|
|
Criteria |
Weight 25.00 |
1. |
Иновативност на проектното предложение:
1.1 Чрез проектното предложение се въвеждат нови за територията на МИГ практика, и/или услуга и/или продукт в предприятието. Иновацията може да бъде технологична, не-технологична, организационна и социална. Иновацията може да е нов продукт, практика, услуга, производствен процес или организация. За целите на настоящата процедура, за да получи точки, кандидатът трябва да опише в своето проектно предложение, че чрез инвестициите по проекта ще въведе нова за територията на МИГ практика / продукт / услуга И/ИЛИ нови за предприятието продукти, производствени процеси и/или услуги - 5 т.
1.2.Критерият не е изпълнен - 0 т.
|
5.00
|
2. |
Образователно-квалификационно ниво на кандидата:
2.1 Ръководителят на екипа и поне един от членовете имат Образователно-квалификационно ниво, в сферата на дейността , за която кандидатстват - 3 т.
2.2 Само един от членовете на екипа има Образователно-квалификационно ниво, в сферата на дейността , за която кандидатстват - 2 т.
2.3 Критерият не е изпълнен - 0 т.
|
3.00
|
3. |
Пазарна приложимост на предприемаческата идея:
3.1. Анализ на пазарната ниша, в рамките на която ще се реализира предприемаческата идея - 5 т.
- Пазарната ниша, в рамките на която ще се реализира предприемаческата идея е конкретно идентифицирана и описана;
- Представена е конкретна информация за потенциала за развитие на съответната пазарна ниша;
- Описана е динамиката на навлизане на нови продукти в съответната пазарна ниша и други ключови пазарни характеристики, които биха оказали влияние върху реализацията на предприемаческата идея.
- Изпълнени са 2 от гореописаните изисквания или е представена информация по всички изисквания, но същата не е изчерпателна - 3 т.
- Изпълнено е 1 от гореописаните изисквания или е представена информация по 2 от изискванията, но същата не е изчерпателна - 2 т.
Критерият не е изпълнен- 0 т.
3.2. Анализ на възможните рискове и пречки пред пазарната реализация на предприемаческата идея - 3 т.
- Идентифицирани са възможните рискове, които могат да възникнат при пазарната реализация на предприемаческата идея и до каква степен биха могли да бъдат преодолени.
- Идентифицирани са основни конкуренти на съответния пазар.
- Описани са специфичната нормативна уредба или политика в областта на предприемаческата идея, която може да повлияе пазарната реализация.
Изпълнени са 2 от гореописаните изисквания - 2 т.
Изпълнено е 1 от гореописаните изисквания - 1 т.
Не е изпълнено нито едно от горните изисквания - 0 т.
3.3. Анализ на потенциалните клиенти и стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея - 2 т.
- Представен е анализ на потенциалните клиенти, в т.ч. с какво би ги привлякла предприемаческата идея.
- Представена е стратегия за пазарна реализация на предприемаческата идея, която доказва икономическата й приложимост.
Изпълнено е 1 от гореописаните изисквания - 1 т.
Не е изпълнено нито едно от горните изисквания - 0 т.
|
10.00
|
4. |
4. Проектното предложение осигурява устойчивост на резултатите и ефект от изпълнението на проекта, вкл. към стратегията за местно развитие
4.1. Представена е конкретна и изчерпателна информация за това как изпълнението на проекта ще допринесе за постигане на социален ефект и устойчивост чрез - 2 т.
- създаване на възможности за социална интеграция;
- създаване на добавена стойност за обществото;
- спестяване на разходи за потребителите на предприемаческата идея
Изпълнени са по – малко от 3 от гореописаните изисквания - 1 т.
Критерият не е изпълнен - 0 т.
4.2 Изпълнението на проекта гарантира устойчиви прогнозни стойности на нетните приходи от продажби , както следва - 5 т.
4.2.1 Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби > 50% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2. - 5 т.
4.2.2. Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби > 40% ≤ 50% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2. - 4 т.
4.2.3.Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби > 30% ≤ 40% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2. - 3 т.
4.2.4.Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби > 20% ≤ 30% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2. - 2 т.
4.2.5.Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби > 10% ≤ 20% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2.- 1 т.
Кандидатът ще реализира общо нетни приходи от продажби ≤ 10% от размера на заявената БФП по проекта за периода N - N+2.- 0 т.
|
7.00
|
|