1. |
Таблица за допустимите инвестиции и дейности по образец - Приложение № 1 от Условията за кандидатстване, представена в двата изискуеми формата. Подписана от кандидата и сканирана във формат „pdf” или „jpg” и във формат „xls“ или „xlsх“.
|
Да
|
2. |
Нотариално заверено изрично пълномощно, представено сканирано и подписано с КЕП на упълномощеното лице във формат „pdf” или „jpg”.
|
Да
|
3. |
Удостоверение за липса на задължения, издадено от съответната община по постоянен адрес за кандидати физически лица или по седалище за кандидати юридически лица. Представя се сканирано във формат „pdf” или „jpg”.
|
Не
|
4. |
Декларация за съгласие за събиране, използване и обработване на лични данни по образец – Приложение № 2 от Условията за кандидатстване. Представя се от кандидата и упълномощеното лице, в случай че има такова, подписана и сканирана във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
5. |
Свидетелства за съдимост на всички лица, с право да представляват кандидата (независимо от това дали заедно и/или поотделно, и/или по друг начин), издадени не по-рано от 6 месеца преди датата на представянето им. Представят се сканирани във формат „pdf” или „jpg”.
|
Не
|
6. |
Удостоверение издадено от Национална агенция по приходите, че кандидатът няма просрочени задължения. Удостоверението следва да е издадено не по-рано от 1 месец преди датата на подаване на проектното предложение, да е сканирано и представено се във формат „pdf” или „jpg”.
|
Не
|
7. |
Декларация за липса на основания за отстраняване по образец - Приложение № 3 от Условията за кандидатстване. Декларацията се представя от всички лица с право да представляват предприятието-кандидат, независимо от това дали го представляват заедно и/или поотделно, и/или по друг начин. Представя се подписана и сканирана във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
8. |
Декларация за нередности по образец - Приложение № 5 от Условията за кандидатстване. Декларацията се представя задължително от кандидата - ФЛ, от представляващия и управляващия кандидата ЕТ, търговско дружество или юридическо лице. Когато управляващите кандидата са повече от едно лице, декларацията се попълва и подава по един екземпляр за всички лица от управителните органи на кандидата, а в случай, че членове са юридически лица - от техния представител в съответния управителен орган и от прокуристите и търговските пълномощници, когато има такива. Представя се подписана и сканирана във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
9. |
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта от представляващия/те кандидата по образец - Приложение № 6 от Условията за кандидатстване. Представя се подписана от кандидата и сканирана във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
10. |
Декларация за липса на изкуствено създадени условия и/или наличие на функционална несамостоятелност от кандидата по образец - Приложение № 7 от Условията за кандидатстване. Представя се подписана от кандидата и сканирана във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
11. |
Декларация за размера на получените минимални и държавни помощи по образец - Приложение № 8 от Условията за кандидатстване. Представя се подписана от кандидата и сканирана във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
12. |
Декларация по чл. 25, ал. 2 от ЗУСЕСИФ по образец - Приложение № 9 от Условията за кандидатстване. Декларацията се подава от всички лица, които са овластени да представляват кандидата, независимо дали го представляват заедно и/или поотделно. Представя се подписана от кандидата и сканирана във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
13. |
Декларация НСИ по образец - Приложение № 10 от Условията за кандидатстване. Представя се подписана от кандидата и сканирана във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
14. |
Декларация за свързаност по образец - Приложение № 4 от Условията за кандидатстване. Декларацията се представя от кандидати физически лица, ЕТ и от всеки един от собствениците на капитала на юридическото лице, представляващите по закон или пълномощие или управители на юридическото лице кандидат, всеки от съдружниците в търговско дружество кандидат, всеки член на настоятелството на читалище или всеки член на управителния съвет на юридическо лице с нестопанска цел кандидати по подмярката. Представя се подписана от кандидата и сканирана във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
15. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/МОСВ/БД), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда (ЗООС), Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (представя се в случаите, когато издаването на документа се изисква по ЗООС и/или по Закона за водите). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган, като на етап оценка за АСД следва да бъде изискан и представен и самия документ.
|
Да
|
16. |
Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство, когато това обстоятелство не е проверимо в публични регистри. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, на етап оценка за АСД следва да бъде изискан и представен от кандидата.
|
Не
|
17. |
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по реда на настоящите условия. Решението се представя сканирано във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
18. |
Бизнес план по образец - Приложение № 11 от Условията за кандидатстване с подпис/и печат на всяка страница, представен във формат „pdf“ или „jpg” и таблици към бизнес плана по образец - Приложение № 11А от Условията за кандидатстване, представени във формат „xls” или „xlsx”.
|
Да
|
19. |
Отчет за приходи и разходи за предходната финансова година или за последен приключен междинен период. Представя се подписан и сканиран във формат „pdf“ или „jpg”. (Представя се от кандидати, регистрирани в годината на кандидатстване или ако отчетът за предходната година не е публикуван в Търговския регистър).
|
Да
|
20. |
Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване. Документа се представя подписан и сканиран във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
21. |
Справка за дълготрайните активи – приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период. Документа се представя подписан и сканиран във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
22. |
Декларация по чл. 4а, ал. 1 ЗМСП съгласно утвърден образец от министъра на икономиката и енергетиката, Приложение № 12 във формат „pdf“ или „jpg” и Справка за обобщените параметри на предприятието, което подава Декларация по чл. 4а, ал. 1 от ЗМСП когато е приложимо - Приложение № 12А от Условията за кандидатстване с подпис/и, печат във формат xls, или xlsx. Декларацията се попълва и подписва от лице с право да представлява кандидата. В случаите, когато кандидатът се представлява заедно от няколко физически лица, се попълват данните и декларациите се подписват от всяко от тях. Декларацията се подписва с КЕП при подаването й. Когато тези документи не са представени към датата на подаване на проектното предложение, на етап оценка за АСД следва да бъдат изискани и представени от кандидата.
|
Да
|
23. |
Формуляр за мониторинг по подмярка 19.2 „Прилагане на операции в рамките на стратегии за ВОМР по образец - Приложение № 13 от Условията за кандидатстване. Представя се подписан от кандидата и сканиран във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
24. |
Фактури, придружени с платежни нареждания и банкови извлечения за разходи извършени преди подаване на проектното предложение към Стратегията за ВОМР за предпроектни проучвания, такси и възнаграждения за архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 01.01.2014 г. Представят се сканирани във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Не
|
25. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски (важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг). Представя се сканиран във формат „pdf” или „jpg”.
|
Не
|
26. |
Предварителни или окончателни договори за услуги и/или доставки обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел (когато е приложимо), цена в лева или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение (важи в случаите, когато кандидатът не планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на чл. 50, ал. 2 от ЗУСЕСИФ). Представя се сканиран във формат „pdf“ или „jpg”. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки. Представят се във формат „pdf“ или „xls”/xlsx”.
|
Не
|
27. |
Една независима оферта, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в лева или евро с посочен ДДС. Представя се сканирана във формат „pdf” или „jpg “ или оферта, електронно подписана с КЕП от издателя. (Представя се в случай че разходът за който се кандидатства е включен в списъка с наименованията на активите, дейностите и услугите, за които ДФЗ-РА има определени референтни разходи съгласно Приложение № 24 от Условията за кандидатстване и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост). Офертата следва да е придружена с отправено от кандидата запитване за оферта съгласно Приложение № 15 от Условията за кандидатстване. Представя се сканирано във формат „pdf” или „jpg“.
Когато кандидатът планира да проведе процедура за избор на изпълнител по реда на чл. 50, ал. 2 от ЗУСЕСИФ, към офертата следва да се представи и декларация от оферента, че е информиран, затова че няма предимство пред останалите участници при провеждането на процедура за избор на изпълнител съгласно Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г. Представя се сканирана във формат „pdf” или „jpg “ или електронно подписана с КЕП на декларатора.
|
Не
|
28. |
Най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в лева или евро с посочен ДДС. Представят се сканирани във формат „pdf” или „jpg“ или оферти, електронно подписани с КЕП от издателя. (Документите се представят с случай на заявен разход, който не е включен в списъка с наименованията на активите, дейностите и услугите, за които ДФЗ-РА има определени референтни разходи съгласно Приложение № 24 от Условията за кандидатстване и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за нормативно регламентирани такси). Офертите следва да са придружени с отправени от кандидата запитвания за оферти съгласно Приложение № 15 от Условията за кандидатстване. Представят се сканирани във формат „pdf” или „jpg“. Когато кандидатът планира да проведе процедура за избор на изпълнител по реда на чл. 50, ал. 2 от ЗУСЕСИФ, към офертите следва да се представят и декларации от оферентите, че са информирани, затова че нямат предимство пред останалите участници при провеждането на процедура за избор на изпълнител съгласно Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г. Представят се сканирани във формат „pdf” или „jpg “ или електронно подписани с КЕП на декларатора.
Допустимо е всички тези документи да се представят в архивен файл във формат „zip“ или „rar“.
|
Не
|
29. |
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител, а когато избраната оферта не е с най-ниска цена се представя и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора (важи в случаите, когато кандидатът не планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на чл. 50, ал. 2 от ЗУСЕСИФ) или решение за определяне на стойността за разхода, за който се кандидатства, с включена обосновка за мотивите, обусловили избора (важи в случай, че кандидата планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на чл. 50, ал. 2 от ЗУСЕСИФ и не е избрал най-ниската ценова оферта). Документите се представят подписани от кандидата и сканирани във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Не
|
30. |
Подробни количествено – стойностни сметки за всички предвидени разходи по проекта с изключение на общите разходи. Документите се представят както във формат „xls“ или „xlsx“, така и подписани лично от кандидата и сканирани във формат „pdf“ или „jpg” по образец от Условията за кандидатстване – Приложение № 14.
|
Не
|
31. |
Документ за собственост на кандидата или собственика на кандидата – ЕТ на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията (представя се в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот – собственост на кандидата). Представя се сканиран във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
32. |
Учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години от датата на подаване на проектното предложение. (Важи в случаите, когато имотът не е собственост на кандидата и в проектното предложение има предвидени разходи за СМР, за които съгласно националното законодателство се изисква учредено право на строеж). Представя се сканиран във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
33. |
Документ за ползване на сградата/помещението за срок не по-малко от 6 години считано от датата на подаване на проектното предложение. (Важи в случаите, когато имотът не е собственост на кандидата и в проектното предложение има предвидени разходи за закупуване и/или инсталиране на нови машини, оборудване и съоръжения, необходими за подобряване на производството и/или в проектното предложение има предвидени разходи за СМР, за които не се изисква учредено право на строеж съгласно националното законодателство). Представя се сканиран във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
34. |
Удостоверение за данъчна оценка, издадено в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение. (Важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и/или друга недвижима собственост). Представя се сканиран във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Не
|