|
|
Criteria |
Leads to rejection |
| 1. |
Проектното предложение е изготвено в правилния Формуляр за кандидатстване, одобрен по настоящата процедура, с попълнени всички раздели, за които е указано, че са задължителни.
|
Yes
|
| 2. |
Формулярът за кандидатстване е подаден по електронен път чрез системата ИСУН 2020, в срока, посочен в Обявата и е на български език, с изключение на т.1 полета „Наименование на проектното предложение на английски език“ и „Кратко описание на проектното предложение на английски език“, които следва да са попълнени на английски език - подписан с КЕП и прикачен в ИСУН 2020;
|
Yes
|
| 3. |
Приложено е Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му, във формат „pdf“ или „jpg;
Когато кандидата е ЮЛ, свидетелство за съдимост се предоставя и от членовете на колективния им управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, свидетелство за съдимост се представя от неговия представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата - ЮЛ. Представя се във формат .jpg или.pdf.
|
Yes
|
| 4. |
В случай че документите не се подават лично от кандидата, приложено е Нотариално заверено изрично пълномощно, във формат „pdf“ или „jpg;
Представеното пълномощно следва да е изрично, да съдържа подпис на упълномощителя и нотариална заверка. Данните на упълномощеното лице следва да съответстват на посочените в поле "Упълномощено лице".
|
No
|
| 5. |
Приложение 1 - Таблица за допустими инвестиции във формат „pdf” - подписан и сканиран от кандидата, както и във формат „xls“, „xlsx“;
Таблицата се попълва, разпечатва и подписва от кандидата. В ИСУН 2020 се прикачва сканирано копие на подписаният документ във формат „pdf” и електронен вариант на документа във формат „.xls“ („.xlsx“). Документът задължително се предоставя в двата формата от всички кандидати.
|
Yes
|
| 6. |
Приложение 2 – Формуляр за мониторинг – Попълва се при регистриране на проектно предложение от кандидат към стратегия за ВОМР и при подаване на искане за плащане. При подаване на искане за плащане във формуляра се отчитат актуалните данни;
|
Yes
|
| 7. |
Приложение 3 – Декларация за липса на основания за отстраняване приложение към заповед № РД 09-359 от 27.04.2020 г., изменена със Заповед № РД 09-442/04.06.2020 г. с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“;
|
Yes
|
| 8. |
Приложение 4 - Справка-декларация за приходите от земеделски дейности или участие и подпомагане по схемата за единно плащане на площ, включително приход от получена публична финансова помощ, директно свързана с извършването на тези дейности, или приход от преработка на земеделска продукция или услуги, директно свързани със земеделски дейности, или получена публична финансова помощ, получени за предходната или текущата финансова година с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“. - за кандидати юридически лица, с изключение на тези, които са създадени до 1 година преди датата на кандидатстване и са подали проект, който се изпълнява в селски район, съгласно Приложение № 3 от Документите за информация към Условията за кандидатстване, с инвестиции, изцяло насочени във: сектор „Животновъдство”, „Плодове и зеленчуци” или „Етеричномаслени и медицински култури”, включително с инвестиции, в обхвата на два или повече от тези сектори, съгласно Приложение № 5 от Документите за информация към Условията за кандидатстване. Справка-декларация се представя попълнена, датирана, подписана лично от кандидата. Когато кандидат е юридическо лице, документите се представят за всички лица (които са юридически лица), участващи в юридическото лице, производители на земеделски продукти, които са земеделски стопани.
|
Yes
|
| 9. |
Приложение 5 - Декларация за изчисление на началния стандартен производствен обем на стопанството (по образец). Декларация се прикачва в ИСУН 2020 попълнена, датирана и подписана лично от кандидата във формат „pdf” или „jpg”. В случаите, когато кандидат е група или организация на производители, декларацията се представя поотделно от всеки от техните членове във формат „pdf” или „jpg”, подписана и сканирана. В случаите, при които СПО се формира с намерение за засаждане/засяване, то кандидата задължително указва периодът, в който ще се извърши засаждането/засяването в рамките на текущата, спрямо подаването на заявлението стопанска година. Когато кандидата е юридическо лице, декларацията се представя от всички лица, участващи в юридическото лице, които са земеделски стопани.
Важно!!! Когато минималният стандартен производствен обем се доказва с намерение за засаждане/засяване по чл. 8, ал. 3, декларацията се предоставя в два екземпляра-един с данни за текущата, спрямо датата на подаване на заявлението, стопанска година и един с данни за предходната стопанска година.
|
Yes
|
| 10. |
Приложение 6 - Декларация съгласие и информираност за обработване на лични данни. Декларацията (по образец) се предоставя попълнена, датирана и подписана лично от кандидата. Документът задължително се предоставя от всички кандидати.
Когато кандидат е юридическо лице, декларацията се представя от всички лица, участващи в юридическото лице, производители на земеделски продукти.
|
Yes
|
| 11. |
Приложение 7 - Декларация за нередности.
Декларацията (по образец) се предоставя попълнена, датирана и подписана лично от кандидата. Документът задължително се предоставя от всички кандидати. Декларацията се подписва задължително от кандидата - ФЛ, от представляващия и управляващия кандидата ЕТ, търговско дружество или юридическо лице. Когато управляващите кандидата са повече от едно лице, декларацията се попълва и подава по един екземпляр за всички лица от управителните органи на кандидата, а в случай, че членове са юридически лица - от техния представител в съответния управителен орган и от прокуристите и търговските пълномощници, когато има такива.
|
Yes
|
| 12. |
Приложение 8 - Справка за съществуващия и нает персонал.
Попълва се от всеки кандидат по процедурата.
|
Yes
|
| 13. |
Приложение 9 – Запитване за оферта по образец.
|
No
|
| 14. |
Приложение 10 - Декларация по чл.3 и чл.4 от ЗМСП (по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката);
Декларацията се предоставя попълнена, разпечатана и подписана лично от кандидата. Документът задължително се предоставя от всички кандидати. Прилага се и приложението, предвидено към посочената декларация - образец "Приложение 10а - Справка за обобщени параметри на предприятието".
Когато кандидат е юридическо лице, декларацията, освен от кандидата, се представя и от всички лица, участващи в управлението на юридическото лице.
|
Yes
|
| 15. |
Приложение 11 и 11а - Бизнес план (по образец), включително на електронен носител и таблиците от бизнес плана в електронен формат по образец.
Бизнес план за 5-годишен период, а в случаите на инвестиции за създаване на трайни насаждения или извършване на строително-монтажни работи - за 10-годишен период. Бизнес планът се попълва в електронен формат в два файла (по образец) - текстови и табличен, като се предоставя както на електронен носител в двата формата, така и разпечатани и подписани на всяка страница лично от кандидата. Документът задължително се предоставя от всички кандидати.
|
Yes
|
| 16. |
Документ, удостоверяващ представителната власт на законния представител на кандидат, създаден по Закона за Селскостопанската академия – важи за юридическите лица, създадени по Закона за Селскостопанската академия.
Документът се предоставя само от ЮЛ, създадени по ЗССА.
|
No
|
| 17. |
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по реда на Условията за кандидатстване на настоящата процедура.
Документът се предоставя само от кандидати - юридически лица.
|
No
|
| 18. |
Справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица и еднолични търговци - документът се заявява за изследване към Мониторстат и КППП извършва служебна проверка).
|
No
|
| 19. |
Приложение 12 – Подробни количествени сметки /КС/, заверени от правоспособно лице - в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи.
|
No
|
| 20. |
Приложение 13 - Декларация за наличната самоходна земеделска техника в стопанството, придружена от копия на свидетелство за регистрация на земеделска и горска техника и талон за технически преглед за наличната в стопанството самоходна техника, на възраст до 7 години, считано от датата на подаване на Заявлението за подпомагане
Декларацията се попълва от земеделски стопани, кандидатстващи за закупуване на самоходна земеделска техника за обработка на почвата и прибиране на реколтата и които съгласно инвентарна книга към датата на подаване на заявлението имат налична самоходна техника;
Приложение 14 - Оценка на капацитета на земеделска техника - Документът се попълва от земеделски стопани, кандидатстващи за закупуване на самоходна земеделска техника за обработка на почвата и прибиране на реколтата.
Документът се прилага в системата ИСУН към падащо меню с наименование: „Декларация за наличната самоходна земеделска техника в стопанството, придружена от копия на свидетелство за регистрация на земеделска и горска техника и талон за технически преглед за наличната в стопанството самоходна техника, на възраст до 7 години“.
Представя се във формат „xls“ или „xlsx“.
|
No
|
| 21. |
Приложение 15 - Декларацията за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ на УО и ДФЗ-РА.
Документът задължително се предоставя от всички кандидати, подписан и датиран.
|
Yes
|
| 22. |
Приложение 16 - Декларация за двойно финансиране. Декларацията се подписва от ползвателя – ФЛ или от представляващия и управляващия ползвателя, в случаите на ЕТ или ЮЛ.
|
Yes
|
| 23. |
Приложение 17 - Декларация за изкуствено създадени условия и/или наличие на функционална несамостоятелност. Попълва се от всеки кандидат по процедурата.
|
Yes
|
| 24. |
Приложение 18 – Декларация за свързаност.
Декларацията се попълва от собственик, представляващ по закон или пълномощие или управител на юридическо лице , всеки от съдружниците в търговско дружество, всеки член на настоятелството на читалище или всеки член на управителния съвет на юридическото лице с нестопанска цел;
|
Yes
|
| 25. |
Регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 от ЗПЗП и анкетни формуляри към нея. Към анкетните формуляри се прилага опис, заверен от официален ветеринарен лекар не по-рано от 4 месеца преди датата на подаване на Формуляра за кандидатстване, когато в изчисляването на стандартния производствен обем участват животни. Когато минималният стандартен производствен обем се доказва с намерение за засаждане/засяване по чл. 8, ал. 3, кандидатът представя регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 ЗПЗП, и анкетни формуляри към нея за предходната стопанска година, когато съответствието с изискването по чл. 8, ал. 1, т. 2 се доказва с документите по чл. 8, ал. 2, т. 3. Документите за текущата стопанска година задължително се предоставят от всички кандидати.
Когато кандидат е юридическо лице, документите се представят за всички лица, участващи в юридическото лице, които са земеделски стопани. Документите за предходната стопанска година се предоставят в случай, че едновременно са изпълнени следните условия:
1. минималният стандартен производствен обем се доказва с намерение за засаждане/засяване по чл. 8, ал. 3 от Наредба №9.
2. когато съответствието с изискването по чл. 8, ал. 1, т. 2 за предходната стопанска година се доказва с документите по чл. 8, ал. 2, т. 3 от Наредба №9.
|
Yes
|
| 26. |
Документ за собственост или ползване на земята или заповеди по чл. 37в, ал. 4, ал.10 и ал.12 от ЗСПЗЗ, която участва при изчисляването на минималният стандартен производствен обем. Кандидатът представя същите документи или заповеди и за предходната стопанска година, когато минималния стандартен производствен обем се доказва с намерение по чл. 8, ал. 3 и когато съответствието с изискването по чл. 8, ал. 1, т. 2 се доказва с документите по чл. 8, ал. 2, т. 2. Важи в случай, че няма регистрирана обработваема земя в ИСАК за текущата към датата на кандидатстване стопанска година
Документът не се предоставя в случаите, при които земята, която участва при изчисляването на минималният стандартен производствен обем се доказва с анкетна карта или е заявена по схемите и мерките за подпомагане на площ.
Когато кандидат е юридическо лице, документите (ако е приложимо) се представят за всички лица, участващи в юридическото лице, производители на земеделски продукти, които са земеделски стопани. Документите за предходната стопанска година се предоставят в случай, че едновременно са изпълнени следните условия:
1. минималният стандартен производствен обем се доказва с намерение за засаждане/засяване по чл. 8, ал. 3 от Наредба № 9.
2. когато съответствието с изискването по чл. 8, ал. 1, т. 2 за предходната стопанска година се доказва с документите по чл. 8, ал. 2, т. 2 от Наредба № 9.
|
No
|
| 27. |
Отчет за приходи и разходи за предходната финансова година или последен приключен междинен период.
Важи за кандидати юридически лица и еднолични търговци. В случай, че кандидатът има приключена предходна финансова година, КППП ще извърши служебна проверка на отчета за приходи и разходи чрез информационната система „Мониторстат“ на НСИ. В този случай кандидатът не представя Отчет за приходи и разходи за приключена предходна финансова година. В случай, че кандидатът няма приключена предходна финансова година кандидатът представя отчет за приходи и разходи за последния приключен междинен период.
|
No
|
| 28. |
Инвентарна книга към датата на подаване на Формуляра за кандидатстване с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството.
Документът се предоставя от всички кандидати.
|
Yes
|
| 29. |
Удостоверение за наличие или липса на задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от ДОПК от Национална агенция по приходите и Удостоверение за липса на задължения към общината, че ползвателят на помощта няма просрочени задължения, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на Формуляра за кандидатстване.
Удостоверение, издадено от Националната агенция за приходите, че ползвателят на помощта няма просрочени задължения и удостоверения за липса на задължения към общините Троян, Априлци и Угърчин, издадени не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на Формуляра за кандидатстване.
Документите се предоставя от всички кандидати.
|
Yes
|
| 30. |
Удостоверение от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” за наличие или липса на установени с влезли в сила наказателни постановления или съдебни решения нарушения на трудовото законодателство или аналогичен документ на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
|
Yes
|
| 31. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта / писмо / разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/МОСВ/БД), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и/или Закона за биологичното разнообразие (ЗБР) и Закона за водите
Документът се предоставя само в случаите, предвидени в Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и/или Закона за биологичното разнообразие (ЗБР) и Закона за водите. Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган само в случаите когато проектното предложение не включва строително-монтажни работи).
|
Yes
|
| 32. |
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти обект на инвестицията или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на Формуляра за кандидатстване (когато е учредено срочно право на строеж).
Документът се предоставя в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи за изграждане на нов строеж, надстрояване и/или пристрояване на съществуващ строеж, за които се изисква разрешение за строеж, съгласно Закона за устройство на територията.
|
No
|
| 33. |
Документ за собственост или документ за ползване върху имота (земя и/или земеделска земя, и/или друг вид недвижими имоти обект на инвестицията), валиден за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на Формуляра за кандидатстване, вписан в районната служба по вписвания, а в случай на договор за аренда на земя - и регистриран в съответната общинска служба на МЗХ – важи в случаите в случаите на обновяване на сгради и/или помещения, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно Закона за устройство на територията;
Документът се предоставя в случай на кандидатстване за разходи за:
- закупуване и/или инсталиране на нови машини, оборудване и съоръжения, необходими за подобряване на производството и/или обновяване на сгради и/или помещения, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно ЗУТ (с изключение при закупуване на земеделска техника и специализирани транспортни средства, които не са трайно прикрепени към земята, сградите или помещенията или поради своето естество или предназначение не се използват в затворени помещения);
- строително-монтажни работи, за които не се изисква разрешение за строеж, съгласно ЗУТ;
- създаване и/или презасаждане на трайни насаждения.
|
No
|
| 34. |
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите на проекти включващи разходи за строително-монтажни работи и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ.
Документът се предоставя в случай на кандидатстване за разходи за СМР, за които не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ.
|
No
|
| 35. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или “Работен проект (работни чертежи и детайли)“ в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 51 от 2001 г.) или заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите на проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията – важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ.
Документът се предоставя при кандидатстване за разходи за СМР.
|
No
|
| 36. |
Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж.
Важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно ЗУТ.
Документът се предоставя при кандидатстване за разходи за СМР, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно ЗУТ.
|
No
|
| 37. |
Разрешение за строеж.
Важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ.
Документът следва да е издаден на името на кандидата.
|
No
|
| 38. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ.
Важи в случай, че проектът включва разходи за преместваеми обекти.
Документът следва да е издаден на името на кандидата.
|
No
|
| 39. |
Предварителни или окончателни договори за услуги и доставки - обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в лева или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение. (Важи в случаите, когато кандидатът, не се явява възложител по чл.5 и 6 от Закона за обществени поръчки или не планира да извършва процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160). В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки на хартиен и електронен носител (по образец Приложение 12).
Документите не се прилагат за кандидати, които се явяват възложители по чл.5 и 6 от ЗОП. КСС се предоставят на хартиен и електронен носител, разделени по подобекти, съответстващи на описаните в "Таблицата за допустимите инвестиции". КСС следва да съответстват на КС в проектната документация, изготвена съгласно ЗУТ и да са подписани от двете страни по договора за СМР;
|
No
|
| 40. |
Технологичен/технически проект ведно със схема и описание на технологичния процес, изготвен и заверен от правоспособно лице.
Документът се представя, когато инвестицията по проекта е част от технологичен процес.
|
No
|
| 41. |
Доклад и Резюме за отразяване на резултатите от енергийно обследване, изготвени от правоспособно лице.
Документите се предоставят при инвестиции за производство на енергия от ВЕИ.
|
No
|
| 42. |
Анализ, изготвен и съгласуван от правоспособно лице с компетентност в съответната област.
Важи в случаите на инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса;
|
No
|
| 43. |
Документ, удостоверяващ, че предприятието отговаря на изискванията за хигиена на храните/фуражите и тяхната безопасност, издаден от Българската агенция по безопасност на храните.
Важи в случай на производство и/или маркетинг на хранителни стоки/фуражи.
|
No
|
| 44. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски.
Важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг.
Документът се предоставя в случаите, когато някои от активите ще бъдат придобити чрез финансов лизинг
|
No
|
| 45. |
Една независима оферта в оригинал, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена определена в левове или евро с посочен ДДС.
Документът се предоставя в случаите, че разходът, за който се кандидатства е наличен в публикувания списък с активите, дейностите и услугите, за които са определени референтни разходи. Не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи (включително държавни такси) за извършени услуги от държавни или общински органи и институции.
|
No
|
| 46. |
Най-малко три съпоставими независими оферти в оригинал, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена определена в левове или евро с посочен ДДС, ведно с направени от кандидата запитвания за оферти съгласно Приложение № 9 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване.
Документите се предоставят в случаите, че разходът, за който се кандидатства не е наличен в публикувания списък с активите, дейностите и услугите, за които са определени референтни разходи. Офертите следва да отговарят на определенията, посочени в §1 т. 23 и т. 46 от допълнителните разпоредби към Наредба № 9 от 21.03.2015 г. Не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи (включително държавни такси) за извършени услуги от държавни или общински органи и институции.
|
No
|
| 47. |
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител - важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл.5 и 6 от ЗОП.
Документът се предоставя в случаите, при които кандидатът е избрал доставчик/изпълнител чрез подбор от най-малко три оферти. Когато избраната оферта не е с най-ниска цена в решението се включва и писмена обосновка за мотивите.
|
No
|
| 48. |
Фактури придружени с платежни нареждания за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР /разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г./, ведно с банкови извлечения.
Документи, доказващи извършените разходи, преди подаване на проектното предложение – в случай, че кандидата заявява за възстановяване такива разходи.
|
No
|
| 49. |
Удостоверение за данъчна оценка, издадено в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на заявлението за подпомагане - важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и/или друга недвижима собственост.
Документът се предоставя при кандидатстване за разходи за закупуване на земя и/или сгради.
|
No
|
| 50. |
Удостоверение, съгласно чл. 25, ал. 4 от Наредба № 47/2003 г. за производство и предлагане на пазара на елитни и племенни пчелни майки и отводки (рояци) и реда за водене на регистър – важи в случай, че проектът включва разходи за производство на пчелни-майки /закупуване на: съоръжения, прикачен инвентар за пчеларство и съответно оборудване, необходимо за производството на мед и други пчелни продукти, както и за развъждането на пчели-майки, включително чрез финансов лизинг;/
Документът се предоставя при кандидатстване за разходи за производство на пчелни-майки.
|
No
|
| 51. |
Документация по проведената съгласно изискванията на ЗОП процедура за избор на изпълнител/и - важи в случай, че проектът включва разходи, свързани с проекта, в т.ч. разходи за предпроектни проучвания, такси, хонорари за архитекти, инженери и консултанти, консултации за екологична и икономическа устойчивост на проекти, проучвания за техническа осъществимост на проекта, извършени както в процеса на подготовка на проекта преди подаване на заявлението за подпомагане, така и по време на неговото изпълнение, които не могат да надхвърлят 12 на сто от общия размер на допустимите разходи по проект, включени в т. 1 - 13, като допустимите разходи за проектиране се изчисляват върху допустимите разходи за проектирания обект/, извършени преди подаване на заявлението за подпомагане от кандидат, който се явява възложител по чл.5 и чл.6 от ЗОП. /
Предоставя се заверено от възложителя копие на всички документи от проведената, съгласно изискванията на ЗОП, процедура за избор на изпълнител/и за предварителните разходи, извършени преди датата на подаване на заявлението за подпомагане.
|
No
|
| 52. |
Документация от проведените пазарни консултации, включително решение за обосноваността и определянето на прогнозна стойност на разхода, за който ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП след сключването на административния договор за предоставяне на БФП (когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ).
|
No
|
| 53. |
Удостоверение за регистрация на животновъден обект по смисъла на чл. 137 от ЗВД.
За кандидати, развиващи животновъдна дейност се изисква регистрация на животновъден обект по реда на чл.137 от Закона за ветеринарномедицинската дейност.
|
No
|
|