|
КРИТЕРИИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСТВИЕ
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Заявлението е подадено в ИСУН в срока, определен в обявата.
|
Yes
|
|
2. |
Формулярът за кандидатстване е подаден с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от законния представител на МИГ.
|
No
|
|
3. |
Когато формулярът за кандидатстване не е подписан с КЕП от законния представител на МИГ е прикачено нотариално/и заверено/и пълномощно/и от съответното/ите упълномощено/и лице/а във формат „рdf“ или друг формат, подписано с КЕП на упълномощеното/ите лице./а.
От текста на пълномощното/ите става ясно, че лицето/лицата с право да представляват кандидата упълномощава/т пълномощника да подаде от негово/тяхно име формуляра за кандидатстване, като го подпише с КЕП и приложи документите, които са неразделна част от формуляра.
|
No
|
|
4. |
Документите, прикачени в ИСУН, са представени на български език. В случаите, когато оригиналният документ е изготвен на чужд език, той е придружен с превод на български език, извършен от заклет преводач, а когато документът е официален, по смисъла на Гражданския процесуален кодекс, той е легализиран или с апостил.
|
No
|
|
5. |
Представена е стратегия за ВОМР по образец съгласно приложение № 2.
|
Yes
|
|
6. |
Представен е финансов план на средствата за управление и популяризиране на стратегията за ВОМР съгласно приложение № 3.
|
No
|
|
7. |
Представено е решение на общото събрание на МИГ за одобрение на стратегията за ВОМР.
|
No
|
|
8. |
Представено е решение или становище, издадено по реда на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и/или чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие или входящ номер с искане за такова. При подаден входящ номер, решение/становище е представено в срока за допълнителна информация.
|
No
|
|
9. |
Представена е декларация/и от председателя/ите на общинския/те съвет/и, че стратегията за ВОМР е разработена въз основа на местните потребности и потенциал и съответства на политиките на национално, регионално и местно ниво.
|
No
|
|
10. |
Представена е декларация за липса на основания за отстраняване от законния представител на МИГ, от членовете на колективния управителен орган и от представляващите по закон и пълномощие членове на колективния управителен орган на МИГ, когато същите са юридически лица, както и членовете на контролния орган, ако такъв е предвиден в устава на МИГ, съгласно приложение № 1.
|
No
|
|
11. |
Представена е декларация за нередности от законния представител на МИГ, от членовете на колективния управителен орган и от представляващите по закон и пълномощие членове на колективния управителен орган на МИГ, когато същите са юридически лица, както и членовете на контролния орган, ако такъв е предвиден в устава на МИГ, както и от изпълнителния директор на МИГ, съгласно приложение № 6.
|
No
|
|
12. |
Представена е декларация за липса на изкуствено създадени условия, подписана от законния представител на МИГ, съгласно приложение № 7.
|
No
|
|
13. |
Представен е подписан от представляващия МИГ списък на членовете на колективния върховен орган и на колективния управителен орган на МИГ, подписан от представляващия МИГ и съдържащ:
а) за юридическите лица:
- наименование на юридическото лице;
- БУЛСТАТ/ЕИК;
- седалище и адрес на управление и интернет страница (ако е приложимо);
- сектор, на който лицето е представител в МИГ;
- заинтересована страна, идентифицирана в анализа на стратегията за ВОМР, включително уязвими групи и малцинства (когато е приложимо), на която лицето е представител;
- най-малко две имена (име и фамилия) на представляващия по закон юридическото лице, както и представляващия по пълномощие (ако е приложимо);
- пол – жена, мъж;
- възраст – навършени години;
- данни за контакт (телефон и/или електронен адрес);
б) за физическите лица:
- най-малко две имена (име и фамилия);
- пол – жена, мъж;
- възраст – навършени години;
- единен граждански номер;
- данни за постоянен адрес или месторабота;
- сектор, на който лицето е представител в МИГ;
- заинтересована страна, идентифицирана в анализа на стратегията за ВОМР, включително уязвими групи и малцинства (когато е приложимо), на която лицето е представител;
- данни за контакт (телефон и/или електронен адрес);
в) дял на отделните сектори – на представителите на публичния, стопанския сектор и нестопанския сектор в колективния върховен орган и в колективния управителен орган на сдружението.
|
No
|
|
14. |
Представени са удостоверения за постоянен адрес на физическите лица - членове на колективния върховен орган и на колективния управителен орган на МИГ, издадени от съответната община не по-рано от 6 месеца от датата на подаване на формуляра за кандидатстване или документи, доказващи заетост на територията на действие на МИГ.
|
No
|
|
15. |
Представени са решения на органите на юридическите лица, членове на колективния върховен орган, вкл. общини, за членство в МИГ.
|
No
|
|
16. |
Представени са документи за определяне на лицата, представляващи юридическите лица в органите на МИГ, в т.ч. заповеди, решения, пълномощни (изисква се за представляващите юридически лица по пълномощие и за представителите на общините).
|
No
|
|
17. |
Представени са документи, доказващи принадлежността на членовете на органите на МИГ към съответния сектор (документът не се изисква за юридически лица, регистрирани по Търговския закон или Закона за кооперациите, както и по Закона за юридическите лица с нестопанска цел и Закона за читалищата).
|
No
|
|
18. |
Представени са документи, вкл. снимки, видеозаписи (ако е приложимо), доказващи консултиране на проекта на стратегия за ВОМР със заинтересованите страни, както и такива, доказващи представителност на заинтересованите страни, включително уязвими групи и малцинства (когато е приложимо): отделни списъци за участие в обучения, срещи, семинари, конференции и обществени обсъждания, съдържащи поне две имена на участника, данни за адресна регистрация или седалище и адрес на управление на юридическо лице, заинтересована страна, към която лицето се причислява, телефон за контакт и/или електронен адрес (ако е приложимо за електронен адрес) и подпис на участника.
|
No
|
|
19. |
Представено е писмено споразумение с всяко от лицата, посочени за позициите изпълнителен директор и експерт/и за последващо наемане по трудов договор в случай на одобрение на формуляра за кандидатстване.
|
No
|
|
20. |
Представени са документи, доказващи изпълнение на изискванията за изпълнителния директор на МИГ.
|
No
|
|
21. |
Представени са документи, доказващи изпълнение на изискванията за експерт/и по прилагане на стратегията за ВОМР.
|
No
|
|
22. |
Представени са документи, доказващи допълнителен опит на изпълнителния директор на МИГ и на експерт/и по прилагане на стратегията за ВОМР (когато е приложимо - документът служи за оценка на стратегията).
|
No
|
|
23. |
Представени са длъжностни характеристики за позициите „изпълнителен директор на МИГ“, „експерт по прилагане на стратегията за ВОМР“.
|
No
|
|
24. |
Представена е декларация от предложените служители на МИГ съгласно приложение № 8.
|
No
|
|
25. |
Представен е документ, удостоверяващ наличие на правно основание за предоставяне на самостоятелен офис, съдържащ описание на помещението/ята.
|
No
|
|
26. |
Представени са документи и/или снимки с приложени обяснителни бележки, удостоверяващи че офисът на МИГ е с осигурен достъп за хора с увреждания и трудно подвижни лица.
|
No
|
|
27. |
Представени са документи, удостоверяващи наличието на офис оборудване и техника, в това число принтер, оборудвани работни места и компютри, съответстващи на броя на осигурените служители.
|
No
|
|
28. |
Представени са документи, доказващи наличие на опит на колективния управителен орган (ако е приложимо) - документите служат за оценка на стратегията.
|
No
|
|
29. |
Представени са други документи, доказващи опит на МИГ, необходими за присъждане на точки по критериите за оценка (ако е приложимо).
|
No
|
|
30. |
Представен е документ, доказващ наличие на финансов ресурс за изпълнение на стратегията (ако е приложимо) - документът служи за оценка на стратегията.
|
No
|
|
31. |
Представени са други документи, необходими за присъждане на точки по критериите за оценка по преценка на МИГ (ако е приложимо) - документите служат за оценка на стратегията.
|
No
|
|
32. |
Представени са проучвания и анализи на територията, изготвени при подготовката на стратегията за ВОМР.
|
No
|
|
КРИТЕРИИ ЗА ДОПУСТИМОСТ
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Стратегията за ВОМР се прилага на ниво община , част от община или група от съседни общини.
|
Yes
|
|
2. |
Територията, на която се предоставя подпомагане е с непрекъснати граници.
|
Yes
|
|
3. |
Територията включва най-малко една община от селските райони съгласно приложение № 2 от ПМС № 494.
|
Yes
|
|
4. |
Територията, на която се предоставя подпомагане е с население между 10 000 и 150 000 жители по данни от Националния статистически институт към 31 декември 2020 г.
|
Yes
|
|
5. |
Стратегията за ВОМР обхваща територия, в която не попада град с население над 30 000 жители, в неговите строителни граници, съгласно приложение № 1 от ПМС № 494.
|
Yes
|
|
6. |
За територията кандидатства само една МИГ със стратегия за ВОМР.
|
Yes
|
|
7. |
Максималният размер на общия публичен принос по СПРЗСР е в размер до левовата равностойност на 2 300 000 евро, включващ средства за изпълнение на проекти по стратегията, средства за изпълнение на дейности за сътрудничество и средства за управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране, когато МИГ обхваща територия с население от 10 000 до 15 000 жители (включително).
При проверката на стойността се прилага курс за 1 евро 1.9558 лева.
|
Yes
|
|
8. |
Максималният размер на общия публичен принос по СПРЗСР е в размер до левовата равностойност на 3 000 000 евро, включващ средства за изпълнение на проекти по стратегията, средства за изпълнение на дейности за сътрудничество и средства за управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране, когато МИГ обхваща територия с население над 15 001 жители (включително).
При проверката на стойността се прилага курс за 1 евро 1.9558 лева.
|
Yes
|
|
9. |
За мярка от стратегията за ВОМР интензитетът на помощта не надвишава определения в Регламент (ЕС) 2021/2115.
|
Yes
|
|
10. |
Местната инициативна група е юридическо лице с нестопанска цел за осъществяване на общественополезна дейност, регистрирано като сдружение по Закона за юридическите лица с нестопанска цел (ЗЮЛНЦ), което представлява публично-частно партньорство с представители на широк кръг заинтересовани лица, вкл. уязвими групи и малцинства, в т. ч. роми (когато е приложимо) и др. от територията на неговото действие.
|
Yes
|
|
11. |
Местната инициативна група съдържа в наименованието си обозначението „Местна инициативна група“, или съкратено „МИГ“, както и наименованието/ията на общината/ите на територията на действие на сдружението.
|
Yes
|
|
12. |
Местната инициативна група има седалище и адрес на управление в селския район в рамките на територията, на която осъществява дейността си.
|
Yes
|
|
13. |
Местната инициативна група има колективен върховен орган, в чийто състав задължително е включена общината/ите от територията на действие на МИГ.
|
Yes
|
|
14. |
В колективния върховен орган (Общо събрание) са представени най-малко 30 на сто от идентифицираните в проучванията и анализите на територията на МИГ заинтересовани страни.
|
Yes
|
|
15. |
В колективния върховен орган на МИГ са включени представители на различни заинтересовани страни от местната общност, идентифицирани в анализа на стратегията за ВОМР за съответната територия, включително уязвими групи и малцинства (когато е приложимо), млади хора и е налице балансирано участие на жени и мъже от територията на МИГ.
|
Yes
|
|
16. |
Членовете на колективния върховен орган на МИГ са:
- физически лица, които са с постоянен адрес и/или работят на територията на действие на МИГ;
- юридически лица със седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ;
- клонове на юридически лица, ако клонът е регистриран на територията на действие на МИГ най-малко 5 години преди подаване на формуляра за одобрение на стратегия за ВОМР.
Изискването не се отнася за:
- общините в обхвата на селските райони на Република България, които имат седалище в съответния областен град (Тунджа, Марица, Родопи и Добричка);
- общините, които участват в МИГ с населени места без общинския център – град с население над 30 000 жители съгласно приложение № 2 от ПМС № 494.
|
Yes
|
|
17. |
Местната инициативна група има колективен управителен орган (Управителен съвет) в състав не по-малко от 5 лица, които имат постоянен адрес и/или работят на територията на действие на МИГ, когато са физически лица, или имат седалище и адрес на управление на територията на действие на МИГ, когато са юридически лица.
Изискването не се отнася за:
- общините в обхвата на селските райони на Република България, които имат седалище в съответния областен град (Тунджа, Марица, Родопи и Добричка);
- общините, които участват в МИГ с населени места без общинския център – град с население над 30 000 жители съгласно приложение № 2 от ПМС № 494.
|
Yes
|
|
18. |
Местната инициативна група има дял на представителите на публичния сектор, на представителите на стопанския сектор и на представителите на нестопанския сектор в колективния върховен орган на сдружението, непревишаващ 49 на сто от имащите право на глас съгласно чл. 28, ал. 1 от Закона за юридическите лица с нестопанска цел.
|
Yes
|
|
19. |
Местната инициативна група има дял на представителите на публичния сектор, на представителите на стопанския сектор и на представителите на нестопанския сектор в колективния управителен орган на сдружението, непревишаващ 49 на сто от имащите право на глас съгласно чл. 28, ал. 1 от Закона за юридическите лица с нестопанска цел.
|
Yes
|
|
20. |
Местна инициативна група, член на колективния й управителен орган, представляващ по закон и пълномощие член на колективния управителен орган на МИГ, включително и когато член e юридическо лице, член на контролния орган на МИГ, ако такъв орган е предвиден в устава на МИГ са декларирали, че отговарят на всички изисквания от декларацията в приложение № 1 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
21. |
Местната инициативна група е осигурила към датата на кандидатстване със стратегия за ВОМР самостоятелен офис, достъпен за хора с увреждания и трудно подвижни лица.
|
Yes
|
|
22. |
Местната инициативна група е осигурила за срока на изпълнение на стратегията за ВОМР служители на пълен работен ден за позициите изпълнителен директор и до трима експерти по прилагане на стратегията за ВОМР.
|
Yes
|
|
23. |
Местната инициативна група е осигурила към датата на кандидатстване със стратегия за ВОМР офис оборудване за осъществяване на дейността, в това число принтер, оборудвани работни места и компютри, съответстващи на броя на осигурените служители.
|
Yes
|
|
24. |
Местната инициативна група разполага с интернет страница.
|
Yes
|
|
25. |
Правомощията на изпълнителния директор са определени в длъжностната му характеристика.
|
Yes
|
|
26. |
Предложеното лице за длъжност „Изпълнителен директор” има:
1. завършено висше образование, най-малко степен „магистър“;
2. трудов и/или осигурителен стаж най-малко 5 години;
3. управленски опит най-малко две години и/или най-малко 3 години опит като експерт в МИГ/МИРГ по прилагане на стратегия за ВОМР;
4. опит в реализиране на проект, програма или стратегия със стойност над 100 хиляди лева, финансирани от ЕС или от други международни донори.
|
Yes
|
|
27. |
Предложеното лице за длъжност „Експерт по прилагане на стратегията за ВОМР” има:
1. завършено висше образование, най-малко степен „бакалавър“;
2. трудов и/или осигурителен стаж най-малко 2 години.
|
Yes
|
|
28. |
Избраните за служители на МИГ са физически лица, които са декларирали, че отговарят на всички изисквания от декларацията съгласно приложение № 8 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
29. |
Стратегията за ВОМР е разработена за период до 31 декември 2027 г. в съответствие с минималното посочено в приложение № 2 съдържание от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
30. |
Проектът на стратегия за ВОМР е одобрен от колективния върховен орган на МИГ след публично проведени консултации, обсъждания, информационни срещи и др. със заинтересованите страни от територията на бъдещото й прилагане.
|
Yes
|
|
31. |
При съгласуване на проекта на стратегия за ВОМР е проведено обществено обсъждане, за което са приложени документи, вкл. снимки, видеозаписи (ако е приложимо), доказващи консултиране на проекта на стратегия за ВОМР със заинтересованите страни, както и такива, доказващи представителност на заинтересованите страни, включително уязвими групи и малцинства (когато е приложимо): отделни списъци за участие в обучения, срещи, семинари, конференции и обществени обсъждания, съдържащи поне две имена на участника, данни за адресна регистрация или седалище и адрес на управление на юридическо лице, заинтересована страна, към която лицето се причислява, телефон за контакт и/или електронен адрес (ако е приложимо за електронен адрес) и подпис на участника.
|
Yes
|
|
32. |
Подкрепата от ЕЗФРСР се предоставя за територията на селския район на МИГ или за друга територия обхваната от МИГ, когато проектите допринасят за развитието на съответния селски район.
|
Yes
|
|
33. |
Проектите и дейностите по тях се изпълняват на територията на МИГ.
|
Yes
|
|
34. |
Избраните в стратегията за ВОМР мерки и дейности, включително за сътрудничество, следва да бъдат в съответствие с Регламент (ЕС) 2021/1060 и Регламент (ЕС) 2021/2115 и да водят до постигане на целите на СПРЗСР.
|
Yes
|
|
35. |
Избраните в стратегията за ВОМР мерки съответстват на идентифицираните в проучванията и анализите на територията нужди.
|
Yes
|
|
36. |
В стратегията за ВОМР не са включени операции от ЕЗФРСР, предвиждащи фиксирани плащания и интервенции, свързани със схеми за плащания на площ.
|
Yes
|
|
37. |
В стратегията за ВОМР не са включени дейности, свързани с извършването на разходи за инфраструктура, свързани с пътища, водопреносни и канализационни системи, освен ако не са част от по-голям проект или не са свързани с дейности, отговарящи на концепцията за интелигентни селища.
|
Yes
|
|
38. |
В стратегията за ВОМР не е включена подкрепа за дейности, свързани с извършването на основни земеделски инвестиции, с изключение на такива, предвидени за социално земеделие и такива, свързани с колективни инвестиции.
|
Yes
|
|
39. |
Всяка мярка, с изключение на мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ и мярка „Сътрудничество и подготвителни дейности за него“, предложена в стратегията за ВОМР, съдържа описание на целите на мярката.
|
Yes
|
|
40. |
Всяка мярка, с изключение на мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ и мярка „Сътрудничество и подготвителни дейности за него“, предложена в стратегията за ВОМР, съдържа описание на допустимите кандидати.
|
Yes
|
|
41. |
Всяка мярка, с изключение на мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ и мярка „Сътрудничество и подготвителни дейности за него“, предложена в стратегията за ВОМР, съдържа описание на допустимите дейности.
|
Yes
|
|
42. |
Всяка мярка, с изключение на мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ и мярка „Сътрудничество и подготвителни дейности за него“, предложена в стратегията за ВОМР, съдържа описание на допустимите разходи.
|
Yes
|
|
43. |
Всяка мярка, с изключение на мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ и мярка „Сътрудничество и подготвителни дейности за него“, предложена в стратегията за ВОМР, съдържа описание на определените финансови параметри за проектите – минимален и максимален размер на общите допустими разходи за един проект.
|
Yes
|
|
44. |
Всяка мярка, с изключение на мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ и мярка „Сътрудничество и подготвителни дейности за него“, предложена в стратегията за ВОМР, съдържа описание на интензитета на финансовата помощ.
|
Yes
|
|
45. |
Всяка мярка, с изключение на мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ и мярка „Сътрудничество и подготвителни дейности за него“, предложена в стратегията за ВОМР, съдържа описание на обективни и измерими критерии за подбор на проектите, тяхната тежест и минимален праг за одобрение.
Обективни са критериите за подбор на проекти, когато осигуряват най-малко: съответствие на проектите с характеристиката на територията, нуждите и потребностите на местната общност, общинските и секторни политики за развитие и/или подкрепа за дейности, които са пряко свързани с постигането на целите на стратегията за ВОМР на МИГ и/или подкрепа за проекти с положително въздействие върху социалната среда и/или околната среда и/или заетостта. Критериите за подбор по отделните мерки не могат да съдържат изцяло или частично условия за административно съответствие и допустимост на кандидатите и/или проектите.
|
Yes
|
|
46. |
Мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ и мярка „Сътрудничество и подготвителни дейности за него“ (ако такава е включена в стратегията за ВОМР) съдържа допустими дейности.
|
Yes
|
|
47. |
Мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ и мярка „Сътрудничество и подготвителни дейности за него“ (ако такава е включена в стратегията за ВОМР) съдържа допустими разходи.
|
Yes
|
|
48. |
Мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ и мярка „Сътрудничество и подготвителни дейности за него“ (ако такава е включена в стратегията за ВОМР) съдържа общ размер на финансовата помощ.
|
Yes
|
|
49. |
Във формуляра за кандидатстване задължително е посочена стойност на индикатор R.37 „Нови работни места по подкрепените проекти“.
|
Yes
|
|
50. |
Във формуляра за кандидатстване е посочена стойност на индикатор R.40 „Интелигентен икономически преход в селските райони: Брой на подкрепени стратегии за „умни села“, ако е приложимо.
|
Yes
|
|
51. |
Във формуляра за кандидатстване задължително е посочена стойност на индикатор R.41 „Свързани европейски селски райони: Дял на населението в селските райони, ползващо се от подобрения достъп до услуги и инфраструктура чрез инвестиции от ОСП“.
|
Yes
|
|
52. |
Във формуляра за кандидатстване задължително е посочена стойност на индикатор R.42 „Насърчаване на социалното включване: Брой лица, обхванати от проекти, свързани с подкрепа на дейности за социално включване“, ако е приложимо.
|
Yes
|
|
53. |
Във формуляра за кандидатстване задължително е посочена стойност на индикатор R.0 „Брой лица, включени в дейности по обучения, информационни срещи и семинари и други дейности, свързани с трансфер на знания“, ако е приложимо.
|
Yes
|
|
54. |
Всяка мярка, предложена в стратегията за ВОМР, съдържа приложимите задължителни индикатори съгласно Раздел 7 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
55. |
Максималният размер на допустимите разходи за един проект към стратегия за ВОМР, финансирана от ЕЗФРСР не надвишава левовата равностойност на 200 000 евро.
|
Yes
|
|
56. |
Минималният размер на допустимите разходи за един проект към стратегия за ВОМР, финансирана от ЕЗФРСР е левовата равностойност на 2 500 евро.
|
Yes
|
|
57. |
.Допустимите кандидати/бенефициенти по стратегията за ВОМР са с постоянен адрес или седалище на територията на МИГ, с изключение на бенефициентите общини с общински център с население над 30 000 жители в строителните му граници и бенефициентите общини в обхвата на селските райони, които имат седалище в съответния областен град (Тунджа, Марица, Родопи и Добричка).
|
Yes
|
|
58. |
В мерките от стратегията за ВОМР са включени разходи, които са:
1. инвестиционни разходи съгласно чл. 73 от Регламент (EC) № 2021/2115;
2. съгласно Регламент (EC) № 2021/1060 и целите и приоритетите на стратегията за ВОМР;
3. определени в Постановление № 86 от 1 юни 2023 г. на Министерския съвет за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, финансирани от Европейските фондове при споделено управление, за програмен период 2021 – 2027 г. (ПМС № 86) и в указанията съгласно чл. 10 от ПМС № 494.
|
Yes
|
|
59. |
Включените в стратегията за ВОМР разходи за управление, мониторинг и оценка на стратегиите и тяхното популяризиране съответстват на т. 14.1.2 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
60. |
Включените в стратегията за ВОМР разходи за сътрудничество и подготовката за него съответстват на т. 14.1.4 от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
61. |
В стратегията за ВОМР не са включени разходи, определени като недопустими съгласно т. 14.2.1.
|
Yes
|
|
62. |
В стратегията за ВОМР не са включени разходи, определени като недопустими съгласно т. 14.2.2.
|
Yes
|
|
63. |
В стратегията за ВОМР не са включени разходи, определени като недопустими съгласно т. 14.2.3 (ако е приложимо).
|
Yes
|
|
64. |
Разходите по мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ не надвишават 25 на сто от общия размер на публичния принос на ЕЗФРСР по стратегията.
|
Yes
|
|
65. |
Разходите за популяризиране на стратегията за ВОМР са не по-малко от 20 на сто от общия размер на средствата по мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“.
|
Yes
|
|
66. |
Средствата по мярка „Управление, мониторинг и оценка на стратегията и нейното популяризиране“ са планирани до 30 септември 2029 г. като за последната година са предвидени най-малко 10 на сто от общия размер на средствата по мярката.
|
Yes
|
|
Административно съответствие и допустимост на допълващо финансиране от Програма "Образование" към стратегия за ВОМР
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Посочени са идентифицирани предизвикателства/нужди в сферата на образованието, изведени в Анализ/и на територията на МИГа, като са цитирани коректно глава, раздел, точка, страница от Анализа/ите съгласно Указанията на УО на ПО и изискването е отбелязано от МИГ коректно.
|
Yes
|
|
2. |
Посочени са идентифицирани в Анализа/ите на територията целеви групи, допустими по ПО, с конкретни характеристики, като са коректно цитирани глава, раздел, точка, страница от Анализа/ите съгласно Указанията на УО на ПО и изискването е отбелязано от МИГ коректно.
|
Yes
|
|
3. |
Посочени са идентифицирани в Анализа/ите на територията типове бенефициенти, допустими по ПО, като са цитирани коректно глава, раздел, точка, страница от Анализа/ите съгласно Указанията на УО на ПО и изискването е отбелязано от МИГ коректно.
|
Yes
|
|
4. |
В Анализа/ите, когато е приложимо, е обоснована възможността за партньорство, като коректно са цитирани глава, раздел, точка, страница от Анализа/ите съгласно Указанията на УО на ПО и изискването е отбелязано от МИГ коректно.
|
Yes
|
|
5. |
Посочен е принос на допълващото финансиране от ПО към приоритет/цел от СВОМР и идентифицираните предизвикателства в сферата на образованието, както и към одобрен общински стратегически документ, когато е приложимо, като са цитирани коректно глава, раздел, точка, страница от СВОМР съгласно Указанията на УО на ПО и изискването е отбелязано от МИГ коректно.
|
Yes
|
|
6. |
Посочена е демаркация и допълняемост на допълващото финансиране от ПО към СВОМР, като са цитирани коректно глава, раздел, точка, страница от СВОМР и/или от Анализа/ите съгласно Указанията на УО на ПО и изискването е отбелязано от МИГ коректно.
|
Yes
|
|
7. |
Приносът на допълващото финансиране от ПО към СВОМР предвижда да се отчитат задължителните индикатори като са цитирани коректно глава, раздел, точка, страница от СВОМР и/или Анализа/ите съгласно Указанията на УО на ПО и изискването е отбелязано от МИГ коректно.
|
Yes
|
|
8. |
Исканото допълващо финансиране от ПО към СВОМР е представено на потенциални кандидати/ партньори/ заинтересовани страни/целеви групи от територията на МИГ-а, допустими съгласно Указанията на УО на ПО, като са цитирани коректно глава, раздел, точка, страница от СВОМР и/или Анализа/ите и и изискването е отбелязано от МИГ коректно.
|
Yes
|
|
9. |
Посочена е допълнителна информация по преценка на кандидата, ако е приложимо, напр. за очакван брой проекти, минимален и максимален размер на БФП за проект, продължителност на проектите и краен срок на дейностите за допълващо финансиране и изискването е отбелязано от МИГ коректно.
|
Yes
|
|
10. |
Допустимите дейности за допълващо финансиране от ПО са отбелязани от МИГ коректно.
|
Yes
|
|
11. |
Посочен е планиран бюджет на допълващото финансиране от ПО към СВОМР и същият е в рамките на максимално допустимия съгласно Указанията на УО на ПО.
|
Yes
|