|
Финансов, технически и административен капацитет
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Финансов капацитет
Кандидатът е в състояние да осигури необходимото финансиране за изпълнение на дейностите по проекта.
|
Yes
|
|
2. |
Технически капацитет:
Кандидатът има успешно реализиран поне един проект през последните три години, който е от типа или с финансовите особености или с обхват като настоящия проект или по-голям; и/или имат поне 1 година опит в изпълнението на дейности, подобни на тези, включени в проектното предложение.
|
Yes
|
|
3. |
Административен капацитет:
Изборът на експерти в екипа за управление на проекта е в съответствие с Указанието на УО на ОП НОИР за конкретни бенефициенти относно изискванията за сформиране на екипите за организация и управление на проекти. Всички членове на екипа за управление на проекта имат опит в управлението и/или изпълнението на проекти и/или сходни дейности.
В случай че числеността на екипа за организация и управление на проекта не съответства на Указанието на УО на ОП НОИР за конкретни бенефициенти, оценителната комисия следва да го редуцира като не взема предвид в процеса на оценка административния капацитет на съответните лица.
|
Yes
|
|
Описание на дейностите и организация на изпълнението
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Формулирани са конкретни и реалистични цели, които съответстват на целите на процедурата. Налице е връзка между целите и предвидените дейности и резултати.
|
Yes
|
|
2. |
Целевите групи са описани и са количествено определени. Нуждите им са ясно идентифицирани.
|
Yes
|
|
3. |
Дейностите са описани детайлно, включително начините за изпълнението им и резултатите от тях.
В случай, че проектното предложение съдържа недопустима/и дейност/и, оценителната комисия следва да ги отстрани, както и предвидените за тях разходи.
|
Yes
|
|
4. |
Заложените дейности допринасят за постигане на индикаторите за изпълнение и резултат на операцията.
|
Yes
|
|
5. |
Конкретният бенефициент е идентифицирал методи за превенция на обучителни затруднения и преодоляване на системни пропуски при усвояване на учебното съдържание от учениците в риск от преждевременно напускане на образователната система.
|
Yes
|
|
6. |
Конкретният бенефициент е предоставил информация относно начина и методите за идентифициране на целевата група, която ще бъде подкрепена чрез дейности за кариерно ориентиране за подготовка за преход към следващ образователен етап.
|
Yes
|
|
7. |
Планът за действие е балансиран и реалистичен, съобразен е със спецификата на дейностите и продължителността на проекта и отразява логическата връзка на целите и дейностите.
|
Yes
|
|
8. |
Проектното предложение допринася за реализиране на хоризонталните принципи на ОП НОИР (устойчиво развитие; равни възможности и недопускане на дискриминация; равенство между половете).
|
Yes
|