Evaluation criterias

I. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ - Общи критерии
Criteria Leads to rejection
1.
Заявлението е подадено в ИСУН 2020 в срока определен в обявата.
Yes
2.
Формулярът за кандидатстване е подаден с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от законния представител на кандидата. Когато формулярът за кандидатстване не е подписан с  КЕП от законния/ните  представител/и  на кандидата е прикачено нотариално/и заверено/и пълномощно/и от съответното/ите упълномощено/и  лице/а във формат .pdf.  или друг формат, подписано с КЕП на упълномощеното/ите лице/а.
От текста на пълномощното/ите става ясно, че лицето/лицата с право да представляват кандидата упълномощава/т пълномощника да подаде от негово/тяхно име формуляра за кандидатстване, като го подпише с КЕП и приложи документите, които са неразделна част от формуляра
Yes
3.
Във формуляра за кандидатстване е попълнена цялата изискуема информация.
Yes
4.
Документите качени в ИСУН 2020 са представени на български език. В случаите, когато оригиналният документ е изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език, извършен от заклет преводач
No
II. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ  - Комплектовка на проектното предложение – Представени документи
Criteria Leads to rejection
1.
Представенa e Основна информация за проектното предложение в .pdf
Yes
2.
Представена е Tаблица за допустими инвестиции в Ексел
Yes
3.
Представена е Декларация за изчисление на минималния стандартен производствен обем на стопанството през текущата стопанска година към момента на кандидатстване и Таблица за изчисляване на икономическия размер на земеделските стопанства
Yes
4.
Представени са Удостоверение за признаване на групата/ организацията на производители и Справка-декларация за обработваната земя/отглежданите животни от членовете на групата/организацията на производители, с които участват в групата/организацията (за група/организация на производители)
No
5.
Представена е Регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 ЗПЗП, и анкетни формуляри към нея с приложен Опис на животните, когато в изчисляването на стандартния производствен обем участват животни 
(предоставя се от всички кандидати, различни от признати групи/организации на производители)
No
6.
Представен е Документ за собственост или ползване на земята или заповеди по чл. 37в, ал. 4, 10 и 12 ЗСПЗЗ, която участва при изчисляването на минималния стандартен производствен обем 
(в случай, че кандидатът няма регистрирана обработваема земя в ИСАК за текущата към датата на кандидатстване стопанска година. )
No
7.
Представена е Справка-декларация за приходите от продажба от земеделска дейност, производство на преработена земеделска продукция и услуги, директно свързани със земеделската 	
(За кандидати юридически лица, с изключение на тези, които са създадени до 1 година преди датата на кандидатстване и са подали проект с инвестиции, изцяло насочени във: сектор Животновъдство, Плодове и зеленчуци или  Етерично- маслени и медицински култури)
No
8.
Представена е декларация  за липса на обстоятелства за отстраняване (Приложение № 6 от Наредба № 22) от представляващия/те кандидата;
Yes
9.
Представено е свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата, издадено не по-късно от месеца преди кандидатстването
Yes
10.
Представено е Удостоверение от НАП по чл.162, ал. 2, т.1 от ДОПК за наличие или липса на задължения, издадено не по-рано от един месец преди подаване на проектното предложение
Yes
11.
Представена е декларация за нередности от представляващия/те кандидата;
Yes
12.
Представена е Декларация по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни
Yes
13.
Представено е решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите.
(Документът се предоставя само в случаите, предвидени в Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и/или Закона за биологичното разнообразие (ЗБР) и Закона за водите)
No
14.
Представено е становище от съответната басейнова дирекция, доказващо, че обектите, предмет на инвестицията, не противоречат на плановете за управление на речните басейни 
(в случаите на инвестиции с дейности по напояване, водовземане, водоснабдяване)
No
15.
Представено е разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите 
(за проекти с включени инвестиции за напоителни системи)
No
16.
Представени  са лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък; 
(в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/ инвестицията)
No
17.
Представен е Бизнес План в .pdf  с подпис и печат на всяка страница и таблиците към него в Ексел.
Yes
18.
Представено е решение на компетентния орган на кандидата за кандидатстване по реда на настоящата процедура по ПРСР.	
(предоставя се само от кандидати - юридически лица)
No
19.
Представена е инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване  
(в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството)
No
20.
Представена е справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период 
(за кандидати юридически лица и еднолични търговци)
No
21.
Декларация по чл. 4а, ал. 1 от ЗМСП	(за кандидати юридически лица и еднолични търговци)
No
22.
Представени са фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, ведно с банкови извлечения (при наличие на такива)
No
23.
Представени са изискуемите съгласно раздел 14.2 на Условията за кандидатстване документи за доказване основателността на предложените за финансиране разходи (съответно една или минимум три оферти, решение за определяне стойността на разхода и останалите изискуеми в конкретния случай).
Yes
24.
Представени са предварителни/окончателни договори с доставчици или изпълнители.
(при наличие на такива, ако не се предвижда избора им по ПМС №160 след сключване на договора за БФП)
No
25.
Представен е договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски
(за проектни предложения, които включват разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг)
No
26.
Представена е	Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта
Yes
27.
Представена е	Декларация за липса на изкуствено създадени условия
Yes
28.
Представени са Формуляр за мониторинг на проекти по 19.2 и по 4.1 по образец
Yes
29.
Представена е	Декларация НСИ  по образец
Yes
30.
Представена е Декларация за неприложими документи 	(при наличие на такива)
No
31.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията, или документ за учредено право на строеж върху имота	(при проекти за СМР)
No
32.
Представен е одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект (работни чертежи и детайли)", в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 51 от 2001 г.) или заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите когато не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията.	
(при проекти за СМР)
No
33.
Представено е разрешение за строеж, когато издаването му се изисква съгласно Закона за устройство на територията, или становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж, когато издаването му не се изисква съгласно Закона за устройство на територията. 	
(при проекти за СМР)
No
34.
Представени са подробни количествени сметки за предвидените строително-монтажни работи, заверени от правоспособно лице 	
(при проекти за СМР)
No
35.
Представено е разрешение за поставяне, издадено в съответствие със Закона за устройство на територията за разходи за преместваеми обекти 	 
(в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти)
No
36.
Представена е Декларация за наличната самоходна земеделска техника в стопанството и Оценка на капацитета на земеделската техника.	
(приложимо при кандидатстване за закупуване на земеделска техника за обработка на почвата и прибиране на реколтата.)
No
37.
Представен е документ за собственост или за ползване на земята (договор за аренда или за наем за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение, вписан в районната служба по вписванията). (при създаване и/или презасаждане на трайни насаждения)
No
38.
Агроплан и/или Технологична карта за създаване и отглеждане на трайни насаждения, изготвен от агроном, прилага се диплом. 	
(при създаване и/или презасаждане на трайни насаждения)
No
39.
Представени са документи, проучвания, информации за територията, сертификати, патенти и други приложими документи, доказващи иновативност на проектното предложение за територията  	
(Когато са заявени точки по Критерий 1).
No
40.
Представен е договор/сертификат за биологични производители или че са в преходен период на преминаване от конвенционално към биологично земеделие	
(Когато са заявени точки по Критерий 3).
No
41.
Представена е справка за съществуващия и нает персонал към края на предходната спрямо кандидатстването календарна година по образец, Приложение №16 от документи за попълване .	
(Когато са заявени точки по Критерий 5).
No
42.
Представен е отчет за заетите лица, средствата за работна заплата и други разходи за труд или Ведомост за заплати (Когато са заявени точки по Критерий 5).
No
43.
Представени са резюме и доклад за отразяване на резултатите от енергийно обследване, съобразно изискванията на Наредба № РД-16-346 от 2.04.2009 г., изготвени от правоспособни лица, вписани в публичния регистър по чл. 34, ал. 1 от Закона за енергийна ефективност (ЗЕЕ) 	
(Когато са заявени точки по Критерий 6).
No
III. Group
ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е регистриран земеделски стопанин съгласно чл. 7, ал. 1 от Закона за подпомагане на земеделските производители 
Проверява се регистрационната карта на ЗП.
Yes
2.
Кандидатът/получателят на финансова помощ има седалище и адрес на управление –за юридическите лица, или постоянен адрес - за физически лица – на територията на МИГ САМОКОВ.	
(Извършва се проверка по ЛК или ЕИК)
Yes
3.
За кандидати - юридически лица, трябва да отговарят на следните условия: 
а) да са получили за предходната или текущата финансова година приход от земеделски дейности или участие и подпомагане по схемата за единно плащане на площ, включително приход от получена публична финансова помощ, директно свързана с извършването на тези дейности, или приход от преработка на земеделска продукция или услуги, директно свързани със земеделски дейности, или получена публична финансова помощ (не се прилага за кандидати, създадени до 1 година преди датата на кандидатстване, с инвестиции изцяло в сектори "Животновъдство", "Плодове и зеленчуци" или "Етеричномаслени и медицински култури") 
б) да са регистрирани по Търговския закон, Закона за кооперациите, Закона за вероизповеданията или създадени по Закона за Селскостопанската академия.
в) да са признати групи производители и признати организации на производители на земеделски продукти или такива, одобрени за финансова помощ по мярка 9 „Учредяване на групи и организации на производители“ от ПРСР 2014 – 2020 г.
(Проверка по Справка-декларация за приходите от земеделски дейности или участие и подпомагане по схемата за единно плащане на площи и т.н.)
Yes
4.
Кандидатът отговаря на изискванията по отношение на СПО и има правно основание за ползваната земя. 
(Обстоятелствата се доказват с Декларация за изчисление на минималния стандартен производствен обем на стопанството през текущата стопанска година към момента на кандидатстване, документ за собственост или ползване на земята, анкетните формуляри от анкетна карта/анкетни карти на земеделския стопанин, справка – декларация за обработваната земя/ отглежданите животни от членовете на групата/ организацията на производители. 
Когато минималният СПО се доказва с намерения за засаждане/ засяване през текущата стопанска година, в декларацията за видовете култури е посочен конкретен период, в рамките на който ще се извърши засаждането/засяването на културите. В този случай минималният стандартен производствен обем е достигнат и за предходната стопанска година, видно от документите за предходната стопанска година.)
Yes
5.
Кандидатът отговаря на изискванията на чл.12 ал.3 и ал.10 от Наредба № 22/2015, описани в т. 11.2. Критерии за недопустимост на кандидатите от Условията за кандидатстване по настоящата процедура. 
(Обстоятелствата се доказват  с декларация Приложение 3, свидетелство за съдимост и удостоверение от НАП по чл.162, ал. 2, т.1 от ДОП.  )
Yes
IV. Group
ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение допринася за постигане целта: Подобряване ефективността на земеделските стопанства в конкурентни за територията отрасли и развитие на селско стопанство с висока добавена стойност.
(Извършва се оценка на приноса на проектното предложение към целите на мярката на база на представената във формуляра за кандидатстване информация oот т. 1. Основни данни, поле „Цели на проектното предложение“. )
Yes
2.
Продължителността на проекта не надхвърля съответно 24 или 36 месеца и крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта е до 30 юни 2023 г.
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване и приложенията към него. )
Yes
3.
Минималният размер на допустимите разходи за проектното предложение за проекти не е по-малък от 8 000 лв. и не е по-голям от 160 000 лв. 
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване и приложенията към него. )
Yes
4.
Интензитетът на помощта е съгласно определения в СВОМР за територията на МИГ – САМОКОВ и Насоките за кандидатстване. 
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване и приложенията към него. В случай на несъответствие с изискванията, Комисията може да изиска допълнителна информация от кандидата с оглед извършване на корекции в бюджета. В случай, че и след представянето на допълнителна информация е налице несъответствие, Комисията може да извърши корекции в проектното предложение, които се отразяват в документите за работата й по оценка на АСД.)
No
5.
Проектът включва някоя от следните дейности: 
1. внедряване на нови продукти, процеси и технологии и обновяване на наличните производствени материални и/или нематериални активи; 
2.насърчаване на сътрудничеството с производителите и преработвателите на земеделски продукти; 
4. повишаване на енергийната ефективност в земеделските стопанства; 
5. подобряване условията на труд, подобряване на хигиенните, ветеринарните, фитосанитарните, екологичните и други условия на производство; 
6. подобряване качеството на произвежданите земеделски продукти; 
7. осигуряване на възможностите за производство на биологични земеделски продукти.
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване и приложенията към него. )
Yes
6.
За проекта са проведени съгласувателните процедури по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за защитените територии и/или Закона за биологичното разнообразие със съответния компетентен орган по околна среда (когато е приложимо)	
(Документът се предоставя само в случаите, предвидени в Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и/или Закона за биологичното разнообразие (ЗБР) и Закона за водите. Извършва се проверка на информацията в приложените документи към Формуляра за кандидатстване. В случай, че се установи нередовност, комисията изпраща на кандидата уведомление чрез ИСУН 2020 за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване. )
No
7.
Проектът ще се осъществява на територията на община САМОКОВ, формиращи територията на МИГ САМОКОВ
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване и анкетната карта – дали мястото на изпълнение на  инвестицията е на територията на МИГ САМОКОВ.)
Yes
8.
Инвестициите по проекта са свързани с производството на селскостопански продукти включени в приложение I на Договора или памук, с изключение на риба и рибни продукти.
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване и в Приложение 1 дали инвестициите отговарят на този критерий. )
Yes
9.
В случай на проект, представен от призната група или организация на производители или такава, одобрена за финансова помощ по мярка 9 "Учредяване на групи и организации на производители" от ПРСР 2014-2020, инвестициите са пряко свързани с основната земеделска дейност на всеки член и с основната земеделска дейност за групата или организацията.
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване и приложените документи. В случай, че се установи несъответствие, комисията изпраща на кандидата уведомление чрез ИСУН 2020 за установените нередовности. )
No
10.
Проектът се изпълняват върху имот – собственост на кандидата, а когато имотът не е собственост на кандидата - право на ползване на имота в съответствие с т.9 и 10 от раздел 13.2 на УК
(Извършва се проверка на информацията в приложените документи. В случай, че се установи несъответствие, комисията изпраща на кандидата уведомление чрез ИСУН 2020 за установените нередовности. )
Yes
11.
За проектното предложение НЕ са валидни обстоятелствата от раздел 13.3  Недопустими дейности от УК
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване и приложените документи към него. 
В случай, че се установи липса на документ, комисията изпраща на кандидата уведомление чрез ИСУН 2020 за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване.)
Yes
12.
Техническите характеристики и капацитетът на земеделската техника, за която се предоставя финансова помощ, съответстват на площта на обработваната земя и чрез оценка капацитет и собствена продукция;	
(Извършва се проверка за съответствието на закупуваната земеделска техника с площта на обработваната земя и видовете култури в представената таблица за Оценка капацитета на земеделската техника и Декларацията за наличие на  самоходна техника)
No
13.
Проверка за липса на двойно финансиране на база на декларирани данни от кандидата 
(по Декларация за двойно финансиране) и чрез проверка в официални информационни системи (публичния модул в ИСУН и други източници) 
Yes
14.
Проверка за наличие или липса на изкуствено създадени условия на база проверка на всички представени документи към пoдаденото проектно предложение и представената декларация от кандидата.
Yes
15.
Съгласно Контролен лист от посещение на място (образец Приложение №24)  изготвен на основание на чл. 49 ал. 1 от Наредба № 22, трябва да съществува съответствие между заявените от кандидата и реалните данни. 
	(В случай на констатирано несъответствие при проверката на място, бюджетът на проекта може да се редуцира или проектът да се отхвърли.)
No
16.
Проектното предложение включва разходи, описани в т.14.1. Разходи, допустими за финансиране. 
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване, приложенията към него и приложените документи. В случай, че при проверката за допустимост се установи наличие на несъответствие между предвидените дейности и видовете заложени разходи, дублиране на разходи и недопустими дейности и/или разходи, Комисията може да изиска допълнителна информация от кандидата. В случай, че и след представянето на допълнителна информация е налице несъответствие, Комисията може да извърши корекции в бюджета на проекта, които се отразяват в документите за работата й по оценка на АСД.)
Yes
17.
В случай на включени разходи за консултантски услуги, свързани с подготовката и управлението на проекта, те НЕ превишават: 
1. едно на сто от допустимите разходи – за проекти с инвестиции само за земеделска техника и/или разходи по т. 10 – 11 от раздел 14.1; 
2. пет на сто от допустимите разходи по т. 1 – 11 – за проекти с включени инвестиции за създаване на трайни насаждения и/или строително-монтажни дейности и/или оборудване и/или машини.
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване, приложенията към него и приложените документи. В случай, че при проверката за допустимост се установи надвишаване на тези ограничения. Комисията може да извърши корекции в бюджета на проекта, които се отразяват в документите за работата й по оценка на АСД.)
No
18.
В случай на включени в проекта разходи за закупуване на земя, те не надхвърлят 10 на сто от общия размер на допустимите разходи по т. 1 – 6 и т. 8 – 11.
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване, приложенията към него и приложените документи. В случай, че при проверката допустимост се установи надвишаване на тези ограничения, Комисията може да извърши корекции в бюджета на проекта, които се отразяват в документите за работата й по оценка на АСД.)
No
19.
Разходите по т. 12 от Раздел 14.1. „Допустими разходи” от УК са извършени не по-рано от 1 януари 2014 г., независимо дали всички свързани с тях плащания са направени (когато е приложимо) 
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване, приложенията към него и приложените документи. В случай на констатиране на разходи, извършени преди 1 януари 2014 г., Комисията извършва корекции в бюджета на проекта, които се отразяват в документите за работата й по оценка на АСД.)
No
20.
В случай на включени в проекта разходи за закупуване на транспортни, включително превозни средства, те отговарят на определението за специализирани земеделски транспортни средства, например: камиони, цистерни за събиране мляко, хладилни превозни средства за транспортиране на продукция, превозни средства за транспортиране на живи животни и птици, и др.
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване, приложенията към него и приложените документи. В случай, че при проверката допустимост се установи неяснота по отношение на тези разходи или включени недопустими разходи за закупуване на транспортни средства, Комисията може да изиска допълнителна информация от кандидата. В случай, че и след представянето на допълнителна информация е налице несъответствие, Комисията може да извърши корекции в бюджета на проекта, които се отразяват в документите за работата й по оценка на АСД.)
No
21.
Проектното предложение не включва някой от разходите по т.14.3. Недопустими за финансиране разходи
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване, приложенията към него и приложените документи. В случай, че при проверката се установи наличие на някои от изброените недопустими разходи, Комисията може да изиска допълнителна информация от кандидата. Комисията може да извърши корекции в бюджета на проекта, които се отразяват в документите за работата й по оценка на АСД.)
Yes
22.
Разходите за ДДС са допустими в случаите, когато не подлежат на възстановяване в съответствие с националното законодателство в областта на ДДС.
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване, приложенията към него и приложените документи за възстановимост на ДДС. Комисията може да извърши корекции в бюджета на проекта, които се отразяват в документите за работата й по оценка на АСД.)
No
23.
Предложените за финансиране разходи по Раздел 14.1. „Допустими разходи” на Условията за кандидатстване по настоящата процедура са основателни след съпоставяне на предложените разходи с представени от кандидатите оферти и други документи съгласно раздел 14.2 от Условията за кандидатстване.
(Извършва се проверка на информацията във Формуляра за кандидатстване, приложенията към него и приложените документи. В случай, че при проверката се установи неспазване на изискванията за доказване на основателност на разходите от 14.2 от Условията за кандидатстване, Комисията може да изиска допълнителна информация от кандидата. В случай, че и след представянето на допълнителна информация е налице несъответствие, Комисията може да извърши корекции в бюджета на проекта, които се отразяват в документите за работата й по оценка на АСД.)
Yes
V. Group
ОЦЕНКА НА БИЗНЕС ПЛАНА
Criteria Leads to rejection
1.
Представеният бизнес план е по образец и съдържа подробно описание на планираните инвестиции и дейности за 5-годишен период, а в случаите на инвестиции за извършване на строително-монтажни работи – за 10-годишен период
Yes
2.
Изпълнението на заложените дейности ще доведе до успешно постигане на поставените в проекта цели.
Yes
3.
Разработеният бизнес план е реалистичен и отговаря на пазарната конюнктура и тенденции.
Yes
4.
Бизнес планът показва подобряване на дейността на земеделското стопанство или предприятието или на земеделските стопанства на членовете на групите или организациите на производители чрез прилагане на планираните инвестиции .
Yes
5.
Бизнес планът доказва икономическата жизнеспособност на проекта и стопанството или предприятието за период от 5 години, а в случаите на проекти, включващи инвестиции в строително-монтажни работи за период от 10 години и постигането на показателите за оценка на ефективността на инвестицията.
Yes
6.
Проектът е финансово устойчив за целия референтен период
Yes
7.
Стойността на показателя «Нетна настояща стойност» е по голяма от 0  (NPV>0).
(Посочете конкретния показател за проекта.)
Yes
8.
Стойността на показателя «Вътрешна норма на възвръщаемост е по-голяма от 6%  (IRR > r (6 %) и IRR1> r (6%). 
(Посочете конкретния показател за проекта.)
Yes
9.
Индексът на рентабилност (PI) има стойност по-голяма от 1. (PI>1).
(Посочете конкретния показател за проекта.)
Yes
10.
Няма други причини, поради които проектът да е неизпълним - забрани за осъществяване на дейността, разрешителен режим или друга причина.
Yes
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021