Критерии за оценка

I. Група
Административно съответствие – общи критерии
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата
Да
2.
Формулярът за кандидатстване е попълнен съгласно указанията
Да
3.
Формулярът за кандидатстване е подаден с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от законния представител на кандидата или от  упълномощено лице, за което е прикачено нотариално/и заверено/и пълномощно/и от съответното/ите упълномощено/и лице/а във формат „рdf“. За кандидати общини може да бъде предоставена и заповед на кмета на общината.
Да
4.
Документите качени в ИСУН 2020 са представени на български език. В случаите, когато оригиналният документ е изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език, извършен от заклет преводач, а когато документът е официален, по смисъла на Гражданския процесуален кодекс, той е легализиран или с апостил.
Да
II. Група
Административно съответствие - придружаващи общи документи
Критерий Води до отхвърляне
1.
ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ във формат .pdf, подписан и сканиран от кандидата и във формат „doc“ или „docx“. – по образец
Да
2.
Таблица за допустими инвестиции и дейности подписана с КЕП от кандидата във формат .pdf,  .xls или .xlsx – по образец
Да
3.
Декларация в оригинал по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“
Да
4.
Декларация за нередности в оригинал с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“
Да
5.
Декларация в оригинал (съгласно приложение № 6 към чл.24, ал. 1, т. 8 на Наредба №22/14.12.2015г., кандидатът декларира липсата на обстоятелства по т. 1 до 18.) с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ - по образец
Да
6.
Документ, издаден от обслужващата банка за банковата сметка на кандидата, по която ще бъде преведена финансовата помощ, с подпис/и, печат от банката и сканирана във формат „pdf“.
Не
7.
Нотариално заверено изрично пълномощно - в случай че документите не се подават лично от кандидата или заповед на кмета за кандидати общини  във формат „pdf“. Представеното пълномощно следва да е изрично, да съдържа подпис на упълномощителя и нотариална заверка. Данните на упълномощеното лице следва да съответстват на посочените в поле "Упълномощено лице" в Приложение №1 „Основна информация“.
Не
8.
Решение на компетентния орган на ЮЛНЦ за кандидадтстване по подмярка 7.2 от СВОМР на МИГ Сандански  във формат „pdf“.
Да
9.
Учредителен акт или Устав, когато кандадат/получател е лице регистрирано по ЗЮЛНЦ или по Закона за народните читалища  във формат „pdf“.
Не
10.
Удостоверение за актуално правно състояние, удостоверение за ликвидация и удостоверение за несъстоятелност, издадени не по-рано от месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение (не се изисква от кандидати общини и ЮЛНЦ и читалища регистрирани в Агенцията по вписванията) във формат „pdf“.
Не
11.
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му във формат „pdf ”.
Да
12.
Решение на общото събрание на читалището за кандидадтстване по подмярка 7.2 от СВОМР на МИГ Сандански  във формат „pdf ”.
Да
13.
Решение на общинския съвет  за кандидадтстване по подмярка 7.2 от СВОМР на МИГ Сандански. Документът се представя от кандидат Община Сандански във формат „pdf“.
Да
14.
Решение на общинския съвет че дейностите, включени в проектите, съответстват на приоритетите на общинския план за развитие на община Сандански. Документът се представя от всички кандидати във формат „pdf“.
Да
15.
Удостоверение, издадено от Националната агенция за приходите, че ползвателят на помощта няма просрочени задължения, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на заявлението за подпомагане. Документът се предоставя от всички кандидати във формат „pdf“, с изключение на кандидати общини.
Не
16.
Удостоверение за липса на задължения към общината по седалище на кандидата, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на заявлението за подпомагане. Документът се предоставя от всички кандидати във формат „pdf“, с изключение на кандидати общини.
Не
17.
Декларация в оригинал по чл. 4а, ал.1 от ЗМСП и справката за обобщените параметри на предприятието, което подава декларация във формат „pdf“.  (по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката), когато е приложимо – не се изисква от кандидат община Сандански.
Не
18.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване – в случай на разходи които представляват ДМА, съгласно закона за счетоводството  във формат „pdf”.
Не
19.
Справка за дълготрайните активи – приложение към счетоводния баланс за предходната финснова година и/или за последния отчетен период  във формат  „pdf”.(за юридически лица)
Не
20.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите, във формат „pdf“.
Не
21.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията (важи в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот - собственост на кандидата)  във формат „pdf“.
Да
22.
Учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане, когато е учредено срочно право на строеж – в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи, за които се изисква разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията във формат „pdf“.
Да
23.
Документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане – в случай на кандидатстване за разходи за закупуване и/или инсталиране на оборудване и/или съоръжения и/или обновяване на сгради и/или помещения и строително-монтажни работи, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията във формат „pdf“.
Да
24.
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията), във формат „pdf“.
Да
25.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект“ в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията) във формат „pdf“.
Да
26.
Подробни количествени сметки заверени от правоспособно лице (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация, количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство, от всички кандидати във формат „pdf“ и „xls“или “xlsx”.
Не
27.
Разрешение за строеж (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ) във формат „pdf“.
Да
28.
Становище на главния архитект, с подробно описание на инвестиционното намерение, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно ЗУТ) във формат „pdf“.
Да
29.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи в случай, че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане) във формат „pdf“.
Да
30.
Заверени количествено-стойностни сметки и/или технически спецификации във формат „pdf“ и в „xls“или “xlsx”.
Да
31.
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (само в случаите, когато дейността включва - реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или реставрация и/или обновяване) във формат „pdf“ .
Не
32.
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности)  във формат „pdf“.
Не
33.
Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство във формат „pdf“ .
Не
34.
Предварителни или окончателни договори за услуги, работи, доставки - обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в левове или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки. (Важи за кандидати, които не са Възложители по ЗОП)  във формат „pdf“. КСС  във формат „pdf“ и в „xls“ или “xlsx”. КСС съответстват на КС в проектната документация, изготвена съгласно ЗУТ и да са подписани от двете страни по договора.
Не
35.
Заверено от възложителя копие на всички документи от проведената съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки процедура за изпълнение на дейностите по проекта (разходи за хонорари, архитекти, инженери и консултанти, свързани с проекта, извършени преди подаване на заявлението за подпомагане) във формат „pdf“.
Не
36.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски (важи в случай, че проектът включва разходи за  закупуване на активи чрез финансов лизинг) във формат „pdf“.
Не
37.
Оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя, когато e необходимо да се проведе процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки и разходът, за който се кандидатства е включен в списък рферентни разходи, във формат „pdf“.
Не
38.
Най-малко три съпоставими независими индикативни оферти за всяка отделна инвестиция в актив/услуга/ строителство – с предложена цена от производителя/доставчика/строителя, запитване до конкретни лица за представените оферти - за разходи, които не са включени в референтния списък.  Кандидатът представя запитване за оферта по образец съгласно Приложение № 7. Представени са във формат „pdf“. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите са приложени и количествено-стойностни сметки във формат "xls" или “xlsx”.  (Важи за кандидати, които не са Възложители по ЗОП).
Не
39.
Най-малко три съпоставими независими оферти в оригинал, които имат най-малко следното минимално съдържание – наименование на офертата, срок на валидност на офертата, дата на издаване на офертата, подпис и печат на офертата, техническо предложение, ценово предложение в лева с посочен ДДС – за разходи, които не са включени в референтния списък, като офертите са събрани чрез прилагане на принципа на пазарни консултации. Представени във формат „pdf“ . (Важи за кандидати, които са Възложители по чл. 5 и 6 от ЗОП).
Не
40.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител, а когато избраната оферта не е с най-ниска цена - и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора му във формат „pdf“.
Не
41.
В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство във формат „pdf“.
Не
42.
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба 22 от 14 декември 2015г. , ведно с банкови извлечения във формат „pdf“.
Не
43.
Анализ разходи-ползи (финансов анализ) по образец  във формат „pdf“ и "xls" или “xlsx”.
Да
44.
Декларация, подписана от кандидата, в която се изброяват подадени проектни предложения за дейности, допустими за подпомагане съобразно демаркационната линия с Оперативна програма „Региони в растеж“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014 – 2020“ и Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ (само в случаите на подадени проектни предложения) във формат „pdf“.
Не
45.
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“, от всички кандидати.
Да
46.
Формуляр за мониторинг по образец във формат „pdf“, от всички кандидати.
Да
47.
Декларация НСИ по образец във формат „pdf“, от всички кандидати.
Да
48.
Декларация неприложими документи по образец  във формат „pdf“, от всички кандидати за всички неприложими документи към проектното предложение.
Не
49.
Декларация за липса на изкуствено създадени условия и/или наличие на функционална несамостоятелност с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“, от всички кандидати.
Да
III. Група
Административно съответствие - придружаващи специфични документи
Критерий Води до отхвърляне
1.
За дейност "Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи общински пътища, улици и тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях":
1.	Декларация от кмета на общината, че под терена, в който ще се изпълнят дейностите по проекта, са изградени или реконструирани водоснабдителните и/или канализационните системи (ВиК) или не се предвижда да се изграждат или реконструират ВиК системи за период от седем години считано от датата на сключване на договор за предоставяне на финансова помощ във формат „pdf“.
Не
2.
За дейност "Изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2000 е.ж. в селските райони":
1.	Становище от съответната басейнова дирекция, доказващо, че обектите, предмет на инвестицията, не противоречат на Плановете за управление на речните басейни във формат „pdf“.
Не
3.
За дейност "Изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2000 е.ж. в селските райони":
2.	Становище и съгласуване на техническата документация от съответния консолидиран ВиК оператор (изисква се от кандидат община) във формат „pdf“.
Не
4.
За дейност "Изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2000 е.ж. в селските райони":
3.	Съгласие от дружеството, експлоатиращо/стопанисващо ВиК мрежата, за приемане за бъдеща експлоатация и поддръжка на изградените по проекта мрежи и съоръжения във формат „pdf“.
Не
5.
За дейност "Изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2000 е.ж. в селските райони":
4. Разрешително за водовземане и/или разрешително за ползване на воден обект в случаите, предвидени в Закона за водите (представя се само при ново строителство на водоснабдителни системи и съоръжения, както и за дейностите, свързани с разширяване на ВиК мрежи) във формат „pdf“.
Не
6.
За дейност "Изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2000 е.ж. в селските райони":
5.	Решение на общинския съвет, с което кандидатът се задължава да спазва законодателството в областта на държавните помощи при сключване на договор за предоставяне на финансова помощ във формат „pdf“.
Не
7.
За дейност "Изграждане, реконструкция и/или рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения в агломерации с под 2000 е.ж. в селските райони":
6.	Декларация от консолидиран ВиК оператор за съгласие за участие във всеки етап на изпълнението на одобрен инвестиционен проект и извършване на мониторинг чрез наблюдение и оценка на изпълнението на проекта (изисква се от кандидат община) във формат „pdf“.
Не
8.
За дейност "Изграждане и/или обновяване на площи за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение", които включват парк или градина:
1. Документ за собственост от който да е видно, че обектът притежава статут на парк или градина. В случай, че в документа за собственост не е посечено, че обекат притежава статут на парк или градина се представя одобрен общ или подробни Устройствени планове на урбанизираните територии, , от коитпо да е видно, че имотите са със статут на парк или градина във формат „pdf“.
Не
9.
За дейност "Изграждане и/или обновяване на площи за широко обществено ползване, предназначени за трайно задоволяване на обществените потребности от общинско значение", които включват парк или градина:
2. План схема за разполагане на преместваеми обекти и съоръжения (Представя се ако има такива обекти) във формат „pdf
Не
10.
За дейност "Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на социална инфраструктура за предоставяне на услуги, които не са част от процеса на деинституционализация на деца и възрастни, включително транспортни средства":
1.	Обосновка за необходимостта и устойчивостта от съответната социална услуга във формат „pdf“.
Не
11.
За дейност "Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на социална инфраструктура за предоставяне на услуги, които не са част от процеса на деинституционализация на деца и възрастни, включително транспортни средства":
2.	Положително становище от Министерството на труда и социалната политика за необходимостта, целесъобразността и спазването на изискванията, критериите и стандартите за местоположение и материална база, определени с Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане, а когато социалните услуги са за деца, отговарят и на изискванията на Наредбата за критериите и стандартите за социални услуги за деца, за социалните услуги, които ще се разкрият във формат „pdf“.
Не
12.
За дейност "Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на социална инфраструктура за предоставяне на услуги, които не са част от процеса на деинституционализация на деца и възрастни, включително транспортни средства":
3.	Положително становище от Агенцията за социално подпомагане за бъдещо финансиране на социалните услуги като държавно-делегирана дейност във формат „pdf“.
Не
13.
За дейност "Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на социална инфраструктура за предоставяне на услуги, които не са част от процеса на деинституционализация на деца и възрастни, включително транспортни средства":
4.	Декларация за размера на получената държавна помощ във формат „pdf“.
Не
14.
За дейност "Реконструкция и/или ремонт на общински сгради, в които се предоставят обществени услуги, с цел подобряване на тяхната енергийна ефективност":
1. Решение на общинския съвет, потвърждаващо, че дейностите, свързани с инвестиции за подобряването на енергийната ефективност, отговарят на общинската програма за енергийна ефективност на съответната община. Представя се във формат „pdf“.
Не
15.
За дейност "Реконструкция и/или ремонт на общински сгради, в които се предоставят обществени услуги, с цел подобряване на тяхната енергийна ефективност":
 2. Обследване за енергийна ефективност придружено от валиден сертификат за енергийни характеристики на сграда в експлоатация, изготвени по реда на чл. 48 от ЗЕЕ и Наредба № Е-РД-04-1 от 2016 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради. Представя се във формат „pdf“.
Не
16.
За дейност "Изграждане, реконструкция, ремонт, реставрация, закупуване на оборудване и/или обзавеждане на обекти, свързани с културния живот, включително мобилни такива, включително и дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства":
1.	Декларация за минимална помощ  по образец  във формат „pdf“.
Не
17.
За дейност "Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на общинска образователна инфраструктура с местно значение в селските райони":
1.	Заповед на министърът на образованието и науката за откриване, преобразуване или промяна на основното общинско училище или средното общинско училище или писмо от министърът на образованието и науката, удостоверяващо статута му и финансиращия орган във формат „pdf“.
Не
18.
За дейност "Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на общинска образователна инфраструктура с местно значение в селските райони":
2.	Заповед на кмета на общината и решение на общинския съвет за откриване, преобразуване или промяна на общинската детска градина или писмо от министърът на образованието и науката, удостоверяващо статута и финансиращия орган на детската градина във формат „pdf“.
Не
19.
За дейност "Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на спортна инфраструктура":
1. Декларация за минимална помощ  по образец във формат „pdf“.
Не
IV. Група
Проверка за допустимост
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение допринася за постигане на основната цел на подмярка 7.2 от СВОМР - насърчаване социалното приобщаване, намаляването на бедността и икономическото развитие в селските райони.
Да
2.
Проектното предложение съответства на изискванията за продължителност на изпълнението.
Да
V. Група
Допустимост на кандидата:
Критерий Води до отхвърляне
1.
Кандидатът е:
•	Община Сандански;
•	Юридически лица с нестопанска цел /ЮЛНЦ/, регистрирани по закона за юридическите лица с нестопанска цел;  
•	Читалища, регистрирани по Закона за народните читалищата.
Да
2.
Кандидатът/получателят на финансова помощ има седалище и адрес на управление за юридическите лица, на територията на действие на МИГ Сандански
Да
3.
Кандидатът не попада в някое от обстоятелствата декларирани в Приложение № 5 към Условията за кандидатстване.
Да
VI. Група
Допустимост на  дейностите:
Критерий Води до отхвърляне
1.
Дейностите по проекта ще се осъществяват на територията на действие на МИГ Сандански.
Да
2.
Проектното предложение включва поне една допустима за финансиране  дейност от подмярка 7.2 от СВОМР.
Да
3.
Проектното предложение НЕ включва недопустими дейности включени в раздел 13.3 от Условията за кандидатстване.
Да
VII. Група
Допустимост на разходите:
Критерий Води до отхвърляне
1.
Разходите, включени в проектното предложение са допустими за финансиране и отговарят на условията за допустимост съгласно раздел 14.1 и 14.2 от Условията за кандидатстване.
Да
2.
Разходите, включени в проектното предложение НЕ включват недопустими разходи, съгласно раздел 14.3 от Условията за кандидатстване.
Да
3.
Размерът на общите допустими разходи за проекта е равен или по-голям от левовата равностойност на 5000 евро
Да
4.
Размерът на общите допустими разходи проекта  е равен или по-малък на левовата равностойност на 200 000 евро
Да
VIII. Група
Проверка за основателността на предложените за финансиране разходи
Критерий Води до отхвърляне
1.
Разходите съответстват на дейностите, обосновании и основателни са за изпълнението на проекта.
Не
2.
Стойността на разходите, попълнена в бюджета на проектното предложение във Формуляра за кандидатстване в ИСУН и в ТДИД, съответства на стойността, описана в представените от кандидата договори, фактури и др. документи, с които е обоснован съответния разход.
Не
3.
Не е установено дублиране на разходи
Не
IX. Група
Проверка за липса на двойно финансиране и проверка за наличие на изкуствено създадени условия
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проверката за наличие или липса на изкуствено създадени условия е извършена на база проверка на всички представени документи към пoдаденото проектно предложение. По проекта липсват изкуствено създадени условия*. 

*Изкуствено създадени условия" са инвестиции, за които е установена функционална несамостоятелност и/или изкуствено създадени условия за получаване на помощта с цел осъществяване на предимство в противоречие с целите на мярката.
Да
2.
Дейностите по проекта не са финансирани/ не се финансират по друг проект, програма или каквато и да е друга схема с източник националния бюджет, бюджета на ЕС или друга донорска програма. (Представена декларация)
Да
3.
В публичния модул в ИСУН липсват данни за двойно финансиране
Да
X. Група
Проверка за държавни и минимални помощи
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектът е в съответствие с приложимите правила за държавните/минималните помощи.
Да
XI. Група
Резултати от проверка на място
Критерий Води до отхвърляне
1.
Посещението на място установи, че представената в проектното предложение информация съответства на констатираното действително състояние и дейностите по проекта не са физически започнали.
Да
XII. Група
Резултати анализ „РАЗХОДИ-ПОЛЗИ“
Критерий Води до отхвърляне
1.
Интензитетът на помощта заявен от кандидата е в съответствие с представения анализ „разходи – ползи“.
Да
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.