Evaluation criterias

I. Group
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в срок.
Yes
2.
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата.
No
3.
Формулярът за кандидатстване е подписан от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от упълномощено/оправомощено лице.
В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице.
Yes
4.
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език.
Yes
5.
Целите на проекта са в съответствие с целите на конкретната процедура
Yes
6.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите се изпълняват на територията на МИГ ЛОМ.
Yes
7.
Проектното предложение съдържа поне една допустима дейност
Yes
8.
Във Формуляра за кандидатстване са включени всички индикатори за изпълнение и резултат, съгласно т.7 от Условията за кандидатстване
No
9.
Целевата група е допустима.
Yes
10.
Дейността/ите, която/ито ще се финансира/т с настоящия проект, попада/т в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013.
Yes
11.
В проектното предложение, кандидатът е описал устойчивостта на резултатите, свързани с изпълнението на дейностите по проекта и очаквания ефект върху целевите групи.
Yes
II. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Автобиографията на ръководителя на проекта или на законния представител на кандидата (управител, прокурист и др.)/собственика на капитала на организацията е попълнена и прикачена в ИСУН 2020.
Yes
2.
Приложение ІІ - Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват КАНДИДАТА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър и  регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване. Декларацията е попълнена и от лицето, упълномощено за подаване на проектното предложение с КЕП (ако е приложимо).
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
Yes
3.
Приложение ІІ-1 Декларация на кандидата/партньора общини (приложимо само за КАНДИДАТИ общини). Декларацията е попълнена и от лицето, оправомощено за подаване на проектното предложение с КЕП (ако е приложимо).
Декларацията е попълнена от представляващия кандидата - община по образец, подписана на хартия, сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Yes
4.
Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи КАНДИДАТА в търговски регистър и РЮЛНЦ или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Неприложимо за общини.
Yes
5.
Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите КАНДИДАТА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Yes
6.
Удостоверение за актуално състояние на КАНДИДАТА (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване - сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
Неприложимо за бюджетни предприятия.
В случай че кандидатът е регистриран по Закона за Търговския регистър и РЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
Yes
7.
Счетоводен баланс на КАНДИДАТА за предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020. /неприложимо за кандидати - общини/
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива.

•	За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
•	Когато кандидатът е община се извършва служебна проверка в Закона за държавния бюджет за текущата година.

Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството.
Yes
8.
Препис от Решение на ОбС за подаване на проектно предложение по конкретната процедура и за одобряване на партньорство за кандидатстването по проекта.
Приложимо само за кандидат-община, в случай на партньорство
No
9.
Нотариално заверено пълномощно на лице, представляващо КАНДИДАТА (заповед от кмета на община) за подписване на Формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020  (ако е приложимо).
Yes
III. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ -ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ ПАРТНЬОРИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
1. Приложение-ІІ: Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват ПАРТНЬОРА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър или в регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване. 
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
				
Yes
2.
Приложение ІІ-1 Декларация на кандидата/партньора общини (приложимо само за ПАРТНЬОРИ общини).
Декларацията е попълнена от представляващия партньора - община по образец, подписана на хартия, сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Yes
3.
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи ПАРТНЬОРА в търговски регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020
Неприложимо за общини.
Yes
4.
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите ПАРТНЬОРА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Yes
5.
Удостоверение за актуално състояние на партньора (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване, сканирано и прикачено в ИСУН 2020. 

Неприложимо за бюджетни предприятия.
В случай че партньорът е регистриран по Закона за търговския регистър и  регистър на юридическите лица с нестопанска цел или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
Yes
6.
Счетоводен баланс на ПАРТНЬОРА за предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020. /неприложимо за партньори - общини/
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива.
-	За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
-	Когато партньорът е община се извършва служебна проверка в Закона за държавния бюджет за текущата година.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството
Yes
7.
Препис от Решение на ОбС (ако е приложимо) за одобряване на партньорството съгласно ЗМСМА
Приложимо само за партньор-община
No
IV. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА (съгласно т. 11.2. от Условията за кандидатстване)
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е някое от изброените лица:
-	Община Лом.
-	Доставчици на социални услуги. 
-	Доставчици на здравни услуги.
Yes
2.
Кандидатът е лице със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство и има седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ  ЛОМ.
Yes
3.
Кандидатът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013 (ако е приложимо).
Yes
4.
Кандидатът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
	Когато кандидатът е община се извършва служебна проверка от оценителната комисия в Закона за държавния бюджет за текущата година.
Yes
5.
Кандидатът е вписан в регистъра на доставчиците на социални услуги, съгласно националното законодателство, когато ще участва в представянето на социална/интегрирана услуга – неприложимо за общини.
*Извършва се служебна проверка
Yes
V. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ – 
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Партньор/и на кандидата е/са някое/и от изброените лица:
-	Община Лом;
-	Неправителствени организации;
-	Доставчици на социални услуги; 
-	Доставчици на здравни услуги.
Yes
2.
Партньорът е лице, със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на МИГ ЛОМ.
Yes
3.
Партньорът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013 (ако е приложимо)
Yes
4.
Партньорът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. 
-	Когато партньорът е община се извършва служебна проверка от оценителната комисия в Закона за държавния бюджет за текущата година.
Yes
5.
Партньорът е вписан в регистъра на доставчиците на социални услуги по реда на действащото националното законодателство, когато ще участва в предоставяне на социална/интегрирана услуга – неприложимо за общини.

*Извършва се служебна проверка
Yes
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021