Критерии за оценка

I. Група
ГРУПА I. КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ
НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение е подадено в срок.
Да
2.
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата.
Не
3.
Формулярът за кандидатстване е подписан с КЕП от поне едно от лицата с право да представляват кандидата или от упълномощено/оправомощено лице.
В случай че кандидатът се представлява заедно от няколко лица, формулярът за кандидатстване е подписан от всички представляващи кандидата лица или упълномощено/оправомощено лице.
Да
4.
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение на текстовете, за които се изисква информация на английски език.
Да
5.
Целите на проекта са в съответствие с целите на конкретната процедура.
Да
6.
Проектното предложение отговаря на изискванията за териториален обхват - дейностите се изпълняват на територията на МИГ-Радомир-Земен.
Да
7.
Проектното предложение съдържа минимум две от дейностите от 1 до 3.
Да
8.
Във Формуляра за кандидатстване са включени индикаторите за изпълнение и резултат, съгласно т. 7 от Условията за кандидатстване, които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
Не
9.
Целевата група е допустима.
Да
10.
Дейностите, които ще се финансират с настоящия проект, попадат в приложното поле на Регламент (ЕС) №1407/2013.
Да
11.
Продължителността на дейностите по проекта не надвишава 24 месеца.
Не
II. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ КАНДИДАТА
Критерий Води до отхвърляне
1.
Приложение І - Автобиографията на ръководителя на проекта и/или на законния представител на организацията (управител, прокурист и др.)/собственика на капитала е попълнена и прикачена в ИСУН 2020.
Да
2.
Приложение ІІ Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват КАНДИДАТА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в Търговския регистър и  регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване, включително от упълномощеното за подаване на проектното предложение с КЕП лице (ако е приложимо). 
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020.
Да
3.
Приложение ІІ-1 Декларация на кандидата/партньора общини (приложимо само за КАНДИДАТИ общини).
Декларацията е попълнена от представляващия кандидата – община, включително от оправомощено  за подаване на проектното предложение с КЕП лице (ако е приложимо), по образец, подписана на хартия, сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Да
4.
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи КАНДИДАТА в търговски регистър и РЮЛНЦ или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020. (ако е приложимо)
Да
5.
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите КАНДИДАТА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Да
6.
Удостоверение за актуално състояние на КАНДИДАТА (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване - сканирано и прикачено в ИСУН 2020.
В случай че кандидатът е регистриран по Закона за Търговския регистър и РЮЛНЦ или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
Да
7.
7. Счетоводен баланс на КАНДИДАТА за предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020. /неприложимо за кандидати - общини/
• В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива.
• За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. 
Да
8.
Препис от Решение на ОбС, за подаване на проектно предложение по конкретната процедура и одобряване на партньора/ите по проекта, съгл. ЗМСМА (в случай на партньорство), когато кандидат е община и има партньор/и по проекта. Приложимо само за кандидат община.
Не
9.
Нотариално заверено пълномощно на лице, представляващо КАНДИДАТА (заповед от кмета на община) за подписване на Формуляра за кандидатстване при подаване на проектното предложение в ИСУН 2020 - (ако е приложимо).
Да
III. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ -
ПОДКРЕПЯЩИ ДОКУМЕНТИ ОТ ПАРТНЬОРИТЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Приложение-ІІ: Декларацията на кандидата/партньора е попълнена по образец и подписана от всички лица, които са овластени да представляват ПАРТНЬОРА, независимо дали гo представляват заедно и/или поотделно, и са вписани в Търговския регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел, или са определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване. 
Декларацията/ите е/са подписана/и на хартия от всички гореизброени лица, сканирана/и и прикачена/и в ИСУН 2020
Да
2.
Приложение ІІ-1 Декларация на кандидата/партньора общини (приложимо само за ПАРТНЬОРИ общини).
Декларацията е попълнена от представляващия партньора - община по образец, подписана на хартия, сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Да
3.
Приложение ІII - Декларация за минимални и държавни помощи е попълнена по образец и подписана от поне едно от лицата, вписани като представляващи ПАРТНЬОРА в Търговския регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел или определени като такива в учредителен акт, когато тези обстоятелства не подлежат на вписване – сканирана и прикачена в ИСУН 2020. (ако е приложимо)
Да
4.
Приложение IV - Декларация за предоставяне на данни от НСИ, попълнена по образец и подписана от поне едно от представляващите ПАРТНЬОРА лица - сканирана и прикачена в ИСУН 2020.
Да
5.
Удостоверение за актуално състояние на партньора (ако е приложимо), издадено не по-рано от 3 месеца преди крайната дата на кандидатстване, сканирано и прикачено в ИСУН 2020. 
В случай че партньорът е регистриран по Закона за търговския регистър и  регистър на юридическите лица с нестопанска цел или информацията е публична, това обстоятелство ще се проверява по служебен път.
Да
6.
Счетоводен баланс на ПАРТНЬОРА за предходната финансова година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020. /неприложимо за партньори - общини/

• В случай че счетоводният баланс за предходната финансова година е подаден към  Националния статистически институт (НСИ), се извършва служебна проверка от оценителната комисия за посочените стойности за текуща печалба/загуба, собствен капитал и стойност на актива.
• За новорегистрираните/новосъздадените организации – Счетоводен баланс за месеците, през които организацията е съществувала през текущата година – сканиран и прикачен в ИСУН 2020.
Финансовите отчети трябва да отговарят на изискванията на чл. 25 от Закона за счетоводството. 
Да
7.
Препис от Решение на ОбС за одобряване на партньорство за кандидатстването по проекта, съгласно ЗМСМА, сканирано и прикачено в ИСУН 2020 (ако е приложимо)
Приложимо само за партньор община!
Не
IV. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА –
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА КАНДИДАТА (съгласно т. 11.2. от Условията за кандидатстване)
Критерий Води до отхвърляне
1.
Кандидатът е някое от изброените лица:
• Община Радомир 
• Община Земен;
• Доставчици на социални услуги;
• Доставчици на здравни услуги;
Да
2.
Кандидатът е лице със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство, и има седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ- Радомир-Земен.
Да
3.
Кандидатът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013 (ако е приложимо).
Не
4.
Кандидатът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите/партньорите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.
• Когато кандидатът е община се извършва служебна проверка от оценителната комисия в Закона за държавния бюджет за текущата година.
Да
5.
Кандидатът е вписан в регистъра на АСП като доставчик на социални услуги за съответната услуга, когато ще участва в предоставянето на социална услуга. (видно от описанието на дейностите)
(ако е приложимо)
*Извършва се служебна проверка.
Да
V. Група
АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ И ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРИТЕ – 
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА ПАРТНЬОРА/ИТЕ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Партньор/и на кандидата е/са някое/и от изброените лица:
• Община Радомир; 
• Община Земен;
• Неправителствени организации;
• Доставчици на социални услуги;
• Доставчици на здравни услуги;
• Регистрирани поделения на вероизповеданията;
Да
2.
Партньорът е лице, със самостоятелна правосубектност, регистрирано и имащо право да осъществява дейност на територията на Република България в съответствие с действащото българско законодателство (неприложимо за общини).
Да
3.
Партньорът отговаря на изискванията за предоставяне на минимални помощи, в съответствие с Регламент (ЕС) № 1407/2013.
Не
4.
Партньорът разполага с финансов капацитет, съобразно Приложение: Методика за оценка на финансовия капацитет на кандидатите/партньорите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. 
• Когато партньорът е община се извършва служебна проверка от оценителната комисия в Закона за държавния бюджет за текущата година. 
Да
5.
Партньорът е вписан в регистъра на АСП като доставчик на социални услуги за съответната услуга, когато ще участва в предоставянето на социална услуга. (видно от описанието на дейностите).
(ако е приложимо)
*Извършва се служебна проверка.
Да
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.