Evaluation table

Evaluation criterias

I. Group
КРИТЕРИЙ ПО ПОДАВАНЕТО НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата
Yes
2.
Формулярът за кандидатстване е подаден и подписан с Квалифициран електронен подпис (КЕП) съгласно изискванията на т.2 от Раздел 23 от Условията за кандидатстване
Yes
II. Group
ПРИДРУЖАВАЩИ ОБЩИ ДОКУМЕНТИ
Документите се попълват, разпечатват и подписват / подпечатват от издателя на документа, след което се сканират и се прикачват в ИСУН в раздел 12 "Прикачени електронно подписани документи" на формуляра за кандидатстване във формат .pdf или jpg, и допълнително в изрично упоменат формат.
Criteria Leads to rejection
1.
Таблица за допустими инвестиции по образец (Приложение №1). Подписан и сканиран от кандидата във формат „pdf“ или „jpg“ , както и във формат „xls“  и/или „xlsx“.
Yes
2.
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
3.
Свидетелство за съдимост  от представляващия/представляващите кандидата, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му. За кандидат МИГ не се представя. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
4.
Решение на компетентния орган на  юридическото лице  за кандидатстване по реда на  настоящите условия.  Документът се предоставя от кандидати - юридически лица с нестопанска цел/МИГ, регистрирани по Закона за юридическите лица с нестопанска цел  или читалища, регистрирани по Закона за народните читалища.  Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
5.
Учредителен акт или Устав, или дружествен договор. Представя се, когато кандидат е лице регистрирано по ЗЮЛНЦ. Не се представя за кандидати общини или ЮЛНЦ, регистрирани в Агенцията по вписвания. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
6.
Решение на общинския съвет  за кандидатстване по реда на настоящите условия за кандидатстване. Документът се представя от кандидат община.  Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
7.
Удостоверение за наличие или липса на задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК от Национална агенция по приходите и Удостоверение за липса на задължения към общината по седалище на кандидата.  Не се представя за кандидат община. Предоставя във формат „pdf“,  „jpg“,  „jpеg“, „zip“, „rar“, „7z“.
No
8.
Декларация за свързаност(Приложение № 3). Представя се във формат „pdf“,  „jpg“,  „jpеg“, „zip“, „rar“, „7z“.
Yes
9.
Декларация липса на основания за отстраняване (Приложение № 4). Представя се от представляващия/те кандидата или от кмета на общината при кандидат община. Представя се във формат „pdf“,  „zip“, „rar“, „7z“.
Yes
10.
Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР с разбивка по вид на актива, дата и цена на придобиване - в случай на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството.  Не се изисква от кандидат община. Представя се във формат „pdf“,  „jpg“,  „jpеg“, „zip“, „rar“, „7z“.
No
11.
Справка за дълготрайните активи - приложение към счетоводния баланс за предходната финансова година и/или за последния отчетен период.  Не се изисква от кандидати общини. Представя се във формат „pdf“,  „jpg“,  „jpеg“, „zip“, „rar“, „7z“.
No
12.
Отчет за приходи и разходи към датата на кандидатстване.  Не се изисква от кандидати общини. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
13.
Решение за преценяване на необходимостта от извършване на оценка на въздействието върху околната среда/решение по оценка на въздействие върху околната среда/решение за преценяване на необходимостта от извършване на екологична оценка/становище по екологична оценка/решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/решение по оценка за съвместимостта/писмо/разрешително от компетентния орган по околна среда (РИОСВ/МОСВ/БД), издадени по реда на Закона за опазване на околната среда (ЗООС), Закона за биологичното разнообразие и/или Закона за водите (представя се в случаите, когато издаването на документа се изисква по ЗООС, Закона за биологичното разнообразие и/или по Закона за водите).  Към датата на кандидатстване може да се представи входящ номер на искане за издаване от съответния орган само в случаите, когато проектното предложение не включва строително-монтажни работи. Когато този документ не е представен към датата на подаване на проектното предложение, кандидатът трябва да го представи най-късно в срока, определен в ПППП. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“ .
Yes
14.
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, или документ за ползване на имота, или документ за учредено право на строеж върху имота. Документът за ползване върху имота или документът за учредено право на строеж върху имота трябва да е вписан в Районната служба по вписванията за срок  не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на проектното предложение.  Представя се във формат  „pdf“,  „jpg“, „zip“, „rar“, „7z“.
No
15.
Документ за ползване на  сградата/помещението,  вписан в Районната служба по вписванията,  за срок не по-малко от 6 години,  считано от датата на подаване на проектното предложение  за проектите включващи заявени за подпомагане разходи за реконструкция, ремонт, закупуване на оборудване и/или обзавеждане на туристически информационни центрове или посетителски центрове,  или центрове за изкуство и занаяти с туристическа цел. 
Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
16.
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява. Важи в случаите на проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи, и когато за предвидените строително-монтажни работи не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ. Представя се във формат „pdf“,  „jpg“, „rar“, „7z", „zip“.
No
17.
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза „Технически проект“ или „Работен проект (работни чертежи и детайли)“ в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционния проект. Представя се, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно ЗУТ. Представя се във формат  „jpg“, „pdf“, „zip“, „rar“, „7z".
No
18.
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице. Важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи. За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация, количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство. Представя се във формат „pdf“,  „jpg“,  „xlsх”, „xls”, „rar“, „7z", „zip“.
No
19.
Разрешение за строеж. Важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.	
No
20.
Становище на главния архитект, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж. Важи в случай, че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
21.
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ. Важи в случай, че проектът включва разходи за преместваеми обекти и е приложимо съгласно националното законодателство. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
22.
Подписани техническите спецификации на оборудването и/или обзавеждането,  включени в проекта. Представят се във формат „pdf“,  „jpg“,  „xls“ или „xlsx“.
No
23.
Количествено стойностни сметки. Представя се във формат „pdf“,  „jpg“,  „xls“или “xlsx”.
No
24.
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (само в случаите, когато дейността включва - реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или реставрация и/или обновяване на обекти със статут на недвижими културни ценности). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
25.
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.  Представя се във формат „pdf“ или„jpg“.
No
26.
Предварителни или окончателни договори за услуги и доставки – обект на инвестицията.  Важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от Закона за обществените поръчки или не провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160.  В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки. Представя се във формат „pdf“,  „jpg”,  „xlsх”, „xls”, „rar“, „7z", „zip“.
No
27.
Документация за възложената обществена поръчка за изпълнение на дейностите по проекта. Представя се във формат „pdf“,  „jpg”, „zip“ , „rar“, „7z".
No
28.
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски. Важи, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг. Представя се във формат „pdf“ или „jpg”.
No
29.
Оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет при наличие на референтни цени определени от ДФЗ, или пазарно проучване за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи,  или три независими съпоставими оферти при всички останали случа,  когато e необходимо да се проведе процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки. Представя се във формат  „xlsх”, „xls”,  „jpg", „jpеg", „pdf“,  „zip“, „rar“, „7z".
No
30.
Най-малко три съпоставими независими оферти, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро с посочен ДДС ведно с отправени от кандидата запитвания за оферти съгласно (Приложение №5). Важи в случаите, когато кандидатът не провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160 или по Закона за обществените поръчки. Представя се във формат „pdf”, „jpg”, „rar”, „7z”, „zip”, „xls”, „xlsx”, „p7s”, „p7m”.
No
31.
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител (важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по Закона за обществените поръчки и не провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160). Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
32.
Документ за правосубектност съгласно националното им законодателство (в  случаите, когато оферентите са чуждестранни лица).  Представя се във формат „pdf“или „jpg“.
No
33.
Фактури, придружени с платежни нареждания  за извършени разходи преди подаване на проектното предложение -  важи в случаите на разходи, свързани с проекта. Представя се във формат „pdf“ или „jpg“.
No
34.
Анализ разходи-ползи по образец (финансов анализ), изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор  на ДФЗ. (Приложение № 6). Представя се във формат  “xlsx",  "xls",  „jpg",  „jpеg",  „pdf“, „zip“, „rar“, „7z".
Yes
35.
Декларация за неикономически дейности  (Приложение № 2) с подпис и печат. Представя се във формат „pdf“.
Yes
36.
Формуляр за мониторинг (Приложение №7). Представя се във формат  “xlsx",  "xls",  „jpg",  „jpеg",  „pdf“, „zip“, „rar“, „7z".
Yes
37.
Декларация за нередности. Представя се от представляващия/представляващите кандидата по образец  (Приложение №8). Представя се във формат „pdf“ или „jpg.
Yes
38.
Декларация за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НСИ на УО и ДФЗ-РА  (Приложение № 9). Представя се във формат „pdf“, „jpg”.
Yes
39.
Декларация съгласие и информираност за обработване на лични данни (Приложение №10).  Представя се във формат  „jpg",  „jpеg", „pdf“, „zip“, „rar“, „7z", ".doc", "docs".
Yes
III. Group
КРИТЕРИЙ ДОПУСТИМОСТ НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение включва поне една, допустима за финансиране  дейност съгласно Раздел 13 от Условия за кандидатстване по мярка 7.5 на МИГ
Yes
2.
Дейностите по проекта ще се изпълняват на територията на МИГ Сливница-Драгоман, съгласно СВОМР на МИГ
Yes
3.
Кандидатът е със седалище и адрес на управление на територията на МИГ Сливница - Драгоман.
Yes
4.
Съответствие с минимален/максимален размер на БФП за конкретен проект по мярката, съгласно Раздел 9 от Условията за кандидатстване по мярка 7.5 на МИГ
Yes
5.
Съответствие с минимален/максимален размер на проекта по мярката, съгласно одобрената Стратегия за ВОМР на МИГ Сливница-Драгоман и т.2 от Раздел 27  от Условия за кандидатстване по мярката
Yes
6.
Проектното предложение отговаря на изискванията за допустимост на разходите, съгласно  Раздел 14 от Условията за кандидатстване на мярка 7.5
Yes
7.
Не е установено несъответствие с  условията декларирани в декларациите за липса на основания за отстраняване и за свързаност.
Yes
8.
Кандидатът е: 1. Община Сливница или община Драгоман; 2.Юридическо лице с нестопанска цел, регистрирано по ЗЮЛНЦ; 3.МИГ Сливница - Драгоман
Yes
9.
Реално заявеното от кандидата в проектното предложение съответства на установеното при извършената проверка на място при СМР. Важи в случаите, когато е необходимо да бъде извършена проверка на място.
Yes
10.
Анализ разходи-ползи съответства на изискванията в Условиата за кандидатстване и проектното предложение не генерира приходи
Yes
11.
Липса на двойно финансиране
Yes
12.
Липса на изкуствено създадени условия
Yes
13.
Отстраняването на нередовностите не води до подобряване качеството на проектното предложение. Важи в случай на изпратено уведомително писмо за отстраняване на нередовности и/или липса на документи и предоставен отговор.
Yes
14.
Проектното предложение съдържа всички необходими документи
Yes
IV. Group
Административно съответствие и допустимост
Criteria Leads to rejection
1.
Проектното предложение отговаря на критериите за административно съответствие и допустимост
Yes