1. |
Таблица за допустимите инвестиции и дейности (по образец, Приложение № 2)
|
Да
|
2. |
Нотариално заверено изрично пълномощно
|
Да
|
3. |
Решение на компетентния орган на юридическото лице с нестопанска цел (читалище, НПО) за кандидатстване по реда на настоящите условия за кандидатстване
|
Да
|
4. |
Декларация за липса на основания за отстраняване (по образец, Приложение № 4)
|
Да
|
5. |
Декларация по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни (по образец, Приложение № 3)
|
Да
|
6. |
Декларация за нередности (по образец, приложение № 5)
|
Да
|
7. |
Декларация данни НСИ, (по образец, Приложение № 8)
|
Да
|
8. |
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта, (по образец, Приложение № 9)
|
Да
|
9. |
Декларация за липса на изкуствено създадени условия (по образец, Приложение № 10)
|
Да
|
10. |
Учредителен акт или устав
|
Не
|
11. |
Удостоверение за актуално правно състояние, издадено не по-рано от един месец преди датата на подаване на проектното предложение
|
Не
|
12. |
Инвентарна книга и Справка за дълготрайни материални активи към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване
|
Да
|
13. |
Удостоверение, издадено от Националната агенция за приходите, за наличие или липса на задължения, издадено не по-рано от 1 месец, преди датата на подаване на проектното предложение
|
Да
|
14. |
Удостоверение/я от общината/ите (Долна Митропория и/или Долни Дъбник) по седалище и адрес на управление, че ползвателят на помощта няма просрочени задължения, издадено не по-рано от 1 месец, преди датата на подаване на проектното предложение
|
Да
|
15. |
Лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство
|
Да
|
16. |
Документи за проведен избор на изпълнител по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки
|
Да
|
17. |
Пълна документация от проведената, съгласно изискванията на ЗОП процедура за пазарни проучвания или пазарни консултации за изпълнение на дейностите по проекта (когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ), придружена с най-малко три съпоставими независими оферти
|
Да
|
18. |
Решение за определяне на стойността на разхода, за който се кандидатства, с включена обосновка за мотивите, обосновали избора (важи в случаите, когато кандидатът се явява възложител по Закона за обществените поръчки)
|
Да
|
19. |
Най-малко три съпоставими независими оферти за всяка отделна дейност и инвестиция, ведно с отправени от кандидата запитвания за оферти по образец съгласно Приложение № 6 (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по Закона за обществените поръчки)
|
Да
|
20. |
Решение за определяне на стойността на разхода, за който се кандидатства, с включена обосновка за мотивите, обосновали избора (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по Закона за обществените поръчки и планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160)
|
Да
|
21. |
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по Закона за обществените поръчки и не планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160), а когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора
|
Да
|
22. |
Предварителни или окончателни договори за услуги и доставки – обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в левове или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по Закона за обществените поръчки и не планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160)
|
Да
|
23. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг
|
Да
|
24. |
Фактури, придружени с платежни нареждания за разходи по т. 10 от раздел 14.2, извършени след 1 януари 2014 г. и преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР, ведно с банкови извлечения
|
Не
|
25. |
Анализ разходи-ползи (финансов анализ) по Подмярка 19.2 „Прилагане на операции в рамките на стратегии за Водено от общностите местно развитие”, изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ. Образец Приложение № 11 и № 11а
|
Да
|
26. |
Подписани от правоспособно лице технически спецификации за оборудването и/или обзавеждането, включени в проекта. (Важи в случаите, когато проектното предложение включва разходи за оборудване и/или обзавеждане)
|
Да
|
27. |
Декларация, подписана от кандидата, в която се изброяват подадени проектни предложения за дейности, допустими за подпомагане съобразно демаркационната линия с Оперативна програма „Региони в растеж“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014 – 2020“ и Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ (само в случаите на подадени проектни предложения)
|
Да
|
28. |
Свидетелство за съдимост на представляващия бенефициента или юридическо лице и членове на управителния му орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата, издадено не по-рано от 6 месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение
|
Да
|
29. |
Формуляр за мониторинг по подмярка 19.2 – Приложение № 7
|
Да
|
30. |
Декларация за липса на свързаност с членовете на МИГ - Приложение 17 (Документът не е приложим за кандидати, които са публичноправни организации по смисъла на §2, т.43 от Закона за обществените поръчки)
|
Да
|
31. |
Декларация за дейността на кандидата (икономическа/неикономическа) и годишен финансово-счетоводен отчет, от който да е видно финансово-счетоводно (в т. ч. аналитично) обособяване на икономическата и неикономическа дейност, във връзка с определяне на режим „помощ“ или „непомощ“
|
Да
|
32. |
Декларация за отсъствието на обстоятелства по чл. 25, ал. 2 от ЗУСЕСИФ и чл. 7 от Постановление № 162 на Министерския съвет от 2016 г. за определяне на детайлни правила за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по програмите, финансирани от ЕСИФ (образец, Приложение № 18)
|
Да
|
33. |
Декларация за получени минимални и държавни помощи, подписана от кандидата - съгласно Приложение № 12
|
Да
|
34. |
График за провеждане на планираните дейности
|
Да
|
35. |
Обосновка на предвидените за закупуване артикули (брой и прогнозна стойност)
|
Да
|
36. |
В случай на закупуване на народни носии и/или друго сценично облекло, декор, реквизит и/или сценично оборудване - писмено становище от сценограф/художник
|
Да
|
37. |
В случай на организиране на фестивали, събори и други подобни събития - писмено становище от етнограф относно значимостта на събитието за местната културна идентичност
|
Да
|
38. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите
|
Да
|