Evaluation criterias

I. Group
Изискване
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в поканата.
Yes
2.
Формулярът за кандидатстване е по образец.
Yes
3.
Формулярът за кандидатстване е подаден с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от законния представител на кандидата.
Yes
4.
Когато формулярът за кандидатстване не е подписан с КЕП от законния представител на кандидата е прикачено нотариално/и заверено/и пълномощно/и от съответното/ите упълномощено/и лице/а във формат „рdf“ или друг формат, подписано с КЕП на упълномощеното/ите лице/а. От текста на пълномощното/ите става ясно, че лицето/лицата с право да представляват кандидата упълномощава/т пълномощника да подаде от негово/тяхно име формуляра за кандидатстване като го подпише с КЕП и приложи документите, които са неразделна част от формуляра.
No
5.
Документите към формуляра за кандидатстване са прикачени в изискуемия формат.
Yes
6.
Документите, качени в ИСУН 2020 са представени на български език. В случаите, когато оригиналният документ е изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език, извършен от заклет преводач, а когато документът е официален, по смисъла на Гражданския процесуален кодекс, той е легализиран или с апостил.
Yes
7.
За заявените дейности по проекта не е установено двойно финансиране.
Yes
8.
За заявените дейности по проекта не са установени изкуствено създадени условия.
Yes
9.
Проверка на кандидата за получена помощ de minimis :
а) кандидата е получил помощ през последните три бюджетни години, финансирана изцяло или частично със средства, произхождащи от Съюза;
б) в случай, че кандидата отговаря на изискването на чл.2, пар.2 на Регламент (ЕС) № 1407/2013 за „едно и също предприятие” е получило помощ през последните три бюджетни години, финансирана изцяло или частично със средства, произхождащи от Съюза;
Общият размер на помощта de minimis, предоставяна на „едно и също предприятие”, не надхвърля 200 000 EUR за период от три бюджетни години.
Yes
10.
Осъществено е посещение на място за заявления, включващи разходи за строително-монтажни работи и за създаване на трайни насаждения (когато е приложимо) и е установено, че не са започнали дейностите по проекта.
Yes
II. Group
Общи документи:
Criteria Leads to rejection
1.
Основна информация за проектното предложение, във формат „pdf” или „jpg“ ,   подписана и сканирана от кандидата, както и във формат „doc”, “docx”. (Приложение № 1)
Yes
2.
Таблица за допустими инвестиции в електронен формат по образец на ДФЗ. Представя се във формат„pdf” или „jpg“ и „xls”. (Приложение № 2)
Yes
3.
Декларация в оригинал по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни   по образец съгласно Приложение № 12  от Наредба 22/14.12. 2015 г. ( Приложение № 3)
Yes
4.
Документ, издаден от обслужващата банка за банковата сметка на кандидата.
Yes
5.
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата.
No
6.
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди предоставянето му– оригинал или копие, заверено от кандидата. (Необходимо е предоставеното свидетелство да е в шест месечния срок на валидност и към датата на извършване на проверката за Административното съответствие и допустимост на проектното предложение. Кандидатите следва да имат в предвид, че срока за работа на Комисията за подбор на проектни предложения е тридесет работни дни от приключването на приема по процедурата.)
Yes
7.
Декларация в оригинал (съгласно приложение № 6 към чл.24, ал. 1, т. 8 на Наредба №22/14.12.2015г.,  от представляващия/те кандидата. (Приложение № 4).
Yes
8.
Декларация за нередности, съгласно Приложение №10 към чл. 36, ал.1, т. 2 на Наредба №22/14.12.2015г.   от представляващия, представляващите кандидата– по образец. (Приложение № 5).
Yes
9.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/МОСВ/БД), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда (ЗООС), Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (представя , когато е приложимо).
No
10.
Лицензи, разрешения и/или  друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случай на предвидени разходи за дейностите и инвестициите, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство.
No
11.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски  в случай, че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг.
No
12.
Бизнес план  за 5 – годишен период, а в случаите за извършване на строително монтажни работи - за 10 - годишен период - по образец, утвърден от Изпълнителния директор на Държавен фонд „Земеделие“ във формат „pdf“ или „jpg“ и таблиците от бизнес плана  в „xls” или „xlsх”  по образец. “ (Приложение № 9).
Yes
13.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение към  Стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството.
Yes
14.
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по ПРСР.
No
15.
Удостоверение за вписване в регистъра на занаятчиите, издадено от Регионалната занаятчийска камара (за физически лица) в случай на кандидат, регистриран по Закона за занаятите.
No
16.
Справка за дълготрайни материални активи, приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период /за кандидати юридически лица и еднолични търговци/.
No
17.
Декларация в оригинал по чл.3 и чл. 4 от ЗМСП по образец, утвърден от министъра на икономиката (когато е приложимо) Приложение №6  .
No
18.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 на Наредба № 22/14.12.2015 г., ведно с банкови извлечения.
No
19.
Когато разходът Е включен в списъка с активи, дейности и услуги, за които са определени референтни разходи към датата на подаване на проектното предложение, кандидата подава:
     -	Една независима оферта, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС( не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи за извършени услуги от държавни или общински органи и институции) .
No
20.
Когато разходът НЕ е включен в списъка с активи, дейности и услуги, за които са определени референтни разходи към датата на подаване на проектното предложение, кандидата подава:
     - Най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС ведно с отправени от кандидата запитвания за оферти ( не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи за извършени услуги от държавни или общински органи и институции.) .
Оферентите, когато са местни лица трябва да са вписани в Търговския регистър, а оферентите – чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност, съгласно националното им законодателство. Оферентите за строително – монтажни работи,  местни и чуждестранни лица, трябва да бъдат вписани в Централен професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите и да могат да извършват строежи и/или отделни видове строителни и монтажни работи от съответната категория  съгласно изискванията на чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите.
No
21.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки и не провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160), а когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора.	
No
22.
Документи за проведен избор на изпълнител по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки (когато е приложимо).
No
23.
Предварителни или окончателни договори за услуги и доставки – обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в левове или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение (важи в случаите, когато разходите не попадат в обхвата на Постановление № 160 на МС от 1.07.2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове).
No
24.
Свидетелство за калфа или майсторско свидетелство, или свидетелство за придобита II или III степен на професионална квалификация в институции от системата на професионалното образование и обучение или диплома за висше образование, съответстващо на занаята, който иска да упражнява.
No
25.
Декларация за минимални  и държавни помощи  по образец (Приложение №7).
Yes
26.
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране с подпис/и, печат и сканирана (Приложение № 11).
Yes
27.
Декларация за липса на изкуствено създадени условия с подпис/и, печат и сканирана (Приложение № 12).
Yes
28.
Декларация за съгласие за предоставяне на данни от НСИ с подпис/и и сканирана (Приложение № 13).
Yes
29.
Формуляр за мониторинг (Приложение № 16)
Yes
30.
Декларация за неприложими документи по образец на ДФЗ. (Приложение № 17)
Yes
31.
Декларация от кандидати, които не са публичноправни организации.  ( Приложение № 18)
Yes
32.
Удостоверение от  НАП, че кандидата няма просрочени задължения,  издадено не  по - рано от един месец преди подаване на проектното предложение.
Yes
33.
Удостоверение от общините, че кандидата няма просрочени задължения,  издадено не  по- рано от един месец преди подаване на проектното предложение.
Yes
34.
Удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” във връзка с удостоверяване на обстоятелствата по чл. 12, ал. 3, т. 8 от Наредба № 22 от 14.12.2015 г.– оригинал или копие заверено от кандидата;
Yes
III. Group
Допълнителни документи, доказващи съответствие с критериите за оценка (когато е приложимо) и др.:
Criteria Leads to rejection
1.
Договори за проекти, финансирани от ЕС или други донори (представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка 1).
No
2.
Удостоверение за ползван патент и/или удостоверение за полезен модел или внедряване на инвестиции, изпълнени по чл. 35 от Регламент 1305/2013, издадено в рамките на 4 години преди датата на подаване на проектното предложение. (представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка 3).
No
3.
.Документи, проучвания, сертификати, патенти и други приложими документи.(представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка 4).
No
4.
Ведомост за заплати за месеците в периода от вписването в Търговския регистър до деня преди подаване на проектното предложение. (представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка 5 ).
No
5.
Отчет за заетите лица, средствата за работна заплата и други разходи за труд за предходната финансова година, предхождаща годината на кандидатстването, заверен от кандидата и от НСИ. (представя се, в случай че кандидатът за-явява точки по критерий за оценка  6).
No
6.
Декларация за  осигуряване на  заетост на уязвими групи и малцинства за периода до края на мониторинга на проекта по образец Приложение №21. (представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка  7).
No
7.
Декларация за  осигуряване на  услуги на уязвими групи и малцинства за периода до края на мониторинга на проекта по образец Приложение №22. (представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка  7).
No
8.
Копие от диплома за придобита образователно -квалификационна степен „бакалавър“ или по -висока степен (образователна или научна). (представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка  8).
No
9.
Копие на свидетелството за правоспособност за професии, упражняването на които изисква правоспособност. (представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка 8).
No
10.
Копие на удостоверението за професионално образование – средно - специално или друг вид образование.(представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка 8).
No
11.
Удостоверение за професионална квалификация, издадено от ЦПО. (представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка  8).
No
12.
Копие от трудова/осигурителна книжка, от която да е видно най - малко 1 година трудов/осигурителен стаж по професията в съответния сектор. (представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка  8).
No
13.
Документ, доказващ наличие на финансов ресурс за изпълнение на проекта, ако е приложимо.(представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка  8). 
No
14.
Справка от Националния статистически институт /НСИ/  към края на годината, предхождаща датата на кандидатстване.(представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка  9).
No
15.
Посочва се  ЕКАТТЕ на всяко  на населеното място в което ще реализират производствените дейности или услугите в  Приложение № 1 – Основна информация за проектното предложение.(представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка  9).
No
16.
Прилага се  одобрен проект, разрешение за поставяне или разрешение за строеж, издадено от съответната община (при извършване на строително-монтажни работи, за които се изисква разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията) в които да е посочено в кои населени места ще се извършва инвестицията. (представя се, в случай че кандидатът заявява точки по критерий за оценка  9).
No
IV. Group
Строително – монтажни работи, строителство, реконструкция, ремонт, рехабилитация:
Criteria Leads to rejection
1.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, обект на инвестицията, или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР (когато е учредено срочно право на строеж) или документ за ползване върху имота, валиден за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР, вписан в районната служба по вписванията, а в случай на договор за аренда на земя - и регистриран в съответната общинска служба по земеделие на Министерството на земеделието, храните и горите, в случаите на обновяване на сгради и/или помещения, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно Закона за устройство на територията.
No
2.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект (работни чертежи и детайли)", в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 51 от 2001 г.) или заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите на проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията.
No
3.
Разрешение за строеж, когато издаването му се изисква съгласно Закона за устройство на територията, или становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж, когато издаването му не се изисква съгласно Закона за устройство на територията.
No
4.
Подробни количествени сметки за предвидените строително-монтажни работи, заверени от правоспособно лице.
No
5.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със Закона за устройство на територията за разходи за преместваеми обекти.
No
6.
Одобрен технически/технологичен проект, придружен от предпроектно проучване, изготвен и съгласуван от правоспособно лице - за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници.
No
V. Group
Машини, съоръжения, оборудване и обзавеждане:
Criteria Leads to rejection
1.
Документ за собственост на недвижим имот, където ще бъде извършена инвестицията, или документ за ползване върху имота (което е приложимо) валиден за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР, вписан в районната служба по вписванията.
No
2.
Технологичен проект ведно със схема и описание на технологичния процес, изготвен и заверен от правоспособно лице (когато инвестицията по проекта е част от технологичен процес).
No
3.
Анализ, изготвен и съгласуван от правоспособно лице с компетентност в съответната област (важи в случаите на инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса).
No
4.
Документ, удостоверяващ, че предприятието отговаря на изискванията за хигиена на храните/фуражите и тяхната безопасност, издаден от Българската агенция по безопасност на храните, в случай на производство и/или маркетинг на хранителни стоки/фуражи.
No
VI. Group
Списък със специфичните документи за кандидати земеделски стопани:
Criteria Leads to rejection
1.
Справка-декларация за приходите от земеделски дейности или участие и подпомагане по схемата за единно плащане на площ, включително приход от получена публична финансова помощ, директно свързана с извършването на тези дейности, или приход от преработка на земеделска продукция, директно свързани със земеделски дейности, или получена публична финансова помощ, получени за предходната финансова година (Приложение № 15).
No
2.
Заверено копие от териториалната дирекция на НАП на годишна данъчна декларация (ГДД) за предходната календарна година от годината на подаване на проектното предложение. Към ГДД се прилагат съставните части на финансовия отчет съгласно изискванията на Закона за счетоводството ( ЗСч), Закона за данъците върху доходите на физическите лица ( ЗДДФЛ) и Закона за корпоративното подоходно облагане (ЗКПО).
No
3.
Декларация за изчисление на минималния стандартен производствен обем на стопанството през текущата стопанска година към момента на кандидатстване по образец (Приложение № 14).
No
4.
Отчет за приходи и разходи за последната завършена финансова година. (Представя се, в случай че отчета не е публикуван в Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ).
No
5.
Опис на животните, заверен от официален ветеринарен лекар не по-рано от 4 месеца преди датата на подаване на проектното предложение, когато в изчисляването на стандартния производствен обем участват животни.
No
6.
Документ за собственост или ползване на земята или заповеди по чл. 37в, ал. 4, 10 и 12 ЗСПЗЗ, която участва при изчисляването на минималния стандартен производствен обем.
No
VII. Group
Допустимост на кандидата:
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е земеделски производител или микропредприятие, регистрирано като едноличен търговец или юридическо лице по Търговския закон или Закона за кооперациите, както и физическо лице, регистрирано по Закона за занаятите.
Yes
2.
Кандидатът има седалище или съответно постоянен адрес за физическите лица на територията на МИГ.
Yes
3.
Кандидатът отговаря на условията съгласно Заповед № 09-647 от 03.07.2019 г. на Ръководителя на УО на ПРСР 2014-2020 г.
Yes
4.
Не е установено несъответствие с разпоредбата на чл.18, ал.4, т.1 от Наредба 22/14.12.2015 г.
Yes
VIII. Group
Допустимост на проекта:
Criteria Leads to rejection
1.
Инвестицията няма отрицателно влияние върху околната среда.
Yes
2.
Кандидатът е представил бизнес план, показващ икономическа жизнеспособност на инвестицията за срок от 5 години/ 10 години при СМР.
Yes
3.
Стопанството на кандидати земеделски производители има стандартен производствен обем над 8 000 евро.
Yes
4.
Инвестициите в производство на електроенергия от биомаса  произвеждат 10 % топлинна енергия.
Yes
5.
Финансовата помощ не надвишава 70% от общите допустими разходи  при спазване на правилата за „минимална помощ“.
Yes
6.
Размерът на  допустими разходи за проекта е по-голям или равен на 19 558,00 лева.
Yes
7.
Размерът на разходите  по проекта  е по-малък или равен на 293 370,00 лева.
Yes
8.
Проектът ще се осъществява на територията на общините Гълъбово и Опан.	
Yes
IX. Group
Допустимост на дейностите:
Criteria Leads to rejection
1.
Развитие на туризъм (изграждане и обновяване на туристически обекти и развитие на туристически услуги)
Yes
2.
Производство или преработка на продукти, които не са включени в Приложение 1 от Договора за функциониране на Европейския съюз (независимо от вложените продукти и материали)
Yes
3.
Развитие на услуги във всички сектори
Yes
4.
Производство на енергия от възобновяеми енергийни източници за собствено потребление
Yes
5.
Развитие на занаяти и други неземеделски дейности
Yes
X. Group
Допустимост на разходите:
Criteria Leads to rejection
1.
Финансова помощ за материални и нематериални инвестиции, за създаване и развитие на неземеделски дейности в селските райони, включващи:
а) Изграждане, придобиване, включително отпускането на лизинг, или подобренията на недвижимо имущество;
б) Закупуване, включително чрез лизинг на нови машини и оборудване, включително компютърен софтуер до пазарната стойност на активите;
в) Общи разходи, свързани с разходите за буква „а“ и „б“, например хонорари на архитекти, инженери и консултанти, хонорари, свързани с консултации относно екологичната и икономическата устойчивост, включително проучвания за техническа осъществимост;
г) Нематериални инвестиции: придобиване и създаване на компютърен софтуер и придобиване на патенти, лицензи, авторски права и марки.
Разходите са допустими само ако са извършени след подаване на заявлението за подпомагане.
Допустими са авансови плащания в размер до 50% от одобрената финансова помощ.
Yes
2.
Консултациите се състоят от разработване на бизнес план, включващ предпроектни изследвания и маркетингови стратегии, извършване на предпроектни проучвания и окомплектоване на пакета от документи и консултантски услуги, свързани с изпълнението, и отчитане на дейностите по проекта до изплащане на помощта  не   надхвърлят 5 на сто от стойността на допустимите разходи.
Yes
3.
Общи разходи са:
а) свързани с консултации; 
б) хонорари за правни услуги, архитекти, инженери;
в) разработване на продукти, разработване и въвеждане на системи за управление, разработване и разпространение на рекламни и информационни материали, придобиване на патентни права и лицензи, необходими за изготвяне и изпълнение на дейностите по проекта. Общите разходи не надвишават  12 на сто от стойността на допустимите инвестиционни разходи съгласно ПРСР.
Yes
4.
Проектното предложение не включва следните разходи посочени в чл. 21 на Наредба № 22/ 14.12.2015 г.:
1.	за лихви по дългове;
2.	за закупуването на незастроени и застроени земи с пазарна стойност над 10 на сто от общите допустими разходи за съответната операция;
3.	 за обикновена подмяна и поддръжка;
4.	за лихви и комисиони, печалба на лизинговата компания, разходи по лихви за рефинансиране, оперативни и застрахователни разходи по лизингов договор;
5.	за лизинг освен финансов лизинг, при който получателят на помощта става собственик на съответния актив не по-късно от датата на подаване на искане за междинно или окончателно плащане за същия актив;
6.	за режийни разходи;
7.	за застраховки;
8.	за закупуване на оборудване втора употреба;
9.	извършени преди 1 януари 2014 г.;
10.	за принос в натура;
11.	за инвестиции в селското стопанство - закупуване на права за производство и плащане, закупуване на животни, закупуване на едногодишни растения и тяхното засаждане;
12.	за инвестиция, за която е установено, че ще оказва отрицателно въздействие върху околната среда;
13.	извършени преди подаването на проектното предложение, независимо дали всички свързани плащания са извършени, с изключение на разходите за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г.;
14.	за строително-монтажни работи и за създаване на трайни насаждения, извършени преди посещение на място от МИГ;
15.	надвишаващи определените по реда на чл. 41 от ПМС № 189 референтни разходи;
16.	Определените в мерките от ПРСР 2014-2020 г., извън посочените в т.1-14.
Не се предоставя финансова помощ за изграждане и обновяване на места за настаняване с повече от 20 помещения за настаняване и стойност на финансовата помощ над 50 000 лв. с включен ДДС по проект, финансиран изцяло или частично от ЕЗФРСР, или ако не са спазени изискванията на чл. 79, ал. 2 от Наредба №22/14.12.2015 г.
Yes
XI. Group
Резултати от проверката
Criteria Leads to rejection
1.
Съществува съответствие с критериите за допустимост;
Yes
2.
Извършена е оценката на Бизнес плана
Нетна настояща стойност на проекта (NPV). 
NPV > 0
Нетна настояща стойност на проекта и другите дейности на кандидата (NPVf). 
NPVf > 0
Вътрешна норма на възвращаемост (IRR) по проекта.
IRR > r (6%)
Вътрешна норма на възвращаемост (IRR1) на другите дейности на кандидата.
IRR1 > r (6%)
Индекс на рентабилността (PI) по проекта.
PI > 1
Индекс на рентабилността (PI 1) на другите дейности на кандидата.
PI 1 > 1
Срок на откупуване (PBP). 
Срокът на откупуване на инвестицията трябва да бъде в рамките на периода на бизнесплана.
Yes
3.
Има необходимост от изпращане на уведомително писмо за непълноти и неясноти с цел установяване съответствието с критериите за допустимост
Yes
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021