BG14MFOP001-4.126-Q001 (21.03.2023)
|
Здравейте,
Отчитайки целите на процедурата и критерият за техническа и финансова оценка “ Проектът води до формиране на местен материален и/или нематериален туристически продукт” и факта, че промотирането и маркетинга са основните инструменти за налагане на нов туристически продукт/услуга, моля да отговорите на следния въпрос:
Допустимо ли е по процедурата да бъде заложено частично изпълнение на комуникационна стратегия, включваща изработка на визуални елементи, промоционално съдържание и печатни материали, което да надвишава размера на определените в процедурата лимити за разходи за комуникация и публичност на проекта, тъй като тези материали ще са насочени към промотиране на туристическата услуга/продукт, а не за промотиране на самия проект?
С уважение,
Григори Шевченко
|
В точка 14.1.3. от УК са посочени допустимите за финансиране разходи в съответствие с допустимите дейности по мярка 508.1 от СВОМР на МИРГ Бургас-Камено, където в точка З разходите за публичност на проекта са лимитирани до 2% от общите допустими по проекта и този лимит не може да бъде превишаван. Всички останали разходи съответстващи на допустима дейност не са ограничени с процент от общо допустимите разходи и за тях важат правилата за допустимост на разходи по процедура BG14MFOP001-4.126 „Развитие и популяризиране идентичността на територията на МИРГ от Стратегията за водено от общностите местно развитие на МИРГ Бургас-Камено“.
|