Evaluation criterias

I. Group
ГРУПА I. КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в срок
Yes
2.
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата
Yes
3.
Формулярът за кандидатстване е подписан от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от  упълномощено/оправомощено лице. 
В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице
Yes
4.
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език
Yes
5.
Целите на проекта са в съответствие с целите на конкретната процедура
Yes
6.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите се изпълняват на територията на „МИГ Средец“
Yes
7.
В проекта са включени задължително дейности по направление III и дейности от поне още едно направление I или II (по избор)
Yes
8.
Дейностите по проекта са съобразени с представения актуализиран общински план за интеграция на ромите за периода 2014-2020 г. (за периода на изпълнение на проекта и до одобряване на окончателния доклад по проекта.)
Yes
9.
В случай че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение/я по професионална квалификация (ПК), то професиите и специалностите следва да са включени в СППОО. 
(ако е приложимо)
No
10.
В случай че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение/я по ключови компетентности (КК), предвиденото обучение по ключови компетентности е от допустимите обучения по КК
(ако е приложимо)
No
11.
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за изпълнение и резултат, съгласно т. 7 от Условията за кандидатстване които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение
No
12.
Целевата група е допустима
Yes
13.
В проектното предложение, кандидатът е описал устойчивостта на резултатите, свързани с изпълнението на дейностите по проекта и очаквания ефект върху целевите групи. 
/ако е приложимо/
Yes
14.
Дейността/ите, която/ито ще се финансира/т с настоящия проект, попада/т в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013.
Yes
II. Group
ГРУПА II. АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА – ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Приложение І - Автобиографията на ръководителя на проекта и/или на законния представител на организацията (управител, прокурист и др.)/собственика на капитала е попълнена и прикачена в ИСУН 2020
Yes
2.
Приложение ІІ Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват КАНДИДАТА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговския регистър  и РЮЛНЦ или в регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване. 
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020.
Yes
3.
Приложение ІІ-1 Декларация на кандидата/партньора общини (приложимо само за КАНДИДАТИ общини).
Декларацията е попълнена от представляващия кандидата - община по образец, подписана на хартия, сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Yes
4.
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи КАНДИДАТА в търговски регистър  и РЮЛНЦ  или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020. 
(неприложимо за кандидати-общини)
Yes
5.
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите КАНДИДАТА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
No
6.
Удостоверение за актуално състояние на КАНДИДАТА (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване - сканирано и прикачено в ИСУН 2020. (не е приложимо за общини)
В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за Търговския регистър и РЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
Yes
7.
Счетоводен баланс на КАНДИДАТА за предходната  финансовa година, подписан,съгласно ЗСч – сканиран и прикачен в ИСУН 2020. (неприложимо за кандидати-общини)
 В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива.
За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканирани и прикачени в ИСУН 2020.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. Финансовите отчети се подписват от ръководителя на предприятието и физическото лице, което е съставило финансовия отчет, или от представляващия и/или управляващия счетоводното предприятие, когато финансовият отчет е съставен от счетоводно предприятие.
Yes
8.
В случай че кандидатът е обучаваща институция действаща в съответствие с нормативни актове, различни от по Закона за професионалното образование и обучение, е представен съответният учредителен документ – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.

*Информацията ще се проверява по служебен път, в случай че е налична в публични регистри.
Yes
9.
Препис от Решение на ОбС, за подаване на проектно предложение по настоящата процедура и/или одобряване на партньорство по проекта, съгл. ЗМСМА (в случай на партньорство) когато кандидат е община и има партньор/и по проекта, сканирано и прикачено в ИСУН;
Приложимо само за кандидати общини!
No
10.
Нотариално заверено пълномощно на лице, представляващо КАНДИДАТА (заповед от кмета на община) за подписване на Формуляра за кандидатстване  с КЕП при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 - (ако е приложимо).
Yes
11.
Бюджет (Приложение V).
Yes
12.
Документи, доказващи стойността на заложените разходи в план-сметките към проeктобюджета (оферти, информация от интернет и др.). (ако е приложимо)
Yes
III. Group
ГРУПА ІІІ. АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ - ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ ПАРТНЬОРИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Приложение-ІІ: Декларацията на кандидата/партньора, попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват ПАРТНЬОРА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър или в регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване.
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
Yes
2.
Приложение ІІ-1 Декларация на кандидата/партньора общини (приложимо само за ПАРТНЬОРИ общини).
Декларацията е попълнена от представляващия партньора - община по образец, подписана на хартия, сканирана и прикачена в ИСУН 2020
Yes
3.
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи ПАРТНЬОРА в търговския регистър  и РЮЛНЦ  или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020. 
(не е приложимо за общини)
Yes
4.
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите ПАРТНЬОРА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020
No
5.
Удостоверение за актуално състояние на партньора (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване, сканирано и прикачено в ИСУН 2020 (не е приложимо за общини).  
В случай че партньорът е регистриран по Закона за търговския регистър  и РЮЛНЦ  или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
Yes
6.
Счетоводен баланс на ПАРТНЬОРА за предходната финансова година, подписани съгласно ЗСч  – сканиран и прикачен в ИСУН 2020 (не е приложимо за общини). 
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива

Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. Финансовите отчети се подписват от ръководителя на предприятието и физическото лице, което е съставило финансовия отчет, или от представляващия и/или управляващия счетоводното предприятие, когато финансовият отчет е съставен от счетоводно предприятие.
Yes
7.
В случай че партньорът е обучаваща институция действаща в съответствие с нормативни актове, различни от по Закона за професионалното образование и обучение, е представен съответният учредителен документ – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
*Информацията ще се проверява по служебен път, в случай че е налична в публични регистри.
Yes
8.
Препис  от Решение на ОбС (ако е приложимо) за участие на община като партньор в проектно предложение по конкретната процедура и за одобряване на партньорството за кандидатстването по проекта, съгласно ЗМСМА.
Приложимо само за партньор община!
No
IV. Group
ГРУПА IV. АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА – ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА (съгласно т. 11.1 и 11.2 от Условията за кандидатстване)
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е някое от изброените лица: 
 	Община Средец;
 	Читалища;
 	Неправителствени организации(НПО), регистрирани като доставчици на социални услуги.
Yes
2.
Кандидатът е лице със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на „МИГ Средец“ в съответствие с действащото българско законодателство. (неприложимо за общини)
Yes
3.
Кандидатът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013 (ако е приложимо)
No
4.
Кандидатът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. 
•	Когато кандидатът е община се извършва служебна проверка от оценителната комисия в Закона за държавния бюджет за текущата година.
Yes
5.
Кандидатът е вписан в регистъра на АСП като доставчик на социални услуги, регламентирани в ППЗСП по реда на глава 4 като доставчик за съответната социална услуга.  (ако е приложимо).
Кандидатът е вписан в регистъра на АСП като доставчик на социални услуги, когато ще участва в представянето на интегрирана услуга.
*Извършва се служебна проверка
Yes
6.
Кандидатът е вписан в регистъра на  АСП по реда на глава 4 от ППЗСП като доставчик на социални услуги за деца, въз основа на издаден лиценз от ДАЗД. (В случай че кандидатът ще предоставя по проекта социална услуга за деца, регламентирана в ППЗСП).   
 Кандидатът е вписан в регистъра на АСП като доставчик на социални услуги за деца, въз основа на издаден лиценз от ДАЗД, когато ще участва в представянето на интегрирана услуга за деца.

*Извършва се служебна проверка
Yes
7.
Кандидатът е регистриран в Регистъра на центровете за професионално обучение към НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще се провежда обучението (приложимо в случай че кандидатът извършва обучение по професионална квалификация по проекта). 
*Извършва се служебна проверка
Yes
8.
Кандидатът е регистриран в Регистъра на центровете за информация и професионално ориентиране към НАПОО (в случай че кандидатът ще извършва професионално ориентиране по проекта).

*Извършва се служебна проверка
Yes
9.
Кандидатът е регистриран в Агенция по заетостта (в случай, че кандидатът ще предоставя посреднически услуги на пазара на труда по проекта) /ако е приложимо/

*Извършва се служебна проверка
Yes
10.
В случай че кандидатът самостоятелно ще предоставя обучение по ключови компетентности, то той следва да има опит в предоставянето на най-малко по едно подобно обучение през последните две години, предхождащи годината на кандидатстване.
Yes
V. Group
ГРУПА V - АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ –  КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ  ( съгласно т. 12.1 и 12.2 от Условията за кандидатстване)
Criteria Leads to rejection
1.
Партньор/и на кандидата е/са някое/и от изброените лица: 
 	Община Средец;
 	Читалища; 
 	Неправителствени организации(НПО);
 	Работодатели.
Yes
2.
Партньорът е лице, със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство (неприложимо за общини).
Yes
3.
Партньорът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013
No
4.
Партньорът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.  
•	Когато партньорът е новорегистрирана/новосъздадена организация, същите изисквания се отнасят и за него за периода от регистрацията до кандидатстване.
•	Когато партньорът е община се извършва служебна проверка от оценителната комисия в Закона за държавния бюджет за текущата година.
Yes
5.
Партньорът е вписан в регистъра на АСП като доставчик на социални услуги, регламентирани в ППЗСП по реда на глава 4 като доставчик за съответната социална услуга. 
Партньорът е вписан в регистъра на АСП като доставчик на социални услуги, когато ще участва в представянето на интегрирана услуга. 
*Извършва се служебна проверка
Yes
6.
Партньорът е вписан в регистъра на  на АСП по реда на глава 4 от ППЗСП като доставчик на социални услуги за деца, въз основа на издаден лиценз от ДАЗД. (В случай че партньорът ще предоставя по проекта социална услуга за деца, регламентирана в ППЗСП).   
Партньорът е вписан в регистъра на АСП като доставчик на социални услуги за деца, въз основа на издаден лиценз от ДАЗД, когато ще участва в представянето на интегрирана услуга за деца. 
*Извършва се служебна проверка
Yes
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021