Evaluation criterias

I. Group
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата
Yes
2.
Електронният формуляр за кандидатстване е подписан  с квалифициран електронен подпис от лице с право да представлява кандидата или упълномощено/ оправомощено лице
Yes
3.
Текстът  на  проектното  предложение  е  на български език, с изключение на текстовете, за които  се  изисква информация  на  английски език
Yes
4.
Проектното предложение се отнася за обявената процедура за подбор на проекти
Yes
5.
Целите на проекта съответстват на приоритетите и целите на СВОМР, целите на мярка 7.6 и на целите на процедурата за предоставяне на БФП
No
6.
Проектът е в съответствие със следните принципи на хоризонталните политики на ЕС: 1) Равенство между половете и липса на дискриминация; 2) Устойчиво развитие (защита на околната среда); 3) Насърчаване на заетостта и конкурентоспособността.
No
7.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите по проекта ще се осъществяват на територията на  МИГ “Струма - Симитли, Кресна и Струмяни”
Yes
8.
Проектното предложение съответства на изискванията за продължителност на изпълнението съгласно Условията за кандидатстване - продължителността на проекта не надхвърля 24 (двадесет и четири) месеца и крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта е до 30.06.2025 г.
No
9.
Проектното предложение отговаря на изискванията за минимален и максимален размер на общите допустими разходи по проекта. 
Общият размер на допустимите разходи е по-висок или равен на 5 000.00  лева и по-нисък или равен на 11 000,00 лв. 
No
10.
Проектното предложение отговаря на изискванията за максимален размер на безвъзмездната финансова помощ по проект. Максималният размер на безвъзмездната финансова помощ по проект не може да надхвърля 11 000,00 лв.
No
II. Group
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА – ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Таблица за допустими инвестиции и дейности подписана с КЕП от кандидата във формат „xls“ или „xlsx“ – по образец (Приложение № 1), както и сканирана във формат „pdf”, след като е подписна от кандидата на хартиен носител.
No
2.
Декларация  оригинал по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ (Приложение № 2). Документът задължително се предоставя от всички лица, представляващи или управляващи кандидата заедно и/или по друг начин, включително и от членовете на управителни и контролни органи. В случай на пълномощник декларацията се подписва и от него.
No
3.
Декларация за нередности в оригинал с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ (Приложение № 3). 
Документът задължително се предоставя от всички кандидати. Декларацията се подписва задължително от представляващия/ представляващите кандидата. Когато кандидат е ЮЛ, декларацията се предоставя и от членовете на колективния им управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация  се представя от неговия представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата – ЮЛ.
No
4.
Декларация за липса на основания за отстраняване в оригинал (Приложение към заповед № РД 09-365 от 27.04.2020 г., изменена със заповед №РД09-441/04.06.2020 г., кандидатът декларира липсата на обстоятелства от т. 1 до т.13, а кандидати публично правни организации декларират обстоятелствата от т.1 до т.10) с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ - по образец (Приложение № 4). 
Документът задължително се предоставя в от всички кандидати.
No
5.
Декларация минимални и държавни помощи. Представя по образец (Приложение № 5) във  формат „pdf“.
No
6.
Декларация за наличие/липса на двойно финансиране (Приложение №6).
Представя се във формат „pdf“. Декларацията се представя от представляващия/управляващия кандидата.
No
7.
Декларация за наличие/липса на изкуствено създадени условия и/или функционална несамостоятелност (Приложение №7). 
Представя се във формат „pdf“. Декларацията се представя от представляващия/управляващия кандидата.
No
8.
Декларация за съгласие за предоставяне на данни от НСИ (Приложение №8). 
Представя се във формат „pdf“. Декларацията се представя от представляващия/управляващия кандидата.
No
9.
Декларация за свързаност по образец (Приложение № 9). 
Представя се във формат „pdf“. Представя се от всички кандидати, които не са публични органи по смисъла на §2, т. 43 от ДР на ЗОП. Декларацията следва да бъде попълнена и подписана от всички лица с право да представляват кандидата, независимо от това дали го представляват заедно и/или поотделно, и/или по друг начин, включително членовете на членовете на управителни и контролни органи.
No
10.
Формуляр за мониторинг по образец (Приложение № 10). 
Представя се във формат „pdf“. Представя се от всички кандидати.
No
11.
Анализ разходи-ползи по образец (Приложение № 11а и 11б). 
Представя се във формат „pdf“ и "xls" или “xlsx”.
No
12.
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата или заповед на кмета за кандидат община за подписване с КЕП на формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 (ако е приложимо) - във формат „pdf“. 
Представеното пълномощно следва да е изрично, да съдържа подпис на упълномощителя и нотариална заверка.
No
13.
Решение на компетентния орган на местното поделение на вероизповеданията за кандидатстване по реда на настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. 
Представя се във формат „pdf ”.
No
14.
Копие от учредителен акт или устав, във формат „pdf“. 
Документът е приложим и се предоставя от всички кандидати, регистрирани по Закона за юридическите лица с нестопанска цел.
No
15.
Удостоверение от съответния окръжен съд за вписване на местното поделение на вероизповеданието, регистрирано по чл.20 от Закона за вероизповеданията, във формат „pdf”.
No
16.
Свидетелство за съдимост на представляващия/те кандидата, независимо от това дали го представляват заедно и/или поотделно, и/или по друг начин, включително членовете на членовете на управителни и контролни органи издадено не по-късно от 6 месеца преди датата на подаване на проектното предложение. 
Представя се във формат „pdf ”.
No
17.
Заповед, протокол за избор или решение издадени или утвърдени от компетентния орган, съгласно устава на БПЦ, които да доказват легитимността на органа на управление. 
Представя се във формат „pdf ”.
No
18.
Справка за имуществото на местното поделение на БПЦ (по образец, Приложение № 15), заверена съответно от епархийското управление, издадена по образец одобрен от Светия синод, съгласуван с МЗХГ и РА. 
Представя се във формат „pdf ”.
No
19.
Удостоверение за липса на публични задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК (документът се предоставя във формат „pdf“, за кандидати юридически лица от представляващ/и юридическото лице и за всички лица с правомощия за вземане на решение или контрол по отношение на кандидата за подпомагане, вкл. членове на управителни и контролни органи) и Удостоверение за липса на задължения към общината по седалището на кандидата, издадени не по-рано от 1 месец преди датата на представянето (документът се предоставя във формат „pdf“, за кандидати юридически лица от представляващ/и юридическото лице и за всички лица с правомощия за вземане на решение или контрол по отношение на кандидата за подпомагане, вкл. членове на управителни и контролни органи).
No
20.
Справка за дълготрайните активи (приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година или за последния отчетен период, ако кандидатът е регистриран в годината на кандидатстване) и инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване.  
Представя се във формат „pdf“, с дата, име на съставител и ръководител, подписи и печат.
No
21.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/ писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/ Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (когато е приложимо). 
Представя се във формат „pdf“. Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
No
22.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията. 
Важи в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот - собственост на кандидата.
No
23.
Нотариално заверен и вписан в Агенция по вписванията документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение, когато е учредено срочно право на строеж.
В случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи за възстановяване, реставрация, ремонт и/или реконструкция на сгради и/или помещения, дейности по вертикална планировка и подобряване на прилежащите пространства за които се изисква разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията. Представя се във формат „pdf“.
No
24.
Нотариално заверен и вписан в Агенция по вписванията документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение – в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи за възстановяване, реставрация, ремонт и/или реконструкция на сгради и/или помещения, дейности по вертикална планировка и подобряване на прилежащите пространства, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията, както и в случай на кандидатстване за разходи за закупуване и/или инсталиране на материални активи – обзавеждане, оборудване и/или съоръжения, и за придобиване на нематериални активи – компютърен софтуер, мобилно приложение, патент, лиценз и др. допустими разходи. Представя се във формат „pdf“.
No
25.
Архитектурно заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, освен архитектурно заснемане се представя графично и фотозаснемане на обекта, и съгласувателно становище, издадено от Министерството на културата. Представя се във формат „pdf“. 
В случаите, когато е необходимо да се издаде съгласувателно становище от Министерство на културата за него може към датата на кандидатстване да се представи входящ номер на искане за издаване на съгласувателно становище.
No
26.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект“ в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (важи в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията). Представя се във формат „pdf“. 
Когато към датата на кандидатстване проектът не е одобрен следва да се представи инвестиционен проект, ведно с входящ номер на искане за одобрение от съответния орган.
No
27.
Подробни количествени сметки заверени от правоспособно лице. 
Важи в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи. За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Представят се във формат „pdf“ и „xls“ или “xlsx”.
No
28.
Влязло в сила разрешение за строеж.
Важи в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ. Представя се във формат „pdf“.
Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
No
29.
Становище на главния архитект, с подробно описание на инвестиционното намерение, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж.
Важи в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно ЗУТ. Представя се във формат „pdf“.
Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
No
30.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ.
Важи в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти. Представя се във формат „pdf“.
Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
No
31.
Количествено-стойностна сметка (КСС) и/или Технически спецификации (ТС) за всички работи, доставки и услуги, включени в бюджета на проектното предложение - по образец, Приложение №12 и Приложение №13. 
КСС и ТС следва да съответстват на избраната оферта за съответния разход, но да не включват марка и модел в случай на планирано провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ЗОП или по реда на ПМС160. Представят се подписани от представляващ кандидата, с печат на кандидата, сканирани във формат „pdf“, както и в електронен формат „xls“или “xlsx”.
No
32.
Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство (ако е приложимо).
Представя се във формат „pdf“.
No
33.
Сканирано копие на всички документи от проведената съгласно изискванията по ЗОП процедура за възлагане и изпълнение на дейности по проекта.
Важи в случай че проектът включва разходи по  т.4 от Раздел 14.1. „Допустими разходи”, извършени преди подаване на проектното предложение. Представя се във формат „pdf“.
No
34.
Сключен/и предварителен/и или окончателен/и договор/и с изпълнители с приложенията към него. Приложимо е в случай че кандидатът не е възложител по реда на ЗОП и няма задължение да провежда процедура за избор на изпълнител с публична покана по ПМС № 160/2016 г. след сключване на административен договор, тъй като не са изпълнени условията на чл. 50, ал. 2 от ЗУСЕФСУ, т.е. стойността на разхода, за който се кандидатства е под праговете за провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда ПМС № 160/2016 г. Представя се във формат „pdf“.
В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат „pdf“ и в „xls“ или “xlsx”. КСС следва да съответстват на КС в проектната документация, изготвена съгласно ЗУТ и да са подписани от двете страни по договора.
No
35.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение в случаи на заявени разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба 22 от 14 декември 2015 г. , ведно с банкови извлечения. 
Представя се във формат „pdf“.
No
36.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски.
Важи в случай, че проектът включва разходи за  закупуване на активи чрез финансов лизинг. Представя се във формат „pdf“.
No
37.
Най-малко три съпоставими независими индикативни оферти, които имат най-малко следното минимално съдържание – наименование на оферента, ЕИК, седалище и адрес на управление, данни за контакт, срок на валидност на офертата, дата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, техническо предложение, с вкл. подробна техническа спецификация на активите/услугите, ценово предложение в левове с посочен ДДС.
Важи в случаите, когато кандидатите са възложители по ЗОП, разходите, за които кандидатстват не са включени в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие“ и събират оферти чрез прилагане на принципа на пазарни консултации съгласно ЗОП. Представят се във формат „pdf“.  В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат „pdf“ и „xls”/„xlsx“.
No
38.
Оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя.
Важи в случаите, когато кандидатите са възложители по ЗОП, разходите, за които кандидатстват са включени в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие“ и в случай, че възлагането на услугата на друго лице е невъзможно поради наличие на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права. Представят се във формат „pdf“.  В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат „pdf“ и „xls”/ „xlsx“.
No
39.
Най-малко три съпоставими независими индикативни оферти за всяка отделна инвестиция в актив/ услуга/ строителство, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в левове или евро с посочен ДДС, както и запитвания за представяне на оферти по образец (Приложение № 14). 
Важи в случаите, когато кандидатите не са възложители по ЗОП, ще провеждат процедура за избор на изпълнител  по ПМС № 160 и разходът, за който кандидатстват не е включен в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие”. Представят се във формат „pdf“. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат „pdf“  и „xls”/„xlsx“.
No
40.
Оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя.
Важи в случаите, когато кандидатите не са възложители по ЗОП,  ще провеждат процедура за избор на изпълнител по ПМС № 160 и разходът, за който кандидатстват е включен в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие” и  в случай, че възлагането на услугата на друго лице е невъзможно поради наличие на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права. Представят се във формат „pdf“. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки във формат „pdf“ и „xls”/ „xlsx“.
No
41.
Решение на кандидата за избор на доставчик/ изпълнител или решение за определяне на стойността на разхода, за който се кандидатства, а когато избраната оферта не е с най-ниска цена е необходима и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора му. 
Представя се във формат „pdf“.
No
42.
В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство.
Представя се във формат „pdf“.
No
43.
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност.
Представя се във формат „pdf“.
Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
No
44.
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на Глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
Важи само за инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности. Представя се във формат „pdf“.
Когато тези документи не са представени към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът трябва да ги представи в отговор на уведомлението за установените нередовности и в определения от КППП срок за тяхното отстраняване. 
В този случай към датата на кандидатстване е задължително да  се представи  входящ номер на искане за издаване от съответния орган.
No
45.
Съгласуване по реда на Закона за културното наследство в случаите по чл. 147, ал.3 и чл.151, ал.2 от Закона за устройство на територията.
Изисква се само за недвижимите културни ценности. Представя се във формат „pdf“.
No
46.
Относно критерий 4: Декларация от кандидата, с описание на предвидените в проектното предложение дейности по изграждането на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания (ако е приложимо). 
Представя се във формат „pdf“. Декларацията е в свободен текст.
No
47.
Относно критерий 6: Декларация от кандидата за поемане на ангажименти за създаване на нови работни места във връзка с изпълнение на допустимите дейности по проекта (ако е приложимо). 

Представя се във формат „pdf“. Декларацията е в свободен текст.
No
III. Group
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът е местно поделение на вероизповеданията, регистрирано като юридическо лице съгласно чл. 20 на Закона за вероизповеданията или признато за юридическо лице по силата на чл.10 от същия закон.
No
2.
Кандидатът има седалище и адрес на управление на територията на МИГ "Струма - Симитли, Кресна и Струмяни" и предвижда да осъществява дейностите по проекта на територията на МИГ
No
3.
Кандидатът и/или негов законен представител, отговаря/т на условията за липса на основания за отстраняване, определени в раздел 11. Допустими кандидати от Условията за кандидатстване
No
4.
Кандидатите отговарят на условията за несвързаност, описани в Декларация съгласно Приложение № 9
No
IV. Group
КРИТЕРИИ ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНИТE ДЕЙНОСТИ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение включва поне една от допустимите дейности по процедурата, изброени в раздел 13 от Условията за кандидатстване
No
2.
Дейностите, включени в проектното предложение, съответстват на приоритетите на плана за интегрирано развитие на съответната община
No
3.
Включените в проектното предложение дейности отговарят на условията за допустимост на проектните дейности,  посочени в раздел 13 от Условията за кандидатстване.
No
4.
В проектното предложение не са включени дейности, посочени като недопустими съгласно Раздел 13. Дейности, допустими за финансиране от Условията за кандидатстване
No
V. Group
ПРОВЕРКА ЗА ДОПУСТИМОСТ И ОСНОВАТЕЛНОСТ НА РАЗХОДИТЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Включените в проектното предложение разходи попадат в обхвата на допустимите категории разходи посочени в Раздел 14.1. Допустими разходи от Условията за кандидатстване.
No
2.
Проверка  на основателността на предложените за финансиране разходи, включени в проектното предложение чрез съпоставяне на предложените разходи с представени от кандидатите оферти и/или други документи, при прилагане на методите посочени в Раздел 14.1. Допустими разходи от Условията за кандидатстване
No
3.
Проектното предложение не включва разходи, посочени като недопустими съгласно Раздел 14.2. Недопустими разходи от Условията за кандидатстване.
No
VI. Group
ПРОВЕРКА ЗА ЛИПСА НА ДВОЙНО ФИНАНСИРАНЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Инвестицията, включена в проектното предложение или части от нея не са стартирали или завършени към момента на посещението на място (приложимо за проект,  включващи СМР).
No
2.
Дейностите по проекта не са финансирани/ не се финансират по друг проект, програма или каквато и да е друга схема с източник националния бюджет, бюджета на ЕС или друга донорска програма.
No
VII. Group
ПРОВЕРКА ЗА НАЛИЧИЕ НА ИЗКУСТВЕНО СЪЗДАДЕНИ УСЛОВИЯ
Criteria Leads to rejection
1.
По проекта липсват изкуствено създадени условия*
*“Изкуствено създадени условия" са инвестиции, за които е установена функционална несамостоятелност и/или изкуствено създадени условия за получаване на помощта с цел осъществяване на предимство в противоречие с целите на мярката.
No
VIII. Group
ПРОВЕРКА ЗА МИНИМАЛНИ ПОМОЩИ
Criteria Leads to rejection
1.
Кандидатът отговаря на изискванията за минимални помощи по Регламент (ЕС) №1407/2013 и финансовото подпомагане  представлява „минимална помощ“ по смисъл на чл.107, параграф 1 от ДФЕС и дейността/ите, която/ито ще се финансира/т с настоящия проект, попада/т в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013 (ако е приложимо).
No
2.
Финансовата помощ за един кандидат/ползвател, заедно с другите получени минимални помощи не  надхвърля левовата равностойност на 200 000 евро за период от три последователни бюджетни години, включително текущата (ако е приложимо).
No
IX. Group
ПРОВЕРКА НА АНАЛИЗ „РАЗХОДИ – ПОЛЗИ“
Criteria Leads to rejection
1.
Интензитетът на помощта заявен от кандидата е в съответствие с представения анализ „разходи – ползи“:
1. За всички допустими кандидати финансирането е 100% в случай че проектът не генерира нетни приходи или проектът генерира нетни приходи, но размерът на допустимите за финансово подпомагане разходи за проекта не надхвърля 11 000,00 лева.
1) 100 на сто от общия размер на допустимите за финансово подпомагане разходи за проекти, които след извършване на инвестицията не генерират нетни приходи;
2) 75 на сто от общия размер на допустимите за финансово подпомагане разходи за проекти, които след извършване на инвестицията ще генерират нетни приходи;
3) Размерът на финансовата помощ за проекти, които след извършване на инвестицията ще генерират нетни приходи се определя въз основа на анализ „разходи-ползи“;
4) Заявената от кандидата БФП е в съответствие с определения  интензитет на помощта, съгласно анализ „разходи  - ползи“.
5) Проверката на анализ „разходи – ползи“ се извършва по показатели, определени от ДФЗ.
6) Разликата между пълния размер на допустимите за финансово подпомагане разходи и размера на финансовата помощ определен въз основа на анализ „разходи-ползи” се осигурява от кандидата, като участието на кандидата може да бъде само в парична форма.
No
The project is funded by The technical assistance fund, financed by the financial mechanism of the EEA and the Norwegian financial mechanism 2014-2021