Evaluation criterias

I. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата
Yes
2.
Електронният формуляр за кандидатстване е подписан с квалифициран електронен подпис от лице с право да представлява кандидата
Yes
3.
Когато формулярът за кандидатстване не е подписан с КЕП от законния представител на кандидата е прикачено нотариално/и заверено/и пълномощно/и от съответното/ите упълномощено/и лице/а във формат „рdf“ или друг формат, подписано с КЕП на упълномощеното/ите лице./а.
Yes
4.
От текста на пълномощното/ите става ясно, че лицето/лицата с право да представляват кандидата упълномощава/т пълномощника да подаде от негово/тяхно име формуляра за кандидатстване, като го подпише с КЕП и приложи документите, които са неразделна част от формуляра.
Yes
5.
Документите към формуляра за кандидатстване са прикачени във изискуемият формат.
No
6.
Документите качени в ИСУН 2020 са представени на български език.
Yes
7.
В случаите, когато оригиналният документ е 
изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език, извършен от заклет преводач, а когато документът е официален, по смисъла на Гражданския процесуален кодекс, той е легализиран или с апостил.
Yes
II. Group
	

Общи документи
Criteria Leads to rejection
1.
Таблица за допустими инвестиции във формат „pdf”, подписан и сканиран от кандидата, както и във формат „xls“, „xlsx“, rar ;
Yes
2.
Становище от съответната басейнова дирекция, доказващо, че обектите, предмет на инвестицията, не противоречат на плановете за управление на речните басейни в случаите на инвестиции с дейности по напояване, водовземане, водоснабдяване (ако е приложимо). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“, rar;
No
3.
	

Разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите (когато е приложимо). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“, “rar”;
No
4.
Формуляр за мониторинг. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“, “rar”;
Yes
5.
Свидетелство за съдимост на всички лица, с право да представляват кандидата (независимо от това дали заедно и/или поотделно, и/или по друг начин), издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на представянето му - оригинал или копие, заверено от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
6.
Удостоверение, издадено от Националната агенция за приходите, че ползвателят на помощта няма просрочени задължения, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на заявлението за подпомагане - оригинал или копие, заверено от кандидата и Удостоверение за липса на задължения към Общината. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
7.
Нотариално заверено изрично пълномощно – в случай че документите не се подават лично от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
8.
Бизнес план за 5-годишен период, а в случаите на инвестиции за извършване на строително-монтажни работи - за 10-годишен период - по образец, утвърден от изпълнителния директор на Държавен фонд „Земеделие" с подпис/и, печат на всяка страница и сканиран във формат „pdf“ или „jpg“ и таблиците от бизнес плана в „xls” по образец, както и „rar“;
Yes
9.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството.  Представя се във формат „pdf“,„jpg“, „rar”;
Yes
10.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (когато е приложимо). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
11.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, обект на инвестицията, или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР (когато е учредено срочно право на строеж) или документ за ползване върху имота, валиден за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР, вписан в районната служба по вписванията, а в случай на договор за аренда на земя - и регистриран в съответната общинска служба по земеделие на Министерството на земеделието, храните и горите, в случаите на обновяване на сгради и/или помещения, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно Закона за устройство на територията. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
12.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект" или „Работен проект (работни чертежи и детайли)", в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 51 от 2001 г.) или заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите на проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията. Представя се във формат „pdf“,„jpg“, „rar“;
Yes
13.
Подробни количествени сметки за предвидените строително-монтажни работи, заверени от правоспособно лице;  Представя се във формат „pdf“ и „xls“ или „xlsx“ или “rar”;
Yes
14.
Разрешение за строеж, когато издаването му се изисква съгласно Закона за устройство на територията, или становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж, когато издаването му не се изисква съгласно Закона за устройство на територията; Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
15.
Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
16.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
17.
	

Една независима оферта в оригинал, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС - важи за всеки допустим разход, който към датата на подаване на заявлението за подпомагане е включен в списъка с активите, дейностите и услугите, за които са определени референтни разходи и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи за извършени услуги от държавни или общински органи и институции. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
18.
Най-малко три съпоставими независими оферти в оригинал, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС. Кандидатът представя запитване за оферта (важи в случаите, когато заявения за финансиране разход не е включен в Списъка с активите, дейностите и услугите, за които са определени референтни разходи). В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки на хартиен и електронен носител. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
19.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител (когато е приложимо), а когато избраната оферта не е с най-ниска цена – се прилага и писмена Обосновка за мотивите, обусловили избора (когато е приложимо). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
20.
В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”;
Yes
21.
Документ, издаден от обслужващата банка за банковата сметка на кандидата, по която ще бъде преведена финансовата помощ - в оригинал. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
22.
Справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица и еднолични търговци). Представя се във формат „pdf“, „jpg”, “rar”;
Yes
23.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г., ведно с банкови извлечения. Представя се във формат „pdf“, „jpg”, “rar”;
Yes
24.
Удостоверение за данъчна оценка, издадено в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на заявлението за подпомагане - важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и/или друга недвижима собственост. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
25.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със Закона за устройство на територията за разходи за преместваеми обекти;
Yes
26.
Запитване за оферта. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
27.
Декларация изкуствено създадени условия (Приложение 11). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”;
Yes
28.
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране (Приложение 10). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”;
Yes
29.
Декларация за минимални и държавни помощи (Приложение 12). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”;
Yes
30.
Декларация за съгласие и информираност за обработване на лични данни (Приложение 15 в съответствие с № 12 от Наредба № 22/14.12.2015 г. на МЗХГ);
Yes
31.
Декларация за нередности (Приложение 3) с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
32.
Декларация за липса на основания за отстраняване (Приложение 7). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
33.
Декларация за съгласие за предоставяне на данни от НСИ на УО по служебен път (Приложение 4). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
34.
Декларация за малки и средни предприятия (Приложение 6);
Yes
35.
Декларация за свързаност съгласно Заповед №РД 09-64703.07.2019 (Приложение 9) Представя се във формат jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z.
Yes
36.
Декларация за изчисление на минималния стандартен производствен обем на стопанството през текущата стопанска година към момента на кандидатстване. Представя се във формат „pdf“. (За кандидати, кандидатстващи за увеличаване размера на финансовата помощ с 10 % от общия размер на допустимите за финансово подпомагане разходи, по т. 10. Процент на съфинансиране от Условията за кандидатстване);
No
37.
Регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 ЗПЗП, и анкетни формуляри към нея с приложен Опис на животните, когато в изчисляването на стандартния производствен обем участват животни. Представя /т се във формат „pdf“. (За кандидати, кандидатстващи за увеличаване размера на финансовата помощ с 10 % от общия размер на допустимите за финансово подпомагане разходи, по т. 10. Процент на съфинансиране от Условията за кандидатстване);
No
38.
Документ за собственост или ползване на земята или заповеди по чл. 37в, ал. 4, 10 и 12 ЗСПЗЗ, която участва при изчисляването на минималния стандартен производствен обем. Представя се във формат „pdf“. (За кандидати, кандидатстващи за увеличаване размера на финансовата помощ с 10 % от общия размер на допустимите за финансово подпомагане разходи, по т.2 на т. 10. Процент на съфинансиране от Условията за кандидатстване);
No
39.
Технологичен проект ведно със схема и описание на технологичния процес, изготвен и заверен от правоспособно лице (важи при закупуването на машини и съоръжения, когато инвестицията по проекта е част от технологичен процес);
No
40.
Одобрен технически/технологичен проект, придружен от предпроектно проучване - за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници. Представя се във формат „pdf“.
No
41.
Удостоверение за вписване в регистъра на занаятчиите, издадено от Регионалната занаятчийска камара за физически лицспр (когато е приложимо). Представя се във формат „pdf“.
No
42.
Свидетелство за калфа или майсторско свидетелство, или свидетелство за придобита II или III степен на професионална квалификация в институции от системата на професионалното образование и обучение или диплома за висше образование, съответстващо на занаята, който иска да упражнява
No
43.
Документи, доказващи, че кандидати притежават опит или образование в сектора, за който кандидатстват: Копие от диплома за придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока степен (образователна или научна); - копие на свидетелството за правоспособност за професии, упражняването на които изисква правоспособност;- копие на удостоверението за професионално образование (средно-специално или друг вид образование); - копие от трудова/осигурителна книжка, от която да е видно най-малко 1 година трудов/осигурителен стаж по професията в съответния сектор (по критерий за оценка 2 „Проекти, подадени от кандидати притежаващи опит или образование в сектора, за който кандидатстват“ )
No
44.
Справка-декларация за съществуващия и нает персонал и отчет за заетите лица, средствата за работна заплата и други разходи за труд. За новосъздадени предприятия се подава Ведомост за заплати за месеците в периода от вписването в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ до деня преди подаване на проектното предложение  (по критерий за оценка 6:  „Проекти, създаващи работни места“);
No
45.
Документ, издаден от производителя, удостоверяващ съответствието с изискванията на Регламент (ЕС) 2015/1189 на Комисията от 28 април 2015 г. за прилагане на Директива 2009/125/ЕО на Европейския парламент и на Съвета по отношение на изискванията за екопроектиране на котли на твърдо гориво (OB L 193, 21 юли 2014 г.) - (за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници по критерий за оценка 7 „Проекти включващи технологиите в областта на „зелената икономика“, включително на енергия от ВЕИ“);
No
46.
Декларация за наличието на суровини за периода на изпълнение на бизнес плана при производство на електроенергия от биомаса и/или при производство на биоенергия. (за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници по критерий за оценка 7 „Проекти включващи технологиите в областта на „зелената икономика“, включително на енергия от ВЕИ“,  когато се предвижда използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата ) (Приложение 14). Представя се във формат „pdf“;
No
47.
Предварителни или окончателни договори с описани вид, количества и цена на суровините - (за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници по критерий за оценка 7 „Проекти включващи технологиите в областта на „зелената икономика“, включително на енергия от ВЕИ“, когато не се предвижда използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата.
No
48.
Анализ, удостоверяващ подобряването на енергийната ефективност в предприятието (за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници по критерий за оценка 7 „Проекти включващи технологиите в областта на „зелената икономика“, включително на енергия от ВЕИ“).
No
III. Group
Проверка за допустимост
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение допринася за постигане на поне една от основните цели на мярка 3 от СВОМР – 

-	Намаляване на сезонните колебания в заетостта;
-	Насърчаване стартирането и развитието на неземеделски дейности в селските райони;
-	Преструктуриране на малките стопанства и укрепването на тяхната икономическа устойчивост;
-	Развитието на конкурентоспособността на селските райони.
Yes
2.
Проектното предложение съответства на изискванията за продължителност на изпълнението.
Yes
3.
Допустимост на кандидата за предоставяне на финансова помощ (съгласно т. 11 от Условията за кандидатстване по мярката)
Кандидатът е някое от изброените лица:
Земеделски стопани или микропредприятия, регистрирани като еднолични търговци или юридически лица по Търговския закон или Закона за кооперациите, както и физически лица, регистрирани по Закона за занаятите.
Yes
4.
Кандидатите, подали проектни предложения имат постоянен адрес за физическите лица или седалище и адрес на управление за юридическите лица и ЕТ (включително клонове на ЮЛ и ЕТ), на територията на МИГ
Yes
5.
Към момента на кандидатстването кандидат/получател на помощ и/или негов законен или упълномощен представител не попада в някое от обстоятелствата за отстраняване, описани в Декларация за липса на основания за отстраняване (Приложение 7). Обстоятелствата се проверяват чрез данните в Регистър Булстат/ Свидетелства за съдимост/ Удостоверения за липса на задължения към НАП и др.
Yes
6.
Инвестициите и дейностите са предвидени да се изпълняват на територията на МИГ Поморие
Yes
7.
Проектното предложение включва поне една допустима за финансиране  дейност от мярка 3 от СВОМР.
Yes
8.
Проектното предложение НЕ включва недопустими дейности, описани в точка 13.3. от Условията за кандидатстване.
Yes
9.
Проектът е в съответствие със следните принципи на хоризонталните политики на ЕС:
1. Равенство между половете и липса на дискриминация 2. Устойчиво развитие (защита на околната среда) 3. Насърчаване на заетостта и конкурентоспособността
Yes
10.
В случай на проектно предложение, предвиждащо дейности за изграждане на помещения за туристическо настаняване, са изпълнени условията за допустимост по т.13.2.
Yes
IV. Group
Критерии за допустимост на разходите
Criteria Leads to rejection
1.
Разходите, включени в проектното предложение са допустими за финансиране и отговарят на условията за допустимост съгласно раздел 14.1 от Условията за кандидатстване.
Yes
2.
Разходите, включени в проектното предложение НЕ включват недопустими разходи, съгласно раздел 14.2 от Условията за кандидатстване.
Yes
3.
	

Съответствие с минимален/максимален размер на безвъзмездната финансова помощ: 

Минимален размер на безвъзмездната финансов помощ за проект – 250 лв.
• Минимален размер на безвъзмездната финансов помощ за проект при интензитет на помощта 5% - 250 лв.
• Минимален размер на БФП при интензитет на помощта 75% и 85% - 5000 лв.
• Максимален размер на безвъзмездната финансовата помощ за проект при интензитет на помощта 75% и 85%– 150 000 лв.
• Максимален размер на безвъзмездната финансов помощ за проект при интензитет на помощта 5 % - 19 558,30 лв.
Yes
4.
Проектното предложение отговаря на изискванията за максимален размер на безвъзмездната финансова помощ по проекта - заявеният от кандидата размер на БФП по проекта е по-нисък или равен на 391 166 лв.
Yes
5.
В случай на проект за развитие на туризъм (изграждане, обновяване на туристически обекти, предлагащи туристически услуги) заявеният интензитет за подпомагане не надвишава 5 на сто от общите допустими разходи.
Yes
6.
Стойността на разходите, попълнена в бюджета на проектното предложение в ИСУН и в Таблица на допустимите инвестиции и дейности, съответства на стойността, описана в представените от кандидата договори, фактури и др. документи, с които е обоснован съответния разход
Yes
7.
Разходите по проектното предложение са извършени не по-рано от 1 януари 2014 г., независимо дали всички свързани с тях плащания са направени (когато е приложимо)
Yes
8.
В случай че разход, за който се кандидатства, не е включен в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие” - Приложение № 16 от Документи за информация към условията за кандидатстване, то кандидатът е извършил пазарно проучване за гарантиране на пазарна цена на съответния актив/услуга/строителство чрез осигуряването на най-малко три съпоставими независими индикативни оферти. Събраните оферти са представени, заедно с изпратено запитване за индикативна оферта.
Yes
9.
Всички представени оферти съдържат най-малко информация относно: наименование на оферента, срок на валидност на офертата, дата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в левове или евро, с посочен ДДС.
Yes
10.
	

Приложените оферти са актуални към датата на подаване на проектното предложение – в срок на валидност.
Yes
11.
За офертите е установено, че са независими съгласно определението от Условията за кандидатстване, че „Независими оферти" са оферти, подадени от лица, които не се намират в следната свързаност помежду си или спрямо кандидата: а) едното участва в управлението на дружеството на другото;  б) съдружници;  в) съвместно контролират пряко трето лице; г) участват пряко в управлението или капитала на друго лице, поради което между тях могат да се уговарят условия, различни от обичайните; д) едното лице притежава повече от половината от броя на гласовете в общото събрание на другото лице;  е) лицата, чиято дейност се контролира пряко или косвено от трето лице - физическо или юридическо;  ж) лицата, едното от които е търговски представител на другото.
Yes
12.
Изборът на изпълнител е протоколиран с решение и то е представено. Когато избраната оферта не е с най-ниска цена е приложена и писмена Обосновка за мотивите, обусловили избора
Yes
13.
Бизнес планът съдържа подробно описание на планираните инвестиции и дейности за 5 годишен период, а в случаите на инвестиции за извършване на строително-монтажни работи и трайни насаждения – за 10 годишен период.			
Yes
14.
Представеният от кандидата Бизнес план отговаря на условията, посочени раздел 13.2. Условия за допустимост на дейностите от Условията за кандидатстване.

Отговор „ДА“ се нанася, в случай че е установено следното: 
1.	Стойността на показателя «Нетна настояща стойност» е по-голяма от 0 (NPV>0)
2.	Стойността на показателя «Вътрешна норма на възвръщаемост е по-голяма от 6%  (IRR > r (6 %) и IRR1> r (6 %).
3.	Индексът на рентабилност (PI) има стойност по-голяма от 1(PI>1).
4.	Срокът на откупуване на инвестицията (PBP) е в рамките на периода на бизнес плана. 
5.	Изводите по отношение на бизнес плана и проекта са
5.1.	Показателите за оценка на ефективността на инвестицията и финансовите показатели доказват подобряване на цялостната дейност на кандидата и икономическата жизнеспособност на проекта.
5.2.	Реализацията на дейностите, описани в бизнес плана, ще допринесе за постигане на целите на мярката и на приоритетите и целите на стратегията като цяло.
Yes
V. Group
	

Проверка за минимални помощи
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е представил коректно попълнена декларация за минимални/държавни помощи и данните в нея съответстват на установеното в публичните регистри на МФ и ДФЗ.
Yes
2.
При извършената проверка на декларираните и установените при проверката в публични регистри данни е установено съответствие с изискванията по т.16 от условията за кандидатстване.
Yes
VI. Group
	

Критерии за допустимост на дейностите
Criteria Leads to rejection
1.
За проекта са проведени съгласувателните процедури по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за защитените територии и/или Закона за биологичното разнообразие със съответния компетентен орган по околна среда и за проекта няма постановен административен акт по реда на Закона за опазване на околната среда и/или по чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие за неодобряване осъществяването/ несъгласуване на инвестиционното предложение/плана/програмата/проекта или за прекратяване на процедурата, включително и поради недопустимост спрямо режими, определени в утвърдени планове за управление на речните басейни.
Yes
2.
Представени са съответните лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрация, когато проектът включва дейности и инвестици, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство
Yes
3.
Проектът се изпълнява върху имот - собственост на кандидата, а когато имотът не е собственост на кандидата, към проектите са приложени съответните документи, доказващи правото на ползване.
Yes
4.
В случай на проект с инвестиции за извършване на строително-монтажни работи, кандидатът е приложил документи съгласно ЗУТ.
Yes
VII. Group
	

Проверка за липса на двойно финансиране
Criteria Leads to rejection
1.
Проверката за наличие или липса на изкуствено създадени условия е извършена на база проверка на всички представени документи към пoдаденото проектно предложение. В представените документи не са констатирани изкуствено създадени условия съгласно § 1, т. 5 от допълнителните разпоредби на Наредба № 22 от 14.12.2015 г. за прилагане на подмярка 19.2 "Прилагане на операции в рамките на стратегии за Водено от общностите местно развитие" на мярка 19 "Водено от общностите местно развитие" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., издадена от Министъра на земеделието и храните, обн., ДВ, бр. 100 от 18.12.2015 г., в сила от 18.12.2015 г., изм. и доп. ДВ. бр.38 от 20 Май 2016г. , изм. и доп. ДВ. бр. 69 от 25 Август 2017 г. (Наредба № 22)
Yes
VIII. Group
Посещение на място за заявления, включващи разходи за строително - монтажни работи (когато е приложимо)
Criteria Leads to rejection
1.
Съгласно протокола от посещение на място, изготвен на основание на чл. 49 ал. 2 от Наредба № 22 съществува съответствие между заявените от кандидата и реалните данни.
Yes
IX. Group
ПРОВЕРКА ЗА ОСНОВАТЕЛНОСТ НА ПРЕДЛОЖЕНИТЕ ЗА ФИНАНСИРАНЕ РАЗХОДИ И ИНТЕНЗИТЕТ НА ПОМОЩТА
Criteria Leads to rejection
1.
	

Интензитетът на заявената финансова помощ е в съответствие с определения в т. 10 „Процент на съфинансиране“ от Условията за кандидатстване
Yes
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021