Критерии за оценка

I. Група
КРИТЕРИЙ ПО ПОДАВАНЕТО НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата
Да
2.
Формулярът за кандидатстване е подаден и подписан с Квалифициран електронен подпис (КЕП) съгласно изискванията на т.2 от Раздел 23 от Условията за кандидатстване
Да
II. Група
ПРИДРУЖАВАЩИ ОБЩИ ДОКУМЕНТИ
Документите се попълват, разпечатват и подписват / подпечатват от издателя на документа, след
което се сканират и се прикачват в ИСУН в раздел 12 "Прикачени електронно подписани документи"
на формуляра за кандидатстване във формат .pdf или jpg, и допълнително в изрично упоменат формат.
Критерий Води до отхвърляне
1.
Таблица за допустими инвестиции по образец (Приложение №1). Подписан и сканиран от кандидата във формат „pdf“ или „jpg“ , както и във формат  „xls“, „xlsx“ .
Да
2.
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
3.
Свидетелство за съдимост  от представляващия/представляващите кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му.  Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
4.
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по реда на настоящите условия.  Документът се предоставя от кандидати - юридически лица с нестопанска цел, регистрирани по Закона за юридическите лица с нестопанска цел или читалища регистрирани по Закона за народните читалища.  Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
5.
Учредителен акт или Устав, или дружествен договор. Представя се когато кандидат е лице регистрирано по ЗЮЛНЦ или по Закона за народните читалища и не е регистрирано в Агенцията по вписвания.Не се представя за кандидати общини. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
6.
Удостоверение за актуално правно състояние, удостоверение за ликвидация и удостоверение за несъстоятелност, издадени не по-рано от месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение (не се изисква от кандидати общини, ЮЛНЦ и читалища регистрирани в Агенцията по вписванията). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. Не се изисква от кандидати общини, ЮЛНЦ и читалища регистрирани в Агенцията по вписванията.
Да
7.
Решение на общинския съвет  за кандидадтстване по реда на настоящите условия за кандидатстване.  Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. Документът се представя от кандидат община.
Да
8.
Решение на общинския съвет че дейностите, включени в проекта, съответстват на приоритетите на общинския план за развитие на общината. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
9.
Удостоверение за наличие или липса на задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК от Национална агенция по приходите и Удостоверение за липса на задължения към общината по седалище на кандидата, издадени не по-рано от един месец преди датата на подаване на проектното предложение.  Предоставя във формат „pdf“, „jpg“, „jpeg“, „pdf“, „zip“, „rar“, „7z“.  Не се изисква от кандидати общини
Да
10.
Декларация свързаност съгласно Заповед №РД 09-647/03.07.2019г. на РУО на ПРСР. (Приложение №4). Не се представя за кандитат община. Общината представя обяснителна записка, в която се посочва, че съгласно Заповед №РД 09-647/03.07.2019г. на РУО на ПРСР декларацията за свързаност е неприложима за кандидати общини.  Представя се във формат „pdf“, „jpg“, „jpeg“, „pdf“, „zip“, „rar“, „7z“.
Да
11.
Декларация по чл. 3 и чл. 4 от ЗМСП и справка за обобщените параметри на предприятието, което подава декларaцията. (Приложение № 5) с подпис/и, печат. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. Не се изисква от кандидати общини
Да
12.
Декларация липса на основания за отстраняване (Приложение № 6). Представя се от представляващия/те кандидата или от кмета на общината при кандидат община. Представя се във формат  „pdf“, „zip“, „rar“, „7z“.
Да
13.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване – в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството. Не се изисква от кандидати общини. Представя се във формат  “jpg“, „jpeg“, „pdf“, „zip“, „rar“, „7z“.
Да
14.
Справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица с нестопанска цел и читалища), в случай на кандидатстване за разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството. Не се изисква от кандидати общини. Представя се във формат „.jpg“, „.jpeg“, „.pdf“, „.zip“, „.rar“, „.7z“.
Да
15.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/МОСВ/БД), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда (ЗООС), Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (представя се в случаите, когато издаването на документа се изисква по ЗООС, Закона за биологичното разнообразие и/или по Закона за водите).  Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.  Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган само в случаите, когато проектното предложение не включва строително-монтажни работи. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът трябва да го представи най-късно в срока, определен в ПППП. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“ .„jpg“.
Да
16.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, или документ за ползване върху имота, или документ за учредено право на строеж върху имота. Документът за ползване върху имота или документът за учредено право на строеж върху имота трябва да e вписан в Районната служба по вписванията за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение. Представя се във формат „pdf“, „jpg“, „zip“, „rar“, „7z“ .
Да
17.
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява.  Важи в  случаите на проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи, и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ. Представя се във формат „pdf”, „jpg”, „rar”, „7z”, „zip”.
Да
18.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза  „Технически проект” или "Работен проект"  (работни чертежи и детайли) в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционния проект. Представя се, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква  одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ. Представя се във формат „pdf“, „jpg“ „rar“, „7z“, „zip“.
Да
19.
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице. Важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи. За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация, количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Представя се във формат „pdf”, „jpg”, „xlsx”, „xls”, „rar”, „7z”, „zip”.
Да
20.
Разрешение за строеж. Важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ.  Представя се във формат „pdf“ или „jpg“  
Да
21.
Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж. Важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
22.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ. Важи в случай, че проектът включва разходи за преместваеми обекти и е приложимо съгласно националното законодателство.  Представя се във формат „pdf“ или „jpg“ .
Да
23.
Подписани технически спецификации на оборудването и/или обзавеждането, включени в проекта. Представя се във формат „pdf”, „jpg”, „xls”, „xlsx”.
Да
24.
Количествено стойностни сметки. Представя се във формат „pdf”,  „ jpg”, „xls”, „xlsx”.
Да
25.
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (само в случаите, когато дейността включва - реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или реставрация и/или обновяване на обекти със статут на недвижими културни ценности). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
26.
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. (Изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“ .
Да
27.
Предварителни или окончателни договори за услуги и доставки – обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в левове или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение. Важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки или не провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки. Представя се във формати „pdf“, „jpg", „xlsх”, „xls“, „zip”,  „rar”,  „7z”.
Да
28.
Документация за възложената обществена поръчка за изпълнение на дейностите по проекта съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки процедура за изпълнение на дейностите по проекта (важи, в случай че проектът включва разходи по точка 3 от Раздел 14. „Категории разходи, допустими за финансиране”, извършени преди подаване на проектното предложение).  Представя се във формат .pdf,.jpg, .zip,.rar, .7z.
Да
29.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски. Важи, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
30.
Оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет при наличие на референтни цени определени от ДФЗ, или пазарни консултации с приложени най-малко три независими оферти за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи или услуги, когато e необходимо да се проведе процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки. Представя се във формат „xlsx”, „xls”, „jpg”, „jpeg”, „pdf”, „zip”,  „rar”,  „7z”.
Да
31.
Най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС ведно с отправени от кандидата запитвания за оферти съгласно (Приложение №7). Важи в случаите, когато кандидатът не провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160 или по Закона за обществените поръчки. Представя се във формат „pdf”, „jpg”, „rar”, „7z”, „zip”, „xls”, „xlsx”, „p7s”, „p7m”.
Да
32.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по Закона за обществените поръчки и не провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160), а когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
33.
Документ за правосубектност съгласно националното им законодателство (В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица). Представя се във формат „pdf“ или „jpg.
Да
34.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение – важи в случаите на разходи, свързани с проекта. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
35.
Анализ разходи-ползи (финансов анализ), изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ. (Приложение № 8). Представя се във формат „.xlsx“, „.xls“, „.jpg“, „.jpeg“, „.pdf“, „.zip“, „.rar“, „.7z“.
Да
36.
Декларация за размера на получените минимални и държавни помощи по образец съгласно Приложение № 10 (Указания за попълване на декларация за размера на получените държавни помощи Приложение №9). Представя се при проекти за дейности изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на социална инфраструктура за предоставяне на услуги, които не са част от процеса на деинституционализация на деца или възрастни, включително транспортни средства и/или изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на спортна инфраструктура и/или изграждане, реконструкция, ремонт, реставрация, закупуване на оборудване и/или обзавеждане на обекти, свързани с културния живот, вкл.мобилни такива, вкл. и дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства. Представя се във формат „.jpg“, „.jpeg“, „.pdf“, „.zip“, „.rar“, „.7z“.
Да
37.
Формуляр за мониторинг (Приложение №11). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
38.
Декларация за съгласие и информираност за обработване на лични данни (Приложение №12). Представя се във формат „.jpg“, „.jpeg“, „.pdf“, „.zip“, „.rar“, „.7z“, „.doc“, „.docs“.
Да
39.
Декларация за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ на УО и ДФЗ-РА  по образец (Приложение № 13). Представя се във формат „.pdf“, „.jpg“, „.doc“, „.docx“, „.p7s“.
Да
40.
Декларация за нередности. Представя се от представляващия/представляващите кандидата по образец (Приложение № 14).   Представя се във формат „.pdf“, „.jpg“, „.doc“, „.docx“, „.p7s“.
Да
41.
Декларация за двойно финансиране. Представя се от представляващия/представляващите кандидата по образец (Приложение №3).  Представя се във формат  „.jpg“, „.jpeg“, „.pdf“, „.zip“, „.rar“, „.7z“.
Да
42.
Декларация за изкуствено създадени условия. Представя се от представляващия/представляващите кандидата по образец (Приложение №20) .  Представя се във формат „.pdf“, „.jpg“, „.doc“, „.docx“, „.p7s“.
Да
III. Група
ПРИДРУЖАВАЩИ СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ:
Критерий Води до отхвърляне
1.
Декларация, в свободен текст от кмета на общината, че под терена, в който ще се изпълнят дейностите по проекта, са изградени или реконструирани водоснабдителните и/или канализационните системи (ВиК) или не се предвижда да се изграждат или реконструират ВиК системи за период от седем години считано от датата на сключване на договор за предоставяне на финансова помощ.  Представя се само за дейностите строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и същетвуващи общински пътища, улици и тротоари, и съоръженията и принадлежностите към тях. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.	
Да
2.
Становище от съответната басейнова дирекция доказваща, че обектите, предмет на инвестицията не противоречат на Плановете за управление на речните басейни. Представя се само  за дейности изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителната система и съоръжения в агломерации с под 2 000 е. ж. на територията на МИГ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.	
Да
3.
Становище и съгласуване на техническата документация от съответния консолидиран ВиК оператор (изисква се от кандидат община). Представя се само за дейности изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителната система и съоръжения в агломерации с под 2 000 е. ж. на територията на МИГ Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
4.
Съгласие от дружеството, експлоатиращо/стопанисващо ВиК мрежата, за приемане за бъдеща експлоатация и поддръжка на изградените по проекта мрежи и съоръжения. Представя се само за дейности изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителната система и съоръжения в агломерации с под 2 000 е. ж. на територията на МИГ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
5.
Разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите (представя се само при ново строителство на водоснабдителни системи и съоръжения, както и за дейностите, свързани е разширяване на ВиК мрежи).  Представя се само за дейности изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителната система и съоръжения в агломерации с под 2 000 е. ж. на територията на МИГ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
6.
Декларация, с която кандидата се задължава да спазва законодателството в областта на държавните помощи при сключване на договор за предоставяне на финансова помощ. Представя се само за дейности изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителната система и съоръжения в агломерации с под 2 000 е. ж. на територията на МИГ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
7.
Декларация от консолидиран ВиК оператор за съгласие за участие във всеки етап на изпълнението на одобрен инвестиционен проект и извършване на мониторинг чрез наблюдение и оценка на изпълнението на проекта (изисква се от кандидат община).  Представя се само за дейности изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителната система и съоръжения в агломерации с под 2 000 е. ж. на територията на МИГ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.	
Да
8.
Обосновка за необходимостта и устойчивостта от съответната социална услуга. Представя се само за дейности изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на социална инфраструктура за предоставяне на услуги, които не са част от процеса на деинституционализация  на деца и възрастни, включително транспортни средства. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
9.
Положително становище от Министерството на труда и социалната политика за необходимостта, целесъобразността и спазването на изискванията, критериите и стандартите за местоположение и материална база, определени с Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане, а когато социалните услуги са за деца, отговарят и на изискванията на Наредбата за критериите и стандартите за социални услуги за деца, за социалните услуги, които ще се разкрият. Представя се само за дейности изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на социална инфраструктура за предоставяне на услуги, които не са част от процеса на деинституционализация  на деца и възрастни, включително транспортни средства.  Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.	
Да
10.
Положително становище от Агенцията за социално подпомагане за бъдещо финансиране на социалните услуги като държавно-делегирана дейност.   Представя се само за дейности изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на социална инфраструктура за предоставяне на услуги, които не са част от процеса на деинституционализация  на деца и възрастни, включително транспортни средства. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
11.
Решение на общинския съвет, потвърждаващо, че дейностите, свързани с инвестиции за подобряването на енергийната ефективност, отговарят на общинската програма за енергийна ефективност на съответната община. Представя се само за дейности - реконструкция и/или ремонт на общински сгради, в които се предоставят обществени услуги, с цел подобряване на тяхната енергийна ефективност.  Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
12.
Обследване за енергийна ефективност придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики на сграда в експлоатация, изготвени по реда на чл. 48 от ЗЕЕ и Наредба № Е-РД-04-1 от 2016 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради.  Представя се само за дейности - реконструкция и/или ремонт на общински сгради, в които се предоставят обществени услуги, с цел подобряване на тяхната енергийна ефективност. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
13.
Заповед на министърът на образованието и науката за откриване, преобразуване или промяна на основното общинско училище или средното общинско училище или писмо от министърът на образованието и науката, удостоверяващо статута му и финансиращия орган.   Представя се само за дейности реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на общинска образователна инфраструктура с местно значение в селските райони. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.	
Да
14.
Заповед на кмета на общината и решение на общинския съвет за откриване, преобразуване или промяна на общинската детска градина или писмо от министърът на образованието и науката, удостоверяващо статута и финансиращия орган на детската градина. Представя се само за дейности реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на общинска образователна инфраструктура с местно значение в селските райони. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Да
15.
Документ за собственост от който да е видно, че обектът притежава статут на парк или градина. В случай, че в документа за собственост не е посечено, че обекат притежава статут на парк или градина се представя одобрен общ или подробни Устройствени планове на урбанизираните територии, от които да е видно, че имотите са със статут на парк или градина.  Представя се само за дейности изграждане и/или обновяване на площи за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение, които включват парк или градина. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.	
Да
16.
План схема за разполагане на преместваеми обекти и съоръжения (Представя се ако има такива обекти).  Представя се само за дейности изграждане и/или обновяване на площи за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение, които включват парк или градина.Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.	
Да
IV. Група
КРИТЕРИЙ ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение включва поне една, допустима за финансиране  дейност съгласно Раздел 13 от Условия за кандидатстване по мярка 7.2 на МИГ
Да
2.
Дейностите по проекта ще се изпълняват на територията на МИГ Сливница-Драгоман, съгласно СВОМР на МИГ
Да
3.
Кандидатът е със седалище и адрес на управление на територията на МИГ Сливница - Драгоман.
Да
4.
Съответствие с минимален/максимален размер на БФП за конкретен проект по мярката, съгласно Раздел 9 от Условията за кандидатстване по мярка 7.2 на МИГ
Да
5.
Съответствие с минимален/максимален размер на проекта по мярката, съгласно одобрената Стратегия за ВОМР на МИГ Сливница-Драгоман и т.2 от Раздел 27  от Условия за кандидатстване по мярката
Да
6.
Проектното предложение отговаря на изискванията за допустимост на разходите, съгласно СВОМР на МИГ Сливница - Драгоман и  Наредба 22 /14.12.2015 г.
Да
7.
Не е установено несъответствие с разпоредбата на чл.18, ал.4, т.1 от Наредба 22/14.12.2015г.
Да
8.
Кандидатът е: 1. Община Сливница или община Драгоман; 2.Юридическо лице с нестопанска цел, регистрирано по ЗЮЛНЦ; 3. Читалище, регистрирано по Закона за народните читалища.
Да
9.
Не са намерени данни за наличие на свързаност
Да
10.
Липса на двойно финансиране
Да
11.
Липса на изкуствено създадени условия
Да
12.
Проверката анализ разходи-ползи, съответства с размера на заявения интензитет на финансовата помощ за проектното предложение
Да
13.
Съгласно протокола от посещение на място (когато е приложимо), съществува съотвествие между заявените от кандидата и реалните данни
Да
14.
Всички изисквания на Регламент (ЕС) №1407/2013 на Коммисията от 18 декември 2013 година относно прилагането на членове 107 и 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз към помощта de minimis са изпълнени
Да
15.
Отстраняването на нередовностите не води до подобряване качеството на проектното предложение. Важи в случай на изпратено уведомително писмо за отстраняване на нередовности и/или липса на документи и предоставен отговор.
Да
16.
Проектното предложение съдържа всички необходими документи
Да
V. Група
Административно съответствие и допустимост
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение отговаря на критериите за административно съответствие и допустимост
Да
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.