Evaluation criterias

I. Group
ПРОВЕРКА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСВИЕ:
Criteria Leads to rejection
1.
Формулярът за кандидатстване е подписан с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от законния представител на кандидата или от упълномощено от него лице, в случаите на упълномощаване. В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице;


Източник на информация – ИСУН 2020 
Принципни действия:
Електронният формуляр следва да е подписан с КЕП от лицето представляващо кандидата. Когато кандидатът се представлява „заедно“ от няколко лица, формулярът следва да е подписан от всички лица представляващи кандидата.
 Когато формулярът е подписан с КЕП от упълномощено лице към електронния формуляр в ИСУН се прикача нотариално заверено пълномощно или заповед на кмета (когато кандидата е община) в „pdf”, “PDF” или „jpg” формат.

При констатиране на несъответствия или неясноти, кандидатите имат възможност да предоставят допълнителни разяснения и документи при поискването им от КППП.
В случай, че Формулярът за кандидатстване не е подписан от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или упълномощено лице, проектното предложение се отхвърля. В случай, че кандидатът се представлява „заедно“  от няколко лица и формулярът за кандидатстване не е подписан от всички представляващи кандидата лица или упълномощено лице, проектното предложение се отхвърля.
Yes
2.
Текстът  на  проектното  предложение въведен в ИСУН 2020  е  на български език, с изключение на текстовете, за които  се  изисква  информация  на  английски език;

Източник на информация – ИСУН 2020, Формуляр за кандидатстване.
Принципни действия: В случай, че текстът на предложението не е на български език (с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език) проектното предложение се отхвърля.
Yes
3.
Проектното предложение отговаря	на изискванията за териториален обхват - дейностите  се изпълняват  на  територията на МИГ Брезово, Братя Даскалови.

Източник на информация - Формуляр за кандидатстване, секция 1 „Основни данни“, поле „Местонахождение (Място на изпълнение на проекта)“ 
Принципни действия:
В случай, че проектното предложение не отговаря на изискванията за териториален обхват и изпълнението на дейностите ще се осъществява извън територията на МИГ Брезово, Братя Даскалови, проектното предложение ще бъде отхвърлено.
Yes
II. Group
ПРОВЕРКА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСВИЕ/ФОРМУЛЯРЪТ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ Е ПРИДРУЖЕН СЪС СЛЕДНИТЕ ОБЩИ ДОКУМЕНТИ:
Criteria Leads to rejection
1.
Декларация за свързани лица съгласно Заповед № РД 09-647/03.07.2019 г. на РУО на ПРСР във формат „pdf”, “PDF” или “jpg”. (Приложение № 1 от Документи за попълване)

Източник на информация– ИСУН 2020, секция „Прикачени документи“

В случай документът не е прикачен, или са налични пропуски или некоректно попълнена информация, КППП изисква представянето на документа или отстраняване на констатираните несъответствия от кандидата на етап предоставяне на допълнителна информация.
Yes
2.
Таблица за допустими инвестиции в електронен формат „xls“ или “xlsx”. (Приложение № 2 от Документи за попълване);
Забележка: В колона 5 от ТДИ кандидатите, който ще прилагат процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160  или Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ не следва да попълват марка и модел на планираните за закупуване активи. В тези случай в колона 5 от ТДИ кандидатите следва да посочат, минимална техническа спецификация описваща актива.


В случай документът не е прикачен, или са налични пропуски или некоректно попълнена информация, КППП изисква представянето на документа или отстраняване на констатираните несъответствия от кандидата на етап предоставяне на допълнителна информация.

Забележка: В колона 5 от ТДИ кандидатите, който ще прилагат процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160  или Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ не следва да попълват марка и модел на планираните за закупуване активи. В тези случай в колона 5 от ТДИ кандидатите следва да посочат, минимална техническа спецификация описваща актива.
Yes
3.
Декларация в оригинал по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни по образец с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“. (Приложение № 3 от Документи за попълване);

Принципни действия:
В случай документът не е прикачен, или са налични пропуски или некоректно попълнена информация, КППП изисква представянето на документа или отстраняване на констатираните несъответствия от кандидата на етап предоставяне на допълнителна информация.
Yes
4.
Удостоверение от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” за наличие или липса на установени с влезли в сила наказателни постановления или съдебни решения, нарушения на трудовото законодателство или аналогичен документ на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен - Представя се във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
5.
Копие от учредителен акт или устав, когато кандидат/получател е лице, регистрирано по Закона за юридическите лица с нестопанска цел или по Закона за народните читалища. Представя се сканирано във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“; (неприложимо за общини и в случай, че кандидатите различни от община са вписани в ТР и Р на ЮЛНЦ)

Принципни действия:
Когато кандидатът е вписан в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенцията по вписванията, проверката се извършва служебно. КППП прикачат в ИСУН принт скрийн от извършената проверка.  Когато кандидатът не е вписан в горепосоченият регистър следва да представи посочените документи.
В случай документът не е прикачен, или са налични пропуски или некоректно попълнена информация, КППП изисква представянето на документа или отстраняване на констатираните несъответствия от кандидата на етап предоставяне на допълнителна информация.
Yes
6.
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата;  Представя се сканирано във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
Yes
7.
Документи доказващи липса на задължения по смисъла на чл.162, ал. 2, т.1 от ДОПК към държавата и към община за данъци и/или задължителни осигурителни вноски, или аналогични задължения, издадени не по-рано от един месец преди подаване на проектното предложение (Удостоверение от НАП и Удостоверение от съответната общината по адрес на кандидата) - представят се сканирани във формат „pdf“, „PDF” или „jpg“; (Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган ).

 (Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган ).
Yes
8.
Декларация за нередности съгласно Приложение № 5 от Документи за попълване от представляващия/те кандидата; когато кандидат е ЮЛНЦ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата, от изпълнителния директор – с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“, „PDF” или „jpg“;
Yes
9.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (когато е приложимо). Представя се сканирано във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
 
(Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган ).
Yes
10.
Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък (когато е приложимо). Представят се сканирани във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
Yes
11.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг (когато е приложимо). Представя се във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
Yes
12.
Анализ разходи-ползи (финансов анализ) по Подмярка 19.2 „Прилагане на операции в рамките на стратегии за Водено от общностите местно развитие” съгласно образец, изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ  – Приложение № 6а и 6б от Документи за попълване. Приложение № 6а се представя във формат „doc”, “docx”, както и подписано, подпечатано и сканирано във формат “pdf“, “PDF”,  Приложение № 6б се представя във формат във формат “xls” или “xlsx”;
Yes
13.
Решение на компетентния орган: решение на общинския съвет (за кандидати общини), или решение на компетентния орган на читалището или юридическото лице с нестопанска цел, за кандидатстване по Стратегията за ВОМР на МИГ финансирана от ПРСР. Представя се сканирано във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
Yes
14.
Решение на общински съвет, че дейностите по проекта отговарят на приоритетите на общинския план за развитие, в случай на проект с кандидат за подпомагане община (когато е приложимо). Представя се сканирано във формат „pdf“, „PDF” или „jpg“;
Yes
15.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване – в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството (когато е приложимо). Представя се сканирана във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
Yes
16.
Справка за дълготрайните активи – приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица). Представя се сканирана във формат „pdf“, „PDF” или „jpg“ (когато е приложимо).
Yes
17.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба № 22, ведно с банкови извлечения (когато е приложимо). Представят се сканирани във формат „pdf“, „PDF” или „jpg“;
Yes
18.
Заверено от възложителя копие на всички документи от проведената съгласно изискванията по ЗОП процедура за избор на изпълнител на дейностите по проекта.

В случай че проектът включва разходи по точка 5 от Раздел 14.1. „Допустими разходи”, извършени преди подаване на проектното предложение, кандидатите възложители по ЗОП представят Заверено от възложителя копие на всички документи от проведената съгласно изискванията по ЗОП процедура за изпълнение на дейностите по проекта в това число и договор с избрания изпълнител. За всеки един от извършените предварителни разходи, кандидатите възложители по ЗОП следва да представят три съпоставими независими оферти в оригинал, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС. Кандидатите – възложители по ЗОП, събират офертите чрез прилагане на принципа на пазарни консултации съгласно ЗОП. (приложимо по отношение на кандидати възложители по ЗОП за разходи по точка 5 от Раздел 14.1. „Допустими разходи”). Приложимите документи се представят сканирани във формат „pdf“, „jpg“, „rar” или „zip”;
Yes
19.
Три съпоставими независими оферти

В случай че проектът включва разходи по точка 5 от Раздел 14.1. „Допустими разходи”, извършени преди подаване на проектното предложение, кандидатите, които НЕ СА ВЪЗЛОЖИТЕЛИ по реда на ЗОП представят, запитване за оферта до най-малко трима потенциални изпълнители, най-малко 3 независими съпоставими оферти, решение за избор на изпълнител, договор с избрания изпълнител. Кандидатът представя писмена обосновка с мотивите за избор на изпълнител в случаите, когато кандидатът не е избрал изпълнителя предложил най-ниска цена. Приложимите документи се представят сканирани във формат „pdf“, „jpg“, „rar” или „zip”;
Yes
20.
Оферта/и за всяка отделна инвестиция, включваща разходи по т. 1, 2, 3 и 4 от Раздел 14.1. „Допустими разходи”  - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя, когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо):
а) В случаите на разходи, включени в списъка с референтни разходи: Една независима оферта, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат „.xls”. Кандидатите – възложители по ЗОП, събират офертите чрез прилагане на принципа на пазарни консултации съгласно ЗОП.  Приложимите документи се представят сканирани във формат „pdf“, „jpg“, „rar” или „zip”;

б) В случаите на разходи, които не са включени в списъка с референтни разходи: Най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС. Кандидатите, които НЕ СА ВЪЗЛОЖИТЕЛИ ПО ЗОП представя запитване за оферта по образец съгласно Приложение № 4 към условията за кандидатстване - Документи за информация. Кандидатите – възложители по ЗОП, събират офертите чрез прилагане на принципа на пазарни консултации съгласно ЗОП.  В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат „.xls”. Приложимите документи се представят сканирани във формат „pdf“, „jpg“, „rar” или „zip”;
в) Кандидатите представят решение за определяне на стойността на разхода, за който кандидатстват, с включена обосновка за мотивите, обусловили избора му. Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
Yes
21.
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта – Приложение № 7 от указанията за кандидатстване – Документи за попълване. Представя се във формат „pdf“, “PDF”;
Yes
22.
Декларация за липса на изкуствено създадени условия – Приложение № 8 от указанията за кандидатстване – Документи за попълване. Представя се във формат „pdf“, “PDF”.
Yes
23.
Формуляр за мониторинг съгласно Приложение № 9 от Документи за попълване. Представя се във формат „doc“ или „docx“ и сканиран във формат „pdf“, “PDF”.
Yes
24.
Декларация НСИ  - Приложение № 10 от Документи за попълване (Приложение № 8 към чл. 24, ал. 1, т. 21 от Наредба 22). Представя се във формат „pdf“, “PDF” или „jpg”;
Yes
25.
Декларацията в свободен текст за дейността на кандидата (икономическа, неикономическа), в която да е посочено, че по проекта ще се финансират само нестопански дейности, както и годишен финансово-счетоводен отчет, от който да е видно финансово-счетоводно (в т.ч. аналитично) обособяване на икономическата и неикономическа дейност. Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
Yes
26.
Декларация за липса на основания отстраняване по образец на МЗХГ – приложение към Заповед №РД09 – 359/27.04.2020 г. на Ръководителя на Управляващия орган на ПРСР 2014 – 2020 г. (Приложение № 11 от документи за попълване). от представляващия/те кандидата, когато кандидат е ЮЛ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата - с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“;
Yes
27.
Удостоверение, потвърждаващо, че кандидата не е в открито производство по несъстоятелност или не е обявен в несъстоятелност, издадено от съответния съд не по-рано от 1 месец преди подаване на проектното предложение. (Не се представя от общини. Не се представя за кандидати, за които това  обстоятелство е проверимо в ТРРЮЛНЦ) Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
Yes
28.
Удостоверение, потвърждаващо, че кандидата не е в процедура по ликвидация, издадено от съответния съд не по-рано от 1 месец преди подаване на проектното предложение. (Не се представя от общини. Не се представя за кандидати, за които това  обстоятелство е проверимо в ТРРЮЛНЦ) Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
Yes
29.
Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния съд не по-рано от 1 месец преди подаване на проектното предложение. (Не се представя от общини. Не се представя за кандидати, за които това  обстоятелство е проверимо в ТРРЮЛНЦ) Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
Yes
30.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията или документ за ползване върху имот за срок не по-малък от 6 г., считано от датата на подаване на проектното предложение. (не се изисква за обекти посочени в чл. 56, ал. 2 от Закона за общинската собственост). Представя се сканирано във формат „pdf“ или „jpg“.
Yes
31.
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти – недвижими културни ценности). Представя се във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
Yes
32.
Удостоверение от Националния институт за недвижимо културно наследство за статута на обекта като недвижима културна ценност (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти – недвижими културни ценности). Представя се във формат „pdf“, “PDF” или „jpg“;
Yes
33.
Декларация за минимални  помощи по образец на МФ (ако е приложимо) – Приложение № 12 от Документи за попълване. Представя се във формат „pdf“, “PDF” или „jpg”. Декларацията е изискуема само, когато дейността попада в режим на държавна помощ „помощ“ (кандидата действа като предприятие извършващо икономическа дейност). Неприложимо при проекти с режим на ДП „непомощ“
Yes
III. Group
ПРОВЕРКА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСВИЕ/ФОРМУЛЯРЪТ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ Е ПРИДРУЖЕН СЪС СЛЕДНИТЕ СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ ПРИ ПРОЕКТ С ИНВЕСТИЦИИ, СВЪРЗАНИ С ПРОВЕЖДАНЕ НА НАРОДНИ ОБИЧАИ, ТРАДИЦИОННИ И ФОЛКЛОРНИ СЪБИТИЯ, ФЕСТИВАЛИ, СЪБОРИ, И ДР.
Criteria Leads to rejection
1.
Индикативен график за провеждане на планираните дейности. Представя се във формат “doc”, “docx”, “xls”, “xlsx”, „pdf“, “rar”, “zip”, „jpg“, .7z;
Yes
2.
Обосновка на предвидените за закупуване артикули (брой и прогнозна стойност). Представя се в един от следните формати .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z;
Yes
3.
В случай на закупуване на народни носии и/или друго сценично облекло, декор, реквизит и/или сценично оборудване - писмено становище от сценограф/художник. Представя се в един от следните формати .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z;
Yes
4.
В случай на организиране на фестивали, събори и други подобни събития или възстановяване/съхраняване/оживяване на обичаи/традиции/занаяти/кулинарни традиции/ честване на исторически дати и местни празници - писмено становище от етнограф относно значимостта на събитието или обичаите/ традициите/занаятите/ кулинарните традиции/ честванията на исторически дати и местни празници за местната културна идентичност. Представя се в един от следните формати .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z .
Yes
IV. Group
ПРОВЕРКА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСВИЕ/Общо изискване към всички съпътстващи документи прикачени в ИСУН 2020
Criteria Leads to rejection
1.
Документите прикачени в ИСУН 2020 са представени на български език. В случаите, когато оригиналният документ е изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език, извършен от заклет преводач, а когато документът е официален, по смисъла на Гражданския процесуален кодекс, той е легализиран или с апостил.
Yes
V. Group
ПРОВЕРКА ЗА ДОПУСТИМОСТ
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е:
-	Общините на територията на Сдружение „МИГ Брезово, Братя Даскалови“;
-	Юридически лица с нестопанска цел, със седалище и адрес на територията на Сдружение „МИГ Брезово, Братя Даскалови»; 
-	Читалища от територията на Сдружение “МИГ Брезово, Братя Даскалови”;
-	Сдружение „МИГ Брезово, Братя Даскалови“;
Yes
2.
Кандидатът е със седалище и адрес на управление на територията на “МИГ Брезово, Братя Даскалови”.
Когато кандидат е клон на ЮЛНЦ със седалище и адрес на управление на територията на “МИГ Брезово, Братя Даскалови”, ЮЛНЦ открило клона също е със седалище и адрес на управление на територията на “МИГ Брезово, Братя Даскалови”.
Yes
3.
Кандидат/получател на помощ и/ или негов законен или упълномощен представител НЕ ПОПАДАТ в категорията на недопустими кандидати, определени в т. 11.2 Критерии за недопустимост на кандидатите от Условията за кандидатстване по настоящата процедура (т.е. не са констатирани основания за отстраняване).
Yes
4.
Кандидатът/получателят на финансова помощ ще осъществява дейностите по проекта на територията на МИГ;
Yes
VI. Group
ПРОВЕРКА ЗА ДОПУСТИМОСТ/Проверка за допустимост на проектното предложение:
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата
Yes
2.
Продължителността на проекта не надхвърля 24 месеца и крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта е не по-късно от 30 юни 2025 г.
Yes
3.
Целите на проекта са в съответствие и допринасят за постигане на поне една от целите на съответната процедура за предоставяне на БФП.
Yes
4.
Проектното предложение включва поне една от допустимите дейности по процедурата за предоставяне на БФП, изброени в т. 13.1. от Условията за кандидатстване.
Yes
5.
Включените в проектното предложение дейности отговарят на условията за допустимост на дейностите посочени в т. 13.2. от Условията за кандидатстване.
Yes
6.
Проектното предложение не включва дейности посочени като недопустими съгласно т. 13.3. от Условията за кандидатстване.
Yes
7.
Извършване на проверка за двойно финансиране:

Дейностите по проекта не са финансирани/ не се финансират по друг проект, програма или каквато и да е друга схема с източник националния бюджет, бюджета на ЕС или друга донорска програма.
Yes
8.
По проекта не са констатирани изкуствено създадени условия.
Yes
9.
В проектното предложения не са включени дейности и разходи стартирали или извършени преди подаване на проектното предложение и преди извършване на проверка на място от страна на КППП (при дейности и разходи за СМР), с изключение на разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги
No
10.
Включените в проектното предложение разходи попадат в обхвата на допустимите категории разходи посочени в т. 14.1. от Условията за кандидатстване.
No
11.
Включените в проектното предложение разходи отговарят на условията за допустимост посочени в т. 14.2. от Условията за кандидатстване.
Yes
12.
Проектното предложение не включва разходи посочени като недопустими съгласно т. 14.3. от Условията за кандидатстване.
No
13.
Включените в проектното предложение допустими разходи са основателни.
Yes
14.
Максимален размер  на допустимите разходи и БФП на проектното предложение НЕ надхвърля 15 000 лева
No
15.
Интензитетът на заявената финансова помощ е в съответствие с определения в т. 10 „Процент на съфинансиране“ от Условията за кандидатстване.
No
16.
Необходимо е извършване на корекции в бюджета на проектното предложение
No
VII. Group
ПРОВЕРКА ЗА РЕЖИМ НА ДЪРЖАВНА ПОМОЩ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектът е в съответствие с приложимите правила по държавните/минималните помощи

Източник на информация: ИСУН 2020, секция 12 „Прикачени електронно подписани документи“ към Формуляр за кандидатстване: Декларация за размера на получените държавни помощи, справка на сайта: http://minimis.minfin.bg/ReportBulstat.aspx.

Принципни действия: В случай, че се установи несъответствие с приложимите правила по държавните/минималните помощи, КППП изисква допълнителна информация/документи от кандидата. При необходимост КППП извършва корекция в бюджета на проектното предложение във връзка с изискванията на приложимите режими на държавните/минималните помощи
No
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021