Evaluation criterias

I. Group
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Формулярът за кандидатстване е подаден в срока, определен в поканата.
Yes
2.
Формулярът за кандидатстване е подаден с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от законния представител.
No
3.
Когато формулярът за кандидатстване не е подписан с КЕП от законния представител  е прикачено нотариално/и заверено/и пълномощно/и от съответното/ите упълномощено/и лице/а във формат „рdf.(За общини заповед от кмета)   
От текста на пълномощното/ите(заповедта) става ясно, че лицето/лицата с право да представляват кандидата упълномощава/т пълномощника да подаде от негово/тяхно име формуляра за кандидатстване, като го подпише с КЕП и приложи документите, които са неразделна част от формуляра.
No
4.
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за резултат, съгласно т. 7 от Условията за кандидатстване които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
Yes
5.
Документите към формуляра за кандидатстване са прикачени във формат „рdf“, сканирани  от оригинал или нотариално заверено копие или в друг изискуем формат.
Yes
6.
Документите качени в ИСУН 2020 са представени на български език. В случаите, когато оригиналният документ е изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език, извършен от заклет преводач, а когато документът е официален, по смисъла на Гражданския процесуален кодекс, той е легализиран или с апостил.
Yes
II. Group
ПРИДРУЖАВАЩИ ОБЩИ ДОКУМЕНТИ
Criteria Leads to rejection
1.
Нотариално заверено изрично пълномощно - в случай че документите не се подават лично от кандидата, или заповед на кмета за кандидати общини
Yes
2.
Таблица за допустими инвестиции и дейности (ТДИД) ,  по образец- Приложение№ 1
*Представя се във формат „pdf” и във формат „xls“ или  xlsx“
Yes
3.
Декларация в оригинал по чл.19 и 20 от Закона за защита на личните данни по образец- Приложение № 2
Yes
4.
Декларация за нередности по образец - Приложение№3
Yes
5.
Декларация за липса на основание за отстраняване по образец - Приложение№4
Yes
6.
Декларация за свързаност, по образец - Приложение№5(не се изисква от публичноправните организации  по смисъла на §2, т.43 от Допълнителните разпоредби на ЗОП, т.е. не се изисква за кандидати общини )
Yes
7.
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди датата на подаване на проектното предложение
Yes
8.
Удостоверение от НАП по чл.162, ал.2 за наличие или липса на задължения, издадено не по – рано от 1 месец преди датата на подаване (не се изисква от   Община Средец и кандидатите.За кандидатите различни от Община Средец се извършва служебна проверка)
Yes
9.
Удостоверение за липса на задължения към община Средец  на кандидата, издадено не по-рано от 6 месеца преди датата на подаване  на проектното предложение (не се изисква за кандидати общини, но се изисква за кмета на общината)
Yes
10.
Удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ във връзка с обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т. 6 от ЗОП и чл. 12, ал.3, т.8 от Наредба №22/2015 г. (не се изисква от кандидатите, за тях се извършва служебна проверка)
Yes
11.
Декларация в оригинал по чл. 3 и 4 Закона за малките и средни предприятия (ЗМСП ) по образец Приложение №6  и ако е приложимо - Справка за обобщените параметри на предприятието, което подава декларация по чл. 3 и чл. 4 на ЗМСП по образец Приложение №6а(важи за кандидати читалища и ЮЛНЦ )
Yes
12.
Решение на общинския съвет за кандидатстване по настоящата процедура(важи за кандидати общини )
Yes
13.
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по настоящата процедура (важи за кандидати читалища и ЮЛНЦ)
Yes
14.
Копие от учредителен акт или устав, или дружествен договор (не се изисква за кандидати общини)
Yes
15.
Решение на общински съвет, че дейностите по проекта отговарят на приоритетите на общинския план за развитие/План за интегрирано развитие на  Община Средец 2021-2027
Yes
16.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване (в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството)
Yes
17.
Справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството)
Yes
18.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (когато е приложимо)
Yes
19.
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (само в случаите, когато дейността включва - реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или реставрация и/или обновяване)
Yes
20.
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности)
No
21.
Удостоверение за ползван патент и/или удостоверение за полезен модел или внедряване на инвестиции(когато е приложимо)
Yes
22.
Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък
Yes
23.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски (важи, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг)
Yes
24.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г., ведно с банкови извлечения (важи, в случай че проектът включва разходи по Раздел 14,  т. 14.1, „Допустими разходи“, подточка „в“ от настоящите УК)
*Представя се във формат „pdf
Yes
25.
В случай че проектът включва разходи по Раздел 14, т. 14.1 „Допустими разходи“,  подточка „в“ от настоящите УК: 
•	Кандидатът който се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки, представя всички документи от проведената съгласно изискванията по Закона за обществените поръчки процедура за изпълнение на дейностите по проекта, извършени преди подаване на проектното предложение  от кандидата;
•	Кандидатът, който  не  се  явява възложител по чл. 5 и 6 от ЗОП представя три оферта/и, решение/я за избор и договор/и за изпълнение на дейностите по проекта, извършени преди подаване на проектното предложение  от кандидата
Yes
26.
Eдна оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и /или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция  - с предложена цена от  производител/доставчик/строител с посочен ДДС (важи в случаите, когато  разхода е включен в списъка с референтни разходи )
Yes
27.
•	Най-малко три съпоставими независими индикативни оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в лева с посочен ДДС;
и
•	Запитване за оферта по образец съгласно Приложение №7 
(важи в случаите по Раздел 14, т.14.3, подточка 14.3.1, подточка 2 и 3  -  когато кандидатът не е  възложители по ЗОП и ПМС 160/2016 г и разхода не е включен в списъка с референтни разходи )
Yes
28.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител (важи в случаите, когато кандидата не е възложител по ЗОП или ПМС 160,  разхода не е включен в списъка с референтни разходи ) и съгласно описаните изисквания в Раздел 14, т.14.3, подточка 14.3.1, подточка 4  )
Yes
29.
Предварителни или окончателни договори за всеки обект на инвестицията/предмет на дейността с детайлно описание на техническите характеристики, цена в левове, количество и начин на доставка в едно с подробно количествено – стойностната сметка с описано ДДС – представят  се във формат „pdf“ и във формат „xls“ или „xlsx“ 
* Важи, в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от ЗОП и ПМС 160/2016 г.
Yes
30.
Документ за правосубектност на оферентите – чуждестранни лица,  съгласно националното им законодателство(в случаите, когато оферентите са чуждестранни лица)
Yes
31.
Най-малко три съпоставими индикативни независими оферти (важи в случаите по Раздел 14, т.14.3, подточка 14.3.2, подточка 2 -  когато кандидатът е  възложители по ЗОП и ПМС 160/2016 г и разхода не е включен в списъка с референтни разходи ) * Представят се във формат „pdf”
Yes
32.
Решение за определяне на стойността на разхода, за който се кандидатства (важи в случаите по Раздел 14, т.14.3, подточка 14.3.2, подточка 2 и 3 -  когато кандидатът е  възложители по ЗОП и ПМС 160/2016 г и разхода не е включен в списъка с референтни разходи )
Yes
33.
Анализ разходи –ползи(финансов анализ)  по образец, Приложение№8(подписва се собственоръчно и  се подпечатва всяка страница от кандидата и се сканира във формат  „pdf“ ) и  таблиците от Анализ разходи –ползи(финансов анализ) по образец, Приложени №8а,  във формат „xls“ или  xlsx“
Yes
34.
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта по образец Приложение№9
Yes
35.
Декларация за липса на изкуствено създадени условия по образец – Приложение  №10
Yes
36.
Формуляр за мониторинг по  образец – Приложение №13
Yes
37.
Декларация  за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ по образец – Приложение №11
Yes
III. Group
СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ–за дейности включващи строително-монтажни работи:
Criteria Leads to rejection
1.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията (важи в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот - собственост на кандидата  и не се изисква  от кандидат община за обекти посочени в чл. 56, ал. 2 от Закона за общинската собственост)
Yes
2.
Учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение, когато е учредено срочно право на строеж – в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи, за които се изисква разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията
Yes
3.
Документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение, вписан в районната служба по вписванията – в случай на кандидатстване за разходи за закупуване и/или инсталиране на оборудване и/или съоръжения и/или обновяване на сгради и/или помещения и строително-монтажни работи, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията
Yes
4.
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията ). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности и графично и фотозаснемане на обекта и съгласувателно становище, издадено от Министерството на културата
Yes
5.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект" в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията )
Yes
6.
Разрешение за строеж (важи в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ)
Yes
7.
Становище на главния архитект с подробно описание на инвестиционното намерение, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ)
Yes
8.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи, в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане)
Yes
9.
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство.
Yes
IV. Group
Придружаващи специфични документи  - За дейностите по т. 13.1 „Допустими дейности“, буква „а“- строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи, улици и тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях
Criteria Leads to rejection
1.
Декларация от кмета на общината, че под терена, в който ще се изпълнят дейностите по проекта, са изградени или реконструирани водоснабдителните и/или канализационните системи (ВиК) или не се предвижда да се изграждат или реконструират ВиК системи за период седем години считано от датата на сключване на договора за предоставяне на финансовата помощ
Yes
V. Group
Придружаващи специфични документи  -За дейности по т. 13.1 „Допустими дейности“, буква „в“, изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на социална инфраструктура за предоставяне на услуги, които не са част от процеса на деинституционализация на деца и възрастни, включително транспортни средства
Criteria Leads to rejection
1.
Обосновка за необходимостта и устойчивостта от съответната социална услуга
Yes
2.
Положително становище от Агенцията за социално подпомагане за бъдещо финансиране на социалните услуги като държавно делегирана дейност(ако е приложимо)
Yes
3.
Положително становище на Министъра на труда и социалната политика за необходимостта, целесъобразността и спазването на  изискването проектното предложение,  изработено във фаза "Технически проект" или "Работен проект" и техническите спецификации на оборудването и/или обзавеждането, включено в проектното предложение, отговарят на критериите и стандартите за местоположение и материална база, а когато социалните услуги са за деца, отговарят и на изискванията на Наредбата за критериите и стандартите за социални услуги за деца за социалните услуги, които ще се разкрият(ако е приложимо)
Yes
4.
Декларация за размера на получената минимална по образец- Приложение№12
Yes
5.
Годишен отчет за дейността ( по образец на НСИ) и годишна данъчна декларация по чл.92 от ЗКПО за последната приключена финансова година, предхождаща годината на кандидатстване – (ако е приложимо за кандидат ЮЛНЦ – съгласно условията на раздел 16)
Yes
VI. Group
Придружаващи специфични документи  - за дейности по т. 13.1 „Допустими дейности“, буква „г“, реконструкция и/или ремонт на общински сгради, в които се предоставят обществени услуги, с цел подобряване на тяхната енергийна ефективност
Criteria Leads to rejection
1.
Решение на общинския съвет, потвърждаващо, че дейностите, свързани с инвестиции за подобряването на енергийната ефективност, отговарят на общинската програма за енергийна ефективност на съответната община
Yes
2.
Доклад и резюме от обследването за енергийна ефективност съгласно чл. 13, ал. 1 от Наредба № Е-РД-04-1 от 2016 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради
Yes
VII. Group
Придружаващи специфични документи  - за дейности по т. 13.1 „Допустими дейности“, буква „д“ ,  изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на спортна инфраструктура
Criteria Leads to rejection
1.
Декларация за размера на получената минимална помощ по образец- Приложение№12
Yes
2.
Годишен отчет за дейността ( по образец на НСИ) и годишна данъчна декларация по чл.92 от ЗКПО за последната приключена финансова година, предхождаща годината на кандидатстване – (ако е приложимо за кандидат ЮЛНЦ – съгласно условията на раздел 16)
Yes
VIII. Group
Придружаващи специфични документи  - за дейности по т. 13.1 „Допустими дейности“, буква „е“, изграждане, реконструкция, ремонт, реставрация, закупуване на оборудване и/или обзавеждане на обекти, свързани с културния живот, включително мобилни такива, включително и дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства
Criteria Leads to rejection
1.
Декларация за размера на получената минимална помощ по образец- Приложение№12
Yes
2.
Годишен отчет за дейността ( по образец на НСИ) и годишна данъчна декларация по чл.92 от ЗКПО за последната приключена финансова година, предхождаща годината на кандидатстване – (ако е приложимо за кандидат ЮЛНЦ – съгласно условията на раздел 16)
Yes
IX. Group
Придружаващи специфични документи  според дейността- за дейности т. 13.1 „Допустими дейности“, буква „ж“, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на общинска образователна инфраструктура с местно значение в селските райони
Criteria Leads to rejection
1.
Заповед на министъра на образованието и науката за откриване, преобразуване или промяна на основното общинско училище или средното общинско училище или писмо от министъра на образованието и науката, удостоверяващо статута му и финансиращия орган( ако е приложимо)
Yes
2.
Заповед на кмета на общината и решение на общинския съвет за откриване, преобразуване или промяна на общинската детска градина или писмо от министъра на образованието и науката, удостоверяващо статута и финансиращия орган на детската градина(ако е приложимо)
Yes
X. Group
СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ, ДОКАЗВАЩИ СЪОТВЕТСТВИЕ С КРИТЕРИИТЕ ЗА ПОДБОР НА ПРОЕКТИ
Criteria Leads to rejection
1.
Специфични документи, доказващи съответствие с критериите за подбор на проекти (когато е приложимо)
Yes
XI. Group
КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА ПРИЛОЖЕНИЯ АНАЛИЗ РАЗХОДИ –ПОЛЗИ(ФИНАНСОВ АНАЛИЗ)
Criteria Leads to rejection
1.
Представения Анализ разходи- ползи(финансов анализ)  е по  образец и е приложен в изискания формат. Кандидатът/законният представител на кандидата е подписал собственоръчно и подпечатал  всяка страница на анализа
Yes
2.
Таблиците към анализа  са изготвени по образец и представени в изискания формат
Yes
3.
Проектът генерира приходи и анализът е изготвен  за референтен период от 10 години
Yes
4.
Проектът  не генерира приходи и анализът е изготвен  за референтната година
Yes
5.
Дисконтирани парични потоци към датата на подаване на проектното предложение с норма на дискунтиране 4%(в случай, че проекта генерира печалба)
Yes
6.
Анализ разходи- ползи(финансов анализ)  съдържа аргументи за устойчивост на дейността
Yes
7.
Разходите включени в проектното предложение са обосновани. Оценката е извършена въз основа на приложените и представени документи към формуляра за кандидатстване
Yes
XII. Group
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е допустим съгласно Раздел 11, точка 11.1 „Допустими кандидати“ от Условията за кандидатстване, както следва :
 - Община Средец (за дейности без доизграждане и ново строителство на канализационна мрежа);

- Юридически лица с нестопанска цел за дейности, свързани със социалната и спортната инфраструктура и културния живот;

- Читалища за дейности свързани с културния живот;
- „МИГ Средец“ съгласно условията на Чл. 19 ал. 3 и ал. 5 на Наредба 22 от 18.12.2015 г.
Yes
2.
Кандидатът отговаря на условията за допустимост, съгласно Раздел 11,  точка 11.2. „Условия за допустимост на кандидата“, от Условията за кандидатстване
Yes
3.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват:
- Кандидатът/получателят на финансова помощ има седалище и адрес на управление на територията „МИГ Средец“;
- Дейностите по проектното предложение ще се  осъществяват на територията на „МИГ Средец“.
Yes
4.
Проектното предложение  попада в обхвата на настоящата процедура по подмярка 7.2 от СВОМР на „ МИГ Средец“
Yes
5.
Целите на проекта са в съответствие с целите на настоящата процедура по подмярка 7.2 от СВОМР на „ МИГ Средец“
Yes
6.
Дейностите по проекта съответстват на дейностите по настоящата процедура - т.13.1 “Допустими дейности“  от Условията за кандидатстване и подмярка 7.2  от СВОМР на “МИГ Средец“
Yes
7.
Дейностите на проектното предложение отговарят на условията за допустимост, съгласно Раздел 13, точка 13.2  „Условия за допустимост на дейностите и изисквания към проектните предложения“ от Условията за кандидатстване
Yes
8.
Проектното предложение и включените в него дейности не попадат в обхвата на точка 13.3 „Недопустими проекти и дейности” от  Раздел 13 на Условията за кандидатстване
Yes
9.
За заявените дейности по проекта не е установено двойно финансиране
Yes
10.
За заявените дейности по проекта не са установени изкуствено създадени  условия 
* „Изкуствено създадени условия” са инвестиции, за които е установена функционална несамостоятелност и /или изкуствено създадени условия за получаване на помощ с цел осъществяване на предимство в противоречие с целите на мярката
Yes
11.
Дейностите които ще се финансират попадат в режим на финансово подпомагане    „непомощ“ (дейностите  по проекта няма да бъдат експлоатирани по икономически начин).
No
12.
Дейностите които ще се финансират попадат в режим на финансово подпомагане  „помощ“  т.е. попадат в приложното поле на Регламент (ЕС)№1407/2013,  съгласно т.16 от Условията за кандидатстване
No
13.
Максималният размер на средствата, получени от  кандидатите под формата на минимална помощ за период от три бюджетни години на „едно и също предприятия“ съответстват на допустимия кумулиран размер съгласно  приложимия режим за минимални помощи  т.е. НЕ  надхвърля левовата равностойност на 200 000 евро; съответно левовата равностойност на 100 000 евро в случай на едно и също предприятие,което осъществява автомобилни товарни превози за чужда сметка и съответно левовата равностойност на  500 000 евро в случай на помощи от общ икономически интерес съгласно Регламент (ЕС) № 360/2012 г. (този въпрос е приложим ако отговорът на предходния въпрос е положителен)
No
14.
Кандидатът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи в съответствие с Регламент(ЕС) №1407/2013 г.
No
15.
За проектни предложения включващи строително-монтажни дейности и разходи е осъществено посещение на място. Всички дейности по проекта не са физически започнати и/или извършени преди подаване на формуляра за кандидатстване и съгласно изготвения протокол от посещението на място е потвърдено и  удостоверено съответствие между заявените от кандидата и реалните данни.
Yes
16.
Финансовата помощ на проектът е в размер 100% от общия размер на допустимите за финансово подпомагане разходи.
Yes
17.
Размерът на общите допустими разходи за проекта (минимален размер на безвъзмездната финансова помощ) е по -голям или равен на 10 000 лева.
Yes
18.
Размерът на общите допустими разходи проекта (максимален размер на безвъзмездната финансова помощ)  е по -малък или равен на 200 000 лева.
Yes
19.
Разходите, включени в проектното предложение са допустими за финансиране, съгласно Раздел 14,  точка 14.1 „Допустими разходи” от Условията за кандидатстване
Yes
20.
Разходите, включени в проектното предложение отговарят на условията за допустимост, съгласно Раздел 14, точка  14.2 „Условия за допустимост на разходите” от Условията за кандидатстване
Yes
21.
Разходите, включени в проектното предложение не попадат в обхвата на точка 14.4 „Недопустими разходи” от Раздел 14 на  Условията за кандидатстване
Yes
22.
Предложените  разходи са основателни и обосновани съгласно Раздел 14, точка 14.3 „Изисквания за основателност и обосноваване на разходите“  и  проектното предложение показва необходимост от финансова подкрепа
Yes
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021