Критерии за оценка

I. Група
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ
НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение е подадено в срок.
Да
2.
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата.
Не
3.
Формулярът за кандидатстване е подписан от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от упълномощено/оправомощено лице.
В случай че кандидатът се представлява само заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан от всички представляващи или упълномощено/ оправомощено лице.
Да
4.
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език.
Да
5.
Целите на проекта са в съответствие с целите на конкретната процедура.
Да
6.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите се изпълняват на територията на МИГ „Струма – Симитли, Кресна и Струмяни”.
Да
7.
Проектното предложение съдържа задължителната дейност 1 „Подбор и наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца“.
Да
8.
В случай че в проектното предложение е предвидено да се извършва/т обучение/я по професионална квалификация (ПК), професиите и специалностите са включени в СППОО.
Не
9.
В случай че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение/я по ключови компетентности (КК), предвиденото обучение по ключови компетентности е от допустимите обучения по КК.
Не
10.
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за изпълнение и резултат, съгласно т. 7 от Условията за кандидатстване, които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
Не
11.
Целевата група е допустима.
Да
12.
Дейността/ите, която/ито ще се финансира/т с настоящия проект, попада/т в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013.
Да
13.
Размерът на безвъзмездната финансова помощ не е по-малък от минимално допустимия размер на безвъзмездна финансова помощ по схемата – 50 000.00 лв. 
В случай че кандидатът ще разходва средства за непреки разходи, които ще се залагат служебно от страна на УО и ще са в размер точно на 10% от допустимите преки разходи, то планираните преки разходи от кандидата не трябва да са по-малко от 45 454.55 лв. (БФП)
Да
14.
Документи, доказващи стойността на заложените разходи в план-сметките към проeктобюджета - оферти, информация от интернет и др. (ако е приложимо).
Да
15.
Продължителността на дейностите по проекта не надвишава 24 месеца.
Не
16.
Проектното предложение предвижда  устойчива заетост на поне 50% от включените в заетост лица след приключване на проектните дейности за период от минимум 6 месеца. Устойчивостта се търси по отношение на новонаетите лица, а не на работните места.
Да
II. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Критерий Води до отхвърляне
1.
Приложение І - Автобиографията на ръководителя на проекта и/или на законния представител на организацията (управител, прокурист и др.)/собственика на капитала е попълнена и прикачена в ИСУН 2020.
Да
2.
Приложение ІІ - Декларация на кандидата е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват КАНДИДАТА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в Търговския регистър и Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел (РЮЛНЦ), или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване. Декларацията е попълнена и от лицето, упълномощено за подаване на проектното предложение с КЕП (ако е приложимо). 
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020.
Да
3.
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата /всички лица, когато се представлява само заедно/, вписани като представляващи КАНДИДАТА в Търговския регистър и РЮЛНЦ или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Да
4.
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите КАНДИДАТА лица /всички лица, когато се представлява само заедно/ - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Да
5.
Удостоверение за актуално състояние на КАНДИДАТА (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване - сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
В случай че кандидатът е регистриран по Закона за Търговския регистър и РЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
Да
6.
Счетоводен баланс на КАНДИДАТА за предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива.
За новорегистрираните/ новосъздадените организации – счетоводен баланс за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканиран и прикачен в ИСУН2020.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството.
Да
7.
Нотариално заверено пълномощно на лице, представляващо КАНДИДАТА за подписване на Формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 (ако е приложимо).
Да
8.
Бюджет/Проектобюджет (Приложение V) с попълнен вариант на бюджета в зависимост от посоченото в т. 14.3 от Условията за кандидатстване.
Да
III. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА (съгласно т. 11.2. от Условията за кандидатстване)
Критерий Води до отхвърляне
1.
Кандидатът е работодател
Да
2.
Кандидатът е лице със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство, и има седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ „Струма – Симитли, Кресна и Струмяни”.
Да
3.
Кандидатът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013.
Не
4.
Кандидатът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
Да
5.
Кандидатът притежава ЦПО, което е регистрирано в Регистъра на центровете за професионално обучение към НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще провежда обучението (приложимо е, в случай че кандидатът извършва обучение по професионална квалификация по проекта). 
*Извършва се служебна проверка.
Да
6.
В случай че в проектното предложение се предвижда кандидатът, който притежава Център за професионално обучение (ЦПО), с активна лицензия от НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще се провежда/т обучението/та, да проведе самостоятелно обучението/та по проекта, то същият ще обучи толкова представители на целевата група (работници и/или служители), колкото се предвижда да наеме след обучението.
Не
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.