Григ Консулт ООД
Булстат
203484964
Предмет на предвидената процедура е възлагане на услуги за внедряване на интегрирани софтуерни решения в областта на информационните и комуникационни технологии, насочени към дигитализация и оптимизация на управленските и бизнес процесите на предприятието. В рамките на процедурата се предвижда внедряване на система за управление на ресурсите (ERP), система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), система за бизнес анализи (Business Intelligence), както и система за управление на съхранението и споделянето на информация.
Услуга
ПМС
Избор с публична покана
69 310.00
12.12.2025
31.12.2025
Предвидената процедура е насочена към избор на изпълнител за предоставяне на услуги по внедряване на съвременни софтуерни решения в областта на информационните и комуникационни технологии (ИКТ), с цел повишаване нивото на дигитализация, ефективността и интегрираното управление на бизнес процесите в предприятието.
В рамките на процедурата се предвижда внедряване на интегрирани софтуерни системи, включително система за управление на ресурсите (ERP), система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), система за бизнес анализи (Business Intelligence), както и система за управление на съхранението и споделянето на информация. Чрез въвеждането на тези решения ще се постигне по-добра свързаност между основните функционални области на предприятието, подобряване на информационните потоци, оптимизация на управленските процеси и подпомагане на процеса на вземане на управленски решения.
Услугите по процедурата обхващат анализ на текущото състояние и нуждите на предприятието, конфигуриране и внедряване на софтуерните решения съобразно спецификата на дейността, тестване на функционалностите, обучение на служителите за работа с внедрените системи, както и въвеждане в експлоатация. Обученията са насочени към осигуряване на устойчиво използване на внедрените решения и повишаване на дигиталните умения на персонала.
Внедряването на софтуерните решения ще допринесе за повишаване на оперативната ефективност, по-добро планиране и контрол на ресурсите, подобряване на обслужването на клиенти, повишаване на прозрачността и надеждността на данните, както и за намаляване на административната натовареност.
Да
Да
Прикачени документи
| Описание | Файл |
|---|---|
| Образец на Публична покана, Образец на Изисквания към офертите, Образец на Оферта, Проекто-договор |
Документи.zip Свали |
Обособени позиции
| Обособена позиция | Брой подадени оферти |
|---|---|
| Услуги и решения в областта на ИКТ: 1.Въвеждане на Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система). 2.Въвеждане на Система за управление на ресурсите (ЕРП система). 3.Въвеждане на система за бизнес анализи (Business Inteligence система). 4.Изграждане на система за управление на съхранението и споделянето на информация. | 0 |
