Критерии за оценка

I. Група
СЪОТВЕТСТВИЕ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ И ФОРМУЛЯРА ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ С ОБЯВЕНАТА ПРОЦЕДУРА.
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата.
Да
2.
Проектното предложение се отнася за обявената процедура за подбор на проекти.	
Да
3.
Заявения размер на БФП по проекта е от 5 000 евро до 70 000 евро.
Да
4.
Максималния размер на заявените допустими разходи за реализиране на проекта е не по-голям от левовата равностойност на 200 000 евро.
Да
5.
Формулярът за кандидатстване е подаден с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от законния представител на кандидата.
Когато кандидатът се представлява от няколко лица заедно, формулярът се подписва от всяко от тях с КЕП.
Да
6.
Когато формулярът за кандидатстване не е подписан с КЕП от законния представител на кандидата е прикачено нотариално/и заверено/и пълномощно/и от съответното/ите упълномощено/и лице/а във формат „рdf“ или друг формат, подписано с КЕП на упълномощеното/ите лице/а. 
От текста на пълномощното/ите става ясно, че лицето/лицата с право да представляват кандидата упълномощава/т пълномощника да подаде от негово/тяхно име формуляра за кандидатстване като го подпише с КЕП и приложи документите, които са неразделна част от формуляра.
Да
II. Група
ПРОВЕРКА НА ПРЕДСТАВЕНИТЕ ДОКУМЕНТИ, В СЪОТВЕТСТВИЕ С ПОСОЧЕНИТЕ ПО Т.24 ОТ УСЛОВИЯТА ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ.
Критерий Води до отхвърляне
1.
Представена е таблица за допустими инвестиции в електронен формат по образец на ДФЗ - Приложение №1 към Условията за кандидатстване.
Да
2.
Представена е декларация в оригинал по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни по образец, съгласно приложение №12 на Наредба №22 - Приложение №2 към Условията за кандидатстване.
Да
3.
Представен е документ, издаден от обслужващата банка за банковата сметка на кандидата. (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица).
Да
4.
Представено е нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата.
Да
5.
Представено е свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му (документ по чл.61д от Наредба №22). 
(Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица).
Да
6.
Представена е декларация съгласно Приложение №6 на Наредба №22 от представляващия/те кандидата, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата - Приложение №3 към Условията за кандидатстване (документ по чл.61д от Наредба №22).
Да
7.
Представена е декларация за нередности, съгласно приложение №10 на Наредба №22 от представляващия/те кандидата, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидат – Приложение №4 към Условията за кандидатстване (документ по чл.61д от Наредба №22).
Да
8.
Представено е решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/ писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/ МОСВ/ БД), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите. (Когато е приложимо за проектното предложение.)
Да
9.
Представено е становище от съответната басейнова дирекция, доказващо, че обектите, предмет на инвестицията, не противоречат на плановете за управление на речните басейни в случаите на инвестиции с дейности по напояване, водовземане, водоснабдяване. (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.)
Не
10.
Представено е разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите (когато е приложимо за проектното предложение). (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.)
Не
11.
Представени са лицензи, разрешения и/или друг документ, удостоверяващ регистрацията, в случаите на предвидени разходи за дейности и инвестиции, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство и неупоменати изрично в настоящия списък. (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.)
Не
12.
Представен е договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг.
Да
13.
Представен е бизнес план за 5-годишен период, а в случаите на инвестиции за създаване на трайни насаждения или извършване на строително-монтажни работи – за 10-годишен период – по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ – Приложение №5 (текстови вариант) към Условията за кандидатстване.
Да
14.
Представен е бизнес план за 5-годишен период, а в случаите на инвестиции за създаване на трайни насаждения или извършване на строително-монтажни работи – за 10-годишен период – по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ – Приложение №5а (във формат xls) към Условията за кандидатстване.
Да
15.
Представена е инвентарна книга към датата на подаване на проектно предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството.
Да
16.
Представено е решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по Мярка 2 (код на мярката по ПРСР 2014-2020г. – 4.2) от стратегията за ВОМР на „МИГ – Любимец – Ивайловград”. (Представя се само от кандидати – юридически лица.)
Да
17.
Представена е справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица и еднолични търговци).
Да
18.
Представени са фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014г., съгласно чл.21, ал.2, т.14 на Наредба №22, ведно с банкови извлечения.
Не
19.
Представена е една оферта и/или извлечение от каталог на производител/ доставчик/ строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи – с предложена цена от производителя/ доставчика/ строителя.
Когато разходът е  включен в списъка с активите, дейностите и услугите, за които са определени референтни разходи на ДФ „Земеделие”, към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът представя една оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/ доставчика/ строителя.
Да
20.
Представени са най-малко три съпоставими независими оферти в оригинал.   
Когато разходът не е включен в списъка с активите, дейностите и услугите, за които са определени референтни разходи на ДФ „Земеделие”, към датата на подаване на проектното предложение, обосноваността на разходите се преценява, чрез представянето на най-малко три съпоставими независими оферти в оригинал.
Да
21.
Представено е решение за определяне на стойността на разхода, за който се кандидатства, с включена обосновка за мотивите, обосновали избора му. (Приложимостта е определена в т.22 „Критерии и методика за оценка на проектните предложения” от Условията за кандидатстване.)
Да
22.
Представени са документи за проведен избор на изпълнител по Закона за обществените поръчки, за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки. (Приложимостта е определена в т.22 „Критерии и методика за оценка на проектните предложения” от Условията за кандидатстване.)
Не
23.
Представен е формуляр за мониторинг, съгласно приложение №13 от Наредба №22 - Приложение №6 към Условията за кандидатстване.
Да
24.
Представена е регистрационна карта, издадена по реда на наредбата по § 4 ЗПЗП (Наредба №3 от 29.01.1999г., за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани), и анкетни формуляри към нея и/или извадка справка, генерирана от регистъра на земеделските стопани, съдържаща актуална заверка  по реда на чл.5, ал.3 от Наредба №3 от 29.01.1999г., когато е приложимо. (Представя се за доказване допустимостта на кандидата, като регистриран земеделски производител в съответствие със ЗПЗП.)
Да
25.
Представено е удостоверение от Националния статистически институт за определяне на кода на основната икономическа дейност на кандидата за съответната календарна  година, спрямо датата на подаване на проектното предложение. (Представя се от кандидати еднолични търговци и юридически лица, за доказване на основна дейност производство и преработка на хранителни продукти от обхвата на ПРСР. Не се представя от кандидати, регистрирани по реда на Наредба №3 от 1999г.)
Да
26.
Представена е декларация за размера на получените държавни помощи по образец – Приложение №7 към Условията за кандидатстване. (Представя се само от кандидати за финансово подпомагане за „Инвестиции в преработка/маркетинг на селскостопански продукти”, за предприятия за преработка на продукти от Приложение I в продукти извън Приложение I на ДФЕС. Приложимостта е определена в т.16 „Приложим режим на минимални/държавни помощи” от Условията за кандидатстване.)
Не
27.
Представена е декларация за липса или наличие на двойно финансиране на проекта и изкуствено създадени условия – Приложение №8 към Условията за кандидатстване.
Да
28.
Представена е декларация за неприложимост на общи документи по образец на ДФ „Земеделие“ - Приложение №10 към Условията за кандидатстване.
Не
29.
Представен е документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, обект на инвестицията, или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР (когато е учредено срочно право на строеж) или документ за ползване върху имота, валиден за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР, вписан в районната служба по вписванията, а в случай на договор за аренда на земя – и регистриран в съответната общинска служба по земеделие на Министерството на земеделието, храните и горите, в случаите на обновяване на сгради и/или помещения, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно Закона за устройство на територията.
Да
30.
Представен е одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект (работни чертежи и детайли)“, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (обн., ДВ, бр. 51 от 2001г.) или заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите на проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията.
Да
31.
Представено е разрешение за строеж, когато издаването му се изисква, съгласно Закона за устройство на територията или становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж, когато издаването му не се изисква съгласно Закона за устройство на територията. (Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.)
Да
32.
Представени са подробни количествени сметки за предвидените строително-монтажни работи, заверени от правоспособно лице.
Да
33.
Представено е разрешение за поставяне, издадено в съответствие със Закона за устройство на територията за разходи за преместваеми обекти (когато е приложимо).
Да
34.
Представен е одобрен технически/ технологичен проект, придружен от предпроектно проучване, изготвен и съгласуван от правоспособно лице – за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници.
Да
35.
Представен е технологичен проект ведно със схема и описание на технологичния процес, изготвен и заверен от правоспособно лице (когато е приложимо в случай, че инвестицията по проекта е част от технологичен процес).
Да
36.
Представен е документ, удостоверяващ, че предприятието отговаря на изискванията за  хигиена на храните/фуражите и тяхната безопасност, издаден от Българската агенция по безопасност на храните, в случай на производство и/или маркетинг на хранителни  стоки/фуражи.
Да
37.
Представено е удостоверение за тежести върху имота, издадено от служба по вписванията, към Агенция по вписванията в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение. (Представя се в случай, че се проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и помещения, предназначени за изпълнение на проекта. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.)
Не
38.
Представена е декларация, попълнена и подписана от продавача на земята или имота (сградата и/или земята), че същите не са придобити с публична безвъзмездна помощ, дори и частично в периода за последните 10 години преди подаване на проектното предложение. (Представя се в случай, че се проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и помещения, предназначени за изпълнение на проекта.)
Не
39.
Представен е документ от сертифициран оценител или от съответно упълномощен служебен орган, удостоверяващ, че цената на придобиване не надвишава пазарната стойност. (Представя се в случай, че се проектът включва разходи за закупуване на земя).
Не
40.
Представена е оценка от независим оценител, регистриран съгласно Закона за независимите оценители, или от съответно упълномощен служебен орган, удостоверяващ, че сградата е построена в съответствие с националното законодателство, или са описани частите, които не са в съответствие и които ще бъдат приведени в съответствие по време на изпълнението на проекта; оценката трябва да удостовери, че цената на придобиване на недвижимия имот не надвишава пазарната стойност. (Представя се в случай, че проектът включва разходи за закупуване на застроен недвижим имот.)
Не
41.
Представен е сертификат/и за биологични продукти.
(Представя се в случай, че се предвижда преработка на биологично сертифицирана земеделска продукция и доказване съответствието с критерий „Проекти с инвестиции и дейности от стопанства за производство на биологични продукти и/или стопанства в преход към биологично производство”. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.) 
Не
42.
Представени са предварителни или окончателни договори с описани вид, количества, произход и цени на основните суровини. (Представя се в случай, че се предвижда преработка на биологично сертифицирана земеделска продукция, която не е собствена на кандидата  и доказване съответствието с критерий „Проекти с инвестиции и дейности от стопанства за производство на биологични продукти и/или стопанства в преход към биологично производство”. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.)
Не
43.
Представена е декларация за видовете и количества суровини по образец - Приложение №9 към настоящите Условия за кандидатстване. (Представя се в случай, че се предвижда преработка на собствена на кандидата  биологично сертифицирана земеделска продукция и доказване съответствието с критерий „Проекти с инвестиции и дейности от стопанства за производство на биологични продукти и/или стопанства в преход към биологично производство”. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.)
Не
44.
Представен е Доклад и Резюме за отразяване на резултатите от енергийно обследване на промишлената система съгласно НАРЕДБА № Е-РД-04-05 от 2016г. за определяне на показателите за разход на енергия, енергийните характеристики на предприятия, промишлени системи и системи за външно изкуствено осветление, както и за определяне на условията и реда за извършване на обследване за енергийна ефективност и изготвяне на оценка на енергийни спестявания (Обн. ДВ. бр. 81 от 2016 г.) издадено от лица, които отговарят на изискванията на 59, ал. 1 от ЗЕЕ и са вписани в регистъра по чл. 60, ал. 1 от ЗЕЕ; част ЕЕ от „Технически или Работен проект”, разработен за въвеждане на предписаните в доклада мерки; Количествени сметки по част ЕЕ. (Представя се за доказване съответствието с критерий „Инвестициите по проекта  водят до повишаване на енергийната ефективност на предприятието (стопанство)”. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.)
Не
45.
Представен е анализ, удостоверяващ подобряването на енергийната ефективност в предприятието (стопанството), изготвен и съгласуван от правоспособно лице с компетентност в съответната област. (Представя се когато проектът включва инвестиции за производство на електрическа и /или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса; производство на енергия от възобновяеми енергийни източници (ВЕИ) за собствени нужди на предприятието, вкл. чрез преработка на растителна и животинска първична и вторична биомаса и/или за доказване съответствието с критерий „Инвестициите по проекта  водят до повишаване на енергийната ефективност на предприятието (стопанство)”. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.)
Не
46.
Представено е удостоверение за ползван патент и/или удостоверение за полезен модел или внедряване на инвестиции, валидно към датата на подаване на проектното предложение. (Представя се за доказване съответствие с критерий „Инвестициите по проекта са иновативни за предприятието (стопанството)”. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, комисията за оценка изпраща на кандидата уведомление за установените нередовности и определя разумен срок за тяхното отстраняване, който не може да бъде по-кратък от една седмица.)
Не
47.
Представена е декларация за неприложимост на специфични документи - Приложение №10а към Условията за кандидатстване.
Не
48.
Представени са други документи по преценка на кандидата, относими към проектното предложение.
Не
49.
(Ново, доп. от 22.07.2019г.) Представена е попълнена Декларация по образец, съгласно Заповед № РД 09-647/3.07.2019г., на Ръководителя на УО на ПРСР 2014-2020г. - Приложение №16 към Условията за кандидатстване. (Приложима за проектни предложения, подадени след 17.00 часа на 21.07.2019г.)
Да
50.
Документите, качени в ИСУН 2020 са представени на български език. В случаите, когато оригиналният документ е изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език, извършен от заклет преводач, а когато документът е официален, по смисъла на Гражданския процесуален кодекс, той е легализиран или с апостил.
Да
III. Група
СЪОТВЕТСТВИЕ НА КАНДИДАТА, ПРОЕКТНИТЕ ДЕЙНОСТИ И РАЗХОДИ С КРИТЕРИИТЕ ЗА ДОПУСТИМОСТ, ПОСОЧЕНИ В УСЛОВИЯТА ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ.
Критерий Води до отхвърляне
1.
Кандидатът e:
1. Земеделски производител (физическо или юридическо лице), регистриран по Наредба №3 от 1999г., за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани, издадена на основание § 4от ДР на ЗПЗП, или 
2. Едноличен търговец или юридическо лице, с основна дейност производство и преработка на хранителни продукти от обхвата на ПРСР и извън обхвата на другите ОП, а именно:
•	Мляко и млечни продукти, включително яйца от птици,
•	Месо и месни продукти,
•	Плодове и зеленчуци, включително гъби,
•	Пчелен мед,
•	Зърнени, мелничарски  и нишестени продукти,
•	Растителни и животински масла и мазнини,
•	Готови храни за селскостопански животни,
•	Гроздова мъст, вино и оцет.
Да
2.
Кандидатът отговаря на критерии за допустимост на кандидатите, посочени в  т.11 „Допустими кандидати” от Условията за кандидатстване, а именно:
1.	Кандидатът/ получателят на финансова помощ има постоянен адрес  - за физическите лица, и седалище и адрес на управление – за едноличните търговци и юридическите лица на територията на действие на „МИГ – Любимец – Ивайловград” (територията на община Любимец и община Ивайловград).
2.	Кандидатът/получателят на финансова помощ осъществява дейностите по проекта на територията на действие на МИГ.
3.	Не е допустим получател на финансова помощ клон на юридическо лице, ако юридическото лице открило клона не отговаря на изискванията на т.1 и т.2.
Проекти, представени от кандидати, неотговарящи на тези условия ще бъдат отхвърлени като недопустими.
Да
3.
При проверка на представените документи, както и при извършени служебни проверки в публични регистри (при необходимост), за кандидата и/или негов законен или упълномощен представител, не са установени обстоятелства за недопустимост, съгласно критериите за недопустимост на кандидатите, посочени в т.11 „Допустими кандидати” от Условията за кандидатстване.
Да
4.
Проектното предложение включва поне една от допустимите дейности от обхвата на т.13 „Дейности, допустими за финансиране” от Условията за кандидатстване.
Да
5.
В проектното предложение са включени допустими за финансиране категории разходи, посочени в т.14 от Условията за кандидатстване.
Да
IV. Група
РЕЗУЛТАТИ ОТ АНАЛИЗА НА БИЗНЕС ПЛАНА.
Критерий Води до отхвърляне
1.
Бизнес планът доказва подобряване на цялостната дейност на предприятието (стопанството).
Да
V. Група
ПРОВЕРКА ЗА ЛИПСА НА ДВОЙНО ФИНАНСИРАНЕ И ИЗКУСТВЕНО СЪЗДАДЕНИ УСЛОВИЯ.
Критерий Води до отхвърляне
1.
Кандидатът не е получил публична финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове или чрез други инструменти на Европейския съюз, и/или други публични средства за разходите, за които кандидатства за финансиране за същия/те обект/ти:
Забележки:
Съгласно декларация - приложение №8 към Условията за кандидатстване.
Проверка в публичния модул в ИСУН за двата програмни периода,  липсват данни за двойно финансиране. Прикачен е „принт скрийн” на проверката.
(http://umispublic.government.bg/srchExtSearch.aspx) (http://2020.eufunds.bg/bg/0/0/Beneficiary)
Да
2.
Относно кандидатът и проектното предложение на са установени „изкуствено създадени условия”, по смисъла на §1, т.5 от ДР на Наредба №22 от 14.12.2015г., целящи получаване на предимство, в противоречие с целите на европейското право и национално законодателство в областта на допустимите за подпомагане дейности по условията за кандидатстване по настоящата процедура.
Забележка:
Кандидатът е декларирал липсата на „изкуствено създадени условия” с декларация - приложение №8 към Условията за кандидатстване.
Проверка на представените документи към проектното предложение не установи наличие на „изкуствено създадени условия”.
Да
VI. Група
ПРОВЕРКА ЗА МИНИМАЛНИ/ ДЪРЖАВНИ ПОМОЩИ.
Критерий Води до отхвърляне
1.
Финансовото подпомагане по проектното предложение не представлява „държавна помощ“ по смисъла на чл. 107, параграф 1 от ДФЕС. За финансово подпомагане за „Инвестиции, свързани с преработка на селскостопански продукти и търговията със селскостопански продукти“, за продуктите описани в приложение № І по чл. 38 от ДФЕС.
Не
2.
Кандидатът е попълнил и представил декларация за държавни помощи за финансово подпомагане за „Инвестиции в преработка/ маркетинг на селскостопански продукти“ за предприятия за преработка на продукти от Приложение І в продукти извън Приложение І на ДФЕС.
Не
VII. Група
ПОСЕЩЕНИЕ НА МЯСТО (когато е приложимо).
Критерий Води до отхвърляне
1.
Посещението на място установи, че представената в проектното предложение информация съответства на констатираното действително състояние и дейностите по проекта, свързани с разходи за строително-монтажни работи не са физически започнали.
Не
VIII. Група
ЗАКЛЮЧЕНИЕ.
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение, състоящо се от представен формуляр за кандидатстване и приложени към него документи, отговаря на критериите за административно съответствие и допустимост.
Да
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.