Критерии за оценка

I. Група
КРИТЕРИИ ЗА  АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ НА КАНДИДАТА
Критерий Води до отхвърляне
1.
Таблица за допустими инвестиции във формат .pdf и .xls или .xlsx – Приложение 1
Да
2.
Декларация за защита на личните данни –Приложение 2.
Да
3.
Документ издаден от обслужващата банка за банкова сметка на кандидата
Да
4.
Нотариално заверено изрично пълномощно - в случай че документите не се подават лично от кандидата.
Не
5.
Копие от учредителен акт или устав, или дружествен договор
Да
6.
Свидетелство за съдимост на представляващите кандидата
Да
7.
Удостоверение от НАП за липса на задължения на кандидата и представляващите кандидата
Да
8.
Декларация, че кандидатът не попада в някое от обстоятелствата за отстраняване – Приложение 3
Да
9.
Декларация за нередности –Приложение 4
Да
10.
Анализ разходи-ползи-Приложение5/Приложение 5а
Да
11.
Справка за дълготрайните активи или инвентарна книга към датата на подаване на заявлението за подпомагане с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване (важи за проекти, включващи инвестиции за закупуване на оборудване и/или обзавеждане)
Не
12.
Решение на компетентния орган на кандидата за кандидатстване по мярката
Да
13.
Декларация чл. 4а ЗМСП
Да
14.
Фактура/и, придружена/и с платежно/и нареждане/ия, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение за разходи за консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14 от Наредба № 22, ведно с банкови извлечения. (когато е приложимо)
Не
15.
Документи за проведен избор на изпълнител по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки или по реда на ПМС №160 в случаите, когато проекта включва разходи от Условията за кандидатстване - Раздел 14 Допустими разходи, извършени преди подаване на проектното предложение (когато е приложимо);
Не
16.
Три съпоставими оферти на производител/доставчик за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи на стойност над 500 лв. без ДДС- с предложена цена от производителя/доставчика, когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо);
Не
17.
Декларация за минимална помощ-Приложение 7
Не
18.
Декларация НСИ- Приложение 8
Да
19.
Декларация за липса на двойно финансиране и изкуствено създадени условия-Приложение 9
Да
20.
Декларация, подписана от кандидата, в която се изброяват подадени проектни предложения за дейности, допустими за подпомагане съобразно демаркационната линия с Оперативна програма "Региони в растеж", Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2014 - 2020" и Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" , Оперативна програма „Околна среда“(само в случаите на подадени проектни предложения)-Приложение 10
Не
21.
Формуляр за мониторинг-Приложение 11
Да
22.
График за провеждане на планираните дейности;
Да
23.
Декларация за неприложими документи
Да
II. Група
СПЕЦИФИЧНИ ДОКУМЕНТИ ЗА ДЕЙНОСТИ СВЪРЗАНИ С ПРОВЕЖДАНЕ НА ФОЛКЛОРНИ СЪБИТИЯ, ФЕСТИВАЛИ, ОБИЧАИ, СЪБОРИ, ТЕАТРАЛНИ ПОСТАНОВКИ И ДР.
Критерий Води до отхвърляне
1.
Обосновка за предвидените за закупуване артикули, брой и прогнозна стойност
Не
2.
Писмено становище от сценограф/художник в случай на закупуване  на народни носии и/или друго сценично облекло, декор, реквизит и/или сценично оборудване
Не
3.
Писмено становище от етнограф относно значимостта на събитието за местната културна идентичност-в случай на организиране на фестивали, събори или др. подобни събития
Не
III. Група
ИЗИСКВАНИЯ В СЪОТВЕТСТВИЕ С КРИТЕРИИТЕ ЗА ДОПУСТИМОСТ
Критерий Води до отхвърляне
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата
Да
2.
Формулярът за кандидатстване е подаден с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от законния представител на кандидата.
Да
3.
Когато формулярът за кандидатстване не е подписан с КЕП от законния представител на кандидата е прикачено нотариално/и заверено/и пълномощно/и от съответното/ите упълномощено/и лице/а във формат „рdf“ или друг формат, подписано с КЕП на упълномощеното/ите лице./а.
Не
4.
Всички полета във формуляра за кандидатстване са попълнени и документите са представени в разрешените формати.	
Да
5.
Кандидатът има седалище и адрес на управление на територията на МИГ Свиленград-Ареал
Да
6.
Кандидатът е юридическо лице с нестопанска цел със седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ или читалище със седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ.
Да
7.
За кандидатът не са налице обстоятелствата в Декларация Приложение №3
Да
8.
Кандидатът не е получил финансиране за същите дейности със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове или чрез други инструменти на Европейския съюз в съответствие с чл. 65, параграф 11 от Регламент (ЕС) № 1303/2013, както и с други публични средства, различни от тези на бенефициента.
Да
9.
Кандидатът не се явява възложител по чл. 5 от Закона за обществените поръчки.
Не
10.
Предвидените в проектното предложение дейности и разходи  са допустими и са в съответствие с т. 12 и т. 13 от условията за кандидатстване
Да
11.
Във формуляра за кандидатстване са включени индикаторите, съгласно т.7 от Условията за кандидатстване, които се очаква да бъдат постигнати с конкретното проектно предложение.
Да
12.
Продължителността на проекта не надхвърля 24  месеца и крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта е до 30 юни 2023 г.
Да
13.
Проектът е в съответствие с хоризонталните политики на ЕС
Да
14.
Проектното предложение демонстрира ясна връзка между цели, дейности и резултати.
Да
15.
Всички разходи, включени в бюджета на проектното предложение съответстват изцяло на дейностите, предвидени за изпълнение.
Да
16.
Съотношението между предвидените разходи и планираните резултати е оптимално, като е съобразено с реалните пазарни цени, съгласно Условията за кандидатстване.
Да
17.
Максималният размер на помощта по режим deminimis, за която се кандидатства, заедно с другите получени минимални помощи, не може да надхвърля левовата равностойност на 200 000 евро и съответно левовата равностойност на 100 000 евро, в случай на едно и също предприятие, което осъществява шосейни товарни превози за чужда сметка или срещу възнаграждение, за период от три бюджетни години
Да
18.
Проектното предложение,  включва поне една от следните дейности:
-	Организиране и провеждане на фестивал/и и/или събитие/я свързани с местното културно наследство;
-	Организиране и провеждане на събитие/я свързани със спортни мероприятия  
-	Проучване свързано с културното наследство
Да
19.
Проектното предложение предвижда дейности по информация и публичност
Да
20.
Разходите за консултантски услуги по проекта не надвишават 7% от общата стойност на допустимите разходи включващи подготовка на проектното предложение и управление на проекта.

Не
21.
Текстът на проектното предложение е на български език, с изключение н текстовете, за които се изисква информация на английски език.
Да
IV. Група
РЕЗУЛТАТ ОТ ПРОВЕРКА
Критерий Води до отхвърляне
1.
Съществува съответствие с критериите за допустимост
Не
2.
Има необходимост от изпращане на уведомително писмо за непълноти и неясноти с цел установяване съответствието с критериите за допустимост
Не
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.