1. |
ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ във формат .pdf, подписан и сканиран от кандидата и във формат „doc“ или „docx“. – по образец
|
Да
|
2. |
Таблица за допустими инвестиции и дейности подписана с КЕП от кандидата във формат .pdf, .xls или .xlsx – по образец
|
Да
|
3. |
Декларация в оригинал по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“
|
Да
|
4. |
Декларация за нередности в оригинал с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“
|
Да
|
5. |
Декларация в оригинал (съгласно приложение № 6 към чл.24, ал. 1, т. 8 на Наредба №22/14.12.2015г., кандидатът декларира липсата на обстоятелства по т. 1 до 18.) с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“ - по образец
|
Да
|
6. |
Документ, издаден от обслужващата банка за банковата сметка на кандидата, по която ще бъде преведена финансовата помощ, с подпис/и, печат от банката и сканирана във формат „pdf“.
|
Не
|
7. |
Нотариално заверено изрично пълномощно - в случай че документите не се подават лично от кандидата или заповед на кмета за кандидати общини във формат „pdf“. Представеното пълномощно следва да е изрично, да съдържа подпис на упълномощителя и нотариална заверка. Данните на упълномощеното лице следва да съответстват на посочените в поле "Упълномощено лице" в Приложение №1 „Основна информация“.
|
Не
|
8. |
Решение на компетентния орган на ЮЛНЦ за кандидадтстване по подмярка 7.2 от СВОМР на МИГ Сандански във формат „pdf“.
|
Да
|
9. |
Учредителен акт или Устав, когато кандадат/получател е лице регистрирано по ЗЮЛНЦ или по Закона за народните читалища във формат „pdf“.
|
Не
|
10. |
Удостоверение за актуално правно състояние, удостоверение за ликвидация и удостоверение за несъстоятелност, издадени не по-рано от месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение (не се изисква от кандидати общини и ЮЛНЦ и читалища регистрирани в Агенцията по вписванията) във формат „pdf“.
|
Не
|
11. |
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му във формат „pdf ”.
|
Да
|
12. |
Решение на общото събрание на читалището за кандидадтстване по подмярка 7.2 от СВОМР на МИГ Сандански във формат „pdf ”.
|
Да
|
13. |
Решение на общинския съвет за кандидадтстване по подмярка 7.2 от СВОМР на МИГ Сандански. Документът се представя от кандидат Община Сандански във формат „pdf“.
|
Да
|
14. |
Решение на общинския съвет че дейностите, включени в проектите, съответстват на приоритетите на общинския план за развитие на община Сандански. Документът се представя от всички кандидати във формат „pdf“.
|
Да
|
15. |
Удостоверение, издадено от Националната агенция за приходите, че ползвателят на помощта няма просрочени задължения, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на заявлението за подпомагане. Документът се предоставя от всички кандидати във формат „pdf“, с изключение на кандидати общини.
|
Не
|
16. |
Удостоверение за липса на задължения към общината по седалище на кандидата, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на заявлението за подпомагане. Документът се предоставя от всички кандидати във формат „pdf“, с изключение на кандидати общини.
|
Не
|
17. |
Декларация в оригинал по чл. 4а, ал.1 от ЗМСП и справката за обобщените параметри на предприятието, което подава декларация във формат „pdf“. (по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката), когато е приложимо – не се изисква от кандидат община Сандански.
|
Не
|
18. |
Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване – в случай на разходи които представляват ДМА, съгласно закона за счетоводството във формат „pdf”.
|
Не
|
19. |
Справка за дълготрайните активи – приложение към счетоводния баланс за предходната финснова година и/или за последния отчетен период във формат „pdf”.(за юридически лица)
|
Не
|
20. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/разрешително от компетентния орган по околна среда (Регионална инспекция по околната среда и водите/Министерство на околната среда и водите/Басейнова дирекция), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите, във формат „pdf“.
|
Не
|
21. |
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията (важи в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот - собственост на кандидата) във формат „pdf“.
|
Да
|
22. |
Учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане, когато е учредено срочно право на строеж – в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи, за които се изисква разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията във формат „pdf“.
|
Да
|
23. |
Документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане – в случай на кандидатстване за разходи за закупуване и/или инсталиране на оборудване и/или съоръжения и/или обновяване на сгради и/или помещения и строително-монтажни работи, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията във формат „pdf“.
|
Да
|
24. |
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията), във формат „pdf“.
|
Да
|
25. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект“ в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията) във формат „pdf“.
|
Да
|
26. |
Подробни количествени сметки заверени от правоспособно лице (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация, количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство, от всички кандидати във формат „pdf“ и „xls“или “xlsx”.
|
Не
|
27. |
Разрешение за строеж (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ) във формат „pdf“.
|
Да
|
28. |
Становище на главния архитект, с подробно описание на инвестиционното намерение, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж (важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно ЗУТ) във формат „pdf“.
|
Да
|
29. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи в случай, че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане) във формат „pdf“.
|
Да
|
30. |
Заверени количествено-стойностни сметки и/или технически спецификации във формат „pdf“ и в „xls“или “xlsx”.
|
Да
|
31. |
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (само в случаите, когато дейността включва - реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или реставрация и/или обновяване) във формат „pdf“ .
|
Не
|
32. |
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности) във формат „pdf“.
|
Не
|
33. |
Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство във формат „pdf“ .
|
Не
|
34. |
Предварителни или окончателни договори за услуги, работи, доставки - обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в левове или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки. (Важи за кандидати, които не са Възложители по ЗОП) във формат „pdf“. КСС във формат „pdf“ и в „xls“ или “xlsx”. КСС съответстват на КС в проектната документация, изготвена съгласно ЗУТ и да са подписани от двете страни по договора.
|
Не
|
35. |
Заверено от възложителя копие на всички документи от проведената съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки процедура за изпълнение на дейностите по проекта (разходи за хонорари, архитекти, инженери и консултанти, свързани с проекта, извършени преди подаване на заявлението за подпомагане) във формат „pdf“.
|
Не
|
36. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски (важи в случай, че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг) във формат „pdf“.
|
Не
|
37. |
Оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя, когато e необходимо да се проведе процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки и разходът, за който се кандидатства е включен в списък рферентни разходи, във формат „pdf“.
|
Не
|
38. |
Най-малко три съпоставими независими индикативни оферти за всяка отделна инвестиция в актив/услуга/ строителство – с предложена цена от производителя/доставчика/строителя, запитване до конкретни лица за представените оферти - за разходи, които не са включени в референтния списък. Кандидатът представя запитване за оферта по образец съгласно Приложение № 7. Представени са във формат „pdf“. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите са приложени и количествено-стойностни сметки във формат "xls" или “xlsx”. (Важи за кандидати, които не са Възложители по ЗОП).
|
Не
|
39. |
Най-малко три съпоставими независими оферти в оригинал, които имат най-малко следното минимално съдържание – наименование на офертата, срок на валидност на офертата, дата на издаване на офертата, подпис и печат на офертата, техническо предложение, ценово предложение в лева с посочен ДДС – за разходи, които не са включени в референтния списък, като офертите са събрани чрез прилагане на принципа на пазарни консултации. Представени във формат „pdf“ . (Важи за кандидати, които са Възложители по чл. 5 и 6 от ЗОП).
|
Не
|
40. |
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител, а когато избраната оферта не е с най-ниска цена - и писмена обосновка за мотивите, обусловили избора му във формат „pdf“.
|
Не
|
41. |
В случаите, когато оферентите са чуждестранни лица, следва да представят документ за правосубектност съгласно националното им законодателство във формат „pdf“.
|
Не
|
42. |
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба 22 от 14 декември 2015г. , ведно с банкови извлечения във формат „pdf“.
|
Не
|
43. |
Анализ разходи-ползи (финансов анализ) по образец във формат „pdf“ и "xls" или “xlsx”.
|
Да
|
44. |
Декларация, подписана от кандидата, в която се изброяват подадени проектни предложения за дейности, допустими за подпомагане съобразно демаркационната линия с Оперативна програма „Региони в растеж“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014 – 2020“ и Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ (само в случаите на подадени проектни предложения) във формат „pdf“.
|
Не
|
45. |
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“, от всички кандидати.
|
Да
|
46. |
Формуляр за мониторинг по образец във формат „pdf“, от всички кандидати.
|
Да
|
47. |
Декларация НСИ по образец във формат „pdf“, от всички кандидати.
|
Да
|
48. |
Декларация неприложими документи по образец във формат „pdf“, от всички кандидати за всички неприложими документи към проектното предложение.
|
Не
|
49. |
Декларация за липса на изкуствено създадени условия и/или наличие на функционална несамостоятелност с подпис/и, печат и сканирана във формат „pdf“, от всички кандидати.
|
Да
|