциирано партньорство между съответното училище и партниращия му работодател.
• Изисквания за формиране на бюджета на съответното училище за изпълнение на дейности по операцията. Изискванията гарантират прозрачност при разпределянето на бюджетите на участващите училища. Бюджетът за дейности, изпълнявани от съответното училище се базира на броя ученици в дуална система на обучение от конкретното училище, включени в проекта и съответства на представената обосновка за нуждите на училището и асоциирания партньор.
|
Yes
|
7. |
Конкретният бенефициент е планирал единствено дейности свързани с паралелки за професионална подготовка по професии:
• Включени в списъка със защитени специалности от професии;
• Включени в списъка със специалности от професии, по които е налице очакван недостиг от специалисти на пазара на труда;
• Които са свързани с тематичните области на Иновационната стратегия за интелигентна специализация на Република България 2014-2020 г. (ИСИС).
|
Yes
|
8. |
Планът за изпълнение/Дейностите по проекта са балансирани и реалистични, съобразени са със спецификата на дейностите и продължителността на проекта и отразяват логическата връзка на целите и дейностите.
|
Yes
|
9. |
Планът за изпълнение/Дейностите по проекта отразяват предвидимите рискове при изпълнението на проекта (напр. евентуални закъснения при процедури по ЗОП/ЗУСЕСИФ, при проверка за недопускане на финансиране на икономически дейности, проверки за двойно финансиране, проверки за режим на държавни помощ и др., когато е приложимо).
|
Yes
|
10. |
Проектното предложение допринася за реализиране на хоризонталните принципи на ОП НОИР (устойчиво развитие; равни възможности и недопускане на дискриминация; равенство между половете).
|
Yes
|
11. |
Планираното оборудване по проекта е обосновано и пряко свързано с целите на дуалното обучение и е необходимо за изпълнение на дейностите.
|
Yes
|
12. |
Работата със заинтересованите страни като част от дуалната система на обучение предвижда дейности за подобряване на връзката ученик - училище - работодател.
|
Yes
|