|
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Формулярът за кандидатстване по процедурата за подбор на проектни предложения е подаден в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата.
|
Yes
|
|
2. |
Формулярът за кандидатстване е подаден с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от законния/те представител/и на кандидата .
|
Yes
|
|
3. |
Кандидатът е подал само едно проектно предложение по процедурата.
|
Yes
|
|
4. |
В Случай на упълномощаване на лице, от текста на пълномощното/ите става ясно, че лицето/лицата с право да представлява/т кандидата, упълномощава/т пълномощника да подаде от негово/тяхно име формуляра за кандидатстване, като го подпише с КЕП и приложи документите, които са неразделна част от формуляра.
|
No
|
|
5. |
Документите, прикачени в ИСУН 2020, са представени на български език. В случаите, когато оригиналният документ е изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език.
|
Yes
|
|
6. |
Във формуляра за кандидатстване е попълнена цялата изискуема информация.
|
Yes
|
|
7. |
Проектното предложение отнася ли се за обявената процедура за подбор на проекти.
|
Yes
|
|
8. |
Таблица за допустими инвестиции (Приложение №1), с подпис и печат на кандидата, сканирана във формат „pdf” или „jpg“. Представя се и във формат „xls“/„xlsх“.
|
Yes
|
|
9. |
Формуляр за мониторинг (Приложение №2), с подпис и печат на кандидата, сканиран във формат „pdf” или „jpg“.
|
Yes
|
|
10. |
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
11. |
Решение на компетентния орган на юридическото лице за кандидатстване по реда на настоящите условия (представя се само от кандидати - юридически лица и ЕТ). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
12. |
Декларация съгласие и информираност за обработване на лични данни (Приложение №3), подписана от кандидата и сканирана. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
13. |
Декларация за нередности (Приложение №4). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
14. |
Декларация за свързаност съгласно Заповед № РД 09-647/03.07.2019г. на РУО на ПРСР (Приложение № 16). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“ .
|
Yes
|
|
15. |
Свидетелство за съдимост от прдставляващия/представляващите, издадено не по-рано от 6 месеца преди представянето му. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
16. |
Удостоверение за наличие или липса на задължения на кандидата, по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК от Национална агенция по приходите и Удостоверение за липса на задължения към общината. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
17. |
Удостоверение за липса на задължения към общината/ите по седалището и адрес на управление на МИГ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
18. |
Декларация по чл.4а, ал. 1 Закон за малките и средни предприятия по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката, когато е приложимо (Приложение №9) сканирани във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
19. |
Бизнес план (Приложение № 8) във формат „pdf“ или „jpg“, с подпис/печат на всяка страница, както и таблици към бизнес план (Приложение №8-А) във формат „xls“ или „xlsx“.
|
Yes
|
|
20. |
Декларация за двойно финансиране (Приложение №5), подписана, подпечатана и сканирана от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
21. |
Декларация за изкуствено създадени условия и/или наличие на функционална несамостоятелност (Приложение №6), подписана, подпечатана и сканирана от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
22. |
Декларация за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ на УО и ДФЗ-РА (Приложение №7), подписана, подпечатана и сканирана от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
23. |
Декларация за държавни или минимални помощи (Приложение №14), подписана, подпечатана и сканирана от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
24. |
Отчет за приходи и разходи и Счетоводен баланс за предходна финансова година или за последния приключен междинен период
|
Yes
|
|
25. |
Справка за дълготрайни активи – приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период (за юридически лица и еднолични търговци). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
26. |
Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение към стратегията на ВОМР с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване – в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството, подписана, подпечатана и сканирана от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
27. |
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/МОСВ/БД). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
(представя в случаите, когато издаването на документа се изисква по ЗООС и/или по Закона за водите.
Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган само в случаите когато проектното предложение не включва СМР).
|
No
|
|
28. |
Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
29. |
Удостоверение за вписване в Регистъра на вероизповеданията. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
30. |
Удостоверение за постоянен адрес издадено от съответната община. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
31. |
Удостоверение за вписване в регистъра на занаятчиите, издадено то Регионалната занаятчийска камара (за физически лица) в случай на кандидат, регистриран по Закона за занаятите (когато е условие за допустимост). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
Yes
|
|
32. |
Свидетелство за калфа или майсторско свидетелство, или свидетелство за придобита II или III степен на професионална квалификация в институции от системата на професионалното образование и обучение или диплома за висше образование, съответстващо на занаята, който иска да упражнява. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
(важи в случаите, когато кандидатът е физическо лице, регистрирано по Закона за занаятите).
|
No
|
|
33. |
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, или документ за ползване върху имота, или документ за учредено право на строеж върху имота. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
34. |
Документ за ползване на сградата/помещението - за срок не по-малко от 6 години считано от датата на подаване на проектното предложение, вписан в районната служба по вписванията. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
35. |
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява. Представя се във формат „pdf“, „jpg“, „zip“ или „rar“.
|
No
|
|
36. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект”, или заснемане, или архитектурен план на обекта/съоръжението, което ще се изгражда, ремонтира или обновява. Представя се във формат „pdf“, „jpg“, „zip“ или „rar“.
|
No
|
|
37. |
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице. Представят се във формат „pdf“/“jpg” и „xls”/“xlsx”. Приложение №10(важи в случай, че проектът включва разходи за СМР).
|
No
|
|
38. |
Разрешение за строеж. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
39. |
Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
40. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
|
No
|
|
41. |
Технологичен/технически проект ведно със схема и описание на технологичния процес, изготвен и заверен от правоспособно лице - съдържаща описание на годишния капацитет на предприятието по видове продукция заложени в производствената и търговска програма на бизнес плана. Представя се във формат „pdf“, „jpg“, „zip“ или „rar“.
|
No
|
|
42. |
Подписано от кандидата описание на процеса, годишния капацитет на предприятието по видове продукция, заложени в производствената и търговска програма на бизнес плана и описание на необходимите за това машини, съоръжения и оборудване. Представя се във формат „pdf“, „jpg“, “zip“ или „rar“.
|
No
|
|
43. |
Одобрен технически/технологичен проект, придружен от предпроектно проучване, изготвен и съгласуван от правоспособно лице - приложимо за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници. Представя се във формат „pdf“,„jpg“, “zip“ или „rar“.
|
No
|
|
44. |
Анализ, изготвен и съгласуван от правоспособно лице с компетентност в съответната област (важи в случаите на инвестиции за производство и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса) -условията по т. 13 – 18 от Раздел 13.2 „За дейности, насочени към производство на енергия от възобновяеми енергийни източници за собствено потребление“,. Представя се във формат „pdf“, „jpg“, “zip“ или „rar“.(важи в случаите на инвестиции за производство на електрическа и/или топлинна енергия или енергия за охлаждане и/или производство на биогорива и течни горива от биомаса).
|
No
|
|
45. |
Предварителни или окончателни договори с описани вид, количества и цени на основните суровини и/или декларация по образец от кандидата (важи в случаите, когато не се предвижда използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата) и/или декларация по образец (Приложение № 15) от кандидата с описани вид и количества на суровините (важи в случаите, когато се предвижда използване на биомаса, получена в резултат на земеделската или преработвателната дейност на кандидата) като доказателство, че са осигурени 100 на сто от необходимите суровини за производството на биоенергия за собствени нужди на предприятието за целия период на изпълнение на бизнес плана. Представя се във формат „pdf“, „jpg“, “zip“ или „rar“.
(важи в случаите на проекти, включващи инвестиции за производството на биоенергия за собствени нужди).
|
No
|
|
46. |
Предварителни или окончателни договори за услуги и доставки – обект на инвестицията - с детайлно описание на техническите характеристики, включително с посочени марка, модел (когато е приложимо), цена в левове или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение, количество и начин на доставка. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”. В случаите на инвестиции за СМР към договорите се прилагат и подробни количествено-стойностни сметки. Представят се във формат „pdf“/„jpg” и „xls”/„xlsx“.
(важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки и разходите не попадат в обхвата на ПМС № 160 от 1.07.2016 г.).
|
No
|
|
47. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
(важи в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг).
|
No
|
|
48. |
Една независима оферта - да съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС. Представя се във формат „pdf“/„jpg”. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки, които се представят във формат „pdf“/„jpg” и „xls”/“xlsх”. (Приложение №13
(важи в случаите, когато разходът, за който се кандидатства с проектното предложение е включен в списък с референтни цени, публикуван към настоящата процедура и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост).
|
No
|
|
49. |
Най-малко три съпоставими независими оферти - да съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС, ведно с направени от кандидата запитвания за оферти съгласно Приложение №13. Представят се във формат „pdf“/„jpg”. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки, които се представят във формат „pdf“/„jpg” и „xls”/“xlsх”. Допустимо е всички тези документи да се представят в архивен файл във формат „zip“ или „rar“.
(важи в случаите, в които кандидатът следва да извършва избор на изпълнител по реда на ЗОП или ПМС 160, и разходите, за които кандидатства не са включени в списък с референти разходи, съгласно условията от Раздел 14.2 „Условия за допустимост на разходите“ и не се отнася при кандидатстване за разходи за закупуване на земя, сгради и друга недвижима собственост, както и за нормативно регламентирани такси).
|
No
|
|
50. |
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител. Когато избраната оферта не е с най-ниска цена – и писмена обосновка за мотивите за избора.
Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
(важи в случаите по т. 9.8 от Раздел 14.2 „Условия за допустимост на разходите“ ).
|
No
|
|
51. |
Удостоверение за данъчна оценка - издадено в рамките на месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
(важи в случай че проектът включва разходи за закупуване на земя, сгради и/или друга недвижима собственост.
Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът трябва да го представи най-късно в срока, определен от КППП. Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган.)
|
No
|
|
52. |
Фактури, придружени с платежни нареждания за извършени разходи преди подаване на проектното предложение – важи в случаите на разходи свързани с проекта. Представят се във формат "pdf" или "jpg".
(важи в случай, че проектът включва разходи извършени преди подаване на проектното предложение за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г.).
|
No
|
|
53. |
Декларация за липса на основания за отстраняване - Приложение към заповед № РД 09-359 от 27.04.2020 г. (Приложение №17)
|
Yes
|
|
Документи при Строително-монтажни работи: строителство, реконструкция, ремонт, рехабилитация.
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижим имот, или документ за ползване върху имота, или документ за учредено право на строеж върху имота - за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР (когато е учредено срочно право на строеж) или документ за ползване върху имота, валиден за срок не по-малък от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР, вписан в районната служба по вписванията, а в случай на договор за аренда на земя – и регистриран в съответната общинска служба по земеделие на Министерството на земеделието, храните и горите, в случаите на обновяване на сгради и/или помещения, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж, съгласно Закона за устройство на територията; (когато е приложимо) Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
2. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект” или заснемане и/или архитектурен план на обекта/съоръжението, който ще се изгражда, ремонтира или обновява - в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (ДВ, бр. 51 от 2001 г.). В случаите на проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията; (когато е приложимо) Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
3. |
Разрешение за строеж - издаването му се изисква съгласно Закона за устройство на територията, или становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж, когато издаването му не се изисква съгласно Закона за устройство на територията; (когато е приложимо) Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
4. |
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице; (когато е приложимо) Представя се във формат „pdf“. Приложение №10
|
No
|
|
5. |
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (изисква се само за инвестиционни проекти, които включват обекти – недвижими културни ценности); (когато е приложимо) Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
6. |
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност . (когато е приложимо) Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
7. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (когато е приложимо) Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
8. |
Одобрен технически/технологичен проект, придружен от предпроектно проучване, изготвен и съгласуван от правоспособно лице – за инвестиции за производство на енергия от възобновяеми енергийни източници; (когато е приложимо) Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
9. |
Удостоверение за ползван патент и/или удостоверение за полезен модел или внедряване на инвестиции, изпълнени по чл.35 от Регламента 1305/2013 (когато е приложимо) Представя се във формат „pdf“.
|
No
|
|
10. |
Декларация от кмета на общината, че под терена, в който ще се изпълнят дейностите по проекта, са изградени или реконструирани водоснабдителните и/или канализационните системи (ВиК) или не се предвижда да се изграждат или реконструират ВиК системи за период седем години, считано от датата на сключване на административния договора (когато е приложимо) Представя се във формат „pdf“.
|
Yes
|
|
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Кандидатът отговаря на критериите за видовете допустими кандидати по процедурата, описани в Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
2. |
При проверка на представените документи, както и при извършените служебни проверки в публични регистри, за кандидата не са установени обстоятелства за недопустимост на кандидат.
|
Yes
|
|
3. |
Дейностите, за които се кандидатства с проектното предложение, включва една или повече от допустимите за финансиране дейности, описани в Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
4. |
Планираните инвестиции отговарят на разпоредбите на законодателството в областта на околната среда и за проектното предложение има положително становище/решение по отношение на съответствието му с това законодателство, издадено от РИОСВ и/или друг компетентен орган.
|
Yes
|
|
5. |
Дейностите/инвестициите по проекта ще се изпълняват на територията на общините Тутракан или Сливо поле.
|
Yes
|
|
6. |
Проектното предложение съответства на изискванията относно продължителност на изпълнението, съгласно Условията за кандидатстване .
|
Yes
|
|
7. |
Във формуляра за кандидатстване задължително е въведен индикаторът за „брой създадени работни места”, разкрити в подпомогнати проекти в рамките на стратегия за ВОМР“ и той е количествено определен.
|
Yes
|
|
8. |
Във формуляра за кандидатстване е описано и обосновано съответствието на проектното предложение с „хоризонталните политики” на ЕС, заложени в стратегията за ВОМР на МИГ.
|
Yes
|
|
9. |
В случай на проектно предложение, предвиждащо дейности за изграждане на помещения за туристическо настаняване, са изпълнени условията за допустимост .
В останалите случаи е неприложимо.
|
No
|
|
10. |
Бизнес планът съдържа подробно описание на планираните инвестиции и дейности за 5 годишен период, а в случаите на инвестиции за извършване на строително-монтажни работи– за 10 годишен период.
|
Yes
|
|
11. |
Представените от кандидата документи, съответстват на вида на планираните дейности и инвестиции по проекта, и отговарят на критериите за допустимост на дейностите в съответствие с описаното в условията за кандидатстване, вкл. по отношение на изискванията за вид/тип и съдържание на документите по съответния вид дейност.
|
Yes
|
|
12. |
Проектното предложение НЕ включва недопустими дейности, описани от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
13. |
Включените в проектното предложение разходи са в съответствие с допустимите за финансиране категории разходи, описани в условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
14. |
Видовете разходи, посочени в бюджета на проекта и Таблицата на допустимите инвестиции са в обхвата на мярката и съответстват на „Допустими видове разходи», описани в условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
15. |
В проектното предложение не са включени за закупуване транспортни, вкл. превозни средства, освен машини, описани като допустими в Условията за кандидатстване, или ако са включени те са изцяло за сметка на кандидата
|
Yes
|
|
16. |
Разходите са в съответствие с условията за допустимост и обоснованост, описани в условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
17. |
Проектното предложение не включва финансиране от ЕЗФРСР на разходи, които са недопустими съгласно Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
18. |
Минималният размер на допустимите разходи за проектното предложение е не по-малък от 5000 лева.
|
Yes
|
|
19. |
Интензитетът на помощта е съгласно определения в СВОМР и Условията за кандидатстване за мярка 6.4.
|
Yes
|
|
20. |
Максималният размер на общите допустими разходи по проекта не надвишава 100 000 лева.
|
Yes
|
|
21. |
Заявеният размер само на безвъзмездната финансова помощ /субсидията/ не превишава левовата равностойност в случай на проект за изграждане или обновяване на места за туристическо настаняване 50 000 лева с ДДС.
|
Yes
|
|
22. |
В случай, че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг, от представения договор за лизинг и погасителния план към него е видно, че бенефициентът на помощта ще стане собственик на съответния актив в рамките на срока на изпълнение на проекта и не по-късно от датата на подаване на заявката за плащане за същия актив
|
Yes
|
|
23. |
Всички представени оферти съдържат най-малко информация относно: наименование на оферента, срок на валидност на офертата, дата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена в левове или евро, с посочен ДДС.
|
Yes
|
|
24. |
Приложените оферти са актуални към датата на подаване на проектното предложение – във срок на валидност.
|
Yes
|
|
25. |
Оферентите, когато са местни лица, са вписани в Търговския регистър към Агенцията по вписвания, а от оферентите – чуждестранни лица, е представен документ за правосубектност съгласно националното им законодателство.
|
Yes
|
|
26. |
Оферентите на строително-монтажни работи, местни и чуждестранни лица, са вписани в Централен професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите и да могат да извършват строежи и/или отделни видове строителни и монтажни работи от съответната категория съгласно изискванията на чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите и за това е приложен документ.
|
Yes
|
|
27. |
В случай, че не са изпълнени условията на чл. 50, ал. 2 от ЗУСЕСИФ, т.е. кандидатът не е задължен да извърши оценка на офертите и да сключи договор по правилата на ПМС № 160 с публична покана, то кандидатът след получаване на индикативните оферти е извършил сравняване на предложенията и е сключил договор (предварителен/окончателен) с избрания доставчик/изпълнител за услуги/работи/доставки за всеки обект на инвестицията/предмет на дейността с детайлно описание на техническите характеристики, цена в левове или евро, срок, количество и начин на доставка, ведно с подробна количествено-стойностна сметка. В договорите е описан ДДС.
|
Yes
|
|
28. |
Изборът на изпълнител е протоколиран с решение и то е представено като кандидатът е избрал икономически най-изгодна оферта на основание на един от следните критерии за възлагане на поръчката за доставка: а) най-ниска предложена цена, б) ниво на разходите, като се отчита разходната ефективност, включително разходите за целия жизнен цикъл, в) оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената или нивото на разходите, както и на показатели, включващи качествени, екологични и/или социални аспекти, свързани с предмета на поръчката.
|
Yes
|
|
29. |
В случай, че са изпълнени условията на чл. 50, ал. 2 от Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове, и кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160/2016 г. след сключване на административен договор, е приложено пояснение в този смисъл, а към представените оферти е приложена декларация от оферентите, „че са информирани, че нямат предимство пред останалите участници при провеждането на процедура за избор на изпълнител съгласно Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г., в случай че са изпълнени условията на чл. 50, ал. 2 от Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове.”
|
Yes
|