Evaluation criterias

I. Group
Административни критерии
Criteria Leads to rejection
1.
Формулярът за кандидатстване е получен в установения срок за подаване
Yes
2.
Формулярът за кандидатстване е получен по реда и начина съгласно условията/насоките за кандидатстване
Yes
3.
Формулярът за кандидатстване е попълнен и подписан от кандидата и/или упълномощено от него лице
Yes
4.
Формулярът за кандидатстване е попълнен в съответствие с приложените указания
Yes
5.
Във формуляра за кандидатстване е попълнена цялата изискуема информация
Yes
6.
Приложени са всички изискуеми документи съгласно условията/насоките за кандидатстване. (По - подробно документите са описани в точки от т.7 до т.72)
Yes
7.
Основна информация за проектното предложение – (Приложение 1.2.). Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
8.
Таблица за допустими инвестиции във формат “pdf”/”jpg” и формат „xls“ по образец на ДФЗ (Приложение 2);
Yes
9.
Декларация в оригинал по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни с подпис/и, печат и сканирана във формат “pdf” или “jpg”  по образец съгласно приложение № 4;
Yes
10.
Документ, издаден от обслужващата банка за банковата сметка на кандидата, по която ще бъде преведена финансовата помощ. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
11.
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
12.
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата; когато кандидат е МИГ, свидетелство за съдимост се предоставя и от членовете на колективния им управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, свидетелство за съдимост се представя от неговия представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата - МИГ, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
Yes
13.
Декларация съгласно приложение № 6 от представляващия/те кандидата; когато кандидат е МИГ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата; Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
Yes
14.
Декларация за нередности, съгласно приложение № 5 от представляващия/те кандидата; когато кандидат е МИГ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата, от изпълнителния директор. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
Yes
15.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда /решение по оценка на въздействие върху околната среда/ решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/ становище по екологична оценка/ решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/ решение по оценка за съвместимостта /писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/ Министерство на околната среда и водите/ Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда (ЗООС), Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите. (когато е приложимо); Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
Yes
16.
Становище от съответната басейнова дирекция, доказващо, че обектите, предмет на инвестицията, не противоречат на плановете за управление на речните басейни, в случаите на инвестиции с дейности по напояване, водовземане, водоснабдяване; Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
17.
Разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите (когато е приложимо); Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
18.
Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията, съгласно българското законодателство. Представя се във формат “pdf” или “jpg“;
No
19.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски - важи, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
20.
Бизнес план за 5 – годишен период, а в случаите на инвестиции за създаване на трайни насаждения или извършване на строително – монтажни работи – за 10 – годишен период, по образец, утвърден от Изпълнителния директор на ДФЗ с подпис/и, печат на всяка страница и сканиран във формат “pdf” или “jpg” и таблиците от бизнес плана във формат “xls” – Приложение номер 3.
Yes
21.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване – в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи, съгл. Закона за счетоводството. Представя се във формат “pdf” или “jpg“.
Yes
22.
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по ПРСР; Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
Yes
23.
Справка за дълготрайни активи – приложение към Счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период. (за ЮЛ и ЕТ). Представя се във формат “pdf” или “jpg“;
Yes
24.
Декларация по чл. 4а, ал. 1 от Закона за малките и средните предприятия по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката съгласно приложение № 7, с подпис/и, печат и сканирана във формат “pdf” или “jpg”, когато е приложимо;
No
25.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР - за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г., ведно с банкови извлечения; Представя се във формат “pdf” или “jpg“.
No
26.
Оферта и/или извлечение от каталог на производител /доставчик/ строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя /доставчика/ строителя, когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо); В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност, съгласно Националното им законодателство. Представя се във формат “pdf” или “jpg“.
Yes
27.
Документация по проведената съгласно изискванията на ЗОП – процедура за избор на изпълнител/и – важи в случай, че  проектът включва разходи, извършени преди подаване на проектното предложение от кандидат, който се явява възложител по чл.5 и 6 от ЗОП. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
28.
Декларация за липса на двойно финансиране и изкуствено създадени условия – Приложение 20. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
29.
Декларация неприложими документи – Приложение 21; Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
No
30.
Декларация по чл.25, ал.1 и 2 от ЗУСЕСИФ – Приложение 22; Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
31.
Удостоверение за актуално състояние и удостоверение за ликвидация и несъстоятелност – за физически лица, чиито данни не подлежат на вписване в Регистър БУЛСТАТ и за юридически лица, чийто данни не подлежат на вписване в Търговски регистър и регистъра на Юридическите лица с нестопанска цел. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
32.
Удостоверение за наличие или липса на публични задължения към Община Харманли. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
33.
Удостоверение от органите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ във връзка с обстоятелствата, че за кандидатът не е установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения;
Yes
34.
Декларация съгласно Приложение 12 към чл. 47, ал. 2, т.2 от Наредба №22/2015г. (Приложение 13 към условията за кандидатстване);
Yes
35.
Формуляр за мониторинг съгл. Приложение 8 към условията за кандидатстване;
Yes
36.
Декларация по образец, посочен в приложение № 14, за изчисление на минималния стандартен производствен обем на стопанството през текущата стопанска година към момента на кандидатстване с подпис/и, печат и сканирана във формат “pdf” или “jpg”. (не се представя от признати групи производители и признати организации на производители на земеделски продукти и юридически лица, които не са земеделски стопани).
Yes
37.
Справка - декларация за обработваната земя/отглежданите животни от членовете на групата/организацията на производители, с които участват в групата/организацията, с подпис/и, печат и сканирана във формат “pdf” или “jpg” – съгл. Приложение 17 от настоящите условия за кандидатстване. (представя се за кандидати групи/организации на производители).
No
38.
Регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 от ЗПЗП и анкетни формуляри към нея. Към анкетните формуляри се прилага опис, заверен от официален ветеринарен лекар не по-рано от 4 месеца преди датата на подаване на заявлението за подпомагане, когато в изчисляването на стандартния производствен обем участват животни. Когато минималният стандартен производствен обем се доказва с намерение за засаждане/засяване, кандидатът представя регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 от ЗПЗП и анкетни формуляри към нея за предходната стопанска година. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
39.
Документ за собственост или ползване на земята или заповеди по чл. 37в, ал. 4, 10 и 12 ЗСПЗЗ, която участва при изчисляването на минималния стандартен производствен обем (представя се в случай, че няма регистрирана обработваема земя в ИСАК за текущата към датата на кандидатстване стопанска година). Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
Yes
40.
Отчет за приходи и разходи за предходната финансова година или последен приключен междинен период - важи за кандидати юридически лица, с изключение на кандидатите, създадени до 1 година, преди датата на кандидатстване с проектно предложение, с инвестиции изцяло в сектори „Животновъдство“, „Плодове и зеленчуци“ и „Етерично маслени медицински култури“, включително с инвестции в обхвата на два или повече от тези сектори. Представя се във формат “pdf” или “jpg”
No
41.
Предварителни или окончателни договори с описани вид, количества и цени на основните суровини (важи в случаите, когато не се предвижда преработка на собствена земеделска продукция) и/или декларация от кандидата с описани вид и количества на основните суровини (важи в случаите, когато се предвижда преработка на собствена земеделска продукция) като доказателство, че са осигурени най-малко 50 % от суровините за преработвателното предприятие съгласно производствената му програма за първата прогнозна година от бизнес плана след изплащане на финансовата помощ, от които най-малко 30 на сто от общата суровинна база, определена в производствената програма за първата прогнозна година след въвеждане в експлоатация на инвестициите, включени в проекта, трябва да е от собствена продукция и/или от регистрирани земеделски стопани по реда на Наредба № 3 от 1999 г. (представя се и в случаите, когато суровините се закупуват от кланични пунктове). Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
42.
Предварителни или окончателни договори с описани вид, количества и цени на готовата продукция като доказателство, че е осигурена реализацията на най-малко 50 % от продуктите на преработвателното предприятие съгласно производствената му програма за първата прогнозна година от бизнес плана след изплащане на финансовата помощ, като в случаите на производство на гранулиран фураж договорите следва да доказват осигурена реализация на 100 % от произведения гранулиран фураж съгласно предвижданията на производствената програма за целия период на изпълнение на бизнес плана. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
43.
Предварителни или окончателни договори с описани вид, количества и цена на суровините (важи в случаите, когато не се предвижда използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата) и/или декларация от кандидата с описани вид и количества на суровините (важи в случаите, когато се предвижда използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата) като доказателство, че са осигурени 100 на сто от необходимите суровини за производството на биоенергия за собствени нужди на преработвателното предприятие за целия период на изпълнение на бизнес плана (важи в случаите на проекти, включващи инвестиции по производство на енергия от биомаса за собствено потребление). Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
44.
Предварителни или окончателни договори за услуги и доставки - обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в левове или в евро с посочен ДДС и срок за изпълнение (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки). Представя се във формат "pdf" или "jpg". В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки – съгл. Приложение 19 от настоящите условия. Представя се във формат "pdf" и "xls".
No
45.
Една независима оферта, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или в евро с посочен ДДС (важи в случаите, когато за активите/услугите има определени референтни разходи и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи за извършени услуги от държавни или общински органи и институции). В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност, съгласно Националното им законодателство. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
46.
Най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или в евро с посочен ДДС, ведно с отправени от кандидата запитвания за оферти съгласно приложение № 16 (важи в случаите, когато за активите/услугите няма определени референтни разходи и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за разходи за извършени услуги от държавни или общински органи и институции). В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност, съгласно Националното им законодателство. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
47.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки), а когато избраната оферта не е с най-ниска цена - и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
48.
Удостоверение за данъчна оценка, издадено в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение (важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и/или друга недвижима собственост). Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
49.
Декларация за размера на получените държавни помощи, независимо от тяхната форма и източник по образец съгласно приложение № 9А (важи в случаите на предоставяне на финансова помощ за преработка на продукти от приложение № І от Договора, в продукти извън приложение № І от Договора или памук в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) № 702/2014г.). Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
Yes
50.
Удостоверение, издадено от Националната агенция за приходите, че ползвателят на помощта няма просрочени задължения, издадено не по – рано от един месец, предхождащ датата на подаване на проектното предложение към Стратегията за ВОМР. Представя се във формат “pdf” или “jpg”;
Yes
51.
Декларация за съгласие за предоставяне на данни от НСИ – Приложение 27;
Yes
52.
Удостоверение за ползван патент и/или удостоверение за полезен модел или внедряване на инвестиции. Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
53.
Предварителни договори с описани количества и цени на биологични суровини като доказателство, че са осигурени най-малко 50 % от суровините за преработвателното предприятие съгласно производствената му програма за първите три или пет прогнозни години от бизнес плана след изплащане на финансовата помощ, придружени със сертификат за биологично производство на суровината, придружени с копие от сертификат/и от контролиращо лице, като доказателство, че кандидатът ще преработва най-малко 50 % биологична суровина за първата прогнозна година от бизнес плана - не се отнася за пазари на производители. Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
54.
Предварителни договори за реализация на над 50 % от обема на производствената програма на преработвателното предприятие като биологично производство за срок минимум три години за МСП и минимум пет години за големи предприятия след изплащане на финансовата помощ, придружени с копие от сертификат/и от контролиращо лице, като доказателство, че кандидатът ще произвежда най-малко 50 % биологична продукция за първата прогнозна година от бизнес плана - за съществуващи предприятия, и не се отнася за пазари на производители. Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
55.
Становище на БАБХ, от което да е видно кои от предвидените инвестиции в проекта са насочени към постигане на стандартите на ЕС. Списъкът на нововъведените стандарти на Общността и правното основание, за чието въвеждане се осигурява подкрепа по мярката ще бъде посочен в Приложение 1 към Раздел 8.2 от ПРСР 2014-2020г.Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
56.
Документ, издаден от производителя, удостоверяващ съответствието с изискванията на Регламент (ЕС) 2015/1189 на Комисията от 28 април 2015 г. за прилагане на Директива 2009/125/ЕО на Европейския парламент и на Съвета по отношение на изискванията за екопроектиране на котли на твърдо гориво (OB, L 193, 21 юли 2014 г.). Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
57.
Доклад и Резюме за отразяване на резултатите от енергийно обследване на промишлената система съгласно Наредба № Е-РД-04-05 от 2016 г. за определяне на показателите за разход на енергия, енергийните характеристики на предприятия, промишлени системи и системи за външно изкуствено осветление, както и за определяне на условията и реда за извършване на обследване за енергийна ефективност и изготвяне на оценка на енергийни спестявания (ДВ, бр. 81 от 2016 г.), издадено от лица, които отговарят на изискванията на чл. 59, ал. 1 ЗЕЕ и са вписани в регистъра по чл. 60, ал. 1 ЗЕЕ. Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
58.
Справка за съществуващия и нает от кандидата персонал към края на предходната спрямо кандидатстването календарна година (представя се в случай, че кандидатът заявява приоритет, чието изпълнение води до осигуряване на заетост на територията) – Приложение 25; Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
59.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, обект на инвестицията. (Представя се в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот – собственост на кандидата). Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
60.
Документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малък от 6 години, за кандидати микро-, малки или средни предприятия и 8 години за кандидати – големи предприятия, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР (когато е учредено срочно право на строеж) – важи в случаите на кандидатстване за разходи за строително -монтажни работи за изграждане на нов строеж, надстрояване и/или пристрояване на съществуващ строеж, за които се изисква разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
61.
Документ за ползване върху имота, валиден за срок не по-малък от 6 години за кандидати микро-, малки или средни предприятия и 8 години за кандидати – големи предприятия, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР (представя се в случай на кандидатстване за разходи за закупуване и/или инсталиране на нови машини, оборудване и съоръжения, необходими за подобряване на производството и/или обновяване на сгради и/или помещения, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията и строително – монтажни работи, извън тези по т 1б. и не се отнася за кандидатстване за подпомагане за закупуване на специализирани транспортни средства, които:
- не са трайно прикрепени към земята, сградите или помещенията;
- поради своето естество или предназначение не се използват в затворени помещения. 
Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
62.
Документ за ползване на сградата/помещението за срок не по-малък от 6 години за кандидати микро-, малки или средни предприятия и 8 години за кандидати – големи предприятия, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР (представя се в случай на кандидатстване с проектите, в които не са включени строително-монтажни работи, но включват заявени за подпомагане разходи за закупуване и/или инсталиране на нови машини, оборудване и съоръжения, необходими за подобряване на производството, за които съгласно технологичен проект се изисква поставяне в затворени помещения. Представя се във формат “pdf” или “jpg“.
No
63.
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата/съоръжението/обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи в случаите на проекти, включващи разходи за строително – монтажни работи и когато за предвидените строително – монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект, съгласно ЗУТ. Представя се във формат “pdf” или “jpg“.
No
64.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект (работни чертежи и детайли)", в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (представя се в случай, че проектът включва разходи за стрително – монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект, съгласно ЗУТ). Представя се във формат “pdf” или “jpg“.
No
65.
Разрешение за строеж, когато издаването му се изисква съгласно Закона за устройство на територията - (важи в случаите, че проектът включва разходи за строително – монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно ЗУТ); Представя се във формат “pdf” или “jpg“.
No
66.
Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж (важи в случай, че проектът включва разходи за строително – монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно ЗУТ). Представя се във формат “pdf” или “jpg“.
No
67.
Подробни количествени сметки за предвидените строително-монтажни работи, заверени от правоспособно лице (важи в случаите, че проектът включва разходи за строително – монтажни работи); Представя се във формат “pdf” и “xls“.
No
68.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със Закона за устройство на територията (важи в случай, че проектът включва разходи за преместваеми обекти). Представя се във формат “pdf” или “jpg“.
No
69.
Одобрен технически/технологичен проект, придружен от предпроектно проучване, изготвен и съгласуван от правоспособно лице - за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници. Представя се във формат “pdf” или “jpg”.
No
70.
Технологичен проект, ведно със схема и описание на технологичния процес, изготвен и заверен от правоспособно лице (когато инвестицията по проекта е част от технологичен процес). Представя се във формат “pdf” или “jpg“.
No
71.
Анализ, изготвен и съгласуван от правоспособно лице с компетентност в съответната област (важи в случаите на инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса). Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
72.
Документ, удостоверяващ, че предприятието отговаря на изискванията за хигиена на храните/фуражите и тяхната безопасност, издаден от Българската агенция по безопасност на храните, в случай на производство и/или маркетинг на хранителни стоки/фуражи. Представя се във формат "pdf" или "jpg".
No
II. Group
Критерии за допустимост
Criteria Leads to rejection
1.
Допустимост на кандидата за предоставяне на БФП
Yes
2.
Дейностите са на територията на МИГ
Yes
3.
Постоянен адрес за физически лица и седалище и адрес на управление за юридически лица е на територията на МИГ
Yes
4.
Дейностите по проекта съответстват с обхвата и условията по съответната мярка
Yes
5.
Ясно описание на дейностите в съответствие с целите на проекта
Yes
6.
Наличие на връзка между предвидените дейности и очакваните резултати
Yes
7.
Проектното предложение съответства на изискванията относно продължителност на изпълнението, съгласно условията/насоките за кандидатстване. Времевият график на проекта попада в периода на действие на СВОМР
Yes
8.
Проектното предложение отговаря на изискванията за допустимост на разходите, посочени в условията/насоките за кандидатстване
Yes
9.
Съответствие с минимален/максимален размер на безвъзмездната финансова помощ по мярката
Yes
10.
Съответствие с минимален размер на собствено участие по мярката, по която се кандидатства
Yes
11.
Проектът предвижда мерки, свързани с публичността и разпространението на информация (когато е приложимо)
No
12.
ОВОС или други сертификати за въздействие върху околната среда (когато е приложимо)
No
III. Group
Проверка за липса на двойно финансиране
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е представил декларация, че не е получил подпомагане за същата инвестиция по друга програма
Yes
2.
В публичния модул в ИСУН липсват данни за двойно финансиране
Yes
IV. Group
Проверка за наличие на изкуствено създадени условия, съгласно Таблица за оценка на двойно финансиране и изкуствено създадени условия
Criteria Leads to rejection
1.
Проверката за наличие или липса на изкуствено създадени условия е извършена на база проверка на всички представени документи към пoдаденото проектно предложение (заявление). В представените документи не са констатирани изкуствено създадени условия съгласно § 1, т. 5 от  допълнителните разпоредби на Наредба № 22 от 14.12.2015 г. за прилагане на подмярка 19.2 "Прилагане на операции в рамките на стратегии за Водено от общностите местно развитие" на мярка 19 "Водено от общностите местно развитие" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., издадена от Министъра на земеделието и храните, обн., ДВ, бр. 100 от 18.12.2015 г., в сила от 18.12.2015 г., изм. и доп. ДВ. бр.38 от 20 Май 2016г. , изм. и доп. ДВ. бр. 69 от 25 Август 2017 г. (Наредба № 22).

Yes
V. Group
Проверка за държавни/минимални помощи, (когато е приложимо), съгласно Таблица за оценка на двойно финансиране и изкуствено създадени условия
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е попълнил декларация за минимални помощи
No
2.
При проверка в информационна система: Регистър на минималните помощи, се установи, че кандидатът не надхвърля максималния размер на помощта по режим „de minimis”
No
3.
Кандидатът е попълнил декларация за държавни помощи
No
VI. Group
Посещения на място за заявления, включващи разходи за строително - монтажни работи и за създаване на трайни насаждения, (когато е приложимо),  съгласно Таблица за оценка на двойно финансиране и изкуствено създадени условия и протокол
Criteria Leads to rejection
1.
Съгласно протокола от посещение на място, изготвен на основание на чл. 49 ал. 2 от Наредба № 22 съществува съответствие между заявените от кандидата и реалните данни
No
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021