Критерии за оценка

I. Група
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ
НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение е подадено в срок
Да
2.
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата
Не
3.
Формулярът за кандидатстване е подписан от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от упълномощено/оправомощено лице.
В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице
Да
4.
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език
Да
5.
Целите на проекта са в съответствие с целите на конкретната процедура
Да
6.
Кандидатът/партньорът/ите не са държавна/централна и/или териториална и/или общинска администрация
Да
7.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите се изпълняват на територията на МИГ „ АРДИНО – ДЖЕБЕЛ“
Да
8.
Проектното предложение съдържа поне една задължителна дейност 1 и/или 2, съгласно Условията за кандидатстване
Да
9.
Проектното предложение НЕ съдържа обучение в дистанционна форма
Да
10.
В случай че в проектното предложение е предвидено да се извършва обучение/я по професионална квалификация (ПК), професиите и специалностите са включени в СППОО
Не
11.
В случай че в проектното предложение е предвидено да се извършва/т обучение/я по ключови компетентности (КК), предвиденото обучение по ключови компетентности е от допустимите обучения по КК 1, 2, 3, 4, 5 и 6., съгласно Условията за кандидатстване.
•	Спазена е минималната продължителност на обученията по КК, съгласно Условията за кандидатстване.
(ако е приложимо)
Не
12.
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за изпълнение и резултат, съгласно т.7 от Условията за кандидатстване които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
Не
13.
Целевата група е допустима
Да
14.
Дейността/ите, която/ито ще се финансира/т с настоящия проект, попада/т в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013
Да
15.
Кандидат/партньор/и, които развиват основната си икономическа дейност или допълнителна дейност в целия Сектор A и Сектор С (Код 10 Производство на хранителни продукти и Код 11 Производство на напитки) не са предвидили да предоставят обучения по настоящата процедура за тези дейности
Да
16.
По проектното предложение са включени не
повече от двама партньори
Да
II. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Критерий Води до отхвърляне
1.
Приложение І - Автобиографията на ръководителя на проекта и/или на законния представител на организацията (управител, прокурист и др.)/собственика на капитала е попълнена и прикачена в ИСУН 2020
Да
2.
Приложение ІІ Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват КАНДИДАТА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър и  регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване, включително и от упълномощеното за подаване на проекта лице (ако е приложимо). 
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
Да
3.
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи КАНДИДАТА в търговски регистър и РЮЛНЦ или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020
Да
4.
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите КАНДИДАТА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020
Не
5.
Удостоверение за актуално състояние на КАНДИДАТА (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване - сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
В случай че кандидатът е регистриран по Закона за Търговския регистър и РЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път, съгласно чл. 23, ал.6 от Закона за търговския регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел.
Да
6.
Счетоводен баланс на КАНДИДАТА за предходната  финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020. (ако е приложение).
В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива

•	За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. 
Да
7.
Нотариално заверено пълномощно на лице, представляващо КАНДИДАТА за подписване на Формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 - (ако е приложимо)
Да
8.
Проектобюджет (Приложение IX). (приложимо за дейности 3, 4 и 5)
Да
9.
Документи, доказващи стойността на заложените разходи в план-сметките към проeктобюджета (оферти, информация от интернет и др.). (ако е приложимо)
Да
III. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ -
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ ПАРТНЬОРИТЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Приложение-ІІ: Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват ПАРТНЬОРА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в търговски регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване, включително и от упълномощеното за подаване на проекта лице (ако е приложимо). 
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
Да
2.
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи ПАРТНЬОРА в търговски регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020
Да
3.
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите ПАРТНЬОРА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020
Не
4.
Удостоверение за актуално състояние на партньора (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване, сканирано и прикачено в ИСУН 2020. 
В случай че партньорът е регистриран по Закона за търговския регистър и  регистър на юридическите лица с нестопанска цел или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път, съгласно чл. 23, ал.6 от Закона за търговския регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел.
Да
5.
Счетоводен баланс на ПАРТНЬОРА за предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020. В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива
За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. 
Да
IV. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА (съгласно т. 11.2. от Условията за кандидатстване)
Критерий Води до отхвърляне
1.
1.	Кандидатът е някое от изброените лица:
	работодатели; 
Да
2.
Кандидатът е лице със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство, и има седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ Ардино-Джебел
Да
3.
Кандидатът  не  е  организация  от  системата  на предучилищното  и  училищното  образование и/или от системата на висшето образование
Да
4.
Кандидатът не е МИГ – Ардино-Джебел
Да
5.
Кандидатът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013 (ако е приложимо)
Не
6.
Кандидатът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.

Да
7.
Кандидатът притежава ЦПО, което е регистрирано в Регистъра на центровете за професионално обучение към НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще провежда професионално обучение (приложимо в случай, че кандидатът самостоятелно ще предоставя обучение по професионална квалификация по проекта)
Да
V. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ – 
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Партньор/и на кандидата е/са някое/и от изброените лица:
	работодатели; 
	неправителствени организации; 

Да
2.
Партньорът е лице, със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство (неприложимо за общини)
Да
3.
Партньорът  не  е  организация  от  системата  на предучилищното  и  училищното  образование и/или от системата на висшето образование
Да
4.
Партньорът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013
Не
5.
Партньорът не е МИГ Ардино-Джебел
Да
6.
Партньорът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. 
Да
7.
Партньорът притежава ЦПО, което е регистрирано в Регистъра на центровете за професионално обучение към НАПОО за професиите и/или специалностите, по които ще провежда професионално обучение (приложимо в случай, че партньорът самостоятелно ще предоставя обучение по професионална квалификация по проекта). 
*Извършва се служебна проверка
Да
8.
Партньорът е предвидил да обучи 100 % от своите работници и служители.
Приложимо в случаите, в които партньорът чрез своето ЦПО ще провежда обученията по ПК
Не
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.