| 1. |
Проектното предложение отговаря на поне една от целите на мярката от стратегията за ВОМР на „МИГ Свиленград-Тополовград“ описани в т.6 от Условията за кандидатстване – проверка се прави с т.11 от Формуляра за кандидатстване
|
Да
|
| 2. |
Проектното предложение допринася за постигане на поне един от индикаторите по мярката от стратегията за ВОМР - проверка се прави в т.8 от Формуляра за кандидатстване
|
Да
|
| 3. |
Кандидатства се за инвестиции свързани с поне една от допустимите дейности описани в Условията за кандидатстване в т. 13
|
Да
|
| 4. |
Проверка за двойно финансиране:
Кандидатът не е получил публична финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове или чрез други инструменти на Европейския съюз, и/или други публични средства за разходите, за които кандидатства за финансиране за същия/те обект/ти:
Забележка:
Съгласно Декларация - Приложение №5 към Условията за кандидатстване.
Проверка в публичния модул в ИСУН за двата програмни периода. „принт скрийн” на проверката.
(http://umispublic.government.bg/srchExtSearch.aspx) (http://2020.eufunds.bg/bg/0/0/Beneficiary)
|
Да
|
| 5. |
Кандидатът е: община Свиленград или Юридическо лице с нестопанска цел /ЮЛНЦ/, регистрирано по закона за юридическите лица с нестопанска цел или Читалище, регистрирано по Закона за читалищата със седалище и постоянен адрес или адрес на управление на територията на община Свиленград.
Проверка в Търговски регистър за ЮЛНЦ
|
Да
|
| 6. |
Кандидатът не попада в някое от обстоятелствата за отстраняване - проверка на Декларация Приложение № 4 към Условията за кандидатстване
|
Да
|
| 7. |
Дейностите, предмет на подпомагане ще се осъществят на територията на община Свиленград
|
Да
|
| 8. |
Дейностите, включени в проектите, не са физически започнати и/или извършени преди подаване на проектното предложение и констатираното действително състояние съответства на представената информация в проектното предложение.
Посещение на място-КЛ Приложение 14
|
Да
|
| 9. |
Обектите, предмет на проектното предложение не са обявени за недвижима културна ценност от национално и световно значение – проверява се Удостоверение от НИНКН
|
Не
|
| 10. |
Инвестицията се изпълнява върху имот общинска собственост - проверяват се представените документи за собственост на имота
|
Да
|
| 11. |
Общите разходи не могат да надвишават 12 на сто от стойността на допустимите разходи.
Общи разходи са:
а/ свързани с консултации
б/ хонорари за правни услуги, архитекти, инженери
в/ разработване на продукти, разработване и въвеждане на системи за управление, разработване и разпространяване на рекламни и информационни материали, придобиване на патентни права и лицензи, необходими за изготвяне и изпълнение на дейностите по проекта. Консултациите по б. „а“ се състоят от разработване на бизнес план, включващ предпроектни изследвания и маркетингови стратегии или попълване на разходи – ползи / финансов анализ/, извършване на предпроектни проучвания и окомплектоване на пакета от документи и консултантски услуги, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта до изплащане на помощта не надхвърлят 5 на сто от стойността на допустимите разходи.
|
Не
|
| 12. |
Размерът на общите допустими разходи по проекта е не по-голям от 391 160,00 лв. и не по-малък от 19 558,00 лв.
Размерът на БФП е не повече от 85 069 лв.
|
Не
|
| 13. |
Не са установени изкуствено създадени условия (по смисъла на чл.60 от Регламент (ЕС) №1306/2013).
Проверка в декларация Приложение № 5
|
Да
|
| 14. |
Интензитетът на помощта заявен от кандидата е в размер до 100 %.
|
Не
|
| 15. |
Всички разходи, включени в проектното предложение, са допустими съгласно т. 14 от Условията за кандидатстване
|
Не
|
| 16. |
Разходите по проекта са обосновани от гледна точка на:
- Целите и дейностите на проекта – проверява се във Формуляра за кандидатстване
|
Не
|
| 17. |
В случай на необходимост от корекции в бюджета на проекта:
Попълва се – Таблица за одобрен размер на допустимите разходи – Приложение № 16
Необходимост от корекции в бюджета на проекта е възможно да бъде извършено при една от следните хипотези и не само:
- наличие на недопустими дейности и/или разходи;
- несъответствие между предвидените дейности и видовете заложени разходи;
- дублиране на разходи;
- неспазване на други условия за допустимост в настоящите условия за кандидатстване;
- неоснователност на разходите.
Корекции в бюджета, извършени в резултат на: установено несъответствие между предвидените дейности и видовете заложени разходи и/или установено дублиране на разходи се извършват след изискване на допълнителна пояснителна информация от кандидата. Корекциите не могат да водят до:
- увеличаване на размера или на интензитета на безвъзмездната финансова помощ, предвидени в подаденото проектно предложение;
- невъзможност за изпълнение на целите на проекта или на проектните дейности;
- подобряване на качеството на проектното предложение и нарушаване на принципите по чл. 29, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗУСЕСИФ.
|
Не
|
| 18. |
Проектното предложение е съобразено с хоризонталните политики на ЕС описани в т.17 от Условията за кандидатстване – проверка в т.11 на Формуляра за кандидатстване
|
Не
|
| 19. |
Срокът за изпълнение на проектното предложение е в съответствие със сроковете посочени в т.18 от Условията за кандидатстване
|
Не
|
| 20. |
Финансовото подпомагане по проектното предложение представлява „не помощ“, съгласно Указанията на МЗХ за приложимия режим на държавни помощи по мерки, финансирани от Програмата за развитие на селските райони 2014 - 2020 г. в стратегиите за Водено от общностите местно развитие и условия, произтичащи от него - оценка на базата на информацията в проектното предложение и съгласно условията за кандидатстване и приложимото законодателство
|
Не
|
| 21. |
Декларация в свободен текст, във връзка с изискванията на т.16. Приложим режим на държавни/минимални помощи, че по проекта ще се финансират само нестопански дейности
|
Не
|
| 22. |
Дейностите по проекта са с неикономически характер и не генерират нетни приходи – проверка в анализ разходи - ползи
|
Не
|
| 23. |
Проектното предложение няма да има отрицателно въздействие върху околната среда по смисъла на Закона за опазване на околната среда отговаря на изискванията на заповедите за определянето на местата по Натура 2000 и плановете за тяхното управление, ЗЗТ, ЗБР и съответните им подзаконови нормативни актове за тяхното прилагане – проверява се Становище, издадено от РИОСВ
|
Да
|
| 24. |
Инвестицията ще доведе до социално–икономическо развитие на територията – проверява се в т.11 във Формуляра за кандидатстване
|
Да
|
| 25. |
Предложената в проектното предложение инвестиция отговаря на дефиницията за дребна по мащаби инфраструктура - следва да се разбира инвестиции в туристическа или културна инфраструктура до левовата равностойност на 5 млн. евро – съгласно определение от information note Ref.Ares/2015/481089-05/02/2015
|
Да
|
| 26. |
Предвидените по проекта дейности се изпълняват в съответствие с общинския план за развитие и в съответствие с програмата за развитие на туризма на територията на община Свиленград
|
Да
|