1. |
Формуляр за мониторинг по подмярка 19.2 (по образец – Приложение 1), подписан от представляващия кандидата/кмета на общината.
Ако е налице не съответствие относно представената информацията за индикаторите/показателите за изпълнение и резултат във Формуляра за кандидатстване, и Приложение 1 „Формуляр за мониторинг по подмярка 19.2“ се изисква допълнителна информация
|
Yes
|
2. |
Таблица за допустимите инвестиции (по образец, Приложение № 2), подписана от представляващия кандидата/кмета на общината.
|
Yes
|
3. |
Нотариално заверено изрично пълномощно или заповед на кмета за кандидат – община, за подписване с КЕП на Формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 (когато е приложимо)
|
No
|
4. |
Решение на компетентния орган на ЮЛНЦ и Читалището за кандидатстване по реда на настоящата процедура – приложимо само за кандидати ЮЛНЦ и Читалища
|
Yes
|
5. |
Решение на общинския съвет за кандидатстване по реда на настоящите условия за кандидатстване – приложимо за кандидати общини, общински училища и детски градини.
|
No
|
6. |
Решение на общинския съвет, че дейностите, включени в проектното предложение, съответстват на приоритетите на общинския план за развитие на съответната община (Червен бряг и/или Искър) за периода 2014-2020 г. , в случай на проект с кандидат за подпомагане община/общинско училище/общинска детска градина.
|
No
|
7. |
Декларация на кмета на общината (на територията, на която ще се реализира проекта, а в случай, че се реализира на територията и на двете общини Червен бряг и Искър се представят декларации от кметовете на всяка от двете общини), че дейностите, включени в проекта, съответстват на приоритетите на общинския план за развитие на съответната община (приложимо в случай на проекти от Група А по специфична цел 1. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
8. |
Декларация от председателя на колективния управител орган на Местната инициативна група, че дейностите, включени в проектите са съгласувани с одобрената стратегия за ВОМР за което се представя декларация от председателя на колективния управителен орган на местната инициативна група. Изисква се за проекти от Група А по специфична цел 1 и за проекти от Група Б по специфична цел 2. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
9. |
Декларация за липса на основания за отстраняване (образец, Приложение № 4) с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“, от представляващия/те кандидата. В случай че кандидат е НПО/Читалище, декларацията се представя и от членовете на колективния управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата.
|
Yes
|
10. |
Декларация за липса на изкуствено създадени условия и или функционална несамостоятелност (образец, Приложение № 10)
|
Yes
|
11. |
Декларация за съгласие и информираност по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни (образец, Приложение № 3) с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“
|
Yes
|
12. |
Декларация за нередности (образец, Приложение № 5)
|
No
|
13. |
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта (по образец, Приложение № 9)
|
Yes
|
14. |
Декларация данни НСИ (по образец, Приложение № 11)
|
Yes
|
15. |
Декларация за минимални или държавни помощи независимо от тяхната форма и източник по образец съгласно Приложение № 12, подписана от лицето/ата законен/ни представляващ/и кандидата - важи за кандидати ЮЛНЦ/Читалища.
|
No
|
16. |
Декларация за липса на свързаност (образец, приложение № 13), с подпис и печат. Декларацията се попълва от представляващ по закон или пълномощие на юридическо лице, всеки член на настоятелството на читалището или всеки член на управителния съвет на юридическо лице с нестопанска цел. Документът не е приложим за кандидати, които са публични органи..
|
Yes
|
17. |
Декларация за неикономически дейности (по образец, Приложение № 14), подписана от лицето/ата законен/ни представляващ/и кандидата – важи за проекти, които попадат в режим „непомощ“
|
Yes
|
18. |
Свидетелство за съдимост на представляващия бенефициента или юридическо лице и член/ове на управителния им орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата, издадено не по-рано от 6 месец, предхождащ датата на подаване на проектното предложение.
|
No
|
19. |
Удостоверение, издадено от Националната агенция за приходите, за наличие или липса на задължения, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на проектното предложение. Удостоверението от НАП се издава във връзка с чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК за наличие или липса на задължения се предоставя от всички кандидати .
|
No
|
20. |
Удостоверение/я от общината/ите (Червен бряг и/или Искър) по седалище и адрес на управление или постоянен адрес на кандидата, че ползвателят на помощта няма просрочени задължения, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на проектното предложение. В случай че мястото на извършване на инвестицията се различава от седалище и адрес на управление или постоянен адрес на кандидата, документът се изисква и от двете общини.
Не се изисква от кандидати – общини.
|
No
|
21. |
Копие на учредителен акт или устав, или дружествен договор (не се изисква за кандидати, вписани в Търговския регистър.
|
No
|
22. |
Анализ разходи-ползи (финансов анализ) Приложение № 6А и № 6Б
|
Yes
|
23. |
Справка за дълготрайните активи, приложение към счетоводен баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица). Важи са проекти, включващи инвестиции за закупуване на оборудване и/или обзавеждане.
|
No
|
24. |
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване. Важи са проекти, включващи инвестиции за закупуване на оборудване и/или обзавеждане.
|
No
|
25. |
Декларация по чл. 4а от ЗМСП и справка за обобщените параметри на предприятието/ Указания за попълване на Декларация по чл. 3 и чл. 4 от ЗМСП – Приложение № 7. Подписана от лицето/ата законен/ни представляващ/и кандидата. Представя се само в случай, че се кандидатства за помощ по режим „de minimis”. (Документът не е приложим за кандидати, които са публични органи).
|
No
|
26. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски (важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг).
|
No
|
27. |
Документи за проведен избор на изпълнител по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки - важи в случай, че проектът включва разходи по т. 3 (Общи разходи) от раздел 14.2 от условията за кандидатстване, извършени преди подаване на проектното предложение от кандидат, който се явява възложител по ЗОП.
|
No
|
28. |
Фактури, придружени с платежни нареждания и банкови извлечения за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба № 22.
|
No
|
29. |
Най-малко три съпоставими независими оферти в оригинал, които имат най-малко следното минимално съдържание - наименование на офертата, срок на валидност на офертата, дата на издаване на офертата, подпис и печат на офертата, техническо предложение, ценово предложение в лева с посочен ДДС и Решение на кандидата за определяне на стойността на разхода, за който се кандидатства, с включена обосновка за мотивите, обосновали избора. (важи в случаите на чл. 29, ал. 15 - 18 от Наредба №12, когато възложителят е по ЗОП, а разходите, за които кандидатства не са включени в списък референтни разходи на ДФЗ). В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат „xls“/“xlsx“. Оферентите на СМР, местни и чуждестранни лица, трябва да бъдат вписани в Централен професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да могат да извършват строежи и/или отделни строителни и монтажни работи от съответната категория съгласно изискванията на чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите.
|
No
|
30. |
Оферта или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя” (важи в случаите, когато кандидатите са възложители по ЗОП, разходите, за които кандидатстват са включени в списък с референтни разходи на ДФЗ).
|
No
|
31. |
Най-малко три съпоставими независими индикативни оферти за всяка отделна инвестиция в актив/услуга/ строителство - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя, запитване до конкретни лица за представените оферти (Приложение №8) към Условията за кандидатстване /Документи за попълване и Решение на кандидата за определяне на стойността на разхода, за който се кандидатства, с включена обосновка за мотивите, обосновали избора - (важи в случаите, когато кандидатите не са възложители по ЗОП и ще провеждат процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 и разходът, за който се кандидатстват не е включен в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие”). Представят се във формат „pdf“ или „jpg”. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено- стойностни сметки във формат
|
No
|
32. |
Оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя (важи в случаите, когато кандидатите не са възложители по ЗОП и ще провеждат процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС №160 и разходът, за който се кандидатстват е включен в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие”).
|
No
|
33. |
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията (представя се в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот – собственост на кандидата).
|
Yes
|
34. |
Влязъл в сила административен акт, издаден по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и/или Закона за биологичното разнообразие или писмо, издадено по реда на чл. 2, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони (ДВ, бр. 73 от 2007 г.), с който/което се одобрява осъществяването на инвестиционното предложение, респективно се съгласува планът/програмата/проектът и/или разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите.
|
No
|
35. |
Учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години считано от датата на подаване на проектното предложение, когато е учредено срочно право на строеж (важи в случаите, когато имотът не е собственост на кандидата и се кандидатства за разходи за строително-монтажни работи за изграждане на нов строеж, надстрояване и/или пристрояване на съществуващ строеж за които се изисква разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията).
|
No
|
36. |
Документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години считано от датата на подаване на проектното предложение (важи в случай на проекти, включващи само заявени за подпомагане разходи за закупуване и/или инсталиране на оборудване и/или съоръжения и/или обновяване на сгради и/или помещения и строително-монтажни работи, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ).
|
Yes
|
37. |
Влязло в сила Разрешение за строеж (важи в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ).
|
No
|
38. |
Становище на главния архитект на общината, на територията на която ще се реализира проектното предложение, с подробно описание на инвестиционното намерение, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ)
|
No
|
39. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи, в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане).
|
No
|
40. |
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности и графично и фотозаснемане на обекта и съгласувателно становище, издадено от Министерството на културата.
|
No
|
41. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект“ в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията).
|
No
|
42. |
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство.
|
No
|
43. |
Заверени от кандидата количествено-стойностни сметки по образец съгласно Приложение № 15.
|
Yes
|
44. |
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност. Документът се представя в случай, че проектът предвижда инвестиции в обект/и със статут недвижима културна ценност. В случай, че инвестициите по проекта не касаят обект/и със статут недвижима културна ценност или дейностите по проекта не включват СМР, този документ е неприложим. (Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган. Удостоверението следва да бъде представено при оценката на проектното предложение)
|
No
|
45. |
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности). (Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган. Документите следва да бъдат представени при оценката на проектното предложение)
|
No
|
46. |
Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство. (при необходимост)
|
No
|
47. |
Подписани от правоспособно лице технически спецификации за оборудването и/или обзавеждането, и/или мобилни обекти, включени в проекта.
|
No
|
48. |
График за провеждане на планираните дейности - Приложение № 16.
|
No
|
49. |
Писмено становище от сценограф/художник в случай на закупуване на народни носии и/или друго сценично облекло, декор, реквизит и/или сценично оборудване.
|
No
|
50. |
Писмено становище от етнограф относно значимостта на събитието за местната културна идентичност-в случай на организиране на фестивали, събори или др.
подобни събития.
|
No
|
51. |
Копие/копия на договор/и за безвъзмездна финансова помощ – важи в случай, че кандидатът заявява точки по Критерий за подбор № 7
|
No
|