Критерии за оценка

I. Група Праг за преминаване
Проверка за окомплектованост на всички изискуеми документи и съответствието им с изискванията
0.00
Критерий Максимален праг
0.00
1.
Бизнес план, подписан от лицето с право да представлява кандидата или упалномощено лица.Бизнес планът обхваща период до 5 години за оборудване, а в случаите на инвестиция за строително-монтажни работи периодът е за 10 години. Документът трабва да бъде представен сканиран и като файл в Excel.  /задължителен за всички проектни предложения/
0.00
2.
Пълномощно за подаване на проектното предложение с КЕП от лице с право да представлява кандидата, а в случай че кандидатът се представлява заедно от няколко физически лица, пълномощното се подписва с КЕП от всеки от тях /документът не е задължителен за всички кандидата, а се изисква, в случай че кандидатите желаят да упълномощят лице, което не е законен представител на предприятието, да подаде проектно предложение с КЕП/
0.00
3.
Официален каталог на производител или оторизиран представител или 2 независими, съпоставими и конкурентни оферти за определяне на произхода на цените на предвидените за закупуване активи /документите са задължителни за всеки разход от инвестицията в проектното предложение/
0.00
4.
Една независима оферта /документите са задължителни за всеки разход от инвестицията в проектното предложение/
0.00
5.
Списък на договори с предмет идентичен или сходен с посочената в офертата доставка, услуга или строителство за доказване на предварителните разходи /документа е задължителен за всички проектни предложение с включени предварителни разходи/
0.00
6.
Препоръки/референции за добро изпълнение към списъка на договори с предмет идентичен или сходен с посовената в офертата доставка, услуга или строителство за доказване на предварителните разходи /документите са задължителни за всички проектни предложение с включени предварителни разходи/
0.00
7.
Справка-декларация от оферента за доказване на предварителните разходи /документа е задължителен за всички проектни предложение с включени предварителни разходи/
0.00
8.
Отчет за приходите и разходите и годишни финансови отчети за последните три финансови години, в зависимост от датата на която оферентът е започнал дейността си, за доказване на предварителните разходи. /Документите са задължителни за всички проектни предложение с включени предварителни разходи. Ако годишните финансови отчети и отчетите за приходите и разходите са публично обявени, се извършва справка в съответния регистър/
0.00
9.
Подписан договор с избрания изпълнител с разбивка на разходите по дейности и платежни документи към него за извършените разходи преди подаване на ФК/документа е задължителен за всички проектни предложение с включени предварителни разходи/
0.00
10.
Документ за собственост на земята/сградата, където ще се извършват СМР или учредено право на строеж и/или копие от документ за собственост или договор за наем на сградите/помещенията, които ще се обновяват или в които ще се монтират машините, съоръженията, оборудването /докуменът е задължителен за всички проектни предложения, включващи инвестиции, които не се извършват във вода, документът е неприложим за инвестиции, които се извършват във вода/
0.00
11.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект" в съответствие със Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти /документът е задължителен за всички проектни предложения, включващи разходи за строително-монтажни работи, когато за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ/
0.00
12.
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице /документът е задължителен за всички проектни предложения, включващи разходи за строително-монтажни работи/
0.00
13.
Влязло в сила разрешение за строеж, издадено от съответната община или становище от общината, че обектът не се нуждае от разрешение за строеж, придружено с копие от архитектурно заснемане (при извършване на строително-монтажни работи, за които не се изисква разрешение за строеж съгласно ЗУТ). /документът е задължителен за всички проектни предложения, включващи разходи за строително-монтажни работи, включително в случаите, в които разходът изцяло ще се финансира от кандидата и няма да е обект на финансиране от ПМДР/
0.00
14.
Разрешение за поставяне на преместваеми обекти, съгласно разпоредбите на ЗУТ /документът е задължителен за всички проектни предложения, включващи разходи за преместваеми обекти, в останалите случаи е неприложим/
0.00
15.
Технически и/или технологичен проект със схема и описание на производствения процес, обосноваващи дейностите и разходите, за които се кандидатства, както и показващи капацитета на производството, изготвен от правоспособно лице, съгласуван от БАБХ, съответно ОДБХ. Прилага се документ, удостоверяващ правоспособността на лицето. Годишният производствен капацитет на предприятието, описан в технологичния проект следва да съответства на годишната продукция, заложена в производствената програма на кандидата /документите са задължителни за всички проектни предложения, с изключение на проект за закупуване на транспортни средства/
0.00
16.
Копие от становище на ОДБХ за съответствие на технологичния проект на предприятието с хигиенните и на ветеринарно-санитарните изисквания, съгласно чл.226 от Закона за ветеринарно-медицинската дейност /документът е задължителен за всички проектни предложения, с изключение на проект за закупуване на транспортни средства и в случай на несъществени промени/
0.00
17.
Удостоверение за регистрация на предприятието като обект за производство на рибни продукти или обект за преработване на странични животински продукти, съгласно чл.12 от Закона за храните или Закона за ветеринарно-медицинската дейност /документът е задължителен за всички съществуващи предприятия/
0.00
18.
Удостоверение за първа регистрация на предприятието като обект за производство на рибни продукти или обект за преработване на странични животински продукти, издадено от компетентен държавен орган (Национална ветеринарно-медицинска служба /НВМС/, съответно Регионална ветеринарно-медицинска служба /РВМС/ или БАБХ, съответно ОДБХ) /документът е задължителен за всички съществуващи предприятия над 5 години/
0.00
19.
Финансов план за изпълнение на проекта, включващ етапи на изпълнение и източници за финансиране на всеки един етап от проектното предложение /документът е задължителен за всички проектни предложения и е в свободен текст/
0.00
20.
Счетоводна справка и/или инвентарна книга за дълготрайните материални активи към датата на подаване на ФК, с разбивка по активи, дата на придобиване и покупна цена /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
21.
Отчет за приходите и разходите за последната финансова година за кандидати, собственици на съществуващи предприятия, а когато кандидатът е новорегистриран/новосъздаден се предоставят документи за периода от регистрацията на кандидата до момента на кандидатстване /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
22.
Отчет за заетите лица, средствата за работна заплата и други разходи за труд за последната финансова година, а когато кандидатът е новорегистриран/новосъздаден се представят документи за периода от регистрацията на кандидата до момента на кандидатстване /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
23.
Копие от Удостоверение за регистрация на животновъден обект от БАБХ/ от съответната ОДБХ/, съгласно чл.137 от Закона за ветеринарно-медицинската дейност. Документът следва да е подписан с КЕП от лице с право да представлява кандидата или упалномощено лице /документът е задължителен за всички проектни предложения, които са декларирали, че ще преработват поне 30% собствена аквакултура/
0.00
24.
Копие от издадено Разрешително за стопански риболов и Удостоверение за придобиване на право за усвояване на ресурс от риба и други водни организми от ИАРА, съгласно чл.17 от Закона за рибарството и аквакултурите /документите са задължителни за всички проектни предложения, които са декларирали, че ще преработват поне 30% собствен улов/
0.00
25.
Решение за съвместимостта на проекта с предметите и целите на опазване на защитените зони, съгласно Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимост на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони, само за проекти, включващи инвестиции в места по националната екологична мрежа НАТУРА 2000 /документът е задължителен за всички проектни предложения, включващи инвестиции в НАТУРА 2000/
0.00
26.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда или от решение по оценка на въздействие върху околната среда /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
27.
Документ за регистрация по реда на чл.25 от Закона за рибарството и аквакултурите /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
28.
Предварителен или окончателен договор и/или нотариален акт (при кандидатстване за закупуване на земя), придружен с удостоверение за данъчна оценка на земята, издадено към момента на придобиване (в случай на предварителен договор удостоверението за данъчна оценка следва да е издадено в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение). /документът е задължителен за всики проектни предложение, предвиждащи закупуване на земя/
0.00
29.
Технологичен проект, изготвен от правоспособно лице с обосновка на съответствието на капацитет на инсталацията с енергийните нужди на стопанството, в случай на кандидатстване за инвестиции, свързани с изграждане на ВЕИ /документът е задължителен за всики проектни предложение, предвиждащи изграждане на ВЕИ/
0.00
30.
Енергиен одит или резюме на доклад от обследване за енергийна ефективност на предприятие/промишлена система, съобразно изискванията на Наредба №Е-РД-04-05 от 08.09.2016 г. за определяне на показателите за разход на енергия, енергийните характеристики на предприятия, промишлени системи и системи за външно изкуствено осветление, както и за определяне на условията и реда за извършване на обследване за енергийна ефективност и изготвяне на оценка на енергийни спестявания. Енергийният одит следва да е извършен от правоспособно лице, вписано в тъответния публичен регистър по Закона за енергийната ефективност (за проекти, в които са предвидени разходи и дейности, свързани с енергийната ефективност, в чийто енергиен одит или резюме на доклада от обследване за енергийната ефективност на предприятие/ промишлена система следва да е доказано, че средният процент енергийно спестяване от предвидените за въвеждане по проекта мерки, който би могъл да постигнат в обичайната стопанска практика, е равен на или по-голям от 10%)
0.00
31.
Обосновка за необходимостта от закупуване на специализирано транспортно средство /документът е задължителен за всички проектни предложения, предвиждащи закупуване на специализирано транспортно средство/
0.00
32.
Декларация №1 за обстоятелствата по чл.3 и чл.4 от Закона за малките и средните предприятия, подписана с КЕП /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
33.
Декларация №2, че кандидатът е запознат с условията за кандидатстване, подписана с КЕП /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
34.
Декларация №3 по чл.25, ал.2 от ЗУСЕСИФ и чл.7 от ПМС №162/2016 г., подписана с КЕП /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
35.
Декларация №4 за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени на НСИ по служебен път, подписана с КЕП /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
36.
Декларация №5 за държавни помощи, подписана с КЕП /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
37.
Декларация №6 за административен и оперативен капацитет, подписана с КЕП /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
38.
Декларация №8 за нередности /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
39.
Декларация №9 за липса на конфликт на интереси, подписана с КЕП /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
40.
Декларация №10 за свързаност по смисъла на § 1, т.13 и т.14 от допълнителните разпоредби на ЗППЦК /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
41.
Декларация, подписана от счетоводителя и лицето, представляващо по закон оферента във връзка с изискване за доказване на специфичен оборот от оферента /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
42.
Декларация №11 по чл.10 от Регламент (ЕС) №508/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 15.05.2014 г. за ЕФМДР, подписана с КЕП /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
43.
Декларация №12 по чл.137 от Регламент (ЕС, Евратом) №2018/1046 на Европейския парламент и на Съвета от 18.07.2018 г. за финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза
0.00
44.
Актуална скица на имота /документът е задължителен за всички проектни предложения, включващи инвестиции, които не се извършват във вода и е неприложим за инвестиции, които се извършват във вода/
0.00
45.
Декларация за наличие на финансов капацитет на кандидата, с посочени източници на финансиране, за доказване, че кандидатът ще поддържа своята дейност през целия период, през който се осъществява проекта /документът е задължителен за всички проектни предложения/
0.00
II. Група Праг за преминаване
Подбор на проектни предложение за съответствие на същите със Стратегията за ВОМР на МИРГ Бургас-Камено
5.00
Критерий Максимален праг
85.00
1.
Създадени нови работни места:
- до 4 работни места - 5 точки;
- от 5 до 10 работни места - 10 точки;
- повече от 10 работни места - 15 точки
15.00
2.
Запазване на съществуващите работни места в преработвателното предприятия
10.00
3.
Прилагане на методи, намаляващи отрицателното въздействие върху околната среда, включително третирането на отпадъци
10.00
4.
Реализиране на икономии на енергия
10.00
5.
Подобряване на безопасността, хигиената, здравето и условията на труд
10.00
6.
Преработване на собствен улов и/или аквакултура (минимум 30% от суровината)
15.00
7.
Преработване на видове:
- с много добър пазарен потенциал и/или черна мида - 10 точки;
- с добър пазарен потенциал - 5 точки.
10.00
8.
Преработване на странични продукти, които се получават в резултат на основни дейности от преработването
5.00
5.00
Праг за преминаване:
85.00
Максимален праг:
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.