Критерии за оценка

I. Група
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в поканата;
Да
2.
Проектното предложение е подписано с КЕП от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от упълномощено/оправомощено лице.
В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице;
Да
3.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите  се изпълняват  на  територията на МИГ „Панагюрище, Стрелча, Лесичово“;
Да
4.
Текстът  на  проектното  предложение  е  на български език, с изключение на текстовете, за които  се  изисква  информация  на  английски език;
Да
5.
Проектното предложение отговаря на изискванията за минимален и максимален размер на безвъзмездната финансова помощ, съгласно Условията за кандидатстване;
Да
II. Група
Формуляра за кандидатстване е придружен от следните документи:
Критерий Води до отхвърляне
1.
Основна информация за проектното предложение,  във формат „pdf” или „jpg“, подписан от представляващия кандидата и сканиран от кандидата – Приложение 1 към Условията за кандидатстване;
Да
2.
Таблица за допустими инвестиции по образец във формат „pdf” или „jpg“, подписан и сканиран от кандидата, както и във формат  „xls“ или „xlsx“ – Приложение 2 към Условията за кандидатстване;
Да
3.
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. /ако е приложимо/
Не
4.
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по реда на настоящите условия. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
5.
Бизнес план (по образец) с подпис от представляващия кандидата и печат за юридически лица и ЕТ на всяка страница и сканиран във формат jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z  и таблиците от бизнес плана в „xls“ или „xlsx“ по образец - Приложение 9 и Приложение 9А към Условията за кандидатстване.
Да
6.
Отчет за приходи и разходи и счетоводен баланс за последен приключен междинен период. Представя се във формат „pdf“. Представя се и от кандидати, регистрирани в годината на кандидатстване. /ако е приложимо/.
Не
7.
Справка за дълготрайните активи приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период/ако е приложимо/. Представя се във формат . jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z
Не
8.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване /ако е приложимо/, в случай за разходи, които представляват ДМА съгласно закона за счетоводство. Представя се във формат . jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z.
Да
9.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/МОСВ/БД), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и/или Закона за водите (представя в случаите, когато издаването на документа се изисква по ЗООС и/или по Закона за водите) /ако е приложимо/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
10.
Становище от съответната басейнова дирекция, доказващо, че обектите, предмет на инвестицията, не противоречат на плановете за управление на речните басейни в случаите на инвестиции с дейности по напояване, водовземане, водоснабдяване; (когато е приложимо). Представя се във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar или .7z
Не
11.
Разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите (когато е приложимо). Представя се във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar или .7z
Не
12.
Документ за собственост или ползване на земята или заповеди по чл. 37в, ал. 4, 10 и 12 ЗСПЗЗ /ако е приложимо/, която участва при изчисляването на минималния стандартен производствен обем (представя се в случай, че няма регистрирана обработваема земя в ИСАК за текущата към датата на кандидатстване стопанска година). Представя се във формат .jpg, .pdf, .zip, .rar, .7z.
Не
13.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, или документ за ползване върху имота, или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години за кандидати микро-, малки или средни предприятия и 8 години за кандидати големи предприятия считано от датата на подаване на проектното предложение. /ако е приложимо/ (представя се в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот – собственост на кандидата или е учредено срочно право на строеж - важи в случай по т. 15 и т.16 от Раздел 13.1 „Условия за допустимост на дейностите“). Представя се във формат .pdf, .jpg, .zip, .rar, .7z
Не
14.
Документ за ползване на сградата/помещението за срок не по-малко от 6 години за кандидати микро-, малки или средни предприятия и 8 години за кандидати големи предприятия считано от датата на подаване на проектното предложение /ако е приложимо/ (важи в случай по т. 17 от Раздел 13.1„Условия за допустимост на дейностите“). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Не
15.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект (работни чертежи и детайли)“, или заснемане, или архитектурен план на обекта/съоръжението, които ще се изгражда, ремонтира или обновява /ако е приложимо/  (представя се в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ). Представя се във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z
Не
16.
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице /ако е приложимо/ (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи). Представя се във формат .pdf, .jpg, .xlsx, .xls, .rar, .7z,  .zip  - Приложение 10  към Условията за кандидатстване.
Не
17.
Разрешение за строеж (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ) /ако е приложимо/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Не
18.
Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж /ако е приложимо/ (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган.“.
Не
19.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ /ако е приложимо/ (важи в случай, че проектът включва разходи за преместваеми обекти). Представя се във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z.
Не
20.
Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство /ако е приложимо/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg
Не
21.
Предварителни или окончателни договори за услуги и доставки – обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в левове или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение /ако е приложимо/ (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки или не изпълнява процедура за избор на изпълнител по ПМС 160). Представя се във формат .pdf,.jpg. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки. Представя се във формат „xls” или „xlsx“. При голям брой документи или обем на файловете, документите могат да са компресирани и  прикачени във формат .rar, .7z, .zip.
Да
22.
Предварителни или окончателни договори с описани вид, количества и цена на суровините /ако е приложимо/ (важи в случаите, когато не се предвижда използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата) и/или декларация от кандидата с описани вид и количества на суровините (важи в случаите, когато се предвижда използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата) като доказателство, че са осигурени 100 на сто от необходимите суровини за производството на биоенергия за собствени нужди на преработвателното предприятие за целия период на изпълнение на бизнес плана (важи в случаите на проекти, включващи инвестиции по т. 28 от Раздел 13.1 „Допустими дейности“). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Не
23.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски /ако е приложимо/ (важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Не
24.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение за разходи - пред проектни проучвания, такси, възнаграждения на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 01.01.2014г., съгл. чл.21, ал.2, т.14 от Наредба 22/14.12.2015г., ведно с банкови извлечения (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от ЗОП и разходите не попадат в приложното поле на ПМС № 160/2016 г.; За кандидати, които заявяват финансова помощ в размер до 50 на сто от общия размер на допустимите за подпомагане разходи)  Представя се във формат .pdf, .jpg
Не
25.
Една независима оферта, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС, ведно с направено от кандидата запитване за оферти съгласно (Приложение № 11 от Документи за информация към Условията за кандидатстване) /ако е приложимо/ (важи в случаите по т. 12 от Раздел 14.2 „Условия за допустимост на разходите“  и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост). Представя се във формат .pdf,.jpg,.rar,.7z,.zip,.xls,.xlsx,.p7s,.p7m. 
Не
26.
Най-малко три съпоставими независими оферти, /ако е приложимо/ които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС ведно с отправени от кандидата запитвания за оферти - Приложение 11 към Условията за кандидатстване (важи в случаите по т. 13 от Раздел 14.2 „Условия за допустимост на разходите“ и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за нормативно регламентирани такси).  Представя се във формат pdf,.jpg,.rar,.7z,.zip,.xls,.xlsx,.p7s,.p7m .
Не
27.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител /ако е приложимо/ (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки  или не изпълнява процедура за избор на изпълнител по ПМС 160), а когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора (важи в случаите по т. 13 от Раздел 14.2 „Условия за допустимост на разходите“ ). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Не
28.
Удостоверение за данъчна оценка, издадено в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение /ако е приложимо/ (важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и/или друга недвижима собственост). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
Не
29.
Документация за възложената обществена поръчка за изпълнение на дейностите по проекта /ако е приложимо/ (важи в случай, че проектът включва разходи по т. 11 от раздел 14.1„Условия за допустимост на разходите“ , извършени преди подаване на проектното предложение от кандидат, който се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки или изпълняват процедура за избор на изпълнител по ПМС 1602016). Представя се във формат .pdf,.jpg, .zip,.rar, .7z.
Не
30.
Декларация за съгласие и информираност за обработване на лични данни от представляващия/те кандидата по образец с подпис от представляващия кандидата  и сканирана във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z, .doc, .docs - Приложение 3 към Условията за кандидатстване.
Да
31.
Декларация за нередности с подпис от представляващия кандидата и сканирана във формат .pdf, .jpg, .doc, .docх, .p7s -  Приложение 4 към Условията за кандидатстване.
Да
32.
Декларация за изчисление на минималния стандартен производствен обем на стопанството през текущата стопанска година към момента на кандидатстване с подпис от представляващия кандидата и сканирана във формат .xlsx, .xls, .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z - Приложение 5 към Условията за кандидатстване (не се представя от признати групи производители и признати организации на производители на земеделски продукти и юридически лица, които не са земеделски стопани
Не
33.
Справка-декларация за обработваната земя/отглежданите животни от членовете на групата/организацията на производители, с които участват в групата/организацията с подпис от представляващия кандидата и сканирана във формат .pdf, .jpg, .doc, .docx - Приложение 6 към Условията за кандидатстване (представя се за кандидати групи/организации на производители).
Не
34.
Декларация за липса на основания за отстраняване - Приложение 7 към Условията за кандидатстване. Представя се с подпис от представляващия кандидата и сканирана във формат .pdf, .zip, .rar,.7z . Декларацията се подписва задължително от кандидата - ФЛ, от представляващия и управляващия кандидата ЕТ, търговско дружество или юридическо лице. Когато управляващите кандидата са повече от едно лице, декларацията се попълва и подава по един екземпляр за всички лица от управителните органи на кандидата, а в случай, че членове са юридически лица - декларацията се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата.
Да
35.
Декларация по чл.3 и 4 от ЗМСП (по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката - Приложение 8 към Условията за кандидатстване, указания за попълване (Приложение № 8б от Документи за попълване към Условията за кандидатстване)  и справка за обобщените параметри на предприятието  (Приложение № 8а от Документи за попълване към Условията за кандидатстване ) с подпис от представляващия кандидата и сканирана във формат „pdf“ или „jpg“.
Да
36.
Декларация за двойно финансиране по проекта - Приложение 13 към Условията за кандидатстване. Представя се с подпис от представляващия кандидата и сканирана във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z.
Да
37.
Декларация за изкуствено създадени условия и/или наличие на функционална несамостоятелност – Приложение 14 от Условията за кандидатстване. Представя се с подпис от представляващия кандидата и сканирана във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z.
Да
38.
Формуляр за мониторинг по подмярка 19.2 - Приложение 16 към Условията за кандидатстване. Представя се във формат .xlsx, .xls, .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z
Да
39.
Декларация за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ на УО и ДФЗ-РА- Приложение 18 към Условията за кандидатстване. Представя се с подпис от представляващия кандидата и сканирана във формат .pdf, .jpg, .doc, .docx, .p7s.
Да
40.
Декларация по чл.25 от ЗУСЕСИФ – Приложение №19 към Условията за кандидатсване. Представя се с подпис от представляващия кандидата и сканирана  във формат .pdf, .jpg, .doc,  .docx, .p7s.
Да
41.
Декларация за свързаност - Приложение № 17 към Условията за кандидатстване -  Декларация по Заповед РД 09-647 от 03.07.2019 г. Представя се във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z.
Да
42.
Регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 ЗПЗП, и анкетни формуляри към нея, както и Регистрационни карти, издадени по реда на наредбата по § 4 ЗПЗП, и анкетни формуляри към тях на всички членове в случай на кандидати по т. 2 от раздел 11 - признати групи или организации на производители, които преработват собствена суровина/ когато е приложимо/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg/
Не
43.
Декларация за размера на получените държавни помощи независимо от тяхната форма и източник по образец - Приложение 12 към Условията за кандидатстване (важи за кандидати с проекти за преработка на продукти от приложение № І от Договора в продукти извън приложение № І от Договора или памук) /ако е приложимо/. Представя се с подпис от представляващия кандидата и сканирана във формат .doc  .docx, .pdf,  .jpg, .p7s.
Не
44.
Предварителни или окончателни договори с описани вид, количества и цени на готовата продукция в случаите на производство на гранулиран фураж като доказателство, че е осигурена реализацията на 100 % от произведения гранулиран фураж съгласно предвижданията на производствената програма за целия период на изпълнение на бизнес плана. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
Не
45.
Анализ, удостоверяващ изпълнението на условията по т. 1 - 9 от Раздел 13.1„Условия за допустимост на дейностите - специфични условия на допустимост“, изготвен и съгласуван от правоспособно лице с компетентност в съответната област /ако е приложимо/ (важи в случаите на инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса). Представя се във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z
Не
46.
Доклад и Резюме за отразяване на резултатите от енергийно обследване (важи в случаите на инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса и/или инвестиции за подобряване на енергийната ефективност в предприятията). Представят се във формат „.pdf“ или „.jpg“.
Не
47.
Технологичен проект ведно със схема и описание на технологичния процес, изготвен и заверен от правоспособно лице /ако е приложимо/. Представя се във формат .jpg, .jpeg, .pdf, .zip, .rar, .7z.
Не
48.
Удостоверение съгласно чл. 25, ал. 4 от Наредба № 47 от 2003 г. за производство и предлагане на пазара на елитни и племенни пчелни майки и отводки (рояци) и реда за водене на регистър (важи в случай, че проектът включва разходи за производство на пчелни майки). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“
Не
49.
Справка за съществуващия и нает персонал (което и когато е приложимо). Представя се сканирана (приложими формати -  .jpg, .pdf,)
Не
50.
Становище, издадено от правоспособно лице, от което да е видно кои от инвестициите в проекта са свързани с опазване компонентите на околната среда и вида на компонента, засегнат от инвестицията (когато е приложимо). Представя се във формат „.pdf“ или „.jpg“.
Не
51.
Документ, издаден от правоспособно лице /производител на съответната инсталация/, удостоверяващ наличието на технологии, които водят до намаляване на емисиите съгласно Регламент за изпълнение на Директива 2009/125/ЕС /само за инсталации, използващи биомаса за производство на енергия за собствено потребление/ (когато е приложимо). Представя се във формат „.pdf“ или „.jpg“.

Не
52.
Декларация за видовете и количества суровини /ако е приложимо/.  – Приложение 15 към Условията за кандидатстване. Декларацията се представя от предприятието-кандидат и/или от членовете на групата/организацията на производители. Декларацията се попълва в случаите, когато се предвижда преработка на собствена земеделска продукция и/или използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата. Представя се с подпис от представляващия кандидата и сканирана във формат „pdf“ или „jpg
Не
53.
Сертификат/и за биологичните продукти към представените предварителни или окончателни договори (когато е приложимо) с описани вид, количества, произход и цени на основните суровини (когато не се предвижда преработка на собствена биологично сертифицирана земеделска продукция) и/или към Декларация за видовете и количества суровини собствена продукция от кандидата (с попълнен раздел II. на Приложение 15 към Условията за кандидатстване, документи за попълване) с описани вид, количества и произход на основните биологично сертифицирани суровини (важи в случаите, когато се предвижда преработка на собствена биологично сертифицирана земеделска продукция). Представя се във формат „pdf“ или „.jpg“.
Не
54.
Предварителни/окончателни договори с доставчици (когато е приложимо). Представя се във формат „.pdf“или „.jpg“.
Не
55.
Удостоверение от Националната агенция за приходите за липса на задължения на кандидата (издадено не по-рано от 6 месеца преди датата на представянето му) – оригинал или копие, заверено от кандидата. Представя се във формат „.pdf“или „.jpg“. Документа се изисква само ако не е осигурен достъп до публичен регистър и обстоятелствата не могат да бъдат проверени служебно;
Да
56.
Удостоверение за липса на задължения към общината по седалището на УО и по седалището на кандидата (издадени не по-рано от 6 месеца преди датата на представянето им) –  оригинал или копие, заверено от кандидата. Представя се във формат „.pdf“или „.jpg“.
Да
57.
Свидетелство за съдимост на всички лица, с право да представляват кандидата (независимо от това дали заедно и/или поотделно, и/или по друг начин), издадено не по-рано от 6 месеца преди датата на представянето му - оригинал или копие, заверено от кандидата. Представя се във формат „.pdf“или „.jpg“.
Да
58.
Удостоверение от органите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" във връзка с обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т. 6 от ЗОП - оригинал или копие, заверено от кандидата. Представя се във формат „.pdf“или „.jpg
Да
III. Група
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖEНИЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Целите на проектното предложение  са в съответствие с целите на съответната процедура;
Да
2.
Дейностите по проекта съответстват на дейностите, предвидени в процедура BG06RDNP001-19.620 МИГ Панагюрище, Стрелча, Лесичово – Мярка 4.2.1 Инвестиции в преработка/маркетинг на селскостопански продукти ”;
Да
3.
Допустимите разходи за проекта съответстват на обявените в процедура BG06RDNP001-19.620 МИГ Панагюрище, Стрелча, Лесичово – Мярка 4.2.1 Инвестиции в преработка/маркетинг 
на селскостопански продукти ”;
Да
4.
Всички дейности по проекта не са физически приключили и не са изцяло изпълнени преди подаване на Формуляра за кандидатстване;
Да
5.
Дейностите по проекта не са финансирани/ не се финансират по друг проект, програма или каквато и да е друга схема с източник националния бюджет, бюджета на ЕС или друга донорска програма.
Да
6.
По проекта липсват изкуствено създадени условия.
Да
7.
Проектното предложение, включващо строително – монтажни работи, не предвижда извършване на дейности преди посещението на място от КППП;
Да
8.
Във Формуляра за кандидатстване са включени всички или тези от индикаторите за резултат и въздействие, съгласно Раздел 7 от Условията за кандидатстване които се очаква да бъдат постигнати с конкретния проект;
Да
9.
Икономическата жизнеспособност на проекта и стопанството за периода, и постигане на показателите, посочени в Приложение 28 към документите за информация към Условията за кандидатстване.
Да
10.
Подаденото проектно предложение е за инвестиция на стойност по-малка от 250 000 лева.
Да
11.
Подаденото проектно предложение е за инвестиция на стойност по-голяма или равна на 30 000 лева
Да
IV. Група
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА
Критерий Води до отхвърляне
1.
Кандидатът/получателят на финансова помощ е:
1.1. Земеделски стопанин 
1.2. Призната група или организация на производители или такива, одобрени за финансова помощ по мярка 9 „Учредяване на групи и организации на производители” от ПРСР 2014-2020 г.;
1.3. Едноличен търговец и юридическо лице, различно от кандидатите по т. 1.1 и 1.2;
Да
2.
Кандидатът ФЛ има постоянен адрес, а кандидатът  едноличен търговец или ЮЛ има седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ „Панагюрище, Стрелча, Лесичово“;
Да
3.
Кандидатът/получателят на финансова помощ ще осъществява дейностите по проекта на територията на МИГ;
Да
4.
Кандидатът/получателят на финансова помощ и/или негов законен или упълномощен представител, отговаря на 
условията на определени в чл. 12, ал. 3 на Наредба № 22/14.12.2015 г. на МЗм.
Да
5.
Кандидатът/получателят на финансова помощ и/или негов законен или упълномощен представител, отговаря на 
условията определени в Заповед РД09-647/03.07.2019 г. на МЗм.
Да
V. Група
КРИТЕРИИ ЗА ПРОВЕРКА ОСНОВАТЕЛНОСТ НА РАЗХОДИТЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Видовете заложени разходи съответстват на предвидените дейности по проекта.
Не
2.
Спазени са заложените ограничения по отношение на заложени процентни съотношения /прагове на разходите:
Общите разходи, свързани с преките разходи по проекта: хонорари на архитекти, инженери и консултанти, хонорари, свързани с консултации относно екологичната и икономическата устойчивост, вкл. проучвания за техническа осъществимост не могат да надхвърлят 12 на сто от общия размер на преките допустими разходи по проекта. 
Не
3.
Общите разходите са направени не по-рано от 1 януари 2014 г.
Не
4.
4. Предвидените разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост са до размера на по-ниската стойност от данъчната им оценка, валидна към датата на подаване на проекта.
Не
5.
5. Всички заложени в проекта разходи са реалистични и съответстват на представените оферти /продуктови проучвания и са съпоставими с пазарните цени за аналогични активи/.
Не
VI. Група
ФИНАНСОВА ОЦЕНКА НА БИЗНЕС ПЛАН
Критерий Води до отхвърляне
1.
Инвестицията е ефективна и допринася за подобряване на цялостната дейност на кандидата. Нетната настояща стойност NPV на проекта  > 0
Да
2.
Индексът на рентабилност (PI) е > 1
Да
3.
Вътрешна норма на възвръщаемост IRR> r (6%)
Да
4.
Срок на откупуване (PBP)Срокът на откупуване е очакваният брой години, за който се възвръща направената инвестиция.
Да
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.