Evaluation criterias

I. Group
Критерии за административно съответствие и допустимост 
1. Критерии за административно съответствие
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е с попълнени всички раздели, за които е указано, че са задължителни в Електронния формуляр за кандидатстване.
No
2.
Формулярът за кандидатстване е подаден в рамките на крайния срок по електронен път чрез системата ИСУН 2020 и е на български език, с изключение на т. 1, полета „Наименование на проектното предложение на английски език“ и „Кратко описание на проектното предложение на английски език“, които следва да са попълнени на английски език.
No
3.
Проектното предложение e подписано с КЕП от законния представител на кандидата или оправомощено за целите на подаването на проектното предложение лице.
No
4.
Заповед и/или документ, от който да е виден законният представител на кандидата – прикачен в ИСУН 2020.
No
5.
Документ за оправомощаване за подаване на проектното предложение с КЕП (в случай че е приложимо) – подписан и датиран от законния представител на кандидата съгласно документа за създаване/акта за учредяване, сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
No
6.
Декларация, че кандидатът е запознат с условията за кандидатстване и условията за изпълнение – попълнена по образец (Приложение Б  към Условията за кандидатстване) – подписана и датирана от законния представител на кандидата, съгласно документа за създаване/акта за учредяване, сканирана и  прикачена в ИСУН 2020.
No
7.
Декларация относно статута по ЗДДС – попълнена по образец (Приложение В към Условията за кандидатстване) – подписана и датирана от законния представител на кандидата, съгласно документа за създаване/акта за учредяване, сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
No
II. Group
2. Критерии за оценка на допустимостта на кандидата и проекта.
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е допустим бенефициент по настоящата процедура, съгласно т. 11 от Условията за кандидатстване.
Yes
2.
Проектът се предвижда да бъде осъществен в съответствие с посочения териториален обхват за операцията, съгласно т. 5 от Условията за кандидатстване.
No
3.
Продължителността на проекта е не повече от 18 месеца в съответствие с настоящите Условия за кандидатстване.
No
4.
Дейностите и разходите по проекта съответстват на допустимите за финансиране дейности и разходи по процедурата съгласно т.13 и т.14 от Условията за кандидатстване.
No
5.
Дейностите по проекта НЕ са били физически завършени или изцяло осъществени преди подаването на проектното предложение за финансиране по програмата, независимо дали всички свързани плащания са направени от бенефициента или не съгласно т.1 , т.7 и  т.10 от Формуляра за кандидатстване.
No
6.
В проектното предложение са присъединени/включени всички индикатори за изпълнение, посочени в Условията за кандидатстване.
No
III. Group
Критерии за техническа и финансова оценка
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение допринася за постигане на специфичната цел на инвестиционния приоритет и целта на настоящата процедура.
No
2.
Проектното предложение е в съответствие с приложимите хоризонтални принципи, залегнали в чл.7 и чл.8 на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, посочени в Условията за кандидатстване: 

- Насърчаване на равенството между мъжете и жените и на недискриминацията – проектът насърчава равните възможности за всички, независимо от пол и етническа принадлежност, религия или вероизповедание, включително възможностите за достъп за хора с увреждания чрез интегрирането на принципа на недискриминация. 

-  Устойчиво развитие – проектът допринася за опазване на околната среда, повишаване на ресурсната ефективност и смекчаване на последиците от изменение на климата и приспособяване към тях, опазване на биологичното разнообразие, устойчивостта на природни бедствия, както и превенцията и управлението на риска.
No
3.
Проектното предложение демонстрира ясна връзка между цели, дейности и резултати.
No
4.
Всички дейности по проекта са ясно и последователно описани, като са посочени причините за избора на всяка една дейност и нейният принос за постигане на очакваните резултати.
No
5.
Конкретният бенефициент разполага с необходимия административен капацитет, който гарантира успешното изпълнение на дейностите по проекта. 

При оценката на административния капацитет се взема предвид следното: екипът за изпълнение на проекта е съобразен със спецификата и обема дейности по проекта и гарантира ефективното управление и изпълнение на проекта от страна на конкретния бенефициент.
No
6.
Конкретният бенефициент разполага с необходимия финансов  капацитет , който гарантира успешното изпълнение на дейностите по проекта.

При оценката на финансовия капацитет се взема предвид следното: конкретният бенефициент е в състояние да осигури необходимото финансиране за изпълнение на дейностите по проекта; наличие на изградена система за финансово управление и контрол.
No
7.
Конкретният бенефициент разполага с необходимия оперативен  капацитет, който гарантира успешното изпълнение на дейностите по проекта.

При оценката на оперативния капацитет се взема предвид следното: конкретният бенефициент има опит в изпълнението на дейности, сходни с дейностите по настоящия проект и/или опит в изпълнението на проекти, финансирани от различни донори.  
No
8.
Заложените индикатори за постигнати резултати за отчитане на степента на изпълнение на дейностите са измерими и съответстват на дейностите по проекта.	

No
9.
Кандидатът не е получил финансиране от източник с публичен характер (друг проект/програма/бюджетна линия или друга финансова схема с източник националния бюджет, бюджета на ЕС или друга донорска програма) за същите разходи, за финансирането на които кандидатства по настоящата процедура /в съответствие с чл. 65, пар. 11 от Регламент (ЕС) №: 1303/2013./
No
10.
Всички разходи, включени в бюджета на проектното предложение съответстват изцяло на дейностите, предвидени за изпълнение.
No
11.
Размерът на исканата безвъзмездна финансова помощ е в съответствие с максималния размер, указан в Условията за кандидатстване.
No
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021