Фондация Варна Понтика
Избор на изпълнител за създаване на дигитална идентичност на Фестивал „Чайки Фест"
Услуга
ПМС
Избор с публична покана
60 000.00
11.07.2025
18.07.2025
Основната цел е да се създаде визуална дигитална идентичност на фестивала чрез разработване на дигитално съдържание, включващо 30-секунден видеоклип, банер, PR- материали, чрез които да се осигури широка обществена осведоменост за фестивала и съпътстващите го събития, да се достигне до разнообразни целеви групи. Дигиталната реклама да бъде разпространена чрез три различни информационни канала: радио реклама, електронни медии и социални мрежи, като минимално заложените дейности са следните:
1. Радио реклама – в рамките на проекта ще бъде създадено рекламно съдържание, което ще се реализира най-малко чрез следните рекламни активности:
o В БГ Радио – излъчване на рекламен клип:
- Формат: Рекламен аудио клип с продължителност 30 /тридесет/ секунди.
- Период на излъчване: 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
- Брой рекламни кампании: 1 бр.
- Целева група: Слушателите на БГ Радио – национално, популярно радио с фокус върху българска и европейска музика.
o В Радио Варна – излъчване на рекламен клип:
- Формат: Рекламен аудио клип с продължителност 30 /тридесет/ секунди.
- Период на излъчване: 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
- Брой рекламни кампании: 1 бр.
- Целева група: Местна аудитория във Варна и региона, която активно следи културни новини и събития.
o В Радио Варна – излъчване на PR материали:
- Подготвени и излъчени минимум 5 /пет/ информационни материала, които представят проекта, неговите организатори, участници, цели, финансиране и съпътстващи събития.
- Период на излъчване: 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
- Целева група: Местна аудитория във Варна и региона, ценители на българска и европейска музика, която активно следи културни новини и събития.
2. Реклама в електронни медии и печатни издания
Онлайн платформите и електронните медии са съществен инструмент за разпространение на информация и ангажиране на активна аудитория, която следи новини и културни събития в дигитална среда. Минималните параметри на рекламната кампания за създаване на дигитална идентичност са следните:
2.1. В ел. медия www.nakratko.bg – публикуване на:
- Банер-реклама на основната страница на уебсайта за период от 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
- PR материали: минимум 5 информационни статии (прессъобщения и новини), които представят проекта, неговите организатори, участници, цели, финансиране и съпътстващи събития.
Целева група: Активни интернет потребители от цялата страна, които биха имали интерес към събития във гр. Варна или гр. Бургас в края на м. Август и които следят местни новини и културни събития в страната.
2.2. В ел. медия www.moreto.net – публикуване на
- Банер-реклама /минимум 1 бр./ на основната страница на уебсайта за период от 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
Целева група: Активни интернет потребители от Варна и региона, които следят местни новини и културни събития.
3. Реклама в социални мрежи
Социалните мрежи са мощен инструмент за целенасочена реклама и ангажиране на младите и активни групи от населението. Платените рекламни кампании да бъдат реализирани минимум в следните платформи:Meta – Facebook и Instagram
Платени рекламни кампании със съдържание под формата на:
- Визуално атрактивни банери и графики;
- Кратки видеоклипове и сторита, представящи проекта, участниците и събитията;
- Период: 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
Информативни публикации с линкове към събития и допълнителна информация.
- Период: 30 дни /от 01.08.2025 г. до 30.08.2025 г./.
Целева аудитория на маркетинг и рекламната кампания са потребители на възраст между 18-50 години от Варна, Бургас, гости от страната и чужбина, с интерес към културни събития, музика и изкуство.
Да
Не
Прикачени документи
| Описание | Файл |
|---|---|
| Публична покана |
1. Публична покана.pdf Свали |
| Техническа спецификация |
6. Техническа спецификация.pdf Свали |
| Методология за оценка |
7. Методология за оценка.pdf Свали |
| Проект на договор |
8. Проект на договор.pdf Свали |
| Документи за попълване |
Документи за попълване.7z Свали |
Обособени позиции
| Обособена позиция | Брой подадени оферти |
|---|---|
| Избор на изпълнител за създаване на дигитална идентичност на Фестивал „Чайки Фест" | 1 |
