|
Финансов, технически и aдминистративен капацитет
|
15.00
|
|
|
Criteria |
Weight (15.00) |
|
1. |
Кандидатът има изпълнен през последните 5 години минимум един проект на стойност на признатите разходи в размер на 50 % от размера на заявената безвъзмездна помощ по настоящата процедура
|
4.00
|
|
2. |
Кандидатът има успешно реализирани проекти, които включват дейности, сходни с дейностите в настоящото проектно предложение
|
3.00
|
|
3. |
Екипът за управление на проекта е с добра квалификация и опит в управлението на проекти и кандидатът и/или партньор/и) разполага с експерти (постоянен или на временен договор) с подходяща квалификация и опит в изпълнението на проекти.
|
3.00
|
|
4. |
Кандидатът разполага с финансови възможности – сумарно, показаният през изминалите две години оборот е равен или надхвърля стойността на исканото финансиране,
|
5.00
|
|
Съответствие
|
20.00
|
|
|
Criteria |
Weight (30.00) |
|
1. |
Връзката между проектното предложение и приоритетите на дейността по -Национална програма по ФУМИ е точно, ясно и подробно описана;
|
2.00
|
|
2. |
Проектното предложение съответства на конкретната област на интервенция;
|
2.00
|
|
3. |
Проектното предложение покрива изцяло специфичните дейности съгласно Насоките за кандидатстване;
|
2.00
|
|
4. |
Проектното предложение отговаря на общите и непосредствените цели на процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ;
|
2.00
|
|
5. |
Целите и задачите на проекта са ясно структурирани и обосновани.
|
2.00
|
|
6. |
Проектното предложение демонстрира познаване на целевата група и нейните представители;
|
2.00
|
|
7. |
Проектното предложение съдържа ясно идентифициране на нуждите и проблемите на целевите групи
|
2.00
|
|
8. |
Дейностите в проектното предложение адресират пряко конкретните нужди на представителите на целевата група;
|
2.00
|
|
9. |
Проектното предложение поставя приоритет по отношение на оказване на подкрепа за уязвимите лица.
|
2.00
|
|
10. |
При обосноваването на проектното предложение са използвани данни от национални и международни източници или документи, както и официални статистически данни и информация и проучвания от кандидата и/или партньора(ите).
|
2.00
|
|
11. |
Целевата група и нейните представители са подбрани подходящо спрямо техните нужди, целите и очакваните резултати.
|
3.00
|
|
12. |
Има ясно разграничение между целева група и нейни представители, където е приложимо;
|
1.00
|
|
13. |
Проектното предложение обхваща всички групи уязвими лица .
|
1.00
|
|
14. |
Проектното предложение предлага иновативно решение и „добавена стойност” към инициативите в областта на вътрешната сигурност
|
1.00
|
|
15. |
Проектното предложение предлага иновативно решение и „добавена стойност” към инициативите в областта и към политиката в национален мащаб;
|
1.00
|
|
16. |
Проектното предложение е в съответствие с целите, залегнали в европейските и националните стратегически документи в областта, като те са надлежно посочени в предложението;
|
1.00
|
|
17. |
Проектното предложение допълва други инициативи на ЕС и други национални инициативи в областта;
|
1.00
|
|
18. |
Проектното предложение съдържа детайлно описание за допълняемост на дейностите и липса на припокриване.
|
1.00
|
|
Методика и организация
|
15.00
|
|
|
Criteria |
Weight (20.00) |
|
1. |
Предложените дейности са релевантни и необходими за реализацията на проекта;
|
2.00
|
|
2. |
Предложените дейности (всички или поне две от тях) съответстват на целите и очакваните резултати на предложението;
|
1.00
|
|
3. |
Предложените методи са подходящо избрани и ще доведат до постигане на заложените цели и резултати, като съотношението ресурс/резултат е оптимално;
|
1.00
|
|
4. |
Дейностите са описани подробно, обхватът и времетраенето им са напълно ясни;
|
1.00
|
|
5. |
Описаните дейности и времевият график за тяхното изпълнение са съгласувани и структурирани;
|
1.00
|
|
6. |
Описаните дейности и времевият график за тяхното изпълнение позволяват реална подготовка и изпълнение на всички дейности;
|
1.00
|
|
7. |
Отразени са периодите за провеждане на процедури за избор на подизпълнител, където е приложимо;
|
1.00
|
|
8. |
Разпределението на дейностите във времето е балансирано;
|
1.00
|
|
9. |
Описаните дейности са представени в коректна последователност и взаимовръзка.
|
1.00
|
|
10. |
Проектът предвижда механизми за текущо отчитане на мнението на целевата група и представителите на целевите групи за изпълнението на дейностите и постигането на резултатите.
|
1.00
|
|
11. |
Предвидени са механизми за информиране на Отговорния орган относно напредъка по проекта;
|
1.00
|
|
12. |
Проектът предвижда механизми за самооценка на степента на изпълнение на проекта
|
1.00
|
|
13. |
Предвидени са вътрешни индикатори за измерване на степента на изпълнение на проекта;
|
1.00
|
|
14. |
Предвидена е възможност за оптимизиране на дейностите/въздействието в зависимост от външни и вътрешни фактори;
|
1.00
|
|
15. |
Индикаторите са ясни, конкретни и адекватни;
|
1.00
|
|
16. |
Индикаторите са количествено измерими;
|
1.00
|
|
17. |
Описани са начините и ресурсите за събиране на информация за тях;
|
1.00
|
|
18. |
Определените индикатори са съобразени с индикаторите заложени в Насоките за кандидатстване;
|
1.00
|
|
19. |
Описани са индикатори, които са специфични и се отнасят към съответното проектно предложение;
|
1.00
|
|
Устойчивост
|
5.00
|
|
|
Criteria |
Weight (15.00) |
|
1. |
Предвидено е резултатите от изпълнението на проекта да окажат трайно въздействие върху целевите групи в рамките на периода на проекта;
|
2.00
|
|
2. |
Предвидено е резултатите от изпълнението на проекта да окажат трайно въздействие върху целевите групи след приключване на проекта;
|
2.00
|
|
3. |
Проектът гарантира възможности за включване на широк кръг лица от целевата група;
|
2.00
|
|
4. |
Потенциалното въздействие на проекта върху целевите групи е реалистично и постижимо в края или след края на проекта;
|
2.00
|
|
5. |
Проектът създава модел, който може да бъде мултиплициран в бъдеще;
|
2.00
|
|
6. |
Предвидена е възможност ползите от проекта за целевите групи да продължат да съществуват и след края на финансирането;
|
2.00
|
|
7. |
Налице е въздействие на резултатите от проекта и след приключването му
|
1.00
|
|
8. |
След приключването на проекта резултатите от проекта подлежат на надграждане;
|
1.00
|
|
9. |
Представените доказателства относно устойчивостта на постигнатите резултати са надеждни
|
1.00
|
|
Бюджет и ефективност на разходите
|
10.00
|
|
|
Criteria |
Weight (20.00) |
|
1. |
Има пълно съответствие между дейности и бюджет - от бюджета е видно, че изразходването на планираните средства е обосновано и пряко произтичащо от дейностите;
|
3.00
|
|
2. |
Бюджетните пера са ясни, детайлни и връзката между разходи и дейности е видима.
|
3.00
|
|
3. |
Спазени са задължителните процентни съотношения между бюджетните раздели, като е спазен изискваният процент на непреки разходи;
|
3.00
|
|
4. |
Разходите са допустими съгласно правилата на ФУМИ
|
3.00
|
|
5. |
Заложените стойности са реалистични и не превишават средните ставки на бенефициента и/или са съпоставими с пазарните цени
|
2.00
|
|
6. |
Няма несъответствия и/или противоречия между приложенията и не съдържат аритметични грешки.
|
1.00
|
|
7. |
Кандидатът е предвидил собствен принос в размер на минимум 10% от проектното предложение
|
5.00
|