|
ПРОВЕРКА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО СЪОТВЕТСВИЕ/ФОРМУЛЯРЪТ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ Е ПРИДРУЖЕН СЪС СЛЕДНИТЕ ОБЩИ ДОКУМЕНТИ
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Основна информация за проектното предложение – подписана от представляващия кандидата/кмета на общината (Приложение № 1 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). Информацията се подписва от представляващия кандидата/кмета на общината
|
No
|
|
2. |
Таблица за допустими инвестиции във формат .pdf или .PDF и xls или .xlsx по образец на ДФЗ (Приложение № 2 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване).Декларацията се подписва от всички лица, представляващи или управляващи кандидата. В случай на пълномощник декларацията се подписва и от него.
|
No
|
|
3. |
Декларация по чл. 19 и 20 от Закона за защита на личните данни; прикачена в ИСУН 2020 (Приложение № 3 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване).
|
No
|
|
4. |
Декларация към чл.24, ал.1, т.8 от Наредба №22/2015г. (Приложение 4 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване) от представляващия/те кандидата, когато кандидат е ЮЛ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата.
|
No
|
|
5. |
Декларация за нередности (Приложение № 5 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване), когато кандидат е ЮЛ, декларация се представя и от членовете на колективния му управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от техния представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата подписана от представляващия/те кандидата.
|
No
|
|
6. |
Анализ разходи-ползи (финансов анализ), изготвен по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ, за проекти, чиито допустими разходи надхвърлят левовата равностойност на 50 000 евро и за проекти включващи дейности по т. 13 от указанията (Приложение№ 6 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване).
|
Yes
|
|
7. |
Приложение № 6А, Таблици към анализ разходи – ползи прилага се в .xls или .xlsx; В случай, че проектът генерира приходи анализът се попълва за референтен период от 10 години. В противен случай се попълват данни само за референтна година "n" (или години "n+1", "n+2" и т.н.), в която (в които) се извършват дейностите по проекта.
|
Yes
|
|
8. |
Декларация в оригинал по чл. 3 и 4 ЗМСП и справката за обобщените параметри на предприятието, което подава декларация (по образец, утвърден от министъра на икономиката и енергетиката) Приложимо за кандидати читалища и ЮЛНЦ (Приложение№ 7 и Приложение№ 7А от Документи за попълване към Условия за кандидатстване
|
No
|
|
9. |
Декларация за размера на получените минимални и държавни помощи (приложение № 8 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). Декларацията се представя от представляващия кандидата/ кмета на общината.
|
No
|
|
10. |
Декларация за липса или наличие на двойно финансиране по проекта – Приложение № 9 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване. Декларацията се представя от представляващия кандидата/ кмета на общината.
|
No
|
|
11. |
Декларация за съгласие за предоставяне на данни от статистическите изследвания, провеждани от НСИ (Приложение № 11 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). Декларацията се представя от представляващия кандидата/ кмета на общината
|
No
|
|
12. |
Декларация за свързаност, съгласно Заповед № 09-647 03.07.2019г. (Приложение 12 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). Декларацията не е приложима за кандидат Община.
|
No
|
|
13. |
Декларация за липса на изкуствено създадени условия и/или функционална несамостоятелност (Приложение № 13 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). Декларацията се представя от представляващия кандидата/ кмета на общината.
|
No
|
|
14. |
Декларация по чл. 25, ал. 2 от ЗУСЕСИФ (Приложение № 14 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). Декларацията се подписва задължително от представляващия/представляващите кандидата. В случай, че кандидатът е община декларацията се подписва от кмета на общината. Когато кандидат е ЮЛ, се предоставя и от членовете на колективния управителен орган на ЮЛ, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, декларация се представя от неговия представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата – ЮЛ
|
No
|
|
15. |
Формуляр за мониторинг по подмярка 19.2 "Прилагане на операции в рамките на стратегии за ВОМР" Приложение № 15 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване).
|
No
|
|
16. |
Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че документите не се подават лично от кандидата, или заповед на кмета за кандидати общини.
В случай, че кандидатът се представлява заедно от няколко физически лица, пълномощното се подписва от всички от тях и се прикачва в ИСУН 2020. От текста на пълномощното следва да става ясно, че:
- лицето/лицата с право да представлява/т кандидата упълномощават пълномощника да подаде от тяхно име проектното предложение и го подпише с КЕП и приложи документите, които са неразделна част от формуляра.
|
No
|
|
17. |
Свидетелство за съдимост от представляващия/те кандидата издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му. Когато кандидат е община се представя от кмета на общината. Когато кандидат е ЮЛНЦ, свидетелство за съдимост се предоставя и от членовете на колективния им управителен орган, а когато член на колективния управителен орган е юридическо лице, свидетелство за съдимост се представя от неговия представител по закон и/или пълномощие, както и временно изпълняващ такава, както и от лицата с правомощия за вземане на решения или контрол по отношение на кандидата – ЮЛНЦ, издадено не по-късно от 6 месеца преди представянето му.
|
No
|
|
18. |
Решение на компетентния орган: решение на общинския съвет (за кандидати общини), или решение на компетентния орган на читалището или юридическото лице с нестопанска цел, за кандидатстване по Стратегията за ВОМР на МИГ финансирана от ПРСР.
|
No
|
|
19. |
Учредителен акт или устав на ЮЛНЦ или Читалище. Когато кандидатът не е вписан в Търговския регистър следва да представи посочените документи заедно с документ за актуално правно състояние, издаден не по-рано от месеца, предхождащ датата на подаване на проектното предложение .
|
No
|
|
20. |
Решение на общинския съвет, че дейностите по проекта съответстват на приоритетите на общинския план за развитие на община Исперих;(приложимо за всички кандидати)
|
No
|
|
21. |
Удостоверение, издадено от Националната агенция за приходите по чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК, за липса задължения, издадено не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на заявлението за подпомагане за:
- Кандидат ЮЛНЦ/ Читалище;
- Представляващият и лицата с правомощия за вземане на решения на ЮЛНЦ/ Читалище;
- Кмет на община като ФЛ
|
No
|
|
22. |
Документ за липса задължения, издаден от община Исперих не по-рано от 1 месец, предхождащ датата на подаване на заявлението за подпомагане за:
- Кандидат ЮЛНЦ/ Читалище;
- Представляващият и лицата с правомощия за вземане на решения на ЮЛНЦ/ Читалище;
- Община Исперих
- Кмет на община като ФЛ
|
No
|
|
23. |
Декларация за неикономическа дейност/ дейността на кандидата, както и Годишен финансово счетоводен отчет, от който да е видно финасово счетоводното /в т. ч. аналитично/ обособяване на икономическата и неикономическата дейност на кандидата. (Декларацията и ГФО са изискуеми само, когато дейността попада в режим на държавна/минимална помощ, кандидатът действа като предприятие извършващо икономическа дейност.) (Неприложимо за проекти с режим на „не помощ“).
|
No
|
|
24. |
Справка за дълготрайните активи към датата на подаване на проектното предложение с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване (в случаи на разходи, които представляват ДМА)
|
No
|
|
25. |
Инвентарна книга към датата на подаване на проектното предложение с разбивка по вид на актив, дата и цена на придобиване (в случаи на разходи, които представляват дълготрайни материални активи съгласно Закона за счетоводството)(когато е приложимо).
|
No
|
|
26. |
Решение за преценяване на необходимостта за извършване на ОВОС/Решение по ОВОС/ Решение за преценяване н необходимостта за извършване на екологична оценка/ Становище по ЕО/ Решение за преценка на вероятната степен на значително отрицателно въздействие/ Решение по оценка за съвместимостта/ Писмо/ Разрешително от компетентния орган по ОС/РИОСВ, МОСВ, Басейнова дирекция/ издадени по реда на ЗООС, Закон за биологичното разнообразие и/или Закона за водите/когато е приложимо/
|
No
|
|
27. |
Документ за собственост на земя и/или друг вид недвижими имоти, обект на инвестицията прикачен в ИСУН 2020 (не се изисква за обекти посочени в чл. 56, ал. 2 от Закона за общинската собственост, важи в случаите, когато проектът ще се изпълнява върху имот - собственост на кандидата)
|
No
|
|
28. |
Документ за учредено право на строеж върху имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане, когато е учредено срочно право на строеж - прикачено в ИСУН 2020- в случай на кандидатстване за разходи за строително-монтажни работи, за които се изисква разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията
|
No
|
|
29. |
Документ за ползване на имота за срок не по-малко от 6 години, считано от датата на подаване на заявлението за подпомагане - в случай на кандидатстване за разходи за закупуване и/или инсталиране на оборудване и/или съоръжения и/или обновяване на сгради и/или помещения и строително-монтажни работи, за които не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно Закона за устройство на територията.
|
No
|
|
30. |
Заснемане на обекта/съоръжението и/или архитектурен план на сградата, съоръжението, обекта, който ще се изгражда, ремонтира или обновява (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване не се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности и графично и фотозаснемане на обекта и съгласувателно становище, издадено от Министерството на културата.
|
No
|
|
31. |
Одобрен инвестиционен проект, изработен във фаза "Технически проект" или "Работен проект", в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (важи в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията )
|
No
|
|
32. |
Подробни количествени сметки, заверени от правоспособно лице (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи). За инвестиционни проекти, които включват обекти недвижими културни ценности, за дейности по реставрация количествените сметки трябва да са заверени от лица, вписани в регистъра по чл. 165 от Закона за културното наследство
|
No
|
|
33. |
Разрешение за строеж (важи в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тяхното извършване се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ)
|
No
|
|
34. |
Становище на главния архитект с подробно описание на инвестиционното намерение, че строежът не се нуждае от издаване на разрешение за строеж (важи, в случай че проектът включва разходи за строително-монтажни работи и за тях не се изисква издаване на разрешение за строеж съгласно ЗУТ)
|
No
|
|
35. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със ЗУТ (важи, в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане)
|
No
|
|
36. |
Удостоверение от НИНКН за статута на обекта като недвижима културна ценност (само в случаите, когато дейността включва - реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт и/или реставрация и/или обновяване) не се представя за ново строителство САМО ЗА ОБЕКТИ свързани с културна инфраструктура.
|
No
|
|
37. |
Съгласуване с Министерството на културата с писмено становище и заверка с печат върху графичните материали на проектната документация, изготвена по реда на глава 23 от Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти (за проектни предложения, които включват разходи за строително-монтажни работи, свързани с обекти които представляват недвижими културни ценности, за извършването на които се изисква одобрен инвестиционен проект съгласно Закона за устройство на територията).
|
No
|
|
38. |
Лицензи, разрешения и/или документ, удостоверяващ регистрацията за дейностите и инвестициите по проекта, за които се изисква лицензиране, разрешение и/или регистрация за извършване на дейността/инвестицията съгласно българското законодателство.
|
No
|
|
39. |
Фактури, придружени с платежни нареждания, за извършени разходи преди подаване на проектното предложение към стратегията за ВОМР за разходи за предпроектни проучвания, такси, възнаграждение на архитекти, инженери и консултантски услуги, извършени след 1 януари 2014 г. съгласно чл. 21, ал. 2, т. 14, ведно с платежни нареждания и банкови извлечения (когато е приложимо).
|
No
|
|
40. |
Оферта и/или извлечение от каталог на производител/доставчик/строител и/или проучване в интернет за всяка отделна инвестиция в дълготрайни активи - с предложена цена от производителя/доставчика/строителя, когато кандидатът планира да провежда процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС № 160 или по Закона за обществените поръчки след сключване на договор за предоставяне на финансова помощ (когато е приложимо)
а) В случаите на разходи, включени в списъка с референтни разходи: Една независима оферта в оригинал, която съдържа наименованието на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС. Към офертата се прилага запитване за оферта (Приложение 10 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки (Приложение 16 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). КСС се представя във формат „pdf“ или „PDF” и „xls“ или „xlsx ”;
б) В случаите на разходи, които не са включени в списъка с референтни разходи: Най-малко три съпоставими независими оферти в оригинал за възложители по ПМС 160 или проведени пазарни консултации за възложители по ЗОП, които съдържат наименование на оферента, срока на валидност на офертата, датата на издаване на офертата, подпис и печат на оферента, подробна техническа спецификация на активите/услугите, цена, определена в левове или евро, с посочен ДДС. Към всяка оферта се прилага запитване за оферта (Приложение 10 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към офертите се прилагат и количествено-стойностни сметки (Приложение 16 от Документи за попълване към Условия за кандидатстване). КСС се представя във формат „pdf“ или „PDF” и „xls“ или „xlsx”;
|
No
|
|
41. |
Решение на кандидата за избор на доставчик/изпълнител, а в случай, че избраната оферта не е с най – ниска цена да има обосновка на мотивите за избор на оферта, след проведено пазарно проучване, преди сключване на предварителни или окончателни договори за строителство/услуги/доставки.
|
No
|
|
42. |
Документи за проведен избор на изпълнител по Закона за обществените поръчки за кандидати, които са възложители по Закона за обществените поръчки - важи в случай че проектът включва разходи по т. т.4 от Раздел 14.1 „Допустими разходи“ от Условията за кандидатстване (когато е приложимо).
|
No
|
|
43. |
Договор за финансов лизинг с приложен към него погасителен план за изплащане на лизинговите вноски, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг (важи, в случай че проектът включва разходи за закупуване на активи чрез финансов лизинг).
|
No
|
|
44. |
Предварителни или окончателни договори за услуги и доставки - обект на инвестицията, включително с посочени марка, модел, цена в лева или евро с посочен ДДС и срок за изпълнение - важи в случаите, когато кандидатът не се явява възложител по чл. 5 и 6 от ЗОП. В случаите на инвестиции за строително-монтажни работи към договорите се прилагат и количествено-стойностни сметки (по образец съгласно Приложение 16 от Документи за попълване към Условията за кандидатстване).
|
No
|
|
45. |
Обосновка на предвидените за закупуване артикули (брой и прогнозна стойност)
Документът се представя когато в проектното предложение са включени дейности от група А „Изграждане, реконструкция, ремонт, закупуване на оборудване и/или обзавеждане на обекти, вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства, на сгради, свързани с културния живот и обществени дейности (вкл. мобилни такива) като читалища, младежки и общностни центрове, музейни сбирки и експозиции; обзавеждане на центровете за изкуство, занаяти и наследство, ако основната цел на проекта е разнообразяване на услугите за местното население“.
|
No
|
|
46. |
В случай на закупуване на народни носии и/или друго сценично облекло, декор, реквизит и/или сценично оборудване - писмено становище от сценограф/художник.
Документът се представя когато в проектното предложение са включени дейности от група А „Изграждане, реконструкция, ремонт, закупуване на оборудване и/или обзавеждане на обекти, вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства, на сгради, свързани с културния живот и обществени дейности (вкл. мобилни такива) като читалища, младежки и общностни центрове, музейни сбирки и експозиции; обзавеждане на центровете за изкуство, занаяти и наследство, ако основната цел на проекта е разнообразяване на услугите за местното население“.
|
No
|
|
47. |
За проекти по Схемата за малки инфраструктурни проекти към Стратегията на МИГ Исперих (обединени в общ проект /пакет микропроекти, всеки микропроект в размер до 15000.00 лв.), включващи дейности, посочени в т. А и Б на раздел 13. „Дейности, допустими за финансиране“ от Условията за кандидатстване:
1.Протокол/и за проведено публично обсъждане на проектни идеи, представени от граждански групи и предложените проектни идеи са приети с консенсус 50%+1 от присъстващите.
2.Декларация/ списък на лица - доброволци (неплатен доброволен труд) с ангажимент за участие в дейности, при изпълнение на проекта, или след неговото изпълнение.
Документите са достъпни чрез Уеб сайта на кандидата и посочен във Формуляра за кандидатстване линк.
|
No
|
|
48. |
Разрешение за поставяне, издадено в съответствие със Закона за устройство на територията за разходи за преместваеми обекти (важи, в случай че проектът включва разходи за преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане по дейност В„Изграждане, реконструкция, ремонт, разширяване на местни пазари, включително мобилни конструкции“)
|
No
|
|
49. |
Удостоверение за полезен модел и/или сертификат и или Становище, издадено от правоспособно лице, от което да е видно кои от инвестициите в проекта са свързани с опазване компонентите на околната среда или с повишаване на ресурсната ефективност, смекчаване последиците от изменение на климата и др. (представя, се в случай че кандидата е заявил точки по подкритерий 2.5.)
|
No
|
|
ПРОВЕРКА ЗА ДОПУСТИМОСТ/Проверка за допустимост на проектното предложение
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
По обявената процедура кандидатът е подал:
- само едно проектно предложение – за кандидати ЮЛНЦ/Читалище.
- едно или повече проектни предложения - за кандидат Община Исперих.
|
No
|
|
2. |
Проектното предложение е подадено в ИСУН 2020 в срока, определен в обявата
|
Yes
|
|
3. |
Общата продължителност на проекта е до 24 месеца, или 36 месеца за проекти, включващи разходи за строително-монтажни работи и за създаване на трайни насаждения и крайният срок за изпълнение на дейностите по проекта е до 30 юни 2023 г.
|
Yes
|
|
4. |
Целите на проектното предложение са в съответствие и допринасят за постигане на поне една от целите на процедурата за предоставяне на БФП.
|
Yes
|
|
5. |
Проектът е в съответствие с принципите на хоризонталните политики, описани в раздел 17 „Хоризонтални политики” от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
6. |
Във формуляра за кандидатстване задължително са въведени индикатори:
• „Населени места, които се ползват от подобрените услуги“
• „Население, което се ползва от подобрената среда“
• „Обекти, реализирани като част от схемата за малки инфраструктурни проекти“, в случай че е приложимо.
|
No
|
|
7. |
Проектът включва инвестиции в една или повече от изброените по-долу дейности:
А. Изграждане, реконструкция, ремонт, закупуване на оборудване и/или обзавеждане на обекти, вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства, на сгради, свързани с културния живот и обществени дейности (вкл. Мобилни такива) като читалища, младежки и общностни центрове, музейни сбирки и експозиции. Допустимо е инвестициите да са свързани с обзавеждане на центровете за изкуство, занаяти и наследство, ако основната цел на проекта е разнообразяване на услугите за местното население.
Б. Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на инфраструктура за спорт и отдих, вкл. дейности по вертикалната планировка и подобряване на прилежащите пространства (спортни и детски площадки, зали стадиони, места за отдих на открито и зони за пикник, и други подобни);
В. Изграждане, реконструкция, ремонт, разширяване на местни пазари, включително мобилни конструкции.
|
Yes
|
|
8. |
Включените в проектното предложение дейности отговарят на условията за допустимост на дейностите посочени в т. 13.1. от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
9. |
Проектното предложение не включва дейности посочени като недопустими, съгласно т. 13.3. от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
10. |
Извършване на проверка за двойно финансиране:
Дейностите по проекта не са финансирани/ не се финансират по друг проект, програма или каквато и да е друга схема с източник националния бюджет, бюджета на ЕС или друга донорска програма.
|
Yes
|
|
11. |
Обектът/ обектите, предмет на инвестицията в проекта(сграда или място/площ) не се подпомага/т едновременно по мярка 7.4 от Стратегията на МИГ и по мерки на националната ПРСР 2014-2020 г.
|
Yes
|
|
12. |
По проекта не са констатирани изкуствено създадени условия.
|
Yes
|
|
13. |
В проектното предложения не са включени дейности и разходи, стартирали или извършени преди подаване на проектното предложение и преди извършване на проверка на място (при дейности и разходи за СМР), с изключение на разходи за хонорари за архитекти, инженери и консултанти, консултации за икономическа и екологична устойчивост на проекта, енергийно обследване.
|
Yes
|
|
14. |
Съгласно протокола от посещение на място, изготвен на основание на чл. 49 ал. 1 от Наредба № 22 съществува съответствие между заявените от кандидата и реалните данни.
|
Yes
|
|
15. |
Включените в проектното предложение разходи попадат в обхвата на допустимите:
1. Изграждане или подобрения на недвижимо имущество, включително:
1.1. Разходи за строителство, реконструкция, рехабилитация, изграждане, обновяване, ремонт и/или реставрация на сгради и/или помещения и/или друга недвижима собственост съгласно допустимите за подпомагане дейности по настоящите Условия за кандидатстване, които са свързани с прякото изпълнение на строително-монтажните работи;
1.2. Непредвидени разходи в размер до 5 на сто от стойността на одобрените разходи по т.1.1.
2. Закупуване, включително чрез финансов лизинг на нови машини и оборудване, обзавеждане до пазарната цена на актива, включващи:
2.1. Разходи за закупуване на оборудване и обзавеждане до пазарната им стойност включително чрез финансов лизинг, съгласно допустимите за подпомагане дейности по настоящите Условия за кандидатстване. Закупуването чрез финансов лизинг на активите е допустимо, при условие че бенефициентът стане собственик на съответния актив не по-късно от датата на подаване на искането за междинно или окончателно плащане за същия актив;
3. Нематериални инвестиции: придобиването или развитието на компютърен софтуер и придобиването на патенти, лицензи, авторски права, търговски марки, включващи:
3.1. Разходи за придобиване на компютърен софтуер, патентни и авторски права, лицензи, регистрация на търговски марки, до пазарната им стойност, съгласно допустимите за подпомагане дейности по настоящите Условия за кандидатстване;
4. Общи разходи, свързани с изброените по-горе, например хонорари на архитекти, инженери и консултанти, хонорари, свързани с консултации относно екологичната и икономическата устойчивост, включващи;
|
Yes
|
|
16. |
Общите разходи,свързани с проекта, в това число разходи за хонорари за архитекти, инженери и консултанти, консултации за икономическа и екологична устойчивост на проекта, енергийно обследване, извършени както в процеса на подготовка на проекта преди подаване на проектното предложение, така и по време на неговото изпълнение, не надхвърлят 12 на сто от общия размер на допустимите разходи по проект, включени в раздел 14.1. т. 1.1, т. 2.1 и т. 3.1. от Условията за кандидатстване.
|
No
|
|
17. |
Разходите за консултанти и консултации за икономическа устойчивост, посочени се състоят от попълване на анализ-разходи-ползи (финансов анализ), извършване на пред проектни проучвания и окомплектоване на пакета от документи и консултантски услуги, свързани с изпълнението, и отчитане на дейностите по проекта до изплащане на помощта и не надхвърлят 5 на сто от стойността на допустимите разходи по т. 1.1, т. 2.1 и 3.1., от раздел 14.1. „Допустими разходи” от Условията за кандидатстване.
|
No
|
|
18. |
Проектното предложение включва разход за невъзстановим данък добавена стойност, който е допустим разход.
|
No
|
|
19. |
Включените в проектното предложение разходи отговарят на условията за допустимост посочени в раздел 14.2. от Условията за кандидатстване.
|
Yes
|
|
20. |
Проектното предложение не включва разходи посочени като недопустими съгласно раздел 14.3. от Условията за кандидатстване.
|
No
|
|
21. |
Проектното предложение отговоря на условията за минимален и максимален размер на БФП:
- Минималният размер на безвъзмездна финансова помощ (БФП) за един проект е 20 000 лв.
- Максималният размер на безвъзмездна финансова помощ (БФП) за един проект е 391 000 лв.
|
Yes
|
|
22. |
Подаденото проектно предложение е по Схема за малки инфраструктурни проекти:
а) Размерът на допустимите разходи за микро проектите, когато са част от обединен проект по Схемата за малки инфраструктурни проекти е от 5 000 лв. до 15 000 лв.
б) Общият размер на разходите на безвъзмездна финансова помощ (БФП) за проекта по Схемата за малки инфраструктурни проекти не надхвърля 130 000.00 лв.
|
No
|
|
23. |
Размер на допустимите разходи за микро проектите, когато са част от обединен проект по Схемата за малки инфраструктурни проекти е от 5 000 лв. до 15 000 лв.
|
Yes
|
|
24. |
Безвъзмездната финансова помощ/ Интензитет на помощта е в размер на:
1. Интензитетът на помощта е 100% от общата стойност на допустимите разходи по проекта, в случай, че не е налично генериране на приходи след извършване на инвестицията;
2. Когато при конкретен проект се установи потенциал за генериране на нетни приходи след извършване на инвестицията, размерът на финансиране се определя въз основа на анализ разходи и ползи;
3. В случаите, когато размерът на допустимите разходи по инвестициите е в размер до 50 000 евро за един обект, който е с установен потенциал за генериране на приходи се предвижда финансиране в размер на 100%.
|
No
|
|
25. |
Интензитетът на помощта,заявен от кандидата е в съответствие с представения анализ „разходи – ползи“:
1. За всички допустими кандидати – община, ЮЛНЦ и читалища финансирането е 100% в случай че проектът не генерира нетни приходи или проектът генерира нетни приходи, но размерът на допустимите за финансово подпомагане разходи за проекта не надхвърля 97 790,00 лв. /или 50 000 евро/.
2. В случай че проектът генерира нетни приходи и размерът на допустимите за финансово подпомаган е разходи за проекта надхвърля 97 790,00 лв. /или 50 000 евро/, размерът на финансовата помощ се определя въз основа на анализ „разходи – ползи“ (финансов анализ).
3. Заявената от кандидата БФП е в съответствие с определения интензитет на помощта, съгласно анализ „разходи - ползи“/.
4. Проверката на анализ „разходи – ползи“ се извършва по показатели, определени от ДФЗ.
|
Yes
|
|
26. |
Необходимо е извършване на корекции в бюджета на проектното предложение
|
No
|