Evaluation criterias

I. Group
КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА АДМИНИСТРАТИВНОТО СЪОТВЕТСТВИЕ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата и в Условията за кандидатстване.
Yes
2.
Формулярът за кандидатстване е подаден по електронен път чрез системата ИСУН 2020 и е подписан с КЕП от кандидата, от лице с право да представлява кандидата или от упълномощено от него лице.
Yes
3.
Пълномощно за подаване на проектното предложение с КЕП (ако е приложимо) - подписано от лице с право да представлява кандидата и прикачено в ИСУН 2020.
No
4.
Документите качени в ИСУН 2020 са представени на български език. В случаите, когато оригиналният документ е изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език, извършен от заклет преводач, а когато документът е официален, по смисъла на Гражданския процесуален кодекс, той е легализиран или с апостил.
Yes
5.
Целите на проектното предложение съответстват на целите на мярка МИГ Бяла Слатина – 6.4 и процедурата за предоставяне на БФП
Yes
6.
Проектът е в съответствие със следните принципи на хоризонталните политики на ЕС:
- Равенство между половете и липса на дискриминация;
- Устойчиво развитие;
-Насърчаване на заетостта и конкурентоспособността.
Yes
7.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите по проекта ще се осъществяват на територията на МИГ Бяла Слатина
Yes
8.
Проектното предложение съответства на изискванията за продължителност на изпълнението съгласно Условията за кандидатстване - продължителността на проекта не надхвърля 24 (двадесет и четири) месеца или 36 (тридесет и шест) месеца, ако са предвидени СМР дейности. Времевият график на проекта попада в периода на изпълнение на стратегията за ВОМР
Yes
9.
Проектното предложение отговаря на изискванията за минимален и максимален размер на общите допустими разходи по проекта. Общият размер на допустимите разходи е по-висок или равен на 10 000 лева и по-нисък или равен на 120 000 лева
Yes
II. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА. ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Таблица за допустими инвестиции по подмярка 19.2, Приложение №2 по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
2.
Декларация за съгласие и информираност за обработване на лични данни Приложение №3 по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
3.
Нотариално заверено изрично пълномощно
No
4.
Свидетелство за съдимост на представляващия/представляващите кандидата, издадено не по-късно от 6 месец преди датата на подаване на проектното предложение
Yes
5.
Удостоверение от НАП по чл.162, ал. 2, т.1 от ДОПК за наличие или липса на задължения
и
Удостоверение за липса на задължения към община Бяла Слатина по отношение на кандидата, вкл. представляващия лицето, съдружници и др. лица с правомощия за вземане на решение или контрол
Издадени не по-рано от един месец преди подаване на проектното предложение
Yes
6.
Декларация за липса на основания за отстраняване Приложение №4 по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
7.
Декларация за нередности Приложение №5 по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
8.
Бизнес план по образец по подмярка 19.2 „Прилагане на операции в рамките на стратегии за Водено от общностите местно развитие”, изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ – Приложение №6а по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
и
Таблици от Бизнес план по образец Приложение №6б по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
9.
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по реда на настоящите условия.
No
10.
Декларация по чл. 4а, ал.1 от Закона за малките и средните предприятия – попълнена по образец Приложение №7 и Приложение №7а по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
11.
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта - Приложение №8 по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
12.
Формуляр за мониторинг Приложение №10 по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
13.
Декларация НСИ - Приложение №11 по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
14.
Декларация по чл.25, ал.2 от ЗУСЕСИФ Приложение №12 по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
15.
Декларация за свързаност Приложение №18 по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
Yes
16.
Декларация за регистрация по ДДС Приложение №19 по раздел 24.1 „Списък с общи документи“ от Условия за кандидатстване
No
17.
Представено е решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (когато е приложимо).
Yes
18.
Представено е становище от съответната басейнова дирекция, доказващо, че обектите, предмет на инвестицията, не противоречат на плановете за управление на речните басейни в случаите на инвестиции с дейности по напояване, водовземане, водоснабдяване
No
19.
Представено е разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите (когато е приложимо)
No
20.
Представени са лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък; (когато е приложимо)
No
21.
Представен е договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг (когато е приложимо)
No
22.
Документ за собственост на кандидата на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията (представя се в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот – собственост на кандидата).
или
Учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години от датата на подаване на проектното предложение, когато е учредено срочно право на строеж (важи, когато имотът не е собственост на кандидата).
или
Документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години считано от датата на подаване на проектното предложение (важи когато имотът не е собственост на кандидата).
No
23.
Документ за ползване на сградата/помещението за срок не по-малко от 6 години считано от датата на подаване на проектното предложение (важи когато имотът не е собственост на кандидата).
No
24.
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията).
No
25.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект“ в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти
(важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията)
No
26.
Подробни количествени сметки (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи)
No
27.
Количествено стойностна сметка (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи)
No
28.
Разрешение за строеж - влязло в сила (приложимо само в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ)
No
29.
Становище на главния архитект с подробно описание на инвестиционното намерение, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж (приложимо само в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ)
No
30.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (приложимо само в случай,че проектът включва разходи за преместваеми обекти)
No
31.
Подписани технически спецификации за съответните машини, съоръжения, оборудването и обзавеждане, включени в проекта (ако е приложимо)
No
32.
Технологичен/технически проект ведно със схема и описание на технологичния процес, изготвен и заверен от правоспособно лице във формат „.рdf“ или „.jpg“. Важи при закупуване и/или инсталиране на нови машини, оборудване и съоръжения, необходими за подобряване на производството, за които се изисква поставяне в затворени помещения, съгласно описаната технология, включително за инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса.
No
33.
Анализ, удостоверяващ изпълнението на условията по т. 11-16 от раздел 13.2 „Условия за допустимост на дейностите“, изготвен и съгласуван от правоспособно лице с компетентност в съответната област (важи в случаите на инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса).
No
34.
Предварителни или окончателни договори с описани вид, количества и цена на суровините (важи в случаите, когато не се предвижда използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата) и/или Декларация по образец Приложение №16 за наличието на суровини за периода на изпълнение на бизнес плана с описани вид и количества на суровините (важи в случаите, когато се предвижда използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата) като доказателство, че са осигурени 100 на сто от необходимите суровини за производството на биоенергия за собствени нужди на предприятието за целия период на изпълнение на бизнес плана (важи в случаите на проекти, включващи инвестиции за производството на биоенергия за собствени нужди).
No
35.
Представена е инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството.
No
36.
Справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица и еднолични търговци).
Yes
37.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба №22/2015 г., ведно с банкови извлечения (ако е приложимо)
No
38.
Една независима оферта, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС - ведно със запитване /Приложение №15/ (важи в случаите, когато кандидатите не са възложители по ЗОП и разхода, за който се кандидатства, е включен в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие“)
No
39.
Най-малко три съпоставими независими оферти, които имат най-малко следното минимално съдържание –наименование на оферента, срок на валидност на офертата, дата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, техническо предложение, ценово предложение в левове с посочен ДДС, ведно със запитване за оферта - ведно със запитване /Приложение №15/ (важи в случаите, когато кандидатите не са възложители по ЗОП, разходите, за които кандидатстват не са включени в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие)
No
40.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител (важи за кандидат, който не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки), а когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора (представя се в случаите по т. 12 от раздел 14.2 „Условия за допустимост на разходите“).
No
41.
Удостоверение за данъчна оценка, издадено в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение (важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и/или друга недвижима собственост).
No
42.
Декларация за изчисление на минималния стандартен производствен обем на стопанството през текущата стопанска година към момента на кандидатстване важи за кандидати – земеделски стопани /Приложение №14/ (когато е приложимо).
No
43.
Копие от годишна данъчна декларация (ГДД) за 2020 година, съгласно изискванията на Закона за данъците върху доходите на физическите лица (ЗДДФЛ). Представя се само от кандидати, които не са микропредприятия.
No
44.
Регистрационна карта на земеделския стопанин, издадена по реда на наредбата по § 4 ЗПЗП, и анкетни формуляри към нея с приложен Опис на животните, когато в изчисляването на стандартния производствен обем участват животни (когато е приложимо).
No
45.
Документ за собственост или ползване на земята или заповеди по чл. 37в, ал. 4, 10 и 12 от ЗСПЗЗ, която участва при изчисляването на минималния стандартен производствен обем за кандидати – земеделски стопани (когато е приложимо).
No
46.
Удостоверение за вписване в регистъра на занаятчиите, издадено от Регионалната занаятчийска камара (в случай, че има действаща такава) в случай на кандидат, регистриран по Закона за занаятите (когато е условие за допустимост).
No
47.
В случай на кандидати, регистрирани по Закона за занаятите: Свидетелство за калфа или майсторско свидетелство, или свидетелство за придобита II или III степен на професионална квалификация в институции от системата на професионалното образование и обучение или диплома за висше образование, съответстващо на занаята, който иска да упражнява (когато е приложимо)
No
48.
Удостоверение за вписване в Регистъра на вероизповеданията – за юридическите лица, регистрирани по Закона за вероизповеданията (когато е приложимо).
No
49.
Представени са документи, проучвания, сертификати, патенти и други приложими документи, доказващи иновативност на проектното предложение (когато е приложимо).
No
50.
Представена е Справка за съществуващия и нает персонал към датата на кандидатстване - Приложение №17 (когато е приложимо)
No
51.
Ведомост за заплати (когато е приложимо).
No
52.
За кандидати ЮЛ регистрирани по ТЗ ще се извършва служебна проверка в НСИ на Отчет за приходи и разходи за последните 3 приключили финансови години, преди датата на кандидатстване. В случаите на кандидати ЕТ, за които се признават обстоятелствата на собственика – физическо лице, се представя копие от годишна данъчна декларация (ГДД) за последните 3 приключили финансови години. Представя се, в случай че кандидатът е ЕТ и заявява точки по Критерий за подбор №3. Представя се във формат „.pdf“ или „.jpg“
No
53.
Представено е Становище, издадено от правоспособно лице, от което да е видно кои от инвестициите в проекта са свързани с опазване компонентите на околната среда и вида на компонента, засегнат от инвестицията (когато е приложимо).
No
54.
Представен е Документ, издаден от правоспособно лице /производител на съответната инсталация/, удостоверяващ наличието на технологии, които водят до намаляване на емисиите съгласно Регламент за изпълнение на Директива 2009/125/ЕС /само за инсталации, използващи биомаса за производство на енергия за собствено потребление/ (когато е приложимо)
No
55.
Представено е Проучване, становище от компетентни лица или други съотносими документи относно местни продукти или услуги, които са знакови за идентичността на територията (когато е приложимо).
No
56.
Представени са предварителни/ окончателни договори с доставчици (когато е приложимо).
No
III. Group
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е Земеделски стопанин или микропредприятие, регистрирано като ЕТ или юридическо лице по Търговския закон, Закона за кооперациите или Закона за вероизповеданията, или физическо лица, регистрирано по Закона за занаятите.
Yes
2.
В случай на кандидат земеделски стопанин, към датата на подаване на проектното предложение отговаря на изискванията на т.2 от раздел 11.1 от УК
Yes
3.
В случай на кандидати физически лица, регистрирани по Закона за занаятите (занаятчии) към дата на подаване на заявлението за подпомагане трябва да отговарят на изискването на чл.4 на Закона за занаятите (чл.4 Занаятчията упражнява занаята след вписване в регистър БУЛСТАТ по реда на чл. 3, ал. 1, т. 6 или 9 от Закона за регистър БУЛСТАТ, с изключение на занаятчиите, които не са самостоятелно заети лица) и /или да са вписани в регистъра на занаятчиите на Регионална занаятчийска камара (в случай, че има действаща такава).
Yes
4.
Кандидатът/получателят на финансова помощ има седалище и адрес на управление на територията на МИГ Бяла Слатина и предвижда да осъществява дейностите по проекта на територията на МИГ
Yes
5.
Кандидатът/представляващия/представляващите кандидата не попада/т по което и да е от условията, посочени в чл. 25, ал. 2 от ЗУСЕСИФ и чл. 7 от Постановление № 162/2016 г., описани в Декларация съгласно Приложение №7
Yes
6.
Кандидатът/и/или негов законен представител, отговаря на условията определени в чл. 12, ал. 3 на Наредба № 22/14.12.2015 г. на МЗХГ
Yes
7.
За кандидата не са налице обстоятелствата в Декларация за свързаност - Приложение №18.
Yes
IV. Group
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНИТE ДЕЙНОСТИ
Criteria Leads to rejection
1.
Дейностите, включени в проектното предложение, съответстват на приоритетите и целите на одобрената стратегията за Водено от общностите местно развитие, целите на мярка 6.4 от Стратегията за ВОМР. Дейностите по проекта са обвързани с целите на проекта и очакваните резултати от изпълнение на проекта.
Yes
2.
Проектните дейности отговарят на общите условия за допустимост на проектните дейности, посочени в точка 13.2 от Условията за кандидатстване
Yes
3.
Продължителността на дейностите по проекта не надхвърля 24 месеца и 36 за СМР и крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта е до 30 юни 2023 г.
Yes
4.
Проектът включва някоя от следните дейности:
1. Развитие на туризъм (изграждане, обновяване на туристически обекти, предлагащи туристически услуги);
2. Производство или продажба на продукти, които не са включени в Приложение 1 от Договора за функциониране на Европейския съюз (независимо от вложените продукти и материали);
3. Развитие на услуги във всички сектори (например: грижи за деца, възрастни хора, хора с увреждания, здравни услуги, счетоводство и одиторски услуги, ветеринарни дейности и др.);
4. Развитие на дейности, свързани с информационни технологии, включително доставка на Интернет и други цифрови услуги за населението;
5. Производство на енергия от възобновяеми енергийни източници за собствено потребление;
6. Развитие на занаяти (включително предоставяне на услуги, свързани с участието на посетители в занаятчийски дейности) и други неземеделски дейности.
Yes
5.
Дейностите по проекта ще се осъществяват на територията на МИГ Бяла Слатина
Yes
6.
В случай на проект за развитие на туризъм и включени дейности за изграждане и обновяване на места за настаняване: обектът е с 20 и по-малко от 20 помещения за настаняване на туристи (чл. 21, ал. 4 от Наредба 22).
Yes
7.
В случай на инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници, включително проекти с инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса, са спазени изискванията на т. ІІ.2 от раздел 13.2 от УК.
Yes
V. Group
ПРОВЕРКА ЗА ДОПУСТИМОСТ НА РАЗХОДИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Заложените в проектното предложение разходи отговорят на изискванията за допустимост на разходите – предвидените в проекта разходи съответстват на категориите разходи допустими за финансиране по процедура BG06RDNP001-19.514 МИГ БЯЛА СЛАТИНА МЯРКА 6.4 „ИНВЕСТИЦИИ В ПОДКРЕПА НА НЕЗЕМЕДЕЛСКИ ДЕЙНОСТИ“, съгласно Условията за кандидатстване
Yes
2.
Минимален размер на безвъзмездната финансова помощ за проект е 7 500 лева – при интензитет на помощта 75 %.
Минимален размер на безвъзмездната финансова помощ за проект за развитие на туризъм (изграждане, обновяване на туристически обекти, предлагащи туристически услуги) е 500 лева – при интензитет на помощта 5 %.
Yes
3.
Максимален размер на безвъзмездната финансова помощ за проект е 90 000 лева – при интензитет на помощта 75 %.
Максимален размер на безвъзмездната финансова помощ за проект за развитие на туризъм (изграждане, обновяване на туристически обекти, предлагащи туристически услуги) е 6 000 лева – при интензитет на помощта 5 %.
Yes
4.
Максимален размер на общите допустими разходи на проект е 120 000,00 лв.
Yes
5.
Минимален размер на общите допустими разходи за един проект е 10 000 лв.
Yes
VI. Group
ПРОВЕРКА ЗА ЛИПСА НА ДВОЙНО ФИНАНСИРАНЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Инвестицията, включена в проектното предложение или части от нея не са стартирали или завършени към момента на посещението на място (приложимо за проекти включващи СМР)
Yes
2.
Дейностите по проекта не са финансирани/не се финансират по друг проект, програма или каквато и да е друга схема с източник националния бюджет, бюджета на ЕС или друга донорска програма
Yes
VII. Group
ПРОВЕРКА ЗА НАЛИЧИЕ НА ИЗКУСТВЕНО СЪЗДАДЕНИ УСЛОВИЯ
Criteria Leads to rejection
1.
По проекта липсват изкуствено създадени условия*

* “Изкуствено създадени условия" са инвестиции, за които е установена функционална несамостоятелност и/или изкуствено създадени условия за получаване на помощта с цел осъществяване на предимство в противоречие с целите на мярката.
Yes
VIII. Group
ПРОВЕРКА ЗА МИНИМАЛНИ И ДЪРЖАВНИ ПОМОЩИ
Criteria Leads to rejection
1.
Финансовата помощ за един кандидат/ползвател, заедно с другите получени минимални помощи не надхвърля левовата равностойност на 200 000 евро за период от три последователни бюджетни години, включително текущата (ако е приложимо)
Yes
IX. Group
ПРОВЕРКА ЗА ОСНОВАТЕЛНОСТ НА ЗАЯВЕНИТЕ РАЗХОДИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проверка на основателността на предложените за финансиране разходи, включени в проектното предложение чрез съпоставяне на предложените разходи с представени от кандидатите оферти и/или други документи, при прилагане на метода посочен в 14.2. Условия за допустимост на разходите/Раздел 14. Категории разходи, допустими за финансиране.
Yes
X. Group
ПРОВЕРКА НА БИЗНЕС ПЛАНА
Criteria Leads to rejection
1.
Бизнес планът показва подобряване на дейността на кандидата, както и икономическата жизнеспособност на проекта. Извършва се проверка на бизнес плана Приложение №6а и 6б като се използва Работен лист за оценка на бизнес план - Приложение №20б към Условията за кандидатстване, документи за информация.
Отговор „ДА“ се нанася, в случай че е установено следното:
1. Стойността на показателя «Нетна настояща стойност» е по-голяма от 0 (NPV>0)
2. Стойността на показателя «Вътрешна норма на възвръщаемост е по-голяма от 6% (IRR > r (6 %) и IRR1> r (6 %).
3. Индексът на рентабилност (PI) има стойност по-голяма от 1(PI>1).
4. Срокът на откупуване на инвестицията (PBP) е в рамките на периода на бизнес плана.
5. Изводите по отношение на бизнес плана и проекта са
5.1. Показателите за оценка на ефективността на инвестицията и финансовите показатели доказват подобряване на цялостната дейност на кандидата и икономическата жизнеспособност на проекта.
5.2. Реализацията на дейностите, описани в бизнес плана, ще допринесе за постигане на целта на мярката и на приоритетите и целите на стратегията като цяло.
Yes
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021