Evaluation criterias

I. Group
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е получено в срок.
Yes
2.
Формулярът е подписан от представляващия кандидата или упълномощено лице.
Yes
3.
Попълнени са всички раздели на Формуляра за кандидатстване.
Yes
4.
Текстът на предложението е на български език.
Yes
5.
Бюджетът е попълнен съгласно формата в ИСУН 2020. Бюджетът е изразен в лева.
Yes
6.
Автобиографиите на екипа за организация, управление и изпълнение на проекта (Приложение А) са попълнени и прикачени.
Yes
7.
Декларацията Приложение Б е попълнена и подписана поотделно от кандидата, и ако е приложимо от партньора/ите.Декларацията е прикачена към формуляра за кандидатстване.
Yes
8.
Представена е декларация за партньорство /ако е приложимо/ (Приложение В). Декларация за партньорство не се прилага когато бенефициентът не предвижда партньор по проекта.
Yes
9.
Декларация във връзка с т. 2.2.1 – Изисквания за публично финансиране, от Настоящите насоки, са попълнени и подписани от кандидата и всички партньори, ако е приложимо и са прикачени към проектното предложение.
Yes
10.
Представени са профили на експертите от експертния персонал за изпълнение на проекта (извън екипа по организация и управление на проекта) (Приложение Е). Профили на експерти не се представят когато за експертите за изпълнение на проекта са представени автобиографии.
Yes
11.
Представена е декларация в свободен текст, че в случай на закупуване на оборудване на пълната му стойност в рамките на проекта то ще продължи да се използва за същите цели като тези на проекта след деня на закупуване и в продължение най-малко на: 3 години или повече за информационно и телекомуникационно оборудване; 5 години или повече за други видове оборудване, като оперативно оборудване и транспортни средства;10 години при покупка, строителство или ремонт на недвижим имот /ако е приложимо/. Декларация не се прилага в случай че бенефициентът не предвижда закупуване на оборудване на пълната му стойност по проекта.
Yes
II. Group
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ КЪМ ПРОEКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ, КОИТО СЕ ПОДАВАТ КЪМ МОМЕНТА НА КАНДИДАТСТВАНЕ/ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Копие от съдебното решение за регистрация или на учредителния акт или еквивалент – заверени с “Вярно с оригинала”.
Yes
2.
Удостоверение за актуално състояние или еквивалент (ако е приложимо)- подпечатано с „Вярно с оригинала”, издадено от съответния компетентен орган не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на проектни предложения или нотариално заверена декларация за актуално състояние. В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за търговския регистър и е посочен ЕИК, удостоверение за актуално състояние не следва да бъде прилагано към проектното предложение, като обстоятелството ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър;
Yes
3.
Отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за последните две приключени финансови години  - копие, заверено с печат на организацията и текст “Вярно с оригинала”, ако е приложимо. В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за търговския регистър и посочените документи са оповестени в търговския регистър към датата на кандидатстване, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър;
Yes
III. Group
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ ПАРТНЬОРИТЕ2
Criteria Leads to rejection
1.
Копие от съдебното решение за регистрация или на учредителния акт или еквивалент – заверени с “Вярно с оригинала”.
Yes
2.
Удостоверение за актуално състояние или еквивалент (ако е приложимо) - подпечатано с „Вярно с оригинала”, издадено от съответния компетентен орган не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на проектни предложения или клетвена декларация за актуално състояние. В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за търговския регистър и е посочен ЕИК, удостоверение за актуално състояние не следва да бъде прилагано към проектното предложение, като обстоятелството ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър;
Yes
3.
Отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за последните две приключени финансови  години3 - копие, заверено с печат на организацията и текст “Вярно с оригинала”, ако е приложимо. В случай, че кандидатът е регистриран по Закона за търговския регистър и посочените документи са оповестени в търговския регистър към датата на кандидатстване, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър;
Yes
IV. Group
ОБЩИ КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА  КАНДИДАТА(съгласно т.3.1.1. от Насоките за кандидатстване).
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът отговаря на всички общи изисквания за допустимост на кандидатите, съгласно т. 3.1.1. от Насоките за кандидатстване.
Yes
V. Group
СПЕЦИФИЧНИ КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА
(съгласно т.3.1.2. от Насоките за кандидатстване). 	
Criteria Leads to rejection
1.
1. Кандидатът е:
За дейност 1: Да е държавен или публичен орган или институция с компетентност в областта на противодействие на организираната престъпност и трафика на хора, определени в нормативен акт.
За дейност 2: Да е държавен или публичен орган или институция с компетентност в областта на противодействие на корупцията, определени в нормативен акт.
За дейност 3: Да е държавен или публичен орган или институция с компетентност в областта на предотвратяване и разкриване на тежки престъпления по НПК и защита на националната сигурност, определени в нормативен акт.
За дейност 4: Да е държавен или публичен орган или институция с компетентност в областта на прилагане на специални разузнавателни средства за противодействие на организираната престъпност и тероризма, определени в нормативен акт.
За дейност 5: Да е неправителствена организация (НПО), държавен или публичен орган, или институция, с компетенции в областта на трафика на хора.
За дейност 6: Да е държавен или публичен орган или институция с компетентност в областта на противодействие на престъпността
За дейност 7: Да е неправителствена организация (НПО), държавен или публичен орган, или институция, с компетенции в областта на превенция на радикализацията
Yes
2.
Кандидатът е надлежно регистриран на територията на държава - членка на ЕС, освен в случай на международни правителствени организации, които преследват същите цели, като описаните в основния акт .
Yes
3.
Кандидатът е пряко отговорен за подготовката и управлението на проекта.
Yes
4.
Кандидатът не представлява предприятие по смисъла на режима в областта на държавните помощи, а именно – да няма икономическа/стопанска дейност и/или ако има, то същата дейност следва да е надлежно отделена чрез водене на подходяща аналитична отчетност, от която може да се проследят приходите, разходите, активите и пасивите, свързана с нея.
Yes
VI. Group
I.3 ОБЩИ КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ
(съгласно т. 3.1.1. от Насоките за кандидатстване – ПОПЪЛВА СЕ ЗА ВСЕКИ ПАРТНЬОР)
Criteria Leads to rejection
1.
Партньор 1 „.............” отговаря на всички общи изисквания за допустимост на кандидатите, съгласно т. 3.1.1. от Насоките за кандидатстване.
Yes
VII. Group
СПЕЦИФИЧНИ КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ
(съгласно т. 3.1.3. от Насоките за кандидатстване – ПОПЪЛВА СЕ ЗА ВСЕКИ ПАРТНЬОР)
Criteria Leads to rejection
1.
1.	Партньор 1 „.............”
За дейност 1: Да е държавен или публичен орган или институция с компетентност в областта на противодействие на организираната престъпност и трафика на хора, определени в нормативен акт.
За дейност 2: Да е държавен или публичен орган или институция с компетентност в областта на противодействие на корупцията, определени в нормативен акт.
За дейност 3: Да е държавен или публичен орган или институция с компетентност в областта на предотвратяване и разкриване на тежки престъпления по НПК и защита на националната сигурност, определени в нормативен акт.
За дейност 4: Да е държавен или публичен орган или институция с компетентност в областта на прилагане на специални разузнавателни средства за противодействие на организираната престъпност и тероризма, определени в нормативен акт.
За дейност 5: Да е неправителствена организация (НПО), държавен или публичен орган, или институция, с компетенции в областта на трафика на хора.
За дейност 6: Да е държавен или публичен орган или институция с компетентност в областта на противодействие на престъпността
За дейност 7: Да е неправителствена организация (НПО), държавен или публичен орган, или институция, с компетенции в областта на превенция на радикализацията
Yes
2.
2.	Партньор 1 „.............” е надлежно регистриран на територията на държава - членка на ЕС освен в случай на международни правителствени организации, които преследват същите цели, като описаните в основния акт .
Yes
3.
Партньор 1 „.............” не действа в ролята на посредник.
Yes
4.
Партньорът не представлява предприятие по смисъла на режима в областта на държавните помощи, а именно – да няма икономическа/стопанска дейност и/или ако има, то същата дейност следва да е надлежно отделена чрез водене на подходяща аналитична отчетност, от която може да се проследят приходите, разходите, активите и пасивите, свързана с нея.
Yes
VIII. Group
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПРЕДЛОЖЕНИЕТО ЗА ПРОЕКТ
(съгласно т. 3.1.4. от Насоките за кандидатстване)
Criteria Leads to rejection
1.
Продължителността на проекта  не надвишава максимално допустимата, съгласно т.3.1.4 от Насоките за кандидатстване.
Yes
2.
Общата цел е допустима.
Yes
3.
Специфичната/ите цел/и е/са допустима/и.
Yes
4.
4.Проектното предложение съдържа дейности с неикономически характер 
4.1.Проектното предложение съдържа дейности, при които има икономически елемент/характер, но разходите за същите са допустими, тъй като е доказано съответствието с обичайните пазарни цени и не водят до икономическо предимство за кандидата.
Yes
5.
Проектното предложение отговоря на изискванията за териториален обхват.
Yes
6.
Проектното предложение отговаря на изискванията за информиране и публичност.
Yes
7.
Сумата на исканата безвъзмездна финансова помощ е по-голяма от минималния размер на отпусканата безвъзмездна финансова помощ и не надхвърля максимума (ако е приложимо).
Yes
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021