|
Критерии за оценка за реалистичността и ефективността на всички предвидени разходи
|
|
|
Criteria |
Leads to rejection |
|
1. |
Всички разходи, включени в бюджета на предложението за изпълнение на инвестиция, са допустими, съгласно утвърдените категории допустими разходи в раздел 10.2 от Условия за кандидатстване.
|
No
|
|
2. |
Разходите, включени в ПИИ, не попадат в някоя от категории недопустими разходи в раздел 10.3 от Условия за кандидатстване:
|
No
|
|
3. |
Всички разходи, включени в бюджета на предложението за изпълнение на инвестицията, са обосновани и съответстват на дейностите, предвидени за изпълнение.
|
No
|
|
4. |
Проверка по същество на всички представени документи, доказващи направените пазарни проучвания, в т.ч. официални запитвания до и официални отговори от идентифицирани отворени пазари или европейски форуми за изкуства или друг вид организирано международно събитие за предствяне на изкуство и/или получени реални оферти и/или други документи с доказателствена стойност, въз основа на които е направен бюджетът в ПИИ.
|
No
|
|
5. |
Преките разходи, за които е приложимо, са реални на пазара или са съпоставими с нормативно признати размери.
|
No
|
|
6. |
Всички непреки разходи са в размери, съответстващи на праговете/процентните съотношения, заложени в Условията за кандидатстване.
|
No
|
|
7. |
За ПИИ в режим „минимална помощи“ максималният размер на безвъзмездното финансиране не трябва да надвишава размера, посочен в т. 2 от раздел 12 от Условията за кандидатстване за „едно и също предприятие“.
За ПИИ в режим „минимална помощи“ в рамките на максималния размер на безвъзмездното финансиране са налице и допълнителни ограничения, следващи от правилата за минимални помощи и описани в Условията за кандидатстване.
|
No
|
|
8. |
Общият размер на одобреното от Оценителната комисия безвъзмездно финансиране е не по-нисък от 70 000 без собствения принос и не по-висок от 142 000 лева. без собствения принос.
|
No
|
|
Критерии за оценка на качеството
|
0.00
|
|
|
Criteria |
Weight (100.00) |
|
1. |
Професионален опит на кандидата с сферата на културата в календарни години преди годината на кандидатстване
- Кандидатът има доказан професионален опит в сферата на културата от най-малко 1 календарна година преди годината на кандидатстване
- Кандидатът има доказан професионален опит в сферата на културата от най-малко 2 календарни години преди годината на кандидатстване
-Кандидатът има доказан професионален опит в сферата на културата от най-малко 3 календарни години преди годината на кандидатстване
|
10.00
|
|
2. |
Копродуцентът има доказана културна дейност за последните 2 и повече календарни години преди годината на кандидатстване.
|
5.00
|
|
3. |
Културният продукт се създава във формат, който интегрира в реализацията си различни части на обществото (социалноизключени групи и групи в неравностойно положение)
|
5.00
|
|
4. |
Културният продукт се създава във формат, който предлага достъп до продукта на социално изключени групи и групи в неравностойно положение и/или е насочен към привличането на такава аудитория.
|
5.00
|
|
5. |
Кандидатът е носител на миниум 1 награда в България
|
10.00
|
|
6. |
Кандидатът е носител на 1 или повече международни награди извън България
|
10.00
|
|
7. |
Създаваният културен продукт е насочен към привличането на аудитория от деца до 18 години.
|
5.00
|
|
8. |
Опит на кандидата, свързан с участие в международни културни форуми
- Кандидатът демонстрира опит в участието на минимум 1 международен културен форум
- Кандидатът демонстрира опит в участието 2 или повече международни културни форуми
|
10.00
|
|
9. |
ПИИ включва създаване на дигитално съдържание за разширяване на достъпа до целия културен продукт (мобилни приложения, виртуални турове, дигитални изложби и други)
|
5.00
|
|
10. |
Културният продукт е колаборация на международни участници
|
5.00
|
|
11. |
ПИИ включва използване на минимум 2 типа платени канали за разпространение на целия културен продукт, включително социални мрежи, електронни медии и печатни издания.
|
5.00
|
|
12. |
Културният продукт включва последваща реализация и след премиерата му
|
5.00
|
|
13. |
- Форумът/събитието/фестивалът, на който ще се представя продукцията, е с доказана и утвърдена история до 5/календарни години преди годината на кандидатстване
- Форумът/събитието/фестивалът, на който ще се представя продукцията, е с доказана и утвърдена история от 5 ≤ години ≤ 10/календарни години преди годината на кандидатстване
|
10.00
|
|
14. |
Продуктът с който участва партньора допълва и надгражда културния продукт на кандидата
|
5.00
|
|
15. |
Партньорската организация е носител на минимум една национална и/или международна награда
|
5.00
|