Архив на обява за събиране на оферти

В тази страница имате възможност да разгледате обявата, крайния срок и всички документи, необходими за подаването. Ако не сте достъпили системата чрез потребителски профил, функционалността за създаване на нова оферта не е достъпна. За да създадете и подадете оферта е необходимо да влезете в системата или да създадете потребителски профил от менюто "Вход"

Фондация Варна Понтика
Избор на изпълнител за създаване на дигитална идентичност на Фестивал „Чайки Фест"
Услуга
ПМС
Избор с публична покана
60 000.00
11.07.2025
18.07.2025
Основната цел е да се създаде визуална дигитална идентичност на фестивала чрез разработване на дигитално съдържание, включващо 30-секунден видеоклип, банер, PR- материали, чрез които да се осигури широка обществена осведоменост за фестивала и съпътстващите го събития, да се достигне до разнообразни целеви групи. Дигиталната реклама да бъде разпространена чрез три различни информационни канала: радио реклама, електронни медии и социални мрежи, като минимално заложените дейности са следните:

1. Радио реклама – в рамките на проекта ще бъде създадено рекламно съдържание, което ще се реализира най-малко чрез следните рекламни активности:

o	В БГ Радио – излъчване на рекламен клип:
-	Формат: Рекламен аудио клип с продължителност 30 /тридесет/ секунди. 
-	Период на излъчване: 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
-	Брой рекламни кампании: 1 бр.
-	Целева група: Слушателите на БГ Радио – национално, популярно радио с фокус върху българска и европейска музика.

o	В Радио Варна – излъчване на рекламен клип:
-	Формат: Рекламен аудио клип с продължителност 30 /тридесет/ секунди. 
-	Период на излъчване: 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
-	Брой рекламни кампании: 1 бр.
-	Целева група: Местна аудитория във Варна и региона, която активно следи културни новини и събития.

o	В Радио Варна – излъчване на PR материали: 
-	Подготвени и излъчени минимум 5 /пет/ информационни материала, които представят проекта, неговите организатори, участници, цели, финансиране и съпътстващи събития. 
-	Период на излъчване: 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
-	Целева група: Местна аудитория във Варна и региона, ценители на българска и европейска музика, която активно следи културни новини и събития.

2. Реклама в електронни медии и печатни издания
Онлайн платформите и електронните медии са съществен инструмент за разпространение на информация и ангажиране на активна аудитория, която следи новини и културни събития в дигитална среда. Минималните параметри на рекламната кампания за създаване на дигитална идентичност са следните:

2.1. В ел. медия www.nakratko.bg  – публикуване на:
-	Банер-реклама на основната страница на уебсайта за период от 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
-	PR материали: минимум 5 информационни статии (прессъобщения и новини), които представят проекта, неговите организатори, участници, цели, финансиране и съпътстващи събития.
Целева група: Активни интернет потребители от цялата страна, които биха имали интерес към събития във гр. Варна или гр. Бургас в края на м. Август и които следят местни новини и културни събития в страната.

2.2. В ел. медия www.moreto.net  – публикуване на 
-	Банер-реклама /минимум 1 бр./ на основната страница на уебсайта за период от 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
Целева група: Активни интернет потребители от Варна и региона, които следят местни новини и културни събития.

3. Реклама в социални мрежи
Социалните мрежи са мощен инструмент за целенасочена реклама и ангажиране на младите и активни групи от населението. Платените рекламни кампании да бъдат реализирани минимум в следните платформи:Meta – Facebook и Instagram

Платени рекламни кампании със съдържание под формата на:
-	Визуално атрактивни банери и графики;
-	Кратки видеоклипове и сторита, представящи проекта, участниците и събитията;
-	Период: 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.

Информативни публикации с линкове към събития и допълнителна информация.
-	Период: 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.

Целева аудитория на маркетинг и рекламната кампания са потребители на възраст между 18-50 години от Варна, Бургас, гости от страната и чужбина, с интерес към културни събития, музика и изкуство.
Да
Не

Прикачени документи

Описание Файл
Публична покана

1. Публична покана.pdf

Свали
Техническа спецификация

6. Техническа спецификация.pdf

Свали
Методология за оценка

7. Методология за оценка.pdf

Свали
Проект на договор

8. Проект на договор.pdf

Свали
Документи за попълване

Документи за попълване.7z

Свали

Обособени позиции

Обособена позиция Брой подадени оферти
Избор на изпълнител за създаване на дигитална идентичност на Фестивал „Чайки Фест" 1
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.