1. |
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта - Приложение №1 към Условията за кандидатстване /Документи за попълване/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
2. |
Декларация за липса на изкуствено създадени условия и/или функционална несамостоятелност на инвестицията и недопускането на създаване на такива при одобрение на проектното предложение – Приложение №2 към Условията за кандидатстване /Документи за попълване/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|
3. |
Формуляр за мониторинг /съгласно Приложение №13 към Наредба №22 от 14.12.2015 г./ за прилагане на подмярка 19.2 „Прилагане на операции в рамките на стратегии за Водено от общностите местно развитие“ – Приложение №3 към Условията за кандидатстване /Документи за попълване/, подписан от представляващия кандидата, сканиран във формат „pdf” или „jpg“.
|
Да
|
4. |
Налице е съответствие относно представената информация за индикаторите за изпълнение и резултат във Формуляра за кандидатстване и Формуляр за мониторинг по подмярка 19.2
|
Да
|
5. |
Таблица за допустими инвестиции в електронен формат по образец на ДФЗ - Приложение №4 към Условията за кандидатстване /Документи за попълване/.
|
Да
|
6. |
Декларация за съгласие и информираност за обработване на лични данни по образец /Приложение №12 към чл. 47, ал. 2, т. 2 от Наредба №22 от 14.12.2015 г./ – Приложение №5 към Условията за кандидатстване /Документи за попълване/, подписана и подпечатана, и сканирана във формат „pdf” или „jpg“.
|
Да
|
7. |
Декларация за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ на УО и ДФЗ – Приложение №6 към Условията за кандидатстване /Документи за попълване/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
8. |
Декларация по чл.25, ал.2 от ЗУСЕСИФ - Приложение №7 към Условията за кандидатстване /Документи за попълване/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
9. |
Декларация за липса на основания за отстраняване - Приложение №8 към Условията за кандидатстване /Документи за попълване/. Представена във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
10. |
Декларация за нередности по образец - Приложение №9 към Условията за кандидатстване /Документи за попълване/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
11. |
Свидетелство за съдимост, издадено не по-рано от 1 месец преди датата на подаване на проектното предложение на представляващия/представляващите кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Да
|
12. |
Удостоверение за липса на публични задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК
|
Да
|
13. |
Удостоверение за липса на задължения към общината по седалището на кандидата, издадени не по-рано от 1 месец преди датата на представянето
|
Да
|
14. |
Копие от учредителен акт или устав, във формат „pdf“ или „jpg“ (за кандидати – ЮЛНЦ, Читалища), в случай че същите не са вписани в Търговския регистър и регистъра на юридическите лице с нестопанска цел към Агенцията по вписванията.
|
Не
|
15. |
Решение на компетентния орган на ЮЛНЦ, Читалището за кандидатстване по реда на настоящата процедура – приложимо само за кандидати ЮЛНЦ и Читалища
|
Не
|
16. |
Решение на общинския съвет за кандидатстване по реда на настоящата процедура (приложимо за кандидат община)
|
Не
|
17. |
Решение на общинския съвет, че дейностите, включени в проектното предложение, съответстват на приоритетите на общинския план за развитие на община Бяла Слатина (приложимо за кандидат община). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
18. |
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата, а за кандидат община - Заповед на кмета. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
19. |
Справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходна финансова година и/или за последния отчетен период. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
20. |
Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване, в случай на разходи, които представлват ДМА съгласно Закона за счетоводството (важи за проекти, включващи инвестиции за закупуване на оборудване и/или обзавеждане и/или мобилни обекти). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
21. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие по околната среда/решение за преценяване на необходиостта от извършване на екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта /писмо/ разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/МОСВ/Басейнова дирекция/), издадени по реда на Закона на опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“. (Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искането за издаване от съответния орган, в случаите когато проектното предложение включва строително-монтажни работи).
|
Да
|
22. |
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, обект на инвестицията, или документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение (когато е учредено срочно право на строеж) или документ за ползване върху имота, валиден за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение, вписан в Районната служба по вписванията (не се изисква за обекти посочени в чл. 56, ал. 2 от Закона за общинската собственост). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
23. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект“ в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти или Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява, в случаите на проекти, включващи разходи за СМР и когато за предвидените СМР не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
24. |
Съгласуване с Министерство на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на Глава 23 от Наредба №4 от 2001 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти – недвижими културни ценности). Може към датата на кандидатстване да се представи входящ номер на искането за издаване на съгласувателно становище. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
25. |
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (не се представя за дейности включващи обекти ново строителство). Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
26. |
Подписани технически спецификации за оборудването и/или обзавеждането/мобилни обекти, включени в проекта, представени във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
27. |
Подробни количествени сметки за предвидените строително-монтажни работи, заверени от правоспособно лице (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Представят се във формат „pdf“ или „jpg“ и „xls“ или „xlsx“.
|
Не
|
28. |
Количествено-стойностни сметки / важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи/. Представят се във формат „pdf“ и „xls“ или „xlsx“.
|
Не
|
29. |
Разрешение за строеж - влязло в сила (приложимо само в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ)
|
Не
|
30. |
Становище на главния архитект с подробно описание на инвестиционното намерение, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж (приложимо само в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ)
|
Не
|
31. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи, в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Не
|
32. |
Сканирано копие на всички документи от проведената съгласно изискванията по ЗОП процедура (важи за кандидати възложители по ЗОП, в случай че проектът включва разходи по точка 4 от Раздел 14.1. „Допустими разходи”). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Не
|
33. |
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба №22/2015 г., ведно с банкови извлечения. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Не
|
34. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски (важи, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг). Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Не
|
35. |
Най-малко три съпоставими независими оферти, които имат най-малко следното минимално съдържание – наименование на оферента, срок на валидност на офертата, дата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, техническо предложение, ценово предложение в левове без ДДС и с посочен ДДС, ведно със Запитване за оферта – Приложение №11 (важи в случаите, когато кандидатите не са възложители по чл. 5 и 6 от ЗОП и разходите, за които кандидатстват не са включени в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие“) . Представят се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Не
|
36. |
Оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя, ведно със Запитване за оферта – Приложение №11 (важи в случаите, когато кандидатите не са възложители по ЗОП и разходите, за които кандидатстват са включени в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие“). Представят се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Не
|
37. |
Документация от проведени пазарни консултации ведно с Решение за определяне на стойността на разхода, за който се кандидатства, с включена обосновка за мотивите, обосновали избора, ако кандидатите не са избрали най-ниската ценова оферта, ведно с представените оферти (важи в случаите, когато кандидатите са възложители по чл.5 и 6 от ЗОП и разходите, за които кандидатстват не са включени в списък с референтни разходи на ДФ „Земеделие“). Представят се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Не
|
38. |
Анализ „разходи-ползи“ (финансов анализ) по образец на ДФЗ - Приложение №10 /Документи за попълване/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”
|
Да
|
39. |
Таблица Анализ „разходи-ползи“ (финансов анализ), изготвена по образец, съгласно Приложение № 10а. Представя се във формат „xls“ или „xlsx“.
|
Да
|
40. |
Декларация за минимални и държавни помощи по образец на МФ - Приложение №12 към Условията за кандидатстване /Документи за попълване/. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
|
Да
|